Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

@mol
    Ja we hebben een lekker slaapkop haha. Ja zeker maar ik heb "gelukkig" endometriose aan de buitenkant van mijn baarmoeder en blaas. Dus dat stond de zwangerschap niet in de weg, helaas kwam daarbij wel dat ik slechte eitjes heb. 0.8 bij eisprong..moet 20 zijn! Gaven mij 0.1% met clomid..en toch in 1x zwanger, gyn viel bijna van zijn stoel haha. Dus laurise is een dubbel wonder zeggen wij altijd. Wat vervelend dat je mannetje nog zoveel last heeft. Fijn straks kerstvakantie!

2. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @laurise wow die slaapt goed door zeg ik wou dat de onze maar de helft daarvan doorsliep;)
    @xd dat gaat de goede kant op met julan hopelijk houd hij het vol.
    en als damine van zijn krampjes af is ga ik dat ook is proberen.
    @mol wat vervelend voor je man zeg hopelijk knapt hij snel op

hier 2 nachten hooguit een uur geslapen damin heeft duidelijk erg veel last van buikkramjes vandaag infacol gehaald en nu maar hopen dat het snel zijn werk gaat doen

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Julan zn buikpijn is juist gestopt na het verplaatsen van znbedje chulla......
    Geloof het of niet hihi, maar het werkt:s google maar eens op aardstralen/wateraders.

4. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hier ben ik nog eens... sorry dat ik niet actief hier mee schrijf, ik ben nog wel aanwezig opt forum.
    ik ben ondertss al 31 weken zwanger, af en toe wat last maar nemen we erbij. gistere controle gehad beeb weegt 1800 en kg en zou naar schatting bij geboorte 3700kg wegen

5. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @belgischemama wat fijn om weer wat van je te horen,nog 9 weekjes meid dan komt jullie kleine gaat verder alles goed met jullie?
    @xd ja joh dan ga ik dat ook maar eens proberen maakt het uit hoe je het bedje dan neer zet damine heeft namelijk ook geen grote kamer dus dat word wel eenn beetje onhandig maar als het helpt heb ik het er voor over desnoods verplaats ik alles:D

6. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    chulla verder alles ok, aan degene die bevallen zijn late proficiat, degene die zwanger zij ook proficiat en degene wwabij het nog niet gelukt is hou vol jullie tijd komt, het is echter teveel om bij te lezen.

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Chulla, wij hebben het bed een kwartslag gedraaid.... Dat was al voldoende.

Belgischemama, fijn dat het goed gaat!

8. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ mol, ja wie weet is het inderdaad deze maand wel raak. We zullen het afwachten. Eind deze maand zullen we het weten wie nog een verlaat kerstkadootje. Het is wel weer spannend. Het is de 4 iui gewewest dus eigenlijk hoop ik wel een klein beetje dat er geen vijfde komt.

Hoe gaat het met de dames hier?
    @ xd wat goed dat het slapen nu wel goed gaat, het klopt dat het daar inderdaad mee te maken heeft.

9. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hello ladies

Nina sterkte meid hopelijk vinden ze gauw wat het is en kunnen ze er wat aan doen.

Xd zo nou alweer een nieuwe baan gefeliciteerd meid en fijn dat julan nou wat beter slaapt.

Chulla straks gaan we allemaal verbouwen maar ja als het echt werkt zou ik het ook doen toch je kunt het altijd proberen.

Belgischemama fijn wat van je te horen hopelijk gaat alles goed en nog 9 weekjes wat gaat dat snel ben benieuwd :)

Sammie ik duim voor je dat je maar zwanger 2012 mag beginnen en een mooi beebje te wereld mag brengen.

Mol beterschap aan je mannetje hopelijk voeld die zich gauw wat beter.

Nou hier voel ik me gelukkig weer een stuk beter geen daffy lip meer alleen nog een pijnlijke aft maar dat trekt ook weg we denken dat het toch een allergie is geweest maar voor wat geen idee maar jeetje wat kun je er beroerd door voelen.
    In de tussentijd heb ik dus mijn schema gekregen we beginnen 1-1-2012 met decapeptyl(deze spuit legt mij eigencyclus plat een beetje het idee dat je in de overgang komt inc evt bijwerkingen:)) dan de 21ste mag ik (als ik ondertussen ongesteld ben geworden) de puregon erbij spuiten deze zorgt er dan voor dat ik dan follikels/eitjes aanmaak dan hebben we de 30ste januarie onze eerste echo om te kijken of de puregon werkt als het werkt mag ik de pregnyl spuiten en dan de volgende dag de punctie dus zeg maar rond 6-2 de terugplaatsing en dan 15 dagen flink in de spanning zitten en hopelijk de 21ste een mooie positieve test ik kan haast niet wachten raar genoeg ben blij dat we verder kunnen ja er komt heel veel bij kijken maar gelukkig heb ik heel veel steun van iedereen en af en toe huilen en boos zijn mag toch.

Ik heb van de week 2 prachtige 1 maand oude meisjes gezien ooooh wat zijn ze klein en ja dan kom je thuis en dan laat je een traantje maar gelukkig kan ik mezelf wel weer oppikken en verder je moet wel toch?

Ok weer een veelste lang verhaal maar ja :D ik ga maar eens naar bed dikke knuf saskia

10. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zit te wachten bij de prikbalie; moest van de vk nog bloed prikken. Ging niet zo heel goed. Mag niet eten tot 10.30 en dat kan ik nu echt niet. Maar goed, ik zit daar op de stoel. Doet de prik pijn, 5 buisjes bloed en ik word helemaal niet goed. Zweten, flauw, misselijk, had echt het idee dat ik flauw zou vallen. Werd ook naar achter gelegd in de stoel, washandje op m'n gezicht. Voel me zo stom.... Nu moet ik nog 2 uur wachten tot ik nog voor m'n suiker kan laten prikken. Heb dat vieze flesje leeg moeten drinken... Val echt nooit flauw, maar dit leek er echt op! Vond het eng. Volgende x maar niet alleen gaan!

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Eevie, brrr.. Ik val altijd snel flauw, en idd wat je beschrijft is flauwvallen.
    Als je moet eten gewoon eten, zou het gewoon aangeven als je het niet volhoud, je bent zwanger.

Hoezo moet je prikken voor je suiker?

Sas, je klinkt positief! Fijn:) Ik hoop dat jullie half feb een mooie test in handen hebben, zou toch mooi zijn he!! Mijn duimen draaien voor jullie!

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #2052 Eevie, 19 dec 2011
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
    Omdat ik wat te zwaar ben, moet m'n suiker gecontroleerd worden. Nog n uur.... Mag niet eten, omdat de test dan niet lukt. Dan moet t nóg n keer.... Regelmatig naar de wc lopen, omdat ik t idee heb dat ik moet over geven. Ga over n half uur vragen of ik kan eten. Ik trek t niet anders. Xx

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Echt vragen eevie, gewoon nu! Misschien mag je voor, je bent zwanger!!
    Snap goed dat je het niet volhoud. Ik werd ook altijd misselijk als ik moest eten. Niet goed hoor. Zou het nu aangeven!

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Pfffff het is 10 uur. Ga nu vragen of ik mag, het is maar n kwartier te vroeg.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
  16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zo, het mocht. Die vingerprik is niet zo erg. Nu durf ik alleen nog niet alles te eten, haha! Volgende keer gaat Eevieman of mama mee. Kan me beter thuis zo beroerd voelen. Heb nu 2 uur in het ziekenhuis gezeten in m'n eentje. Dan voel je je ook niet prettig!
    Ben nu ff thuis, heb m'n baas gebeld dat ik nog niet kom. Durf nog niet zo ver te rijden. Soms is zwanger zijn niet zo heel leuk :) Dit soort dingen vind ik echt vervelend. Voel me dan echt n watje!

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    haha eevie, hoort er allemaal bij! zou een volgende x idd niet alleen gaan.
    En je bent sowieso wat zwakker als je zwanger bent, helemaal als je niet eet:)
    En een watje ben je niet, er groeit een nieuw leven in je hoor, dat is niet niks!

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hihi, ik merk het! De uk heeft t goed in mijn buik, denk ik. Want ik ben moe, hongerig en huilerig, haha! Bah, dadelijk gaan werken... Heb echt geen zin meer!!

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nog een half jaar volhouden eevie;)

Goed eten en vooral aan jezelf denken!!

20. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @eevie, goed gedaan meid! je bent geen watje! gekkie!;) ik zou ook omvallen!

waarom bel je je werk niet en neem je een lekker dagje voor jezelf?
    er groeit een leven in je, dat is pas een harde baan!!! :D:p

volgende keer niet meer alleen gaan hoor!

xxx

Deel Deze Pagina