Eevie wat fijn voor jullie Nou hier gaan we gewoon toch weer verder alleen de pech zit er nog niet op ik ben gisterenmorgen opgestaan met een mega dikke lip nou ben ik smiddags gelijk naar de ha geweest en heb ik vanmorgen een antiallergie tabl ingenomen nou hier reageerde ik niet op dus in overleg een 2de tabl ingenomen moet vandaag na 2 uur even terugbellen misschien is het dan toch een ontsteking wat die dacht maar ik voel me echt niet lekker het is niet alleen een dikke lip heb me ook ziek moeten melden ik hoop dat het gauw wegtrekt ik voel me net daffy duck nou tot later ik ga op de bank hangen fijne dag allemaal
Dames, hier is het weer zover.. Bloed, verdriet en dus enorme tranen! Geen beebje voor ons.. Vandaag cd 1, vanaf dinsdag al bruinverlies dus heb gisteren niet getest en vannacht ongi geworden.. Enorme pijn, dus word zo bang voor de operatie, omdat er wel wat fouts moet zitten, zo'n last heb ik.. De mama's weten er alles van; van ontluitingsweeen.. Nou, zoals je dan moet puffen, moet ik ook als ik krampen heb.. Niet normaal toch?! Gebeld naar zh; waarschijnlijk vanaf 2e a 3e week de operatie in januari.. Komt goed uit, kan ik deze cyclus nog Clomid 150 gebruiken.. Zonder controles want we zijn precies van cd 9 tm cd 16 op vakantie, maja dan maar op de gok! Nou jullie weten mijn verhaal weer.. Vind het zo jammer!
@Nina, klote meid.... Je klachten komen me bekend voor (niet van mezelf trouwens, maar mn schoonzusje) google eens op endometriose! zeker die pijn tijdens de ongi! Mn duimen draaien! kan me voorstellen dat je op ziet tegen die operatie!! bah is ook niet niks! Maar als ze wat te weten komen, dan weet je het wel! misschien kunnen jullie dan veel gerichter een traject doorlopen! dikke knuf!
Thanks! Ja, denk zelf ook aan endometriose ja.. Gyn vermoed het ook, of andere verklevingen of iets dergelijks.. Iig blokkades.. We wachten af!
He Nina, nee toch!! Wat klote zeg!! Hey en je gaat op vakantie.. Lekker, waar gaan jullie heen? Ff nergens aan denken, en dan in jan vol goede moed verder!! Knuffel
Ik heb trouwens (weer) een nieuwe baan hihi, ben goed op dreef Wat ik nu doe sinds 1dec is ZO saai. Dus ga per begin jan bij mn nieuwe baan beginnen
@nina Klinkt mij helaas bekend in mijn oren..ik heb endometriose, hopelijk krijg je met de laproscopie duidelijkheid en kunnen ze de juiste behandeling gaan geven om zwanger te raken @eevie Contrast met het bericht hierboven maar ben zoo blij voor je @chulla Geef je s avonds pap? Kan zijn dat hij dan beter gaat slapen. En geef je bijvoeding, fruit, groente? Zag dat onze kleintjes bijna even oud zijn
@sas beterschap meid @xd hopelijk gaat julan snel door slapen en heb jij veel plezier in je nieuwe baan @nina ik leef zo met je mee meid dikke knuffel @laurise hihih volgens mij verwar je mij met iemand anders damine is namelijk 2 maandjes oud dus mag nog niks bijgeven. hoe gaat het met jullie meid slaapt zei de nachten al door? gisteren hebben we de muziekmobiel gekregen die we hebben gewonnen hij hangt prachtig boven zijn bed
Wat leuk die muziekmobiel Julan heeft sinds we zijn bed verplaatst hebben iedere nacht wat beter geslapen en de afgelopen 2 nachten echt doorgeslapen. Ik durf dus zijn bed niet meer terug te zetten (staat nu erg onhandig). Heerlijk zeg, snachts je bed niet uithoeven. Was alweer vergeten wat dat was
@chulla O ja haha ik verwar je met...magic volgens mij sorry. Ja durf het bijna niet te zeggen maar laurise sliep met 5 weken van 23 tot 6 en nu van 19u tot 8... mooi mannetje heb je trouwens. Leuk dat je die mobiel binnen hebt!
Hoi dames, Ik zag dat mijn vorige bericht niet geplaatst is. Even overnieuw dus. Ik lees nog steeds mee hoor. Leuk om al die mamaverhalen te horen en heel herkenbaar haha! Jeetje: sommige baby's zijn gewoon al weer ruim 6 maanden oud! Ongelooflijk, wat vliegt de tijd. Fredje was toch de eerste mama van dit topic? Hoe oud is haar kleine ondertussen? Xd: al weer een nieuwe baan! En sommige mensen maar klagen dat ze geen werk kunnen vinden. Wat fijn dat Julan nu door slaapt. Wij hebben het bed van onze meid ook verschoven en sindsdien slaapt ze beter. Gek maar waar. Mooi laten staan dus. Chulla: gefeliciteerd met de mobile! Leuk dat er al twee dames van dit topic iets gewonnen hebben. Ik doe vaak mee, maar helaas. Laurise: lekkere doorslapen heb jij! Wist trouwens niet de je endo hebt. Dan ben je, voor endobegrippen, toch nog redelijk snel zwanger geraakt toch? Nina: wat weer balen meid! Sterkte en het is niet altijd gemakkelijk om mee te lezen hier denk ik. Sammie: op het wachtbankje? Spannend joh. Misschien toch nog zwanger in 2011! Lydia: mooie tummytub foto! Hebben jullie ooit nog wel eens weer iets gehoord van de dames die in het verleden ook meeschreven? Belgische mama zie ik af en toe op het forum maar verder niet. Hier: alles gaat zijn gangetje. Ik zal niet zwanger zijn. Deze cyclus geen seks gehad. Manlief heeft nog steeds last van zijn buik / darmen en ik ben in deze drukke periode vaak moe. Straks kerstvakantie, dan zullen we weer ons best doen.
nee van de rest niks.. net als die nog voor mij was uitgerekend.. hoor je niks van.. maar goed dan niet