Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    poemel.. je moet gaan rekenen vanaf je uitgerekende datum.. met de ontwikkelingen.. dus lizzy zal wat ouder zijn wanneer ze bepaalde dingen doet.. dit omdat ze eerder is geboren..
    maar vind dr al een hele dame hoor :)
    en bas deed ook pas laat zn hoofd omhoog houden..
    je zou haar eventueel wat vaker op dr buik kunnen leggen overdag.. om zo de nekspiertjes wat te laten aansterken...

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Niet zo onzeker zijn Poemel:). Ieder kindje is anders en ontwikkeld zich anders. De ene is snel de andere wat minder snel.
    Ik denk altijd maar zo, als Julan 18 is slaapt hij in zn eigen bed, zonder ons te roepen, tilt ie zn nek op, kan hij omrollen, staan. kruipen, lopen, praten. Komt dus vanzelf!

BV gaf ik ook op verzoek. Lizzy drinkt echt wel wat ze nodig heeft!
    En als je er onzeker over bent misschien op bepaalde tijdstippen voeden? Je moet altijd doen waar je jezelf goed bij voelt, dan doe je het altijd goed!

3. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @Nina hoe voel je je meid?
    @mol ik weet hoe je je voelt, verschrikkelijk is dat.
    @ koolmees hoe gaat het met je meid, schiet al aardig op of niet?
    @ lely mooie foto mooi meiske.
    @ poemel, komt wel goed meid, net wat de andere dames zeggen niet zo onzeker elk kind is anders, komt wel goed.
    @andere dames hoe is het met jullie?

4. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Thnx voor jullie reacties dames! Doet me goed!
    Lizzy doet het ook super, kan niet anders, ze geeft zelf heel goed aan wanneer ze wil drinken en wanneer niet, dus komt vast goed! Ben wel heel benieuwd hoeveel ze nu weegt! Volgende week naar CB.
    Heb vandaag wel even de arts gebeld, ze heeft al sinds zaterdagochtend niet meer gepoept!! Nu las ik al dat dit kan voorkomen bij bv kindjes, maar heb toch even gebeld, ik zou moeten proberen om op de thermometer olie te doen!? Haha vond het wel een grappig idee, na goed doen we dat! Als ze woensdag nog niet gepoept had moest ik even langskomen. We zullen zien!
    @xd, haha Julan de hele kamer door, super! Ik zie m al gaan! En jij erachteraan!
    @lely, klopt wat je zegt, ze mag tot haar eerste levensjaar in principe 4 a 5 weken 'achterliggen'. Maar volgens mij valt het ook wel reuze mee, ik heb alleen vergelijkingsmateriaal van kindjes die bijna 10 pond wogen bij de geboorte, dus waar heb ik het over, Lizzy weegt misschien net 4,5 kilo en is al bijna 3 maanden! Kleine meisjes hebben ook nog niet zon kracht:p

Slaap lekker ladies! Ik ga mn bedje opzoeken, ben kapot!
    Oh nog even snel iets, verheug me op morgen, krijg dan mn marsupi buikdrager binnen! Zal dan ff een foto spammen!
    xxx

5. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Thanks for asking meiden.. Tja, hoe voel ik me? Ik heb echt geen idee..
    Ik voel me niet zoals ik me normaal voel bij een komende ongi, maar ook voel ik me niet zwanger..
    Weet het echt niet dus..
    Wel besloten dat we toch donderdag gaan testen, Ninaman en ik..
    Want stel dat we zwanger zijn willen we maandag, voor de operatie op dinsdag, wel voor een echo gaan.. Dan ben ik bijna 6 wkn nl.. Als alles goed is kunnen we de laparoscopie afzeggen en ist niet goed? Ja, dan weet ik het ook niet?!
    Maarja, donderdag testen dus, cd 36.. We zullen zien, en jullie zullen het horen!

Knuf xx Nina..

6. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @nina mijn duimen draaien nog steeds voor je ;)

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nina, spannend joh!! Ik hoop echt zo dat je zwanger bent, zou toch mooi zijn he.
    Ik voelde ook niks toen ik zwanger was, dus dat hoeft ook niet... Wist het ook pas met 6 weken want had er niet bij stil gestaan dat ik uberhaupt zwanger zou kunnen zijn. Dus alles kan;)
    Mijn duimen draaien!

8. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Om het nog ff spannend te houden.. MEGA zere boobs.. Niet normaal.. Maja, we wachten af!! GGGRRRRR... :p

9. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Nina, tjeminee!!!! dat je niet bezwijkt van de spanning joh!!!! morgenvroeg testen?
    heb je anders ook pijnlijke boobs?
    was bij mij wel een duidelijke kwaal hoor! wel pas rond 6 weken, maar ook 1 vd eerste symptomen!!

ben benieuwd!!

xxx

10. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Zeg, hoe gaat het eigenlijk met koolmees???
    Koolmeeeeeeeesssss!!! joehoew? je bent de volgende die gaat bevallen toch? hoe gaat ie met je? ;)

xxx

11. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Ja, ik bezwijk idd bijna!! ;) Zit vandaag op cd 35, dat zou betekenen dat als ik zwanger ben ik morgen 5 weken ben.. :(
    Ja, morgenvroeg testen ja, Ninalief moet gewoon werken, dus we zetten vroeg de wekker, zodat we, wat de uitkomst ook is, het nog wel ff kunnen verwerken saampjes..
    Tja, normaal heb ik nooit pijnlijke boobs hoor, echt nooit.. Ook niet bij eisprong of ongi.. Nu lijkt het net of ze klappen, helemaal strak staan ze.. :$

We shall see! :D

12. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    OMG :$:$ spannend hoor!
    Waarom test je niet straks? kan wel hoor... :D
    Haha denk dat we allemaal keihard voor je aan het duimen zijn!!

xxx

13. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Nee, we doen het echt morgen! :p
    Jammer he? Vind ik ook eigenlijk.. ;)
    Maja, dat hebben Ninaman en ik afgesproken.. ;)
    Ff wachten nog!

14. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    hihi snap ik wel hoor!
    's ochtends zijn de testen hoe dan ook beter om te doen! meer geconcentreerd! ik zal duimen!
    xxx

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oohhh nina!! Ik krijg er de zenuwen van, schiet op ga testen:p

Ik verwacht morgenvroeg wel een knallende foto hier, dat moet!!

16. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    :D Hoop ik ook ja!

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ooh dat jij je in kunt houden, respect:)

18. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Lely mooie meid hoor!

xd Wat wordt Julan ook alweer groot gaat echt zooo snel

Poemel Lizzy alweer 2 maanden waar blijft de tijd?

Mol Hoe is het met jou?

Nina Mn duimen draaien overuren.. Spannend morgen wel ff melden he hihi..

Lydia Hoe is het met jou?
    Eevie hoe is het met jou en de beeb?
    Sammie Red je je een beetje?

Sas Hoe gaat het daar bij jou?
    Nogmaals sterkte!

Alle anderen Hoe is het met jullie?

@magic Net een andere kinderwagen gekocht waarvan het zit gedeelte van de buggy kan draaien zodat Sem naar mij kan kijken ipv naar voren dat vond ik zo erg dat ik hem niet kon zien..
    Verder alles zn gangetje lekker aan het genieten van Sem heerlijk wat kun je toch veel van zn kleintje houden onbeschrijfelijk!

Liefs Magic

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @magic, ik wist niet dat er kinderwagens bestonden die je niet kon draaien hihi. Welke was dat dan? En welke hebben jullie nu gekocht?

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Even snel; slaap al half, ben kapot!
    Nina; ik slaap met gekruiste vingers voor jou!! Als ik wakker word, ga ik meteen kijken! Spannend meis... Ik duim! Xx

Deel Deze Pagina