Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    wat klote sammie een hele dikke knuffel
    natuurlijk blijven we allemaal keihard voor je duimen en hopen dat je snel al dit verdriet achter je kan laten

2. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Hier ben ik weer..

Sammie das kl*te zeg heb er f geen woorden voor maar wel heel veel sterkte kan me heel goed voorstellen dat je het ff allemaal te veel wordt.. denk aan jullie en tja die frustratie moet eruit en die uit je meestal tegen iemand waar je veel van houd..
    Sorry sammieman..

Eevie ziek zijn is zeker niet leuk en al helemaal niet als je zwanger bent.. ik was vorig jaar rond dezelfde tijd zwanger en ziek en dan voel je je dubbel ellendig ik dacht ook echt dat het toen mis zou gaan omdat het er van onder en boven uitkwam.
    Gelukkig is er dan de vk en die stelt je gerust!

XD Heerlijk skieen geniet ervan en fijn dat Julan nu door slaapt heerlijk hopelijk op vakantie ook!
    Veel plezier!

Mol ik snap dat je dan weer gaat twijfelen, ik zeg doen wat je gevoel je ingeeft en daar kom je met molman wel uit.
    Hoe is het eigenlijk met molman?

Koolmees Hoe is het met jou en de beeb?

Poemelke herkenbaar de "klachten"van lizzy kan inderdaad te maken hebbben met een groeispurtje succes!
    Foto?

Mikky GEFELICITEERD genie ervan en veel plezier bij de 1e echo!

Lydia Hoe is het met jou?

Chulla Hoe is het met damine gaat het nu beter met slapen?

Sas Hoe is het met jullie?

Lely Hoe is het met jou en de kids?

Heeft iedereen fijne kerstdagen gehad?

@Magic nog steeds een beetje aan de sukkel met Sem hij blijft maar verkouden en niets helpt en dan ben ik zn overbezorgde moeder.. met het gevolg dat magicman soms ontploft..
    Hihi.. denk nou met je verstand en niet met je gevoel..wordt er dan gezegd maar ja dat is voor mannen toch anders dan voor vrouwen denk ik..
    Het helpt er ook niet aan mee dat ik ook weer verkouden ben en een ontstoken oog heb..
    Maar goed genoeg geklaagt verder gaat het hier goed Sem is vrolijk en maakt steeds meer geluidjes erg leuk en lachen dat ie doet hahahah lekkerding hihi.
    Zal straks weer eens even een foto plaatsen
    Voor iedereen een knallend uiteinde en vooral een vruchtbaar jaar!
    Hier nog niet bezig met een tweede..

Liefs Magic en Sem

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier alles goed hoort:)
    Jinte blijft ook maar verkouden maar gaar longen/oortjes zijn goed gelukkig :)

Happy new year alvast allemaal!

4. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo allemaal zo kerst gehad nou op naar het nieuwe jaar bij ons is het altijd een druk gebeuren want mijn mannetje is ook nog eens jarig oud jaars dag:D

Sammie meid heel veel sterkte ik snap hoe je je voeld je wil nog niet aan ivf denken maar toch komt het steeds dichter bij geef de moed niet op en blijf met je man praten en af en toe mopperen is toch heel gewoon:) dikke knuffel.

Eevie ben blij dat je je weer beter voeld succes met kiezen:)

Lydia fijn dat het daar goed gaat houden zo.

Nou hier begin ik wel een beetje nerveus te worden heb net alle medicijnen opgehaald jeetje best veel hoor hopelijk lukt het me om sterk te blijven en goed te prikken:(

dikke knuf voor jullie allemaal
    gr saskia

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Komt goed meis.. Heel veel succes!

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lieve meiden, wij zijn een weekje op vakantie. Zullen waarschijnlijk geen internet hebben, dus ben ik erg afwezig!
    Voor jullie allemaal een mooi oud en nieuw, met veel wensen en dromen die uit mogen komen in 2012. Jullie verdienen het allemaal, sterke stoere prachtmeiden; stuk voor stuk!
    Dikke knuffel!!

7. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Lieve meisjes..

Allemaal een ontzettend goed 2012 he! Dat dit maar ONS jaar mag worden!
    Het jaar dat iedereen een 1e kindje mag krijgen en misschien sommigen hun 2e!
    Meiden, ik hoop het zo..
    Rustige nacht gehad allemaal?
    Hier wel.. Zat op wacht, maar gelukkig is er niemand bevallen, haha!
    Nu op weg naar de kerk! We beginnen het jaar goed!

Kus Nina..

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden,
    Even een berichtje vanuit Oostenrijk. Ik lig op de bank, onder m'n dekentje en gelukkig hebben we hier internet. Iedereen is net de piste op, dus ik heb het rijk voor mij alleen!
    Gisteren lekker in het dorp aan het meer naar het vuurwerk staan kijken; professioneel en dus supermooi!! Daarna terug gelopen naar het appartement, was misschien niet zo'n goed plan. Het was een uur lopen, berg op. Niet supersteil, maar kennelijk is alles nu te veel! Was echt gebroken toen we terug waren! Dadelijk lekker in bad of eventueel in de sauna. Moet even uitzoeken of ik dat mag en hoe het werkt! Maar wel lekker uitrusten zo! Heb de beeb na de wandeling echt voelen bewegen; voelde hem constant door m'n buik heen gaan, was wel bijzonder.

@ Sas; je kunt het meis. Het prikken valt echt mee, na een paar dagen ben je er al aan gewend. Zorg dat de vloeistof niet koud is en dat je rustig aan doet, dan komt het echt wel goed. Kies een plekje met het meeste "vet", dat is het minste pijnlijk.
    @ Sammie; ik vind het klote dat je weer aan een nieuwe ronde moet beginnen. Hopelijk is IVF niet nodig. Dikke knuffel meis.

Lieverds, Ik wens jullie allemaal een prachtig 2012. Ik hoop dat het voor iedereen een topjaar wordt!
    xx

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Jullie ook een super gelukkig nieuwjaar! Xx

10. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hallo lieve meiden!!
    allemaal een gelukkig nieuwjaar!!!!!
    en dat jullie dromen allemaal mogen uitkomen!!

@lydia, gefeliciteerd met Jinte! baby vd maand! heb laatst ook gestemd!!
    was dan ook een superleuke foto!!!!

@eevie, wow meid de baby al gevoeld, helemaal te gek!!! nu geloof je het ook echt toch!!!? maar doe wel voorzichtig hoor, de baby heeft waarschijnlijk gemerkt dat het teveel was, en reageert daar op! nu is dat niet zo erg, maar zorg goed voor jezelf!
    Ik geloof dat de sauna de eerste 3 maanden niet mag, daarna wel als je het goed gewend bent! ik heb het nooit gedaan, maar ging sowieso nooit.
    Geniet nog van je vakantie!!

@hier, de nacht goed doorgekomen, ben bij schoonouders geweest, was gezellig! Lizzy heeft lekker geslapen, melde zich alleen net om 23:50! maar sliep weer lekker door!
    Alleen zielig dat je midden in de nacht met haar naar huis moet, maar heb haar thuis gevoed, en ze heeft daarna weer lekker geslapen!

xxx

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Dank je :):)!

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Iedereen een goed 2012! dat het voor iedereen maar een top jaar mag worden
    Ik ben weer thuis:) super vakantie gehad, veel sneeuw en Julan was volop aan het genieten!
    Zal snel een sneeuwfoto plaatsen en reageer later even uitgebreid. Laat thuis gekomen en drna doorgegaan naar een feest bij vrienden dus moet alle puin nog ruimen, bleh

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

@lydia
    Jaaa Jinte baby van de maand!!! Heb het ook tig keer geprobeerd

Ik wens iedereen een vruchtbaar, gezond, liefdevol en gelukkig 2012!! En dat vele dromen maar uit zullen komen in 2012

14. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    gelukkig nieuwjaar dames voor jullie alle goeds,gezondheid,geluk,vruchtbaar en natuurlijk een liefdevol 2012
    dikke kuss

15. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Heey meiden

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar allen die nog niet zwanger zijn dit wordt jullie jaar!

Eevie wat heerlijk ff vakantie geniet ervan wel goed op jezelf passen he!
    De baby zal inderdaad reageren als je teveel doet dat heb ik ook een paar keer gehad maar komt goed is wel een goed gevoel toch dat je hem/haar hebt gevoeld?

Sas Succes voor jullie 2012 wordt jullie jaar!

Nina Succes meis 2012 wordt jullie jaar!

Sammie Succes Jij hoort ook bij de 2012 baby's!!

Poemelke Hoe gaat het met julie slaapt Lizzy goed door?

Xd Hoe was de vakantie je moet veel mee nemen voor zn kleintje he?

Mol Hoe is het met jullie?

Chulla Hoe is het met damine? slaapt hij nu inmiddels door?

Koolmees Jij bent de 1e die nu gaat bevallen! Hoe is het met je en waar blijft de buikfoto?

Lydia Jaaaaaa Jinte baby van de maand win je dan nu ook wat?
    Gefeliciteerd!!!

Laurisse Hoe is het met jullie groeit hard he?

@Magic Ik ben heerlijk gister de hele dag ziek geweest...
    Heb heeeeel veeeeeel geslapen maar vandaag gaat het weer goed!
    Morgen gewoon weer lekker werken!
    Oud en nieuw dus niet uitbundig gevierd.. we zijn met zn drietjes thuis gebleven en Sem heeft er niets van gemerkt dat het heel hard en veel knalde gelukkig..
    Hij ging om 21.30 naar bed en werd vanmorgen om 9.55 pas wakker!!!
    Fijn!!
    Verder gaat het hier goed besefte gister of eigenlijk vannacht dit jaar wordt onze zoon 1 jaar dat was wel even heel bizar!!

iedereen die ik ben vergeten Sorry!
    Liefs van Magic en Sem

16. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames, happy new year!
    Dat het maar een gezond, liefdevol en vruchtbaar jaar mag worden dames.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Je wint nu een soort draagstoeliets van minimonky :)

18. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Nou dames een gelukkig en gezond en zeker een vruchtbaar 2012 toegewenst :)

Lydia gefeliciteerd met je mooie meisie.

Hier is gisteren de eerste prik gezet wel spannend maar deed geen zeer gelukkig deze moet ik nou tot de 21 ste alleen zetten althans mijn mannetje doet het en dan de 2 de erbij.
    Ik ga lekker luieren heb vanmiddag lekker vrij en morgen ook dus even niksen

gr saskia

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Sas; dat is ook een begin van het jaar zeg, je eerste spuit! Maar goed gedaan; je hebt de eerste achter de rug! :D Wil je niet proberen of je het zelf kunt?

@ All; mag ik even ondankbaar zijn en klagen? Ik zit hier serieus de hele dag alleen. Voordat we op vakantie gingen, hebben we afgesproken dat de rest thuis zou komen lunchen, zodat ik niet van 9 tot 4 alleen zou zijn. Maar nu blijkt dat niet handig, omdat het appartement wat te ver van de lift ligt. Op een gegeven moment ben je het slapen - lezen - opruimen - film kijken - internetten ook wel beu... Had eigenlijk gehoopt dat het wat anders zou zijn. Zij zijn met z'n 8en op de berg en maken van alles mee. Ze zijn allemaal super bezorgd, dus ze willen niet dat ik mee ga om een makkelijke afdaling te doen.... :( Ik verveel me... We hebben afgesproken dat ik morgen op de piste kom lunchen, maar dat is het dan ook wel. En donderdag gaat iedereen rodelen, maar daar mag ik ook al niet aan mee doen. Dus dan kan ik met de taxi mee naar boven, zien hoe zij op de sleetjes vertrekken en met de taxi weer naar beneden om daar op ze te wachten...
    Voel me echt heel slecht en ondankbaar, maar ben eigenlijk een beetje teleurgesteld. Ik was degene die voor heeft gesteld om met z'n allen op vakantie te gaan. En ik ben zo blij dat ik zwanger ben en ik wil niet klagen want ik heb steeds het gevoel dat dat niet mag, maar voel me zo alleen nu. Niet echt wat ik me had voorgesteld van de vakantie....

20. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Eevie kunnen ze dan helemaal niks een dagje met jou samen doen ?

Deel Deze Pagina