Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik ken die pil niet. Ik word nooit ongi, maar na 2 maanden mag je echt wel weer een tampon gebruiken hoor!
    Dat is meer de eerste bloedingen die je na de bevalling hebt... gewoon een tampon gebruiken dus.

2. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @sas gecondoleerd meid met je verlies ik wens jou en je familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijden weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen een hele dikke knuffel meid
    @dikkie:p hahah kreeg dat zo vaak te horen en niet je hebt een dikke buik nee je bent echt dik man wow dat hoorde ik dus maar boeide me echt niet hoor ik was er trots op en je bent het zo weer kwijt naar de bevalling dus meid maak je geen zorgen
    @sammie wat klote zeg doen ze geen zaadonderzoek voor je met iui begint dan?iig wens ik je veel succes met de ivf en hoop dat je snel zwanger bent zodat jullie al deze ellende snel achter je kunt laten
    @poemel jullie kleine slaapt al 7 uur door snachts das toch al heel wat damin slaapt sinds een week pas 7 uurtjes door en hij is al 3 maanden en zolang je borstvoeding geeft is het juist goed voor de voeding om snachts ook de voeden zo maakt je lichaam toch weer meer melk aan.
    ik slik zelf ook cerazette werd de eerste 2 maanden om de 5/6 dagen ong maar nu niet meer je cyclus kan er nogal van in de war raken.maar hoe lang ben je al ong??

wij komen net van het cb onze kleine groeit goed gelukkig terwijl hij heel slecht slaapt verder ziet het er gelukkig allemaal goed uit

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Thnx dames, heb net een tampon ingedaan, altijd dat vieze gevoel was ik zat...!
    Ik ben eerst een week flink ongi geweest, toen bruinverlies. Echt drap..
    Toen 3 daagjes niks, en vervolgens weer bloed... Helder..
    Kun je dus geen peil op trekken...maar al met al duurt het nu al zo,n 3 weken..
    Ben trouwens wel naar de arts geweest toen ik begon te bloeden, maar ja wat wil die doen dan, er was verder niks, geen pijn ofzo. Wilde ook eigenlijk geen polonaise aan mn lijf na de bevalling dus hij heeft nie gekeken ofzo...
    Maar ik lees al op internet dat zulke bloedingen vrij normaal zijn bij cerazette.. Het is ook niet meer veel, maar soms is een inlegkruisje te min.
    We zien wel, ik blijf er wel mee doorgaan, want ja wees eerlijk, met condoom is zo irritant...
    Verdorie eerst liggen we jaren te emmeren om zwanger te worden, nu liggen we te klungelen om juist Niet zwanger te raken... Pfff wat een ommezwaai..

Wat betreft het doorslapen, ja zelf op tijd naar bed en ik heb niks te klagen! Merk trouwens wel dat ze snachts de tweede borst heel vaak niet meer wil... Dus zou toch kunnen dat ze minder honger krijgt.
    @chulla, hoe gaat het dan nu met Damine? Een beetje regelmaat gevonden?
    En Julan, xd, hoe gaat het?

Xx

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    met Julan gaat het goed, al zit hij nu in een sprongetje. 8 maanden spong. Pff dr is op het moment geen drol aan;)
    Niks is goed, alleen bij mama is hij niet aan het huilen. Best vermoeiend MAAR het is een fase het gaat weer over;)

Hij is volop aan het tijgeren hij gaat de hele kamer door! En van de week is hij uit zichzelf gaan staan, lieve help. Kleine baby's worden grote baby's. Het gaat ZO snel

Ja hier idd ook, eerst zwanger willen worden en nu alles om het tegen te gaan haha.

5. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Sas Gecondoleerd snap dat je niet veel hier zult zijn maar weet dat je altijd bij ons terecht kunt is altijd fijn om van je af te schrijven..
    Sterkte ook voor de rest van je famillie!

Eevie ik denk dat je vrienden idd bedoelen dat je buik flink groeit want dik ben je echt niet!

Sammie Jeetje das idd erg kl*te snap dat het even allemaal te veel wordt maar ook vor jou geldt wil je je ei kwijt meld je dan maar hier!

Mol Hoe is het met jou?

XD Jeetje dan gaat Julan echt hard Semrolt alleen nog maar van buik naar rug hihi.. lekker lui ;) zou het kunnen komen omdat hij 6 weken te vroeg was?

Nina Hoe is het met jou meis?

Chulla Fijn dat Damine goed groeit jammer van het slapen hadden ze bij het cb geen goed idee?

Poemel Jeetje is Lizzy alweer 2 maanden... dat doorslapen dat komt echt wel Sem sliep eerst ook niet door toen weer wel toen weer niet en nu weer wel en hij krijgt zijn laatste voeding rond 20.30

Koolmees Hoe is het met jou en de beeb? jij bent bijna uitgerekend niet waar?

Laurisse Hoe is het met jullie?

Alle andere die ik ben vergeten hoe is het met jullie?

@magic druk druk druk sorry meiden heb het ff druk ben inmiddels gaan sporten 2 keer per week en dan heb je echt weinig tijd voor andere dingen...
    Het spijt me echt wil wel blijven schrijven als dat nog mag....
    Sem groeit goed en slaapt inmiddels weer door en is heel de dag vrolijk hij begint nu echt geluiden te maken en dan komt er af en toe een kei harde gil uit en dan ligt hij helemaal in een deuk echt grappig om te zien!
    Zal morgen ff een foto plaatsen heb nl heel mn huishouden al klaar!
    Ga nu lekker slapen Welruste dames!

Liefs Magic en Sem

6. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Dag lieve dames..

Poemel; Je mag na 6 weken al een tampon gebruiken, dat adviseren wij en de vk tenminste altijd.. Gewoon doen nu dus!

Eevie; Je hebt een prachtige buik, echt waar.. Mooie foto's.. Hoe is het verder?

Hierzo alles prima.. Echt 0,0 ergens last van en het is toch alweer stiekem cd 30 geworden vandaag.. Pff, tword toch wel beetje spannend nu, vind ik.. Maar, we wachten rustig af.. Ik moet tm woensdag werken en we gaan dus echt pas erna testen.. Misschien ben ik ervoor al ongi geworden tuurluk! Zou toch leuk zijn he, om het zh te bellen en te zeggen dat ik de operatie niet meer wil.. Waarom dan mevrouw? Hahah, nou ik ben ZWANGER! Ik zit hierzo in mn 1tje hard te lachen, we moeten eerst maar eens zien.. Maar toch, wie weet?!

Dag meisjes.. Fijn weekend he.. Tot horens weer.. Kus Nina..

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey lieverds,
    @ Sammie; ben benieuwd wanneer je iets gaat horen van het UMCG. Hopelijk hoef je niet te lang te wachten.
    @ Poemel; nog nooit van die pil gehoord. Volgens mij mag je gewoon tampons gaan gebruiken.
    @ Chulla: :x ;) Ben niet dik! ;) Ben ook trots op m'n buik. Denk dan echt bij mezelf; ik ben zwanger, what's your excuse?! Fijn dat het goed gaat met Damine. Dat slapen zal ook wel goed komen denk ik!
    @ XD; wat leuk dat Julan tijgert!! :D
    @ Magic; je moet minimaal 1x per week schrijven, anders mag je niet meer mee doen hoor! ;) Nee, meis, druk is druk hoor, kom op! Vind het leuk zo af en toe weer eens van je te horen! Ben benieuwd naar de foto van Sem. Dank je wel voor het compliment. Ben wel wat ronder hoor. Heb voor mezelf altijd een gewicht in gedachten, waar ik neit over heen wil komen. Niet-zwanger natuurlijk! Maar dat betekent niet dat ik nu los ga!
    @ Nina; thanks :) Hier gaat het goed hoor! Wanneer kun jij testen? Oh wat hoop ik toch dat we weer eens goed nieuws krijgen. Dat is echt al even geleden!!

@ Eevie; m'n vrienden bedoelen idd (hopelijk) het dikker wordem van mn buik. Maar ik ben van mezelf wel rond en gezond, dus ik vind het hele aankomen wel lastig.
    Vandaag zijn we bij de vk geweest. Alles was goed; bloeddruk 105/55, bloed goed, suiker ook goed, heb bloedgroep A-,dus daar moet ik over een week of 10 nog wel voor naar het ziekenhuis. Dan bekijken ze de bloedgroep van ons mopje en krijg ik eventueel een spuit zodat ik geen antistoffen tegen de beeb aan ga maken. Ben in de afgelopen 4 weken een halve kilo aangekomen, dus dat is mooi.
    Ik ben nooit super met m'n gewicht bezig geweest, vind mezelf rond en gezond (in verhouding!), maar merk dat het me nu dwars zit. Ben zo bang om straks 100 kg te wegen ofzo, omdat ik te veel ben aangekomen! Maar goed, ik eet niet meer dan normaal en ben zelfs minder gaan snoepen. Dus nu nog wat minder stress en dan komt t wel goed ;) Ik zou alles voor ons mopje doen! Het was wel weer heerlijk om het hartje te horen.... Zo bizar dat je zo verliefd kunt worden op geluid! Over 1,5 week weten we of we een jongen of meisje krijgen. Spannend!
    Fijn weekend meiden. hopelijk hebben jullie je niet te veel gestoord aan mijn gepiep! :) xx

8. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hallo dames

Hier komen de foto's van Sem echt een stuk!
    Hahahha

Liefs Magic en Sem

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Sweet!

10. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ eevie de wachtlijst voor een intake is minimaal 6tot8 week. En dan nog wachten op behandeling. Maar we zullen zien.

Ik vind het heel fijn dat jullie allemaal zo meeleven dat doet me goed.

Goed weekend dames en ik lees wel mee hoor, reageer niet altijd. ;)

11. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @poemel dat is normaal wat jij hebt dat heb ik ook steeds alleen gelukkig de afgelopen maand heel wat minder
    @eevie je hebt een prachtige buik mied en zoveel kom je niet aan ik kwam denk 4x het dubbele aan en bleef maar eten
    @magic wat een poeperd is het ook al een groot ventje.
    @nina hoop het zo voor je meid ik duim voor je

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nina, spannend. Ben echt benieuwd, zou mooi zijn weer een x goed nieuws hier! Mijn duimen draaien.

Eevie, ik heb je buik bekeken. MOOI! Geniet er zo van, voor je het weet ben je de buik weer kwijt:)

Aah magic, mooie foto's!! Lief manneke:) gaat alles goed

Koolmees, leef je nog? Ben je bijna aan de beurt?

X

13. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Jullie zijn allemaal zo lief!
    Thanks hoor..
    Ik hoop ook zo graag dat ik NIET ongi word, maar gewoon lekker zwanger ben..
    Ik moet tm woensdag werken meiden, dus ervoor ga ik echt nog niet testen..
    Ff nog weekje afwachten denk ik..
    Ik heb altijd van te voren last van bruinverlies, maar nu niet?!

Fijne zondag he!
    Xx Nina..

14. mol81

mol81 Niet meer actief

Spannend Nina! Knap dat je het vol kunt houden om niet te testen.

Hier geen nieuws wat betreft cyclus, evt zwangerschap o.i.d. We hebben onze kat gisteren in moeten laten slapen. 17 dagen geleden nog gevaccineerd en helemaal gezond verklaard en gisteren geopereerd vanwege braken en niet eten en toen bleek hij helemaal onder de tumoren te zitten. Niets meer aan te doen. Ik was enorm aan hem gehecht. Ik had hem 8 jaar geleden gehaald toen mijn relatie uit ging als teken van vrijheid en een nieuw begin. En nu is hij weg. Hebben jullie dieren?

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh mol, wat shit zeg!! Sterkte, nooit leuk.. Knuffel!

Hier geen dieren, ben niet echt een dierenvriend.

Nina, spannend joh!

16. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Wat een leuke fotoos zie ik voorbij komen.. Zal er zo ook weer eens eentje spammen.. Hier gaat alles goed..jasmijn is inmiddels aan de vaste hap begonnen.. Ze vind het nog wel een beetje raar in dr mond en zo en weet nog niet helemaal goed hoe ze het moet doorslikken..maar het gaat steeds beter.
    Het toetje vind ze heerlijk..
    Nu ff spam....

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Lely knapperd hoor!

Mol Pff sterkte ! Ik heb 2 katers en 1 poes en 2 vogels .. Moet er ni aan denken indd om ze kwijt te raken!
    Xx

Nina spannend!!

18. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    he Mol, bah wat vreselijk, ik ken het, hebben zelf een poes en nu 1 hond. Vorig jaar rond deze tijd ook 1 hond moeten laten inslapen..
    Ik weet hoe het voelt... heel veel sterkte!!

@lely, wat een lekker ding joh!!

@hier, alles goed met Lizzy, ze heeft vannacht van 21uur tot 5:40 doorgeslapen! haha helemaal trots! en vanmorgen zelfs maar 1 borst gedronken met als gevolg dat mijn rechterborst om 8:30 op springen stond!!! haha, heb haar dus maar snel wakker gemaakt en aangelegd!
    Ik zal ook ff spammen!

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ahh. lieve foto van Jasmijn:D

Poemel, zo hey wat is Lizzy alweer een stuk groter geworden! Wat gaat het snel he.. Mooie meid hoor!

Ik zal binnenkort Julan ook weer eens spammen, hij begint nu echt een eigen wil te krijgen en volgens mij aan sommige blikken te zien wordt het een ontdeugend mannetje:D
    kruipt de hele kamer door en is vorige week voor het eerst zelf gaan staan in de box, jeetje het is nu echt geen baby meer.
    Als we hem aan de handen houden loopt hij zelf. Pff waar blijft de tijd

20. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ja joh, ze is echt gegroeid!!
    soms maak ik me wel zorgen over haar ontwikkeling, maar goed ze is te vroeg geboren dus ze mag wat achterliggen, en ik moet ook niet steeds een voorbeeld aan andere kindjes nemen... maar de kleine van een vriendin was al heel sterk in zn nekje op 12 weken, Lizzy kiept soms nog om zeg maar... moet ik dat meer trainen met haar vraag ik me dan af? of komt dat wel, ik wil niks forceren, kindjes doen dat toch op hun eigen manier...?
    Als ze op haar buikje ligt, krijgt ze haar hoofdje nog niet echt omhoog, althans maar heel kort... ook normaal?

Ze zit trouwens heel vaak maar op 5 voedingen, ze krijgt borstvoeding op vraag, dus dat is toch ok niet?
    Nou ja zoals jullie merken, ben ik soms wat onzeker... gelukkig kan ik hier even alles opschrijven!

xxx

Deel Deze Pagina