Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Magic, wij zijn iets voor de 6 manden overgestapt naar voeding nr 2... Je geeft toch geen bv meer?
    Misschien nr 2 proberen, is vanaf 6 manden en vult beter dacht ik.
    Weet niet of het voor sem werkt hoor maar wie weet.

Sammie ik duimvoor jullie!

2. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @magic volgens de kinderarts hebben babys geen last van een navelbreuk maar wie weet (alleen de babys zelf maar die praten niet:D)hoe gaat het met sem hij sliep toch al door snachts.
    @lydia geef je lydia al 180ml? om de hoeveel uur voed je haar?
    @sammie succes meiss
    @nina hoe gaat het met jou?
    @xd slaapt julan al door snachts

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Chulla, julan zn doorslapende nachten zijn nog op 2 handen te tellen;)
    Meestal wel een x wakker voor zn fiepje.
    Nu een paar weken heeft hij pijn snachts (reflux achtig) en is uren aan een stuk wakker hebben nu medicijnen. Maar merk eigenlijk weinig

Collega van me kan mensen 'instralen', hoe noem je zoiets... Ze kan pijn bij mensen wegnemen op 1 of andere manier. Ik geloof er niet in maar dacht proberen kan nooit kwaad.
    Donderdag heeft ze het gedaan, enja.. Julan heeft die nacht doorgeslapen en heeft tot nu toe nergens meer last van.. Ik ga het bijna geloven
    Even kijken wat hij vannacht doet!

Vriendin van me had na de bevalling een navelbreuk en had daar ook vrijwel geen last van.. Dus damine zal er vast geen last van hebben!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ja jinte krijg 180 omdat ze op verzoek krijgt en maar aan 4 flessen komt.
    Vandaar 180 anders komt ze ni aan dr voeding..

5. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @lydia damine krijgt 7 voedingen van 120 hij mag van de kinderarts voorlopig ook niet meer.slaapt jinte de nacht wel gwn door?
    @xd wat doet ze dan bij dat instralen heb er nog nooit van gehoord.
    ik hoop voor julan dat het echt heeft geholpen en nergens meer last van heeft

6. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Idd, woensdag ga ik testen.. Ff afwachten dus nog..
    Heb nergens last van tot nu toe, we zullen zien..

Fijn weekend meisjes!

7. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo dames

Ik weet dat ik niet veel van me laat horen maar ik heb er om eerlijk te zijn best moeite mee om te reageren op verhalen over borstvoeding de tummytub en zwangerschaps dingen.
    Toch lees ik wel mee en denk vaak aan jullie hopend dat het allemaal goed gaat.

Hier ben ik 3 weken geleden begonnen met valariaan tabletjes ik werd een beetje gek van mijn zelf werd emotioneel aan alle kanten getrokken.
    Gelukkig voel ik me er goed bij en zit ik nou te wachten mijn cyclus is vrij regelmatig met 28 dagen zit nu op dag 30 ik vind het zo spannend en eng het kan toch niet waar zijn dat het zo op de valreep gelukt is:(:$

We wachten maar af.

vanavond eerst maar eens gezellig gourmetten met mijn zusje en vriend jullie horen van me.

Veel liefs en dikke knuf saskia

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja jinte slaapt wel door..

sas wanneer ga je testen dan..
    snap dat onze verhalen moeilijk zijn ( vond ik ook altijd.. )

hoop dat het jullie gegund is zo net voor de IVF

9. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    He meiden!
    @sas, ik snap het meid, ik vond het ook moeilijk, doe waar jij je goed bij voelt!
    Je merkt ook dat er nu hier veel gekletst word over de baby's etc. dat gaat vanzelf, volgens mij heeft meer vd helft ook al een baby of is zwanger toch?
    Ik vind het juist moeilijk om bij te houden wie nog met welke behandeling bezig is, schaam me daar best voor, heb in hetzelfde schuitje gezeten, en nu kan ik het niet meer bijhouden...:(

Ik heb wel geprobeerd eens aan te sluiten bij een mama groepje of iets dergelijks, maar dat is vrij moeilijk..
    ik vind ons clubje ook nog steeds erg gezellig, het lijkt alsof ik jullie ken!
    Dus als niemand het ontzettend erg vind blijf ik! ;)

Af en toe merk ik dat ik een vraag niet kwijt kan en dan denk ik gelijk aan hier, zoveel meiden, wel of geen kindje, veel of minder ervaringen, meestal word mn vraag wel beantwoord! heel fijn vind ik dat!

@xd, fijn dat het werkt meid! maakt niet uit of je het gelooft! als het werkt prima toch!
    @chulla, geef jij nu volledig fles? of ook nog borstvoeding erbij?
    Ze zeggen dat ze met fles wat sneller doorslapen geloof ik?

@hier, alles prima! Merk alleen dat ik soms wat terugloop van moedermelk heb... zoals vandaag, Lizzy had om 12 een voeding gehad (borst) we gingen op bezoek bij vrienden en ze zet het om 14uur weer op een schreeuwen! tja wat doe je dan, flesje geven (ik leg niet zomaar overal aan, vind ik niks..) maar dan besodemieter je dus vraag en aanbod... ja wat ik ermee moet, geen idee... ik hoop dat ik de bv nog een dikke maand kan volhouden op deze manier, dan maar af en toe wat bijgeven... in januari ga ik langzaam afbouwen, ik wil dan als ik terug aan het werk ga nog max 3 voedingen zelf geven.
    Maar ze doet het prima gelukkig!

Dikke knuf voor jullie!

10. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @nina spannend meid ik ga heel hard voor je duimen.
    @xd je kunt er niet in geloven je moet zoiets hebben meegemaakt en als het werkt is het mooi meegenomen.

@hier gaat het goed morgen weer iui spannend en meiden het doet me goed dat jullie af en toe een oppepper geven heb ik veel aan. nu gaan we weer een spannende tijd voor.

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Sammie succes vandaag !!

Poemel Hmmmzz das ni fijn met je terugloop.. Hoop indd dat je het nog kunt blijven doen tot je weer aant werk moet..!

Sas??

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hai dames!

@ poemel, he wat vervelend. Je hebt sowieso wel periodes dat de bv even wat minder loopt als je zou willen.
    Misschien zit je nu in zo'n periode.. En kindjes maken ook sprongetjes, kan er ook weer mee te maken hebben.

@chulla, instralen.. Collega van me kan adhv een foto bij iemand zn pijn wegnemen.
    Diezelfde nacht sliep Julan bij mn ouders, en ja hoor hij sliep door. De nacht erna weer thuis en het was weer raak! Half3 waren we al uit ons bed en dat al weken aan een stuk! Pff, vannacht heeft hij weer bij mn ouders geslapen, wij moeten echt bijtanken het is niet vol te houden. Enja hoor daar slaapt hij weer door!
    We snappen er niks van. Ik heb net zijn bed anders neergezet, wie weet.. Hebben ondertussen alles geprobeeerd, ergens anders slaapt hij maar thuis niet... Zucht

Lydia, heerlijk dat Jinte al doorslaatp:)

Nina, spannend woensdag. Hoe is je gevoel?
    Sas, dikke knuffel voor je. Ik vond het eerst ook altijd lastig, maar idd wat poemel zegt het gaat eigenlijk vanzelf.
    Eerst ben je constant bezig met het zwanger worden en nu constant met je kindje.
    Weet iig dat we altijd je verhaal lezen en meedenken hoor! Mn duimen draaien voor jullie

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Pff na 6 mnd nog ni doorslapen.. Dan snap ik dat je af en toe wel even bij MOET tanken..

14. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem

Poemelke ik hoop ook gewoon dat iedereen blijft en blijf vooral over alles kletsen ik weet alleen niet hoe ik moet reageren over bepaalde dingen dus lees ik het en reageer niet altijd hopelijk weet ik straks meer en kan ik met jullie meekletsen maar voorals nog niet.
    Ik heb vanmorgen getest en die was negatief:(zo frusterend maar goed toch maar weer wachten.

15. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @sas, ik snap het meid! maar al te goed! we blijven duimen voor iedereen!
    ik lees ook altijd alle verhalen en hoop zo dat het iedereen gegund is!!
    Maar ook ik reageer niet altijd, precies hetzelfde als jou alleen andersom...
    je doet er niks aan, iedereen zit in een andere fase... en eigenlijk is het heel speciaal dat we toch met zn allen kletsen!!!
    het is nu zo'n leuk clubje!! zou het erg vinden als iemand niet meer wil kletsen!
    Lekker blijven he meiden!
    Het is al fijn dat iedereen zn ei kwijt kan!

@hier, tja wat betreft terugloop, ik weet het niet, ik lijk genoeg melk te hebben, want als Lizzy stopt met drinken dan komt er bij mij nog flink melk uit.. denk idd dat het een sprongetje is, want ze vraagt zich bijna elke 2,5 uur sinds gister, en jengeld ontzettend veel! ze houdt pas op als ze bij ons in de armen ligt..! genegenheid staat hoog in het vaandel lijkt het :p ( heerlijk eigenlijk! lekker knuffelen!)
    Ze ligt nu te slapen maar opeens valt haar wat in en gilt ze weer!
    Na goed, eraan toe geven maar, dat is het beste..

xxx

16. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @nina ik duim keihard voor je!!
    @lydia bof jij effe dat jinte de hele nacht door slaapt
    @sas ik hoop dat je heel snel overal over mee kan praten he is jullie zo gegund dikke knuff
    @xd wat vreemd dat julan bij je ouders wel slaapt en thuis niet.
    kan het niet een dekentje zijn of iets dat hij bij je ouders heeft liggen bij ons dochterje hadden we dat ,ze moest altijd 1 dekentje bij zich hebben anders sliep ze niet dus waar ze ook was dat dekentje ging mee
    @poemel ik geef nog steeds borstvoeding en 1 soms 2 flesjes kv.
    flesje kv geef ik altijd snachts maar helpt hier helaas niet.

damine is sinds gisteren weer heel erg onrustig hij huilt de hele tijd door slaapt heel slecht nu zei iemand tegen mij probeer venkelthee heb er geen ervaring mee iemand van jullie miss??

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff sas wat shit ! :(

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    chulla ik heb het geprobeerd maar werkte niet.. geen verschil..

19. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    he meiden, vraagje, Lizzy heeft echt ontzettende luieruitslag!
    bij CB zeiden ze, blijven smeren met sudocreme, bij de kinderarts zeiden ze, even stoppen met smeren, kijken of het geneest... maar het wordt verdorie steeds erger, arme meid... ze lijkt er nauwelijks last van te hebben, maar elke luier die ik verschoon (en ik doe het steeds vaker om het schoon en droog te houden) bijt ik op mn lip omdat de wondjes open zijn...
    Ik ga morgen sowieso de huisarts bellen, dat ze me maar wat geven ervoor... arm kind..
    Hebben jullie nog tips? of dit ook gehad?

xxx

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jinte had het int begin ook werd maar erger en erger.. bij het CB kwam ik aan en zei ze meteen dat het een schimmelinfectie was...
    3 dagen met dat spul gesmeerd en het was weg..

als het dat niet is weet ik het ook niet :( gerem..

Deel Deze Pagina