Het is nu wel zo goed als weg, heb ook geen pijn. Is het er morgen nig, dan ga ik bellen. Eevieman zegt dat hij de beeb wel kan horen bewegen, ik denk dat ik m ook voel. Maar we zijn vandaag ook druk geweest. Auto's zoeken, naar van Asten (wat een teleurstelling inderdaad!!) en naar Kidsfactory geweest. Ben dus veel in beweging geweest, dus misschien werd de beeb er rustig van. Ik weet t niet!
Ja van asten is niks ben er 1x geweest, alleen rommel vond ik hihi.. Eevie waarom bel je niet gewoon ff, daar zijn ze voor. Gewoon zeggen wat er is. Wie weet komen ze ff langs om het hartje te luisteren. Ben je ook weer gerustgesteld! Gewoon doen
Tja, ik voel me al wat geruster, omdat Eevieman de uk hoorde (hij luistert echt 3x per dag; is inmiddels bijna een professioneel bayluisteraar!) en ik voelde de uk naar voren schurken. Mocht ik me straks niet beter voelen, dan bel ik alsnog. Ik vond van Asten echt heel erh. Wat een op elkaar gepakte zooi zeg. het was echt heel krap en druk en onrustig. Dan vind ik babydump er beter uit zien! We zijn wel echt op zoek gegaan naar meubels, maar hebben nog niet echt iets gevonden wat we graag willen hebben. Kennelijk zijn wij heel erg kieskeurig!! Gelukkig zitten Eevieman en ik qua kleuren en stijl op 1 lijn. Moeilijk hoor! 1 ding; we gaan voor de Joolz kinderwagen. Waarschijnlijk dat we 'm na de echo van woensdag gaan bestellen. Hoe is het met jullie, meiden?? xx
Hier goed hoor! Ja van asten denk ik hetzelfde over haha.. Naar wat voor iets zijn jullie opzoek? Haha die eevieman, iedere dag luisteren. Wat leuk. En fijn dat je de baby voelde. Bloedingen kunnen toch wel voorkomen maar je schrikt wel he.
Wij zijn kennelijk wat meer van de retro meubels. Hebben al n gaaf bedje gevonden. Zag ook een super commode op marktplaats, maar die is waarschijnlijk verkocht. Geen nieuwe moderne kamer, strak uit n babyzaak voor ons. Ik vind dat bij anderen vaak heel erg mooi, maar ik zie dat niet in ons kamertje staan. Dus waarschijnlijk vintage meubels met nieuwe kleuren en spulletjes. Wel rust. Ja die Eevieman! Moet steeds om m lachen; hij geniet echt van het luisteren. Dat is echt zijn moment met de beeb. En die schurkt maar wat graag tegen papa aan! Zo lief!!
Nou dames There is now way back we hebben de puregon net gespoten ik hoop zo dat het nou zijn werk goed doet het is raar maar ik heb er gewoon de kriebels van Nu t/m de 29ste 2 prikken per avond maar het ging goed het naaltje van de puregon is zelfs dunner als die van de decapeptyl. Eevie kan eevieman de baby horen? Misschien een beetje een hele vroege vraag maar kunnen jullie me een schatting geven hoeveel je buiten de grote aanschaffen als een babykamer, kinderwagen enz kwijt zijn ik bedoel dan meer matras, beddegoed, creme,poedertjes enz En hoe weet je nou wat je moet halen heb niemand uit mijn familie waar ik het aan kan vragen. Ik ga zo maar eens slapen weltrusten tot later dikke knuf saskia
Eevie, ik ben echt heel benieuwd naar het end resultaat! Sas, tja wat kost het. Het is echt zo duur als dat je het zelf wilt maken. Een schatting van wat wij kwijt waren: Matras ikea: 70,- Beddegoed van de winbra/zeeman: tientjeswerk Qua zalfjes enz gebruik ik alleen zwitsal badschuim en shampoo en bodylotion. Verder sudocreme voor de billen. En je doet overal harstikke lang mee. De bodylotion/sudocreme heb ik nog nooit bij hoeven kopen Hydrofiele luiers zijn ook handig, vooral in het begin. Maar dit kost eigenlijk niks. Ik heb al dat soort dingen bij de zeeman/wibra vandaan en dat is prima spul. Ik heb alleen 1 deken die wat duurder is, van koeka.. Geloof iets van 90,- Meubels en kinderwagen gaan de meeste kosten inzitten. Meubels waren we 1200 voor kwijt en kinderwagen 1000. Maargoed, prijsverschillen zijn enorm natuurlijk. Tis maar net wa je eraan uit wilt/kunt geven Ik vind het verder allemaal wel meevallen met de kosten!
Thx xd we hebben wat dat betreft wel geluk dat mijn zusje de maxicosie cadeau geeft en de kinderwagen van onze ouders of we moeten een tweeling krijgen Ik heb al stiekem een beetje zitten neuzen heb al wel hele mooie babykamers gezien maar dat is qua prijs ook erg verschillend. Heb er al zo'n zin in om eindelijk voor babyspulletjes te shoppen wanneer zijn jullie dingetjes gaan kopen?
Geluk als je dat krijgt, scheelt een hoop! Wij hebben de kinderwagen van souders en de babykamer van mn ouders. Anders waren dit wel andere geweest hihi Beetje na 14/15 weken begonnen met kleine dingen, rond de 20 weken voor de grotere uitgaven denk ik. Hopelijk mogen ook jullie snel spullen inslaan Hoe is het met je?
Goedemorgen! Wel relaxt als je dat allemaal krijgt van familie!! Ik heb ook niet te klagen hoor. Als het goed is krijgen wij de box van svader, bijdrage voor de kinderwagen van moeder en smoeder en het ledikantje zelfgemaakt door vader. Maar het is allemaal inderdaad wel duur!! Ik heb trouwens ook echt geen idee wat we allemaal nodig hebben. Wij moeten heel nodig een lijst op gaan zoeken, zodat we eens wat dingen aan kunnen gaan schaffen! heb echt het idee dat we nog maar heel weinig hebben... @ Sas; fijn dat de puregon er ook bij zit. ik had altijd losse spuitjes en naalden met de Menopur, die waren idd prima te doen. Fijn is dat!! Moet je nu ook voor fm's? Eevieman luistert dus iedere dag en hij hoort het verschil tussen m'n darmen en de beeb. Hij zegt dat het klinkt alsof je met je hoofd onder water ligt in bad en dan je armen beweegt. Ik weet het niet; kan het helaas niet horen, hahaha! Ik heb trouwens weer een buikfoto in mn album gezet, voor degene die het willen zien...
Mooi buikje Eevie Toch een heel raar gevoel dat als alles lukt we gewoon over 4 a 5 weken weten of we zwanger zijn als ik er aan denk krijg ik wel de kriebels hoor
Mooie buik eevie! Het meeste wat op de lijsten staat gebruik je helemaal niet, tenminste... Wij niet. Belangrijkste zijn luiers, billedoekjes, kleertjes, hydrofiele luiers en zwitsal dingetjes. Ohja en 2 kruiken, al hebben wij ze in mei niet nodig gehad. Maar voor de zekerheid wel in huis.
Eevie we moeten de 30ste voor een fm echo ik hoop zo dat er er genoeg follikels zitten en hopelijk ook eitjes erin maar ja dat is afwachten met de punctie.
Hoi dames, Even mijn banner veranderd en direct even reageren. Sas: spannend meid! Zie je op tegen de punctie? Nina: wij hebben de kinderwagen gekocht toen ik 10 weken zwanger was. Er zat een gratis maxi cosi bij (Babydump). De babykamer hebben we met 20 weken besteld en dat waren ook direct alle grote uitgaven. Bij HEMA kun je op de babyafdeling een handig lijstje meenemen waar op staat wat je allemaal nodig hebt. Wij waren zo trouw om alles te kopen. Dit hebben we gedaan op een HEMA kortingsavond en toen waren we voor alles samen 300 kwijt. Alles was hier dus van de HEMA (van badje met standaard tot hydrofieldoeken tot kleding haha!). Inmiddels zijn we toe aan hele andere dingen. De babyslaapkamer is al lang weer verkocht en heeft plaats gemaakt voor een meisjesslaapkamer. Nu op zoek naar een fiets voor de kleine dame. We moeten ook bijna een nieuwe autostoel. Dit is de laatste echte stoel maar deze zijn goedkoper dan de stoeltjes tot 15 kilo. Alles bij elkaar kun je je geld goed kwijt als je wilt! Eevie: mooie foto! Is het bloeden gestopt? Ik zag dat Done bevallen is van een zoon. Hoe staat het met de andere mama's of bijna mama's? Fredje? Lely?
Ohja done, ook niks meer van gehoord jammer! Je onderschrift mol... Heeft je dochter dat gevraagd? Gossie, ik hoop het zo dat jullie droom mag uitkomen