Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Zoo eevie!! Doe je goed
    In de winkel?

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja, bij de bijenkorf was het al van 70 voor 40 en toen ook nog ns de helft er vanaf! Er zit wel n roze rand aan, maar goed, hij is licht/ en donkerbruin. Kan ook voor n ventje! :D

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Leuk eevie, dat is nog eens de moeite!!

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sas jij ook fijne dagen, dat 2012 een bijzonder jaar voor jullie mag worden!

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Oh ga ik zo ook nog ff naar de bijenkorf als ze zon goeie aanbiedingen hebben ;)

6. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    He lieve meiden!!
    alvast allemaal hele fijne feestdagen!!!
    Wij houden het lekker rustig! lekker genieten van ons gezinnetje!

Dikke knuff voor iedereen, en ik ga weer keihard duimen voor een fantastisch 2010 voor iedereen!!

xxx

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat een zwangerschap kan doen zeg, je gaat terug in de tijd :D

8. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    hahahahaha! ik zie het nu pas!!! ik bedoel natuurlijk een fantastisch 2012!!!!!
    :D:p

xxx

9. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Meiden hele fijne kerstdagen gewenst. En een goed en gezond 2012

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    HiHi 2010 ;)

Iedereen vanuit mij ook een super kerst toegewenst ! Xx

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey lieverds, voor jullie allemaal hele fijne kerstdagen. Ik hoop dat iedereen gezellige dagen heeft!!
    Ik heb buikgriep dus lig op de bank :( We hebben net wel lekker kerstcadeautjes aan elkaar gegeven! :)

12. mol81

mol81 Niet meer actief

Merry Christmas lady's! Nog een paar dagen en 2012 lacht ons tegemoet. Een nieuw jaar, met nieuwe gebeurtenissen en hopelijk veel nieuwe gezonde baby's. Wie weet wordt topic baby 2 wel geboren! Wie denkt daar al aan? Door alle kerstverhalen en zwangere vrouwen in de Bijbel (onbevlekt ontvangen, oud en onvruchtbaar maar toch zwanger) gaan mijn emoties en gedachten weer met me aan de loop. Toch weer in mmm in? Of wachten tot april en dan hopen dat het spontaan lukt? Of gewoon tevreden zijn met 1 prachtig schatje (die gisteren riep dat ze een broertje wil...) Breinbrekers!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mol een hele hele dikke knuffel voor je. Kan me voorstellen dat je zo nu en dan twijfelt over wat je nu moet. Volg je gevoel!
    Zou mooi zijn als er een 'wonder' gebeurd voor jullie, alles kan...

Hier denk ik al wel eens aan een 2e, wie weet.. Nog geen concrete plannen. Wil sowieso even wachten tot Julan 1 is.

Eevie, beterschap!! Balen joh.

Wij hebben al onze spullen gepakt. Straks nog met s-ouders uit eten en vannacht gaan we richting frankrijk. Ik ben er dus even een weekje niet.
    Hele fijne dagen iedereen en een supergoed 2012!!

Liefs!

14. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    fijne feestdagen meiden en een heel gelukkig en gezond 2012

15. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    Hoi dames hoe gaat het hier fijne kerstdagen gehad?
    Wij hebben de kerstdagen goed doorstaan. Echter hebben we geen leuk kadootje. Vandaag is mijn menstruatie weer doorgebroken dus poging 4 is ook mislukt. :( ik houd me hier voorlopig even rustig en wil even proberen alles een beetje op een rijtje te zetten. Zie het even niet meer zitten.
    Ik denk wel aan jullie en lees af en toe mee maar verder even niet.

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Pff Sammie t is niet eerlijk!! Hele dikke knuffel meis!!
    Xxx

17. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh sammie, wat klote zeg... Ik vind het ook zó oneerlijk. Ik snap dat je het niet meer ziet zitten. Je bent ook echt al weer een hele tijd bezig he meis? Houd het nu lekker rustig, probeer samen met Sammieman er doorheen te komen. Het enige wat ik voor je kan doen is heel erg aan je denken (Eevieman baalt ook voor jullie!) en knuffels jullie kant op sturen en een kaars aansteken. Dikke knuffel meis!

@ De rest, hoe is het daar?
    @ XD; jij zit lekker in de sneeuw denk ik inmiddels, veel plezier!
    @ Mol; moeilijke keuze. Ik kan me voorstellen dat het diep van binnen toch ergens blijft kriebelen. Zeker als jullie meisje vraagt om een broertje...

@ Eevie; ik ben weer boven water. Ben zaterdag goed ziek geweest; gooide alles eruit. bah! Vind dat zó vies! Ben al een aantal keren niet goed geworden; flauw, misselijk, duizelig, zweten. Gelukkig ben ik vandaag even naar de vlos geweest en heb het nagevraagd; ik drink te weinig! Ik kom met moeite aan een liter, dus dat is best slecht eigenlijk. Opdracht voor Eevieman; zorgen dat ik niet naar bed ga voordat de 2 liter op is! Hartje klopt goed en de uk was flink aan het schoppen. Beetje jammer dat ik het gewoon niet voel... :(
    We zijn ook op zoek gegaan naar een kinderwagen. Uiteindelijk blijven we toch op een Joolz hangen. Vinden we erg mooi, rijdt echt fijn, is niet te groot en is goedkoper dan een Bugaboo. Wel moeilijke keuzes; het is zo veel geld! Maar ja, mogelijk is dat het enige wat we nieuw gaan kopen, dus dan mag het ook wel weer!
    xx

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ik heb mijn wagen op mp gekocht en was kei goedkoop en nog heel mooi! Scheelt echt veel + zag er nog als nieuw uit

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wat heb jij voor wagen Lydia? Joolz vind ik lastig te vinden. En als ik dan zie dat ik voor de nieuwheid n maxi cosi en n tas erbij heb, dan ben ik bijna net zo duur uit. T zal misschien 100 euro schelen denk ik. Z

20. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    Het is inderdaad heel oneerlijk. En tuurlijk was het mooi geweest. Maar het geluk mag nog niet bekroond worden. We zitten nu inmiddels anderhalf jaar in de mmm. En daarvoor al anderhalf jaar problemen gehad dus al met al een beste tijd. Ik moet morgen weer zh bellen voor een afspraak ze willen op de 9de dag een foto gaan maken van me eileiders. Iemand daar ervaring mee. En waarschijnlijk ga ik naar de clomid 100 mg. Er wordt ook een verwijsbrief gemaakt om naar umcg te gaan voor ivf. Dus het is allemaal best heftig en dat zijn wel zware beslissingen die je nemen moet. De vermoeidheid slaat nu gewoon een beetje toe denk ik. Mijn emoties zijn heel heftig ik ben ook heel onaardig tegen mijn man. (Is niet lief) maar heb dat niet in de hand. En heb het toch ook wel van me af gezet maar elke keer weer die afwijzing. Pfffff lief dat jullie aan me denken.

Deel Deze Pagina