Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Half februari wordt ze inderdaad drie. De voorpret met het maken van uitnodigingen is al begonnen!

2. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Done is zwanger of inmiddels bevallen...weet t niet meer..haha..
    Wij waren voor alles niet zo veel kwijt.. Maar mocht je zwanger raken... Kom je hier maar shoppem.. Heb genoeg..haha

3. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @xd woww een echte vent is julan al dat kun je geen baby meer noemen haha echt schattig knap ventje btw
    @nina heel veel succes/plezier dinsdag erg spannend allemaal
    @sas dat ligt er echt een beetje aan wat jullie willen je kan het zo duur maken als je zelf wilt en meestal koopt men dingen die je niet eens gebruikt (net als ik dus;))
    @lely hoe gaat het met jou en de kids? je schrijft niet veel meer laaste tijd hoop dat alles goed gaat
    @eevie mooi buikje en nu lekker gaan shoppen voor de kleine oww wat vond ik dat leuk neem nu effe een pauze maar ga binnekort weer beginnen haha.
    is het bloeden trouwens al gestopt?
    @mol ik hoop zo dat de wens van jullie meid uitkomt

morgen moeten we weer naar de kinderarts de ha vond dat er wat moest gebeuren aan zijn navelbreukje ben echt zenuwachtig pff zo zielig die kleintjes

ik ga maar weer slapen weltruste dames

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Chulla, succes bij de ka!
    Mol,ga je zelf uitnodigingen maken?

5. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    chulla ..alles gaat goed hier ..enorm druk ..probeer alles in de gaten te houden maar lukt vaak niet..haha

6. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hier ook geen schrijver maar probeer jullie wel te volgen...
    ondertss 36 + 2 dagen ver en het rommelt wel geregeld.
    leuke foto's van jullie kids/buiken...

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Goedemorgen!
    Het bloeden is idd wel gestopt, was gisteren alleen nog een stolseltje. Uk beweegt goed, dus het zal vast goed gaan. Nog 2 nachten en dan de echo. Vind t zo spannend!! Hoop zo dat alles goed is met ons frutje. Heb vannacht gedroomd dat we n meisje kregen! Zo lief en klein.....

@Belgische mama; je bent er bijna! Nog even geduld meis!
    @ Mol; ik hoop ook dat jullie wens uitkomt. Knuffel!
    @ Chulla; zielig hè, zo'n klein mopke!! Succes straks.

Vraag; wat was jullie grootste miskoop of wat heb je niet gebruikt? Mijn szus roept altijd dat ik geen navelbanden nodig zal hebben, haha!

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Een babyfoon , tot nu toe

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hier ook de babyfoon, geloof mij, als ze wakker worden hoor je dat echt wel:D *mits je in een kasteel leeft*
    En een flessenwarmer, staat in de doos in de kast. Niet aangekomen, zou echt niet weten wanneer ik dat moet gebruiken. Magnetron werkt net zo goed;)

Belgischemama, spannend! verloopt alles goed?

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat zijn navelbanden???

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier geeneens een flessenwarmer gehaald ;) warm water ;) is nog makkelijker

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja ik heb de flessenwarmer gekregen haha, dus geen miskoop maar een miscadeau;)

Warm water durf ik op 1 of andere manier niet... Kraamhulp zei toen kokend water en af laten koelen. Maar ik doe koud water en dan even in de magnetron, don't ask me why;)
    Warm water uit de kraan zitten toch veel meer bacterien in? Als zal het hier trouwens ook geen bal uitmaken, schoon water is het toch wel.
    Maar doe het al 8 maanden zo hihi

13. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo dames

Vandaag weer gaan werken heb net 3 uurtjes gewerkt maar ben nu al bekaf alles gaat ook langs me heen net of het me ook niet zo intereseerd moet er gewoon een beetje inkomen denk ik.

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sas, doe alles op zn tijd he! Logisch dat je hoofd er niet naar staat. Jou wereld staat even stil nu...
    Knuffel!

15. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    haha miskoop bij ons ook de babyfoon flessenwarmer ook nooit gebruikt

vandaag bij de ka geweest en volgens hem zou damin geen last hebben van zijn naveltje alles zag er goed uit .
    hij denkt dat hij gewoon graag bij ons wil zijn dus een beetje gewend om opgetild te worden.
    nu kregen we als tip gebruik een draagdoek en draag hem dicht bij je of gebruik die als hangmatje in de box nu is mijn vraag heeft iemand van jullie hier ervaring mee??

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Gelukkig heeft Damine geen last!
    En ik vind persoonlijk bij een kindje van 3 maanden niet dat hij gewend is aan het oppakken... Zo klein kun je ze nog niet verwennen, maar dat is mijn mening he:)

Gaat het wennen dan om het snachts wakker worden?

Hier geen ervaring met een draagdoek...

17. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0

Draagdoek van Minimonkey is super fijn! Kan je als draagdoek en als hangmatje voor in de box gebruiken..
    Ik heb er nog 1, oranje, voor je liggen.. Voor interesse pb me maar ff..

Xx Nina..

18. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hé nina morgen je echo heel veel geluk,plezier en ik hoop voor jullie dat jullie een mooie echo te zien krijgen en dat alles goed zit.

dikke knuf

19. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    nina spannend morgen meid ik wil je even heel veel succes wensen en hopen op een goeie echo

20. mol81

mol81 Niet meer actief

@XD; ja, ik maak de uitnodigingen zelf en iemand van het forum hier maakt een Umizoomi taart! Echt leuk!

Beste aankoop is hier toch echt de babyfoon! Met muziekjes en gekleurde sterren. We gebruiken hem nog steeds. Verder waren de hydrofielluiers, slaapzakken, magnetronsterilisator goede aankopen.

Wat miskopen waren; draagdoek van .... (weet het niet meer), veel te warm en zeer oncomfortabel. Ook badcapes, flessenwarmer waren onzin.

Hier ook gewoon warm kraanwater gebruikt hoor. Raadde de kraamhulp ook aan. Het heeft denk ik met de hardheid van het water te maken of het wel of niet kan.

Deel Deze Pagina