Ohhw eevie, balen is dat. Wij zijn net een weekje terug en ik herken het wel een beetje. Ik zat zo ook vaak alleen, dan wel met Julan maargoed dat is ook saai hoor haha.. Als ik jou was zou ik idd niet de piste afgaan hoor, ook al is het een simpelen piste. Waarschijnlijk kom je wel goed beneden maar je weet niet wat je buurman doet he, er kan zo iemand tegen je opknallen.. Ik vind dat altijd een beetje eng als je zwanger bent. Zou gewoon eisen dat ze je een dagje vermaken, is er ook niemand zo vriendelijk een ochtend of middag bij je te blijven? Dat zou ik zelf voorstellen als we iemand bij hadden die niet de berg op kan. Het scheelde nog dat wij in frankrijk zaten, daar zit je op de piste met je huisje dus dat is met lunchen enz makkelijker.
Oef Eevie, wat lastig! Ik zou zeker niet gaan skiën. Op de berg lunchen is sowieso leuk. Is er geen leuk dorp of stadje in de buurt waar je lekker kunt shoppen? Of lekker zonnen op de berg (goed insmeren ivm zwangerschapsmasker). En ik vind dat je ook best van een aantal kan vragen of ze een dagje iets leuks met je gaan doen hoor. Samen uit, samen thuis toch?
Nou, ze hebben een skipas voor 6 dagen en aangezien iedereen ontzettend fanatiek is denk ik niet dat ze zin hebben om een dag bij mij te zijn.... Ik wil het ook weer niet van ze vragen, want ik heb er zelf voor gekozen om toch nog mee te gaan. En Eevieman geeft zelf wel aan dat het niet zo leuk is zonder mij en smst steeds dat hij ons mist. Maar ik vind het ook weer veel om hem te vragen om niet te gaan skien. Maar aan de andere kant.... Vind het gewoon niet zo leuk. Het is ook erg bewolkt en het dorp is niet echt leuk in je eentje. M'n vader belde wel lief of ik naar het dorp kwam, zodat we daar nog wat konden drinken. Dat was dan wel weer leuk. Maar ja, dan zie je de foto's van de groep, lol hebbend boven. Ik kreeg echt het gevoel onzichtbaar te zijn. Maar goed, ik mag niet klagen. Morgen neem ik de iPad mee naar boven en ga ik in n restaurant zitten. Dan lunchen we in ieder geval samen. De sneeuw in dit gedeelte was vandaag al niet meer zo goed, dus dan durf ik het al helemaal niet aan om te gaan skien. Ach ja, nog even. Ondertussen groei ik wel lekker door! Volgens mij ga ik straks echt wat te horen krijgen over mn buik... Hihi!
Hoi dames, Even een kort berichtje van mij. Ik wil jullie eerst heel veel geluk, gezondheid, liefde en vruchtbaarheid wensen. Vandaag moest ik naar het ziekenhuis, voor een foto van mij eierstokken en eileiders te maken. Ik vond het een zeer vervelende ervaring en ik heb er ook flink last van gehad, dacht dat ik flauw ging vallen toen het achter de rug was. Maar goed we hebben toch wel goed nieuws gekregen, me eileiders en eierstokken zijn helemaal goed en schoon. Dus geen verklevingen of iets. Dat is wel een hele opluchting hoor. En mag woensdag weer heen om te meten, maar ik heb veel follikels er zitten zag ik op de foto, meer doordat ik natuurlijk de clomid 100mg krijg nu. @eevie meid ik begrijp je volkomen, en ik vind dat ze best wel een beetje respect kunnen uiten om een dag iets met jou te doen. Ik hoop dat je verder wel geniet. @sas spannend meid, op naar een brusje. @ alle dames ik vind het onwijs tof dat jullie zo medelevend zijn dat doet me echt goed. Tot gauw
@lydia gefeliciteerd met jinte @eevie wat vervelend meid hoop dat je je als nog kan vermaken. @magic voel je je al weer beter? damin is weer terug bij af slaapt heel slecht word om de 3 uur wakker dus bedje verzetten heeft bij ons toch niet echt geholpen. @sammie gelukkig zag alles er goed uit
Chulla, Damine is ook nog geen 3 maanden he! Toen werd Julan ook nog vaak wakker en kreeg ook nog een nachtvoeding! Dus heel gek is het niet dat hij nog niet doorslaapt toch? Eevie, balen meid. Ik snap je wel, en de rest snap ik ook wel weer. Waarschijnlijk hebben ze niet in de gaten dat jij het niet naar je zin hebt want voor hun is de vakantie top... Ik zou het gewoon aangeven, al is het maar met een stille hint Veel plezier op de berg en lekker lunchen! Sammie, wat fijn dat het er goed uitzag. 2012 moet jullie jaar worden he! Gisteren bij mn nieuwe baan begonnen, super leuk
@Lydia; Gefeliciteerd meis! Ze is ook zo'n schatje! Zijn jullie al bezig voor een 2e? Aangezien je je cyclus in je handtekening hebt? Haha, nieuwsgierig! @Mol; Hoe ist met jou? @Eevie; Succes meid om de dagen door te komen! Zal aan je denken, en hopelijk doen je vrienden dat ook! @Magic; Waar blijft de foto? @Sas; Succes he meid met de injecties! Zet m op! @Chulla; Sterkte met de nachten met Damine! @Xd; Fijn dat je nieuwe baan leuk is.. Werkse verder! @Sammie; Goed joh, dat alles er netjes uitzag.. Er maar weer tegenaan gaan dus! @de rest; Alles goed? Worden er nog eens foto's gepost? Ben benieuwd hoor naar al die zwangere buikjes? @hier; Gisteren zh gebeld voor datum laparoscopie.. Ik mocht kiezen.. Heb de 24e gedaan, mocht ook de 17e, maar dan bestaat er nog een kans dat ik, deze ronde dus, zwanger ben dus heb die datum laten schieten.. Zo rond half januari, 17e of 18e ofzo gaan Ninaman en ik testen denk ik.. Wie weet kunnen we de operatie nog wel afzeggen! We zullen afwachten! Kus Nina..
@ XD; wat een knapperd is Julan toch! Ziet er echt schattig uit. Ik kijk er naar uit om dit volgend jaar ook zo te doen met ons mopje! @ Sammie; fijn dat het voorbij is meis. IK hoor wel vaker dat het vrij pijnlijk is... Gelukkig is alles goed. Hopelijk slaat 100 wel goed aan. Is je BMS wel iedere keer goed? Dat was bij mij zo dun met Clomid. @ Nina; Zou fijn zijn als het op de valreep nog lukt. Duimen draaien overuren! @ Lydia; ik had ook op je gestemd hoor Superleuk dat je gewonnen hebt! @ Chulla; jammer dat Damine toch weer slechter slaapt... Heb je het al eens nagevraagd bij een arts ofzo? @ hier; Gisteren had ik nogal last van m'n hormonen; vond mezelf erg zielig! Ik heb 's avonds wel tegen Eevieman gezegd hoe ik me voel. Het is ook zo dubbel; voel me een zeur, maar vind wel dat ze me echt een beetje laten zitten. Dus hij zou beneden blijven en dan straks met me mee naar boven gaan om te lunchen en daarna nog even skien. Nu is m'n schoonzusje ziek, dus die is thuis. Eevieman is toch mee naar boven en dan ga ik straks met haar naar boven om te lunchen en daarna gaat hij mee naar beneden. Stiefzusjes zeiden dat ze morgen een uur eerder willen gaan skien, dus mijn reactie was: "Kom je dan ook een uur eerder naar beneden?!" "Nee natuurlijk niet, waarom?" zeiden ze. "Nou omdat ik de hele dag alleen zit?!" :x GRRRRRRR!! Egoistisch... Maar goed. Hopelijk geeft Eevieman ook aan dat ik me alleen voel en dat ze best meer rekening met me kunnen houden. Hij zou gerust de hele dag hier blijven, als ik me daardoor beter voel. Hij zegt dat hij ook geen fijne vakantie heeft als ik zo ongelukkig ben. Het skien kan m dan gestolen worden! Liefje! Het komt wel goed. Dit weet ik nu voor de volgende keer. xx
Nou Eevie, ik vind je echt niet egoistisch hoor! Je hebt groot gelijk, en ik snap wel dat iedereen wil skien maar een beetje rekening met jou houden is ook wel zo fijn! Lief van Eevieman Ja volgend jaar zit je ook met een ukkie in de sneeuw, echt heel erg leuk! Julan heeft echt heerlijk met de sneeuw gespeeld. Hij keek zn ogen uit Dat zonnebrilletje snapte hij eerst niet, we deden m op. Doet ie zn ogen dicht hahaha... Duurde een minuutje ofzo en toen had hij door dat je door de bril heen kon kijken Willen jullie trouwens weten of jullie een jongen of meisje krijgen?
Baby's na Clomid: Fredje 25-04-2011; Evy XD: 22-05-2011; Julan Tessa (Laurise): 26-05-2011; Laurise Magic Dream: 4-06 -2011; Sem Lelymupske: 14-07-2011; Jasmijn Lydia: 15-09-2011; Jinte Chulla: 06-10-2011; Damin Poemelke: uitgerekend 27-10-2011; Lizzy Zwangeren na prikken (en evt. IUI): Koolmees: uitgerekend 28-02-2012, verrassing Eevie: uitgerekend 12-06-2012, onbekend ---------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Nina85: 7e ronde Clomid, 100mg IUI: Sammie: 8e ronde Clomid 50mg, 5e ronde IUI IVF: Sas31: ronde 55, IVF1 ---------------------------------------------------------------- Gestopt met de behandeling: Mol81: Helemaal niets meer. We hebben besloten tot aan april 2012 zonder ziekenhuishulp door te klussen en spontaan zwanger te gaan worden. Zo niet, dan blijft het bij één schitterende dochter.
Ik dacht; ik update de lijst weer eens. Heb toch niets beters te doen! @XD; ik begrijp helemaal dat de rest graag wil skien, dat zou ik ook doen denk ik. Maar ze beseffen niet dat ik bijna 7 uur wortel schiet in het appartement. En 's avonds zijn we allemaal te moe om nog iets te doen! Maar goed, zo lekker even in bad en dan d berg op. Lunchen in de zon. Hahaha, die Julan. Een zonnebril is wel beter voor z'n ogen. Mopke! Ja, wij willen heel graag weten wat het wordt. Ik heb heel sterk het gevoel dat het een jongen is. Eevieman denkt een meisje, maar twijfelt nu omdat ik kennelijk erg overtuigd ben?! We gaan het de 25e zien. Spannend! Nog 3 weken... Hop zo dat die echo helemaal goed is. We gaan het niet tegen de omgeving vertellen. En hier.... Misschien! Oh ja, gisteravond lag ik in bed en voelde ik de uk heel goed bewegen. Dus Eevieman legt zijn hoofd op mijn buik om te luisteren. Krijgt hij meteen een schop tegen zijn oor, hahahahaha! Was erg grappig, hebben we samen om gelachen!
Baby's na Clomid: Fredje 25-04-2011; Evy XD: 22-05-2011; Julan Tessa (Laurise): 26-05-2011; Laurise Magic Dream: 4-06 -2011; Sem Lelymupske: 14-07-2011; Jasmijn Lydia: 15-09-2011; Jinte Chulla: 06-10-2011; Damin Poemelke: uitgerekend 27-10-2011; Lizzy Zwangeren na prikken (en evt. IUI): Koolmees: uitgerekend 28-02-2012, verrassing Eevie: uitgerekend 12-06-2012, onbekend ---------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Nina85: 10e ronde Clomid, 150mg, 24/1 laparoscopie IUI: Sammie: 8e ronde Clomid 50mg, 5e ronde IUI IVF: Sas31: ronde 55, IVF1 ---------------------------------------------------------------- Gestopt met de behandeling: Mol81: Helemaal niets meer. We hebben besloten tot aan april 2012 zonder ziekenhuishulp door te klussen en spontaan zwanger te gaan worden. Zo niet, dan blijft het bij één schitterende dochter.
@eevie, de een zegt dat het wel goed is, en de ander niet. De laatste keer was ie naar mijn idee niet dik genoeg, zat op 5 mm Maar we zullen zien of de 100 wel goed gaat. ik weet wel dat de opvliegers in elk geval dubbel zo veel aanwezig zijn. Ik ben echt reuze blij dat me eileiders ed gewoon goed zijn en schoon. daar geen zorgen meer over. De lijst kan aangepast worden in 8e ronde clomid nu 100 mg en de 5 iui. we zullen zien morgen weer heen om te meten.
@Sammie: ik heb ook zo'n foto gehad. Net op het moment dat ik dacht 'nu kappen, want het doet retepijn' was het afgelopen. Toen had ik geen verklevingen o.i.d. gelukkig. Nu zou ik eigenlijk weer een foto of laparoscopie moeten hebben. De gyn dacht dat er nu wel verklevingen zijn na mijn keizersnee. De PCOS helpt ook niet echt mee om spontaan zwanger te worden. Maar nu gebruik / slik ik helemaal niets. Tot aan april proberen we het nog zo en anders houdt het op. @ Eevie: * geeft Eevie een digihug* Ik kan me goed voorstellen dat je je alleen voelt. 7 uur per dag alleen zitten en iPadden is ook niet leuk meer. Gelukkig voel je babyEevie. @ XD: prachtig kereltje zeg! @ Chulla: onze dochter sliep tot voor kort ook nog steeds niet door. Ze is bijna 3 jaar. Met vlagen sliep ze eens een nachtje door (tot 6 u). We hebben het bedje gedraaid en sindsdien slaapt ze door. Damine is nog klein en borstvoedingskinderen slapen over het algemeen later door. Maar je er niet druk om want dit merkt een kindje. Relaxed en het komt echt wel goed. @ Lydia: cadeau al ontvangen? En inderdaad; al aan de klus voor een brus? @Nina: ik hoop dat je de scopie niet nodig hebt meid! Laat je me weten hoe de scopie verliep als het toch nodig is? @ Mols place: lekker vakantie aan het vieren. Gewoon thuis. Molman en ik hebben het er over gehad om de laatste twee strippen Femara gewoon zelf thuis te slikken zonder gyncontrole. We zijn wel schijterds. Zou het kwaad kunnen om het zonder controle te slikken? Verder geen nieuws.
Mol; Ik zou het gewoon doen hoor! Gewoon slikken.. Het kan geen kwaad, je hebt het eerder geslikt en weet dus dat je geen extreme overproductie hebt! En ja; wel meer kans op een beebje! Dus waarom niet? Tuurlijk laat ik het weten, we wachten maar af idd! Knuf Nina..
Hmm Mol, weet je nog dat ik met clomid moest beginnen en wij toen met vakantie gingen en ik van het zh niet mocht beginnen... Ik wilde toen zelf gaan slikken zonder controles, volgens mij was jij degene die tegen me zei dat het beter was van niet. (thank god, anders was Julan er waarschijnlijk niet). Maaruhm nu mijn mening. Je hebt het al vaker geslikt zonder resultaat toch? Dan zou ik persoonlijk gewoon de femara innemen. Wie weet geeft het net het laatste zetje wat nodig is.
@ Sammie; 5 is wel aan de dunne kant. In principe is het vanaf 7 mm goed geloof ik. Ik heb zelfs een keer 12 gehad. Volgens mij is dunner bms soms wel een bijwerking van Clomid. Ik zou het even in de gaten houden. Wel fijn dat alles goed is, hoor. Ik vond dat toen ook echt een opluchting. Ik zal de lijst thuis weer aanpassen; ik typ nu op een Mac en dat ding wil toch niet alles doen wat ik wil! @ Mol; Lief!! Ik zou de Femara gewoon gebruiken. Je hebt dit al vaker gebruikt. Baadt het niet, schaadt het niet. Tja met babyEevie voel ik me wel wat minder alleen. @ xd; Ik liet net de foto van Julan aan Eevieman zien en die ziet het helemaal zitten met ons mopje volgend jaar! Hij vindt het ook een dotje! @ Hier; ben net de berg op geweest; hebben bij een restaurant buiten geluncht. Lekker in de zon. Skibroek aan; hij ging alleen niet dicht hihi!! Maar dat was wel even fijn, had nu meer het gevoel dat ik erbij hoor. Zo komt het wel goed. Lieverds, jullie zijn lief om me zo op te beuren! Knuffel!