@Belgischemama, leuk dat je er weer bent!! Die test is echt wel donkerder geworden hoor!! Maar je zult pas heel pril zwanger zijn, zoals die onderste, zo waren mijn eerste testen ook! Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd! Het is je gegund meid! Er is zoveel onzekerheid geweest! @Eevie, idd misschien doet jullie dat goed, das toch niet heel onbekend! En je hebt toch mensen om je heen die er voor je zijn! Ik snap het maar al te goed! de buitenwereld vergeet al snel wat er is gebeurd, omdat er niks anders opzit dan je leven te leiden, maar toch heerst er nog verdriet, en dat mag! Hier kun je altijd je ei kwijt meid! Dikke knuff!! @hier, dalijk lekker terrasje pikken! Gister vrijgezellenfuif gehad, was erg gezellig, er was een stripper, we hebben ons bescheurd!! wel apart in zo'n café staan met je buikje, de kerels wat op je afstappen zijn al vrij snel verdwenen voor de zon! ideaal!!! xxx
ja denk het ook, ovualtie was 27 mei, ik heb de test nog is bekeken en hij is nu donkerder dan toen ik de foto poste, toen had ik nog ni lang genoeg gewacht
@Eevie: Jammer dat er nog niets te zien was met de FM Op welke cyclusdag zit je nu? Kom op eitjes groeien! @Chulla: Wat heerlijk dat je je beebje zo goed voelt, geniet ervan! @Lydia1986: Alweer bijna 28 weken! Wat gaat het hard! @Belgischemama: Whaaaa wat goed, gefeliciteerd meid!! Ik kan me nog herinneren hoe ellendig je situatie een tijdje geleden was en moet je nu eens zien, dat geeft hoop! Geniet ervan meid @Mol81: Hoe is het met jou? @Lelymupske: En hoe is het bij jou, nog een beetje goed vol te houden? @Xd24: Logisch dat je nu druk bent, lekker genieten van je mannetje! Dat meeschrijven komt vanzelf wel weer @Poemelke: Dat klinkt als een gezellige avond Hier weinig te melden, wachten wachten en nog eens wachten. Begin deze week rommelde er van alles in mijn lijf, had ook ongi-achtige krampjes/steekjes, maar sinds gisteren is het rustig. Als ik ongi word, verwacht ik dat die over een dag of 3 a 4 zal komen, maar ik hoop natuurlijk dat het wegblijft Wie zal het zeggen, we gaan er vanzelf achter komen
ja het was een soepje... ik had/heb ook steekjes menstruatie achtige krampen voor ik ongesteld moest worden, ik had wel plots veel wit verlies
Hoi dames, Ik lees nog steeds mee hoor. Weinig nieuws. Sinds we hebben besloten drie maanden rust te nemen, voel ik me veel beter. De gezelligheid en spontaniteit is terug. Benieuwd of mijn cyclus direct weer in de war is of dat het netjes blijft (zo rond de 29 dagen). We hebben het regelmatig over wel of niet door gaan. Nog geen besluit genomen. Waarschijnlijk wel de laparoscopie omdat we dan zeker weten of er (n)iets aan de hand is. Dat zal dan in de zomervakantie plaats moeten vinden.
ik heb ook veel dipjes gehad, drm ook afstand gedaan van het forum, ik zag teveel mensen rondom mij zwanger worden... toen ik de laatste keer voor de folikelmeting ging heb ik ook ad gyne aangegeven te stoppen ermee, zij zei om nu niet op te geven dat ze er deze ronde in geloofde... ik ben blij dat ik naar haar geluisterd heb, ik zit nu een 4mnd bij deze gyne, en ze heeft me ontzettend goed begeleiding en ze had het ook altijd juist, ze heeft me dus in die 4 mnd beter geholpen dan de tijd ervoor bij die andere gyne. wat bij mij geholpen heeft is mijn cyclus een mnd stil te leggen, dat hielp ook aan het bmslijm want dat bleef bij mij veel te dik... drm dat ik ook zo heftige bloedingen had. maar ik ga nog niet te vroeg juichen eerst een goeie echo hebben...
Koolmees.. gaat op zich wel.. hebben afgelopen dagen bij mijn ouders doorgebracht en daar ook geslapen.. alleen ik heb geen oog dicht gedaan.. alles deed me zon zeer.. dus ik hoop echt dat mevrouwtje volgende week of die week erop besluit dat het genoeg is geweest en eruit wil.. anders ga ik het zeker de 20ste aankaarten.. ik hou zo geen energie meer over voor de bevalling en de zware periode erna.. nachten wakker voor.voeding en zo.. hopelijk denken ze in t ziekenhuis een beetje met me mee
@Mol81: Fijn dat je je een stuk beter voelt meid! Dikke knuff! @Belgischemama: Dat klinkt als een fijne gyn! En ze heeft je toch maar mooi zwanger gekregen, geniet ervan! @Lelymupske: Spannend! Ik ben benieuwd wanneer jullie beebje zich aandient
@koolmees ik ga hard voor je duimen!!! @lydia ja indd een goed gevoel hoe gaat het verder et jou? @belgischemama wat fijn om weer iets van je te horen en dan al gelijk goed nieuws van harte gefeliciteerd meid en probeer er lekker van te genieten @poemelke hoe gaat het met jou? @eevie weet heel goed hoe je je voelt meid heb het zelf ook mee gemaakt en het zeker niet makkelijk een hele dikke knuffel meid en hopelijk kom je snel met goed nieuws morgen 20 weken echo spannend
chulla hier alles goed hoor.. alleen slapen is echt n ramp.. ben nu ook ineens STRONT verkouden en mn buik doet elke keer kei pijn.. maar goed.. (weet waarvoor ik het doe ) morgen de 20 weken echo spannend!! ( en leuk ! )
dank u dames, ik hoop dat ik terug welkom ben om (proberen) zoveel mogelijk mee te kletsen, ben wel niet meer op de hoogte van alles en iedereen... vraagje aan wie met clomid zwanger is geworden, hoeveel mg hadden jullie genomen? mijn ventje heeft een beetje 'schrik' voor een meerling, als het zo is het zo natuurlijk.
van clomid heb je volgens mij niet echt kans op meerlingen hoor ..zou wel kunnen natuurlijk . ik had 50 mg .
Dag dames.. Wil ff vertellen dat ik bijna aan het einde van mn cyclus zit en al wat last heb van lichte krampen en roodbruinslijmverlies.. Ben benieuwd wat het dit keer te betekenen heeft.. Ga denk ik zaterdag testen, had waarschijnlijk op cd 17 mn eisprong en zaterdag is cd 31, 14 dagen later.. Afwachten maar! Wat betreft die meerlingen met Clomid; uit onderzoek blijkt dat je 6% meer kans hebt op een tweeling en 1% kans op een meerling.. Liefs Nina..
@Belgischemama: Had je ook meerdere eitjes die zijn gesprongen dan of maar eentje? In dit topic zijn er nog geen meerlingen geboren als gevolg van clomid, dus ik zou me daar niet direct heel veel zorgen over maken. Succes! @Nina85: Spannend! Wordt je normaal rond NOD ongesteld of eerder? Ik hoop dat de duivels weg gaan blijven en duim voor je!!
@Eevie: Balen dat het niet zo snel gaat als vorige keer maar wel fijn dat er nu een ei zit! En nu mooi doorgroeien eitje!! Hopen dat je na donderdag snel genoeg pregnyl mag gaan zetten