Wow sas wat heftig! Wens je heel veel sterkte de komende tijd!!! Neem ook de tijd voor alles! Je kunt hier altijd je ei kwijt!! Veel liefs @xd, ja heb nog eens nagedacht over snachts, maar ik laat het even een tijdje zo, ze is de laatste week weer een beetje uit haar doen... Dus wil niet teveel veranderen, ze slaapt nu gewoon in pyjama in een wikkeldeken, onder haar dekentje. Soms dacht ik dat ze het te koud had, omdat ze telkens met haar armen boven de deken ligt, maar een slaapzakje zal niet meer oplossen als nu. Als ik straks geen nachtvoedingen en dus geen luiers meer heb dan kan ze altijd nog in een slaapzakje. Ze is nu trouwens bijna 11 weken, ze slaapt nog niet door, is normaal toch? Ze ligt elke dag rond deze tijd in bed, en slaapt dan ongeveer tot 3 a 4 uur snachts, dan weer tot ongeveer 7. Ik maak haar al lange tijd niet meer wakker rond 23uur want dat werkte absoluut niet... Ze dronk dan niet goed omdat ik haar uit haar diepe slaap haalde, met als gevolg dat ze om 2 en 5 uur weer kwam! Ik vind het trouwens ook helemaal niet erg de nachtvoedingen eigenlijk, dus we zien wel! Maar als ik straks weer moet werken en om 6 uur op moet, zou het toch wel fijn zijn een on-onderbroken nacht... Maar goed dat zijn maar 2 daagjes! Xxx
Thx ik wou eerst het berichtje nog gaan wissen dank jullie wel papa is vanacht om 01:10 rustig ingeslapen we gaan zo weer naar mama heb slecht geslapen maar ben er nu wel even rustig onder om 12:00 komen ze van de monuta (uitvaartsdienst)mama had wel beter geslapen echt dank jullie wel dat ik dit even van me af mag schrijven zal voor jullie ook raar zijn. xxx
Sas echt heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. En als wij je zo kunnen helpen doordat jij van je af schrijft. Geen probleem toch
Oh sas wat KUT! Ontzettend veel sterkte!!!! Weet niet wat ik moet zeggen, ik hoop dat jullie goed afscheid van je vader kunnen nemen. Jeetje.... Poemel, 11 weken en niet doorslapen. In mijn ogen normaal, Julan is 7,5 maand en slaapt ook nog niet door. Geen voedingen meer savonds en snachts maar doorslapen is gewoon niet zijn hobby denk ik Ieder kindje is anders, en sowieso met 11 weken is het nog vroeg om door te slapen hoor. Je hoort vaak alleen verhalen van kindjes die doorslapen, de rest is stil
Gecondoleerd Sas.. Weet dat we hier altijd aan je denken en er altijd voor je willen zijn.. Schrijf het idd maar van je af, wanneer je daar behoefte aan hebt! Kus Nina..
Oh meid toch, heel veel sterkte!!!! Ik denk aan je! Vreselijk! Niemand hoort al op deze leeftijd haar vader te verliezen! Dikke knuff en ook veel sterkte voor je familie! @ xd, ja klopt wat je zegt, alles wat doorslaapt hoor je als eerste! Nja ik vind die voeding snachts niet erg, vannacht werd ze ook pas wakker om 4:30 en dat vanaf 21uur dus niet klagen! Als je zelf op tijd naar bed gaat valt het reuze mee, dan heb je een goede ruk slaap te pakken. En ik word elke nacht verwelkomt met een grote lach, dus wat wil een moeder nog meer!!! Xxx
Hoi dames, Ik wilde even melden dat ik mij een poosje terugtrek hier. Ik ben gisteren weer in het ziekenhuis geweest voor meten en dat was niet goed. De clomid 100mg heeft niet gedaan wat het zou moeten doen. Dus ook deze ronde geen iui. Tevens zijn alle pogingen voor niets geweest omdat de kwaliteit van het zaad nihil was. Conclusie 4x iui voor jan met de pet. Ik weet dat ze een procedure moeten volgen maar goed dan komt het nog rauw op je dak. We hebben er ook voor gekozen om ons door te laten verwijzen voor ivf. En geen iui meer te doen en mijn lichaam een beetje rust te geven. Heb het wel even zwaar, maar ik denk dat het zo moet zijn. Weet niet wat ik moet verwachten maar het zal vast zwaar zijn. Mijn hartje is toch wel een beetje gebroken. En heb me 1 ding voorgenomen om wel 1 gynaecoloog te eisen, en niet meer 9 verschillende zoals ik nu heb gehad. Pffff
Sammie, heel veel sterkte voor je! Begrijp je helemaal. Als je weer behoefte hebt kom maar weer lekker kletsen. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Leef met je mee iig!
Oh lieve Sas, wat erg... Gecondoleerd meis... Jeetje, ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Heb echt tranen in m'n ogen. Lieverd, heel veel sterkte de komende tijd. Wij zijn er voor je, ook bij dit soort dingen! Gewoon schrijven; verdrietig zijn mag hier ook. Dikke knuffel! En Sammie, jij ook al een slechte dag... Pffff.... Je hebt het recht om zorgt te kiezen; jij kiest de arts dus daar moet je ook voor gaan. Wat ontzettend balen dat de IUI voor niets is geweest. Neem nu de tijd en zorg dat je een beetje bijkomt. Ik snap dat je je even terug trekt. Maar weet dat ook voor jou geldt, dat we er voor je zijn. Lieverdje, dikke knuffel. Ik denk aan je.
Ik zal wel mee lezen maar zal niet zoveel reageren wil, even alles op een rijtje zetten. Want ik voel me wel een beetje verneukt door hun, ze hebben ons al die tijd niet verteld dat het helemaal geen kans had. dus beetje dubbel allemaal. @eevie hoe gaat het met je en hoe was de vakantie.
Nou inderdaad!! Ik zei het tegen Eevieman en die vond het ook belachelijk. Zó ontzettend slecht dat nu blijkt dat t zaad niet goed is. Je kunt overwegen n klacht in te dienen. Zou ik waarschijnlijk wel doen... De vakantie was wel lekker rustig, ben wel echt goed tot rust gekomen. Dat is wel echt fijn. Verder gaat t goed, buik groeit. Soms vind ik dat lastig... Aan de ene kant hoor ik dat ik er goed uit zie en dat ik n mooie buik heb. Maar net als nu, heb ik kleren aan waar ik me goed in voel (en Eevieman vindt me hierin ook heel mooi) en dan zeggen uitgerekend vrienden: "Je bent wél dikker geworden!" Daar gaat m'n zelfvertrouwen, terwijl ik probeer trots op mezelf en m'n buik te zijn. Dat vind ik lastig. Maar goed, ik voel me goed; mag niet klagen!
@Eevie dat kan ik me voorstellen dat je dat je zelfvertrouwen kost, maar het is wel weer zo leuk idee dat je het ook weer kwijt bent straks geniet er lekker van en maak je niet druk, ze doen het vast ook een beetje om je te plagen. Ik kan wel een klacht indienen alleen is het zo dat we er niet veel mee kunnen. Er was een procedure die ze moesten volgen en dan hebben ze gedaan, en als ik er niet naar had gevraagd hadden we dit niet geweten, juist omdat ik steeds anderen heb gehad, was er niet duidelijk wat er nu precies aan de hand is. En het blijkt gewoon dat het kwaliteit van het zaad niet voldoende is om vast te houden. Voor ons is ivf het beste dus omdat het kwaliteit niet voldoende is. er zijn te weinig snel zwemmende zwammertjes waardoor het iui ook niet goed werkt. dus ja, ik heb vandaag gebeld naar het ziekenhuis dat ze ons mogen doorverwijzen naar het UMCG en dan zien we wel verder, dan kan mijn lichaam in elk geval een beetje rust krijgen. Het is zo, maar ik geef de moed niet op al denk ik nu wel van laat allemaal maar, deze weg wordt wel heel zwaar voor mij. Maar goed, het zei zo, alles zal een reden hebben.
Eevie, bedoelen ze niet met dikker worden je buik?? Ik zeg nl tegen mensen die zwanger zijn en de buik gegroeid is dat ze dikker zijn, oeps... Bedoel dus niet dik dik maar dikke buik snappie Sammie, mijn duimen draaien voor je. Vind het klote maar ik hoop dat jullie dit goed doorstaan met een mooi resultaat uiteindelijk!
Dames, vraagje Iemand bekend met cerazette pil? ik gebruik deze op aanraden van de Gyn, ivm borstvoeding. Maar ik ben al vrij lang ongi.... staat er om bekend maar vroeg me af of iemand de pil ook slikt? Verder... hebben jullie de eerste ongi na de bevalling weer gewoon tampons gebruikt? ik word langzaam wild vd inlegkruisjes, die het soms net niet kunnen opvangen, dus wil graag zonder zorgen weer een tampon kunnen gebruiken...? xxx