Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Hier ben ik ook weer eens, ik lees wel af en toe mee, maar heb nu eindelijk even tijd om ook te reageren :)

@Chulla en Xd24: Fijn om te horen dat jullie kleintjes inmiddels goed slapen!
    @Tummytubfoto's/filmpjes: Wat schattig om die kleintjes te zien zitten! :)
    @Poemelke: Fijn dat met jou en Lizzy alles goed gaat, de borstvoeding inmiddels al aan het afbouwen?
    @Sas31/Nina85: Wat balen meiden :( Ik blijf voor jullie duimen!!
    @Eevie: Zo te horen gaat het goed bij jou he? Super!! Ik heb ook 2 weken geleden zo'n suikertest moeten doen, omdat de baby bij de laatste groeiecho wat voor lag wat betreft groei, gelukkig was de uitslag binnen de norm. Vies drankje he? ;)
    @Xd24: Weer een nieuwe baan, wat goed! Hopen dat het hier wel goed bevalt :)
    @Mol81: Ook voor jou blijven de duimen hier heel hard draaien!!

Hier gaat het prima. Morgen alweer 30 weken zwanger :$ de tijd vliegt. Op mijn werk aan het afbouwen en afronden, half januari begint mijn verlof. Verder voel ik me nog steeds goed: ik heb nog niet veel klachten, kan goed slapen en voel me prima. Het babykamertje begint al een heel stuk op te schieten, ik begin steeds meer dingen in huis te hebben van de babyuitzetlijst en we zijn druk aan het nadenken over de namen. Ik heb ook al een beetje nagedacht over een geboortekaartje en er eentje op het oog die we misschien wel leuk vinden. Leuk al die voorbereidingen :) Met 32 weken heb ik opnieuw een groeiecho, omdat de baby bij de laatste groeiecho 2 weken voor lag qua groei. Hoewel de suikertest goed was, wordt het wel goed in de gaten gehouden, alleen maar goed :)

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey lieverds,
    Zo fijn hoe jullie reageren!! Voelde me echt zwaar beroerd. Gelukkig was het vanmiddag beter.

@ Sas; fijn dat je lip weer wat beter voelt! Ik snap heel goed dat je een gemengd gevoel hebt. Aan de ene kant is het heel spannend, aan de andere kant is het weer een nieuwe stap in de richting van jullie kindje! vriendin van mij had precies hetzelfde gevoel en zij is inmiddels een trotse mama. Ik hoop zo dat dit voor jou ook gaat gebeuren!! Tja en dat je een traan laat om nieuwe kindjes, logisch! Dat heb ik ook nog!!
    @ Sammie; ik hoop ook zo voor je dat het raak is... De eerste wachtweek is achter de rug meis!
    @ Belgische mama; fijn dat alles goed gaat!
    @ XD; wat een mooie avatarfoto!! Dank je wel voor al je posts, dat was echt heel fijn vanmorgen!
    @ Poemel; Thanks... :) Schaamde wel in die stoel.... Maar idd, niet eten als je zwanger bent is niet goed! Hoe is het met Lizzy?
    @ Koolmees; jij ook al zo'n mooie avatarfoto! Dat drankje is echt heel erg vies, bah! Superzoet!! ieuw! ben blij dat ik er vanaf ben. De tijd gaat erg snel ja, jij hebt gewoon al bijna verlof! Voel je je nog goed? Heb je al foto's van de babykamer? nieuwsgierig! :D
    @ de rest; hoe gaat het meiden?

Wat zijn jullie plannen met Kerst? Wij zijn kerstavond heerlijk samen thuis. 1e kerstdag komen de broer en zus van Eevieman eten. Iedereen neemt wat eten mee, altijd gezellig. 2e kerstdag gourmet bij mijn papa. En dan volgende week zaterdag op vakantie!! Hoera!! Hebben jullie oudjaarsplannen? Wij zitten dan dus in de sneeuw.Ik heb er zo veel zin in. Ik kijk zowiezo uit naar de vakantie; lekker 2 weken met mn lief... ben inmiddels echt moe van het werken. Het is nu 4 dagen bikkelen en dan komt het wel goed.
    Ben echt n muts trouwens; ik vergeet zo veel! Vergeet mn auto op slot te doen. Of dat ik een verhaal al 3x op dezelfde dag aan eevieman heb verteld. Of waarom ik de trap af loop op mn werk (en dan weer terug boven bedenken dat ik naar beneden liep om naar de wc te gaan!). Hoort erbij zegt men. Voel me soms best dom! Ben ook emotioneler. Eevieman zegt dat ik minder erg ben dan tijdens de behandelingen. Hahahaha! dat had ik niet verwacht! Kan wel eerder huilen. Om een huilend kind op tv. Of een mooi liedje. Of omdat ik boos ben. Of gewoon omdat ik niet weet wat ik met mezelf aan moet. :) hihi!

3. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Ja voel me prima, heb gelukkig *afkloppen* nog nauwelijks klachten. Ik heb wel in m'n album een foto van de muursticker op de babykamer, van de rest zal ik binnenkort ook eens foto's maken :)
    Hier gaan we met kerst beide dagen bij ouders/schoonouders eten, gezellig maar vooral lekker makkelijk ook :D En met oudjaar gaan we met vrienden bij elkaar zitten, ook gezellig. Wat een heerlijk vooruitzicht een sneeuwvakantie!! Genieten van elkaar nu het nog lekker rustig is :p En zo te lezen voel je je echt goed zwanger, met bijbehorende "kwalen" :D Nog een aantal weken en dan krijg je je 20 wk echo, willen jullie het geslacht weten? Spannend!! En verder voel je je volgensmij wel goed toch?

4. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @eevie, hahahaha!! heel bekend meid!
    ik was ook zo vergeetachtig tijdens de zwangerschap, echt in erge mate hoor! echt zwangerschapsdementie!
    Normaal kon ik 3 agenda's uit mn hoofd bij wijze van, maar ik onthield niks meer!
    Ik vergat ook alles! gelukkig is het me nooit overkomen een belangrijke afspraak te missen, maar dat kwam dan door poemelman, dat ik dat niet vergat!
    Maar succes, want hier is het nog niet over hoor! alleen in mindere mate omdat ik nog niet heel veel hoef te onthouden! (alleen de zorg voor Lizzy:p)

@hier, alles prima met Lizzy, ze drinkt goed aan de borst, eigenlijk geen problemen meer! Er zit nu zo'n 4 uur tussen de voedingen, soms zelfs 5uurtjes, maar dan komt ze de volgende voeding wat eerder. gaat prima dus!
    Snachts slaapt ze ook zo'n 4 a 4,5 uur door, dus op zich wel prima, nachtvoeding zal nog wel even blijven, vind ik ook niet erg..
    Ze is wel sinds een paar dagen flink huilerig, huilen direct na een voeding (krampjes!?) en slapen vertikt ze ook de helft vd tijd... ze gilt het uit als ik haar neerleg in bedje..
    ik krijg het idee dat het een sprongetje is (zijn jullie er bekend mee?)
    ze is sinds 1,5 week ook 's ochtends veel meer wakker, en je ziet haar ontwikkelen, dus volgens mij weet ze niet zo goed wat ze ermee aan moet, en wil dus gewoon bij je zijn (vertrouwd, veilig)
    vanmiddag heeft ze welgeteld 2uurtjes geslapen, op mn buik nog wel, want de rest van mijn opties en pogingen was een regelrechte ramp..
    nou ja, ook dat gaat weer over!

xxx

5. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    hier hebben we het bed ook een kwartslag gedraaid en moet je zeggen de afgelopen 2 nachten heeft hij wel iets beter geslapen.
    hij slaapt nog niet door maar dat verwacht ik ook niet zo snel ben al blij als hij na de voedingen weer gaat slapen ipv heel de nacht wakker blijft

6. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Haha grappig! het zou toch wat zijn als we allemaal de bedjes draaien en onze kindjes slapen door!! ik sta ervan te kijken echt waar!:D;)

Lizzy meldt zich alleen als ze honger heeft en gaat dan weer slapen (klopt dit heel hard af!) dus ik laat het bedje nog even staan!

Super dat het werkt joh!! Hoest met Julan Xd? slaapt ie ook nog door?

xxx

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #2067 Eevie, 19 dec 2011
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
    @Koolmees: ik heb echt niet te klagen! Voel me erg goed! Heb eind januari de 20-weken echo. Zo bizar dat die gepland is! Wij willen zeker het geslacht weten, maar gaan het niet aan de omgeving vertellen. Dat is het idee in ieder geval, hahaha!! Ben erg benieuwd hoe jullie kamertje wordt, ik vind het leuk om te zien wat anderen maken. Er dit altijd zo veel zorg en liefde in!
    @Poemel: fijn dat het zo goed gaat. Het kan idd een sprong zijn, dat hoor je vaak. De frustratie van nieuwe dingen ontdekken maar nog niet altijd kunnen, lijkt soms zo aanwezig! Hoor dat vaker. Lief zijn werkt het beste. En dat vergeten, zó suf. "Lief, heb ik al verteld..." Ja, schatje! Haha!
    @Chulla: bij jou lijkt het ook al te werken! Tof!

Ik denk dat ik mijn bed ook maar draai ;) Momenteel slaapt de bank erg lekker, maar lig ik s nachts vaak n uur tot twee uur wakker....

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoi Dames!

eevie, ben blij dat ik je er doorheen heb kunnen slepen hihi.
    En dat vergeetachtige, ik wacht nog steeds op het moment tot het weer over is. Na bijna 7 maanden heb ik er nog steeds last van. Ik schrijf dus ook echt alles op, want anders vergeet ik het gewoon.
    Fijn dat alles goed met je gaat, denk vooral aan jezelf. Dat mag als je zwanger bent:)

Koolmees, fijn! met jou gaat het ook goed!!
    Poemel, met jullie ook alles goed dus:) Fototje van Lizzy?
    Chulla, goh kijk nou. Damine slaapt ook beter.
    Ja geloof het of niet maar Julan slaapt IEDERE nacht door sinds zijn bed is verplaatst. raar he, maar het werkt en we zijn blij:D

Hier gaan we tussen kerst en nieuw wintersporten! Julan gaat ook mee, ben zo benieuwd hoe hij het vind.
    Vorig jaar overgeslagen omdat ik zwanger was, dus heb er extra zin in!
    Gisteren een slee gekocht voor meneer, nu hopen op lekker weer:) Ben er helemaal klaar voor!

poemel, die sprongetjes herken ik! Zijn allemaal periodes gelukkig, want ooit is het wel lastig, niks is dan goed!

9. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Poemelke: Succes met het sprongetje van Lizzy, hopen dat ze er snel doorheen is. Fijn dat ze het verder zo goed doet!
    @Chulla: Wat fijn dat Damine nu ook beter door slaapt!
    @Eevie: Spannend dus, nog een paar weekjes en dan weten jullie het! Vertel je het wel hier op het forum? ;)
    @Xd24: Wat heerlijk dat dit de oplossing is voor Julan! Hadden jullie dit achteraf maar eerder geweten, maar fijn dat hij nu weer goed slaapt!

10. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    haha eevie moet je doen ik had dat ook altijd viel zo in slaap op de bank en als ik dan naar boven ging bleef ik het plafond aanstaren.
    @xd wat fijn dat julan al heel de nacht door slaapt super!!
    @poemel damine word ook nog rond een uur of 4 wakker voor de fles maar valt daarna weer gelijk in slaap dus dat is wel fijn eerst bleef hij maar huilen

hoe gaat het met de rest van de mamas
    al een tijdje niks gehoord van fredje

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier goed hoor :)

12. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    hoi meiden, voor degene die nog weten wie ik ben. Ik ben zwanger!! Eindelijk!! Na een heleboel ziekenhuisbezoeken, zwanger na 1e icsi. Morgen de 1e echo.
    Ik zie dat hier al heel wat dames mama zijn ondertussen. Van harte gefeliciteerd!!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mikkyyyy, wAt leuk iets van je te horen zeg! Zwanger, proficiat!! Geniet van je zwangerschap:)

14. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ah Mikky!! wat leuk!
    en helemaal geweldig eindelijk zwanger meid! geniet ervan!!!

xxx

15. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Eey meiden hoe gaat het hier zo voor de kerstdagen aan.
    @ mikkey wat leuk meid geniet er lekker van.

16. mol81

mol81 Niet meer actief

Heeee Mikky! Topnieuws! Je hebben behoorlijke weg afgelegd aan je onderschrift te zien. Lekker genieten.

Hier alles goed, twee weken vakantie! Heerlijk. Verder geen nieuws.

17. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    hey mikkey das lang geleden,wat een geweldig nieuws meid gefeliciteerd en geniet er lekker van

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoe gaat het met iedereen?
    Ik wil iedereen alvast fijne dagen wensen! Wij gaan een weekje wintersporten dus ben er een weekje niet.
    Tot snel:)

Liefs!

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Mikky: gefeliciteerd meid!
    @XD: veel plezier!
    @all: hoe gaat t meiden?!

@Eevie: weet je waar ik blij vsn word? Ik heb net een Lodger Wrapper gekocht, van 70 voor 20 euro!! Nu vind ok ook wel mooi, zo'n doek, maar het feit dat het zó sterk afgeprijsd is... Heerlijk!
    Morgen rustig aan met m'n lief. Fijn! Vakantie...

20. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo dames ook ik wil jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen en vooral een heel gelukkig en gezond 2012 dat het meer ons jaar mag worden:)

Veel liefs saskia

Deel Deze Pagina