WOEHOE belgische mama! Dat is nog eens goed nieuws. Kan toch haast niet missen? Een positieve test is toch goed nieuws?
Proficiat belgischemama! Leuk dat je terug bent Hier gaat alles goed, de nachten breken ons een beetje op. Maar als ik zuchtend mn bed uitstap en zie zn koppie... Dan is het alweer goed! @ eevie, denk goed om jezelf he! Laat je niet gek maken. Misschien doet de vakantie je juist heel erg goed. Even weg van alles! Wanneer gaan jullie en waarheen? Dames ik lees alles mee, maar ben zo druk met alles dat reageren er niet altijd van komt. Sorry daarvoor maar ik vergeet jullie niet hoor Weer een super vette knuffel voor iedereen!
goeiemorgen dames ik heb vanmorgen nog is getest, nog altijd geen knaller, maar in mijn ogen wordt de test wel duidelijker, kijken jullie eens? ben zo bang...
Goedemorgen Belgische mama, hij wordt zeker duidelijker! Ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd! Misschien komende week bloedtest? Hoe weet je op welke dag je een eisprong hebt gehad? Dat kan altijd schelen, misschien ben je gewoon vroeg!
aangezien ik in opvolging ben met clomid eh, dag 7 echo gehad, folikels te zien maar nog te klein, dag 9 folikels gegroeid, dag 12 echo er zit eentje van 11mm en eentje van 17mm, dag 14 de grootste folikel kwam vocht uit, dus was gesprongen of bezig met springen volgens mijn gyne, dat was op een vrijdag dus op cyclus dag 14, dus als ik dan over 14 dagen ongesteld moest worden was afgelopen vrijdag, maar hij kan bv ook zaterdag zijn gesprongen..
Belgischemama, je bent gewoon zwanger Ja ik ben inmiddels bevallen, hij is vandaag alweer 3 weken!! Alles was goed gegaan, hele makkelijke bevalling! Eevie, hoe is het vandaag met je? X
Hey hey, hier gaat alles wel goed hoor. ik merk dat de hormonen er deze maand emotioneel erg inhakken. Logisch ook. We gaan niet op vakantie. Ik heb altijd last van flinke heimwee; dat zou nu alleen maar erger zijn. Maar misschien dat we naar de schoonouders in Engeland gaan, dat is altijd vertrouwd maar dan zijn we wel thuis weg. Verder merk ik dat iedereen om ons geen verwacht dat alles weer "goed" gaat met ons. Ons verdriet lijkt te moeilijk voor ze. Ach ja, als je het nooit gevoeld hebt, dan weet je ook echt niet wat het is. Gelukkig gaat het echt wel beter hoor. Het is gewoon dat het soms om de hoek komt kijken. Heb op zich wel goede moed voor de komende maanden, maar ben wel bang voor de teleurstellingen. We zien het wel! Voorlopig kan ik me op de nieuwe kindjes van m'n vriendinnen richten, aangezien de hele babyboom is losgebarsten! Zo bizar dat wij al zo'n tijd bezig zijn en bij hen de baby's nu worden geboren. Tijd gaat heel hard!! Hoe is het met de rest? Jullie zijn zo stil! X
belgische mama ! jahoor zeker wel zwanger eevie, knuffel voor jou .. denk indd dat als je het nog nooit hebt meegemaakt het toch moeilijk is als buitenstaander.. maar om er dan maar vanuit te gaan dat je verder gaat en het verdriet overgaat.. hier niet zoveel bijzonders.. ga zo zwemmen met mn neefje en mn broertje en zn vriendinnentje
Gelukkig ben je wel positief eevie! En idd, voor jullie is de miskraam een hele happening en voor buitenstaanders is dat anders. Die vergeten het sneller en staan er gewoon niet bij stil wat zoiets met je kan doen. Ik hoop echt zo dat je snel een x goed nieuws mag vertellen, jullie verdienen het zo!! Liefs!