Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Nina JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Gefeliciteerd!!!!!
    Ben benieuwd naar de echo van dinsdag!!
    Dikke knal streep daar kun je niet om heen!!
    Geniet ervan ook nina

Xd Ik had een x adventure inmotion legergroen met okergele bekleding en nu een mutsy urban rider 4

Ben ik helemaal blij mee!
    Nu die andere nog verkopen

Dikke knuffels Magic en Sem

2. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    woww!!!! van harte gefeliciteerd meidd joehoee zelfs ik ben superblij dus laat staan hoe jullie je zouden voelen geniet er van meiss

3. mol81

mol81 Niet meer actief

WOW Nina!!!!!!!!!!!!!! Joehoe!!!!!!!! Wat een knaltest meid! Gefeliciteerd en wat fijn dat een operatie niet nodig is. Heerlijk.
    Geniet er van!

4. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo dames

Ten eerste nina gefeliciteerd meid wat fijn voor jullie nou gelukkig een echo ipv een operatie

Hier ben ik aan het bijkomen het is zo raar ben zo moe terwijl ik gewoon slaap emo op rare momenten nergens zin in :(

Hebben samen wel besloten om verder te gaan met ivf het zal heel zwaar zijn maar pa had het gewild:(

Maandag was de crematie het was erg druk totaal 78 man erg fijn om met zoveel mensen samen te zijn die van mijn pa hielden ook heel veel kaarten het was een mooie dienst eerst een muziekstuk "morning has broken" daarna een stukje dat mijn moeder had geschreven dit werd voorgelezen door die mevr van de uitvaard daarna muziek "vlinders" van nick en simon en toen waren mijn zusje en ik aan de buurt en hebben samen herinneringen opgehaald en zo een mooi verhaal verteld het was erg zwaar maar wel mooi daarna kon iedereen nog even langs lopen en mochten wij nog even afscheid nemen het is gewoon niet te omschrijven welke emotie's er door je heen gaan veel gehuild knallende koppijn en nu loop ik nog erg duf rond en lijkt wel of ik soms helemaal niet kan denken maar het zal wel normaal zijn en laat het ook gewoon even over me heen komen ben nu nog even vrij maandag probeer ik weer te gaan werken.

zaterdag begin ik met puregon erbij te spuiten ben helemaal vergeten of ik de pen bvb al eerder klaar kan maken ik zal de bijsluiter er eens bij pakken.

Dames nogmaals bedankt voor het lezen(luisteren) ik ga eten koken doe ik nog eens wat nutigs :)

Dikke knuf saskia

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jeetje wat is er weer ouderwets veel geschreven!! Fijn!!

HOERA!!!! Gefeliciteerd, Nina! Eindelijk goed nieuws meid! lekker van het idee gaan genieten, je hebt het verdiend. En het is echt een knaltest; super hoor. Ben benieuwd naar volgende week!

@ Sas; lieverd, natuurlijk ben je moe! Het is niet niks wat je nu meemaakt! Fijn dat het een mooi afscheid is geweest. Alle emoties van de afgelopen maanden gaan er nu uit komen, geef ze idd de ruimte.
    Spannend, het puregon erbij spuiten. Knap van je dat je doorgaat. Jouw vader zou vast willen dat deze grote wens uit zou komen. Ik duim zo meis!!

@ Magic; hier alles goed met mij en de beeb. Merk dat ik mijn prioriteiten op m'n werk aan het verleggen ben. Alles leuk en aardig, maar de beeb, Eevieman en ik staan nu bovenaan mijn prioriteitenlijstje! Zaterdag gaan we op zoek naar een andere auto en gaan we bij van Asten in Tilburg kijken voor spullen. Vind dat wel heel leuk! sem is echt een mopke trouwens, zag pas de foto's!

@ de rest; hoe gaat het met jullie?!

@ Eevie; woensdag de 20-weken echo... Vind het zó spannend! Ik hoop dat alles goed is met ons ukje. En ik ben héél nieuwsgierig naar wat het is; een jongen of meisje!! Kan niet wachten...

6. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @magic ik had je nog geen antwoord gegeven. Met mij gaat het wel. heb veel last van stemmingswisselingen, we moeten nu wachten op bericht van het UMCG, en dan zien we wel weer tot die tijd, geen iui meer, wel clomid maar dat is dan zo. Er zijn veel mensen om me heen die in verwachting zijn dus ik heb het best een beetje zwaar bij ons in de omgeving. Ik merk ook dat ik heel erg bokkig ben en dat ik mijn mannetje veel afkat zonder dat ik er erg in heb.
    Het gaat echt met zijn ups and downs, voor ons is uiteindelijk ook wel een brusje weggelegd alleen gaat het even op een andere manier.

@Nina ik ben zo onwijs blij voor jullie, ik hoop dat de echo goed is, en dat je er lekker zijn met ninaman van mag genieten. Het is jullie gegunt van harte. En het was wel tijd voor weer een beetje goed nieuws hier op forum ;)

@Eevie je hebt gelijk dat je je gezinnetje op je eerste prio zet. Hoe voel je je verder?

@alle andere dames hoe is het met jullie?

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh Sas, Hele dikke knuffel voor je. Logisch dat je moe bent, zulke dagen slopen je!

Magic, leuk een mutsy!

Mol, hoe is het met je?

Sammie, voor jou ook een dikke knuffel. Jullie tijd komt ook wel! Al hoop ik echt dat het niet heel lang meer hoeft te duren. Wachten is niet leuk op iets wat je ontzettend graag wil!

Eevie, spannend de 20 weken echo. Ik duim dat alles goed is. Jij dacht een jongetje toch? Geniet er vooral van, weer even jullie hummeltje bekijken!

Hier alles goed:) Julan is weer door zijn sprongetje heen, hij was meer als een week echt niet te genieten. Maar nu is hij weer de oude Julan. En het resultaat van de sprong:

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    En Nina, geloof je het al? Is anders wakker worden hè?
    @xd; ik denk een jongen, maar soms twijfel ik wel heel. Nou ja, het wordt toch één van de twee!! ;) Kijk er wel uit naar om ons frutje weer te zien. Dan gaan we ook met de babykamer aan de slag. Hebben daar eigenlijk nog niets voor, dus dat mag zo onderhand wel!! Vind t alleen zo moeilijk. Welke kleuren? Welke meubels? Enz. Heb nig niet veel in onze snaak gevonden! Maar ja, wat is onze smaak?!

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik vond het ook moeilijk kiezen eevie, persoonlijk vond ik het bij van asten niks hihi..
    Wij hebben heel veel bij babydeals gehaald, en daar ook veel ideeen opgedaan. Ze helpen je daar sowieso echt top!
    Ze hebben ook een webshop...

Hoe is het Nina? :D

10. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ah goedemorgen dames!
    pfffff ik heb me toch een nacht erop zitten, en nee hoor Lizzy heeft weer van 21 tot 5:30 doorgeslapen! nee nu was het manlief, jeminee die heeft gesnurkt!!!!!!!!! bah.... de hele Eifel heeft ie omgezaagd! Normaal stopt ie als ik aan hem duw, maar vannacht..... pff ben geradbraakt... heb van 2 tot 5:30 liggen luisteren naar hem zn gesnurk! Heb m om 6:20 t bed uitgestuurd voor zn werk, zodat ik kon slapen... Maar ik zit alweer op met kleine meid, och ja die snurkt tenminste niet, die lacht alleen maar!!! heerlijk!
    Heb al gezegd als ie vannacht weer zo tekeer gaat, ga ik echt de logeerkamer op hoor... misschien helpen die breathe right, kennen jullie die? die plakkers op de neus?

vanmiddag maar even een dutje doen!!!;)

xxx

11. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Hier is het prima! Echt heerlijk genieten.. Zo raar gevoel.. Dat wij nu ook echt papa en mama worden, niet te begrijpen.. Maar zo fijn, dat het eindelijk nu ook voor ons is weggelegt! We hebben erg veel zin in as. dinsdag en hopen dat we een hartje kunnen zien.. Of hartjes?! Ninaman is erg benauwd dat het er misschien wel 3 zijn.. Haha.. Ik niet hoor, 2 ofzo is best leuk, haha! Maar ben afgelopen maand niet op controle geweest omdat we op vakantie waren in de Ardennen, met kerst tot aan oud en nieuw, dusja, follikelmetingen niet gehad.. Afwachten dus!

We hebben het al aan veel verteld gister.. Heerlijk, ook een keer goed nieuws brengen.. Iedereeen moest huilen haast! Zo leuk, Ninaman zn broertje zei hoezo?, nadat we zeiden je word oom, haha! Kon het niet begrijpen zegmaar! En ninaman zn moeder begon gelijk over de wieg, pff we hoeven dat spoeglelijke ding niet! :p En tegen mn moeder zei ik dat ik de operatie had afgebeld.. Oh, zegt ze, waarom? Ik; waarom? Omdat ik zwanger ben! Je word oma! WAAAAHHHH riep ze.. Voor allebei de kanten is het het 1e kleinkind, we zijn allebei de oudste thuis, echt zo leuk..

Heb wel last van krampjes hoor, zo af en toe en lichte steekjes en boobs jongen ;) Maja, ninalief vind het niet erg dat ze groot worden zei ie :p!!!

Oja, mn moeder zei ook tegen mn man; je hebt die baby toch niet op vakantie gemaakt he?! We waren met hen van mij thuis (met zn 7en) in 1 huis, haha.. Ja, dus.. Daar is ie waarschijnlijk ontstaan, haha!!

Pff, ik praat veel te veel geloof ik.. Maar ben er zo vol van, heerlijk gewoon!

Molletje; Ga je testen meis? Of heb je al ongiklachten? Zou zo leuk zijn, voor jullie ook! Jij bent eigenlijk allang aan de beurt he, voor een brusje voor jullie kleine meid.. Hoop snel goed nieuws van je te horen! En zo niet; een hele dikke knuf meis!

Doeg meisjes! Fijn weekend alvast! Xx Nina..

12. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Nina85: Jaaaaaaa wat geweldig, gefeliciteerd!!!!!! Eindelijk is het dan zover voor jullie, wat een geweldig nieuws! Geniet ervan :)

:) Sorry dames, dat ik pas nu weer wat van me laat horen. Ik lees dat jullie al eerder gevraagd hebben hoe het met mij en de baby is. :)

Deze week was mijn eerste verlofweek en daarvoor heb ik het druk gehad met werkdingen afronden. Ik heb wel meegelezen, maar niet de puf gehad om te reageren. Ik had me voorgenomen om dat vanaf deze week meer te doen, maar deze week is niet helemaal relaxed begonnen.
    Omdat de baby voorligt qua groei heb ik eerder een suikertest moeten doen, waarvan de waarde toen goed was. Bij de groeiecho die daarop volgde was de baby in verhouding niet nog harder gaan groeien, dus dat leek allemaal positief. Afgelopen maandag is voor de zekerheid de suikertest nog een keer herhaald en nu blijkt toch dat ik zwangersschapssuiker heb :( Donderdag heb ik een afspraak met een dietist om te kijken of we de waarde met aangepaste voeding omlaag kunnen krijgen en anders moet ik misschien nog insuline gaan spuiten :( Waarschijnlijk wordt ik met 38/39 weken ingeleid om te voorkomen dat de baby te groot wordt en moeten we daarna in het ziekenhuis blijven, omdat de suikerwaardes van de baby in de gaten gehouden moeten worden. Dit was behoorlijk schrikken, omdat ik dacht dat de bevalling nog wel een hele tijd op zich zou laten wachten, maar vooral ook omdat het ook risico's voor de baby met zich mee kan brengen.
    Ik heb verschillende doe-/regeldingen bewaard tot aan mijn verlof, dacht tijd genoeg te hebben, maar ga er nu maar eens wat meer vaart achter zetten ;)

Ondanks alles voel ik me zelf nog goed: ik slaap redelijk goed en heb behalve meer moe vrijwel geen klachten. Ik beloof beterschap en ga hier de komende weken weer meer meeschrijven en ook meer op jullie reageren, beloofd! :p

13. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @koolmees, meid meid toch, rustig aan! voel je niet verplicht te schrijven meid, alles op zn tijd! ;) Fijn om weer van je te horen!
    Heftig wel hoor, zw-suiker... hoe 'groot' is de baby dan nu? of hoe zwaar?
    toch maar fijn dat een ziekenhuis actie onderneemt, jouw gezondheid is ook heel belangrijk! gelukkig voel je je nog enigszins goed! ik zou ind wel voor alles gaan zorgen nu, die laatste dingen echt regelen! ik was ook blij dat ik op 34 weken alles klaar had, tm wasjes zelfs! maar goed ook want een week later braken mijn vliezen!

@Nina, he meid, heerlijk!!! nogmaals ben superblij voor je!!! geniet!!

xxx

14. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Poemelke: bij de laatste groeiecho (met 32 wk) werd de baby geschat op 4.5 pond. Toen lag het hoofdje 2 weken voor en de buik 3 wk voor qua groei. Bij de groeiecho van 28 wk lag het hoofdje ook 2 wk voor, maar de buik zelfs 3.5 wk (en toen was de suikertest nog goed). Ik ben daarom heel benieuwd hoe het eruit ziet bij de volgende groeiecho (met 36 wk).
    En wat betreft de voorbereidingen: de wasmachine heeft deze week al overuren gedraaid :p

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Koolmees; leuk om weer van je te horen. Wat naar dat je suiker hebt! Laten ze je kindje en jou maar goed in de gaten houden.

Xd; wat knap van Julan! Met 7 maanden al staan!

Nina; earth to Nina! Nee hoor, blijf maar lekker op de roze wolk!

Hier; vandaag weer ongi geworden. Heb m'n banner nog niet aangepast. Lukt me niet zo goed op de iPad.

Kijken jullie ook The Voice?

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ikke wel :)

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja hier ook the voice, go chris, go chris!

He mol, balen!!! Ik hoop het nog zo voor jullie, het is nog geen april. Mijn duimen blijven draaien voor jullie

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Uhm, ik heb wat bloedverlies meiden... Het was deze week al wat bruinverlies, gisteren wat rugpijn zoals bij n ongi en nu bloed... Het is niet veel, maar toch. Weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik denk dat ik even afwacht wat de dag doet en anders vanmiddag de vk bellen... Pffff, dan ben je 20 weken, voel je je steeds zekerder en dan wordt je weer keihard terug gegooid.

19. mol81

mol81 Niet meer actief

Eevie, gewoon je vlos bellen! Voel je de kleine al en is het nu anders dan anders?

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Eevie, vk bellen! Altijd doen als je twijfelt of je onzeker voelt.
    Het zal vast niks zijn, maar al is het alleen om je gerust te stellen..
    Laat je even weten hoe het gaat?

Deel Deze Pagina