Fijn dat je lekker geluncht hebt eevie Haha die buik groeit he! Binnenkort een buikfoto showen?? Ja Julan is een dotje he Ben er ook helemaal verliefd op hihi Enige nadeel is dat eevieman dan ook niet constant kan skien haha, en ik en mn vriend hebben samen alleen een middag op de berg kunnen skien/boarden, voor de rest was het wisseldiensten haha. Dus bereid eevieman maar vast voor
@eevie ja klopt dat is een bijwerking van de clomid, maar vorige cyclus was die niet goed maar die paar daarvoor zat het tussen de 6.5 en 7.5. We zullen morgen zien, ik zal op de foto die ze gemaakt hebben heel veel follikels zitten dus ik zie het wel morgen wat er weer gebeurd. ik heb nu de motto ik zie wel wat er komt, ik hoef me in elk geval geen zorgen meer te maken en dat lucht wel op moet ik zeggen. Fijne vakantie nog en geniet er lekker van.
@Nina, ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest, ben grieperig, maar had zoiets ga wel heen. Ze hebben geprobeerd te meten maar op de 9de cyclusdag kon ze niet goed meten. Er zat genoeg follikels alleen die waren allen nog te klein. mijn bms was ook maar 4 mm moet vrijdag weer heen
Nou meis, ten eerste beterschap dan met je griepje! Enne, hopelijk kunnen ze vrijdag wel goed opmeten dan, dat ze lekker gegroeid zijn! Succes meid!
@Nina hoe voel jij je dan? spannend, denk je dat je de operatie moet doen? ik hoop zo voor je dat het niet hoeft
Ik heb echt nergens last van.. Nu tuurluk in de wachtweken, dus tja, we wachten af.. Thanks for asking!
@sammie beterschap meid en succes vrijdag @xd wat een schatje is julan en ook al een grote vent zeg @nina hopelijk is de operatie voor jou niet nodig ik duim zo hard voor jullie @eevie denk maar zo volgend jaar gaat jullie kleintje mee en heb je veel meer plezier op vakantie @mol ik zou ook gewoon gaan slikken het zou vast geen kwaad kunnen toch. ik geef damine nu 2 nachten een flesje van 200cc voor het slapen gaan rond 23:00 en dan werd hij pas na 7 uur wakker dus denk ook dat het een beetje met de voeding te maken heeft (tenminste dat hoop ik ) @magic hoe gaat het met jou en waar blijft de foto? @laurise/fredje hoe gaar het met jullie en jullie kleintjes?
He dames! @ de dames met baby, hoe leggen jullie je kleintje in bed? het valt me op dat Lizzy elke keer behoorlijk boven de deken ligt, zeker tot haar borst, ze wurmt de deken van haar af met haar beweeglijke armpjes! haar nekje is prima warm, dus ze lijkt het niet koud te hebben, maar het voelt zo 'verkeerd' ik zou het zelf ook niet fijn vinden. Ik heb een keer een slaapzakje aangedaan, maar was een ramp! ze krijgt snachts nog een voeding en ik ben potdorie een half uur bezig om haar de luier te verschonen en dat domme ding aan en uit te doen, met als gevolg, je raadt het al, Lizzy klaarwakker... Ze ligt dus gewoon in een pyjama, in een wikkeldekentje, zodat ze de deken niet met haar voetjes van zich aftrapt... Kortom heeft iemand een idee hoe ze het wat warmer heeft bovenom? thnx!!! xxx
Poemel, waarom laat je het verschonen van dr luier niet. Als ze er wakker van word zou ik dat misschien laten, dan kan ze wel in slaapzak slapen en na het drinken weer in bed zonder gedoe. Zo'n luier kan iets van 12 uur mee Op een gegeven moment gaat ze ook doorslapen en krijgt ze die luier ook niet. Julan ligt ook altijd boven zn dekentjes. Als het te warm is voor een slaapzak leg ik hem in pyjama, als wij gaan slapen en hij ligt ver boven de dekens dan leg ik er een fleecedekentje over, zodat hij niet zonder deken ligt.
ik zou ook gaan voor een slaapzak zoals xd al zegt ik heb dat probleem ook met damine savonds doe ik hem nog inbakeren dus kan hij zijn dekentje niet weg schoppen maar overdag trapt hij het zo van zich af dan is een slaapzakje wel handig succes
Hey dames! Thnx voor jullie antwoord, was gister al naar bedje... Goede tip hoor van die luier, had ik nog nooit bij stilgestaan! Ik deed in het verleden sowieso altijd haar luier omdat ze zoveel last van uitslag had! dus was echt nodig om die billen te verzorgen! Nu nog steeds wel een beetje, dus zal dat even goed moeten overwegen, mijn gevoel zegt altijd dat ze een schone kont nodig heeft, maar idd als ze straks eens doorslaapt dan doe ik dat natuurlijk ook niet meer! Slaapzakje heb ik, op zich prima, maar dan moet ik idd haar luier niet meer doen want dat is een ramp met zon ding aan! Ik zal eens overwegen... Wat trekken jullie onder de slaapzak aan? eentje zonder mouwen dan? een romper lange mouw en pyjama lange mouw of is dat nog te warm? geen broekje dan... xxx
Ik doe meestal een romper lange mouw, en pyjama met of zonder broek, hangt van mn zin en de kou/warmte af slaapzak zonder mouwen. De laatste luier gaat er hier een goede laag sudocreme op de billen en dat gaat dan snachts wel goed!
hallo dames Moet even wat kwijt ik kwam gisteren thuis van mijn avonddienst kwam ik er achter dat de broer van mijn zwager(vriend van mijn zus)zich gisterenmorgen voor de trein heeft gegooit 25 jaar ik vind het zo erg voor hem en zijn familie ik kende zijn broertje niet ja 1 keer gezien op de verjaardag van mijn zus vorig jaar. Kan ik zijn ouders ook een kaartje sturen of is dat raar?
Oh lieve help, dat is erg. Zeker weten een kaartje sturen, dat doet die mensen goed! Die is net zo oud als dat ik ben, jakkes. sterkte voor je zus en zwager!
mijn zusje komt zo met een foto om te scannen voor op de kist zal wel huilen worden. het blijkt nu dat zijn vriendinnetje het de avond ervoor min of meer had uitgemaakt ze woonde nog maar net samen
Oh jeetje Sas.... Wat heftig! Ik vind zeker dat je een kaartje kunt sturen. Medeleven is altijd fijn! Sterkte meis, ook voor je zus!