Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ha dames!

Ik heb Julan met 4 maanden fruit gegeven (met kv, geen bv meer toen). Groente wilde hij echt NIET hebben, dus je merkt echt wel of ze ergens wel of niet aan toe zijn.
    Rond de 5 maanden weer een x groente gedaan, maar nee ook echt niet.. Bij 5,5 maand, vanaf toen was het eten niet meer aan te slaan hier. Kleine vreetzak!

Ohja, ik wilde alles vers doen. In het begin wilde Julan dus echt geen vers eten he, alleen potjes.. Grr, fruit wel maar groente niet. Dat gaat nu een dikke maand ook goed, nu eet hij alles wat los en vast zit.
    Eet al zo goed als met de pot mee, die tijd gaat zo snel. Niet normaal!!

@ Magic, wat een leuke foto van Sem. Lekker vrolijk mannetje zo te zien!!
    Mijn baan bevalt goed, leuk dat je het vraagt. Heb het super naar mijn zin en deze baan is heel fijn te combineren met thuis!

Eevie, al flink aan het roze-shoppen geweest? :D

Chulla, vervelend hoor van dat slapen. Slaap hebben ze idd echt nodig.
    Wij gaan di met Julan naar een osteopaat, onze laatste hoop. Als dat niet werkt gaan we naar de kinderarts. Ha wilde ons al doorverwijzen maar ik probeer eerst dit nog voordat we Julan straks misschien vol moeten proppen met rotzooi.
    Misschien kun je ook eens met Damine langs een osteopaat gaan? Wij hebben veel baby'tjes in onze omgeving en degene met probleempjes (groot en klein) zijn echt allemaal super tevreden over een osteopaat. Het proberen waard toch?

Nina Voel je je goed, of zit je in de zenuwen? Ik heb hetzelfde als jou gezeten, voelde me toen echt zwaar klote. Ik hoop dat jij dat niet zo ervaart. Hou moed, je was echt te vroeg voor een hartje. Maar ik snap zo goed dat je dat wel even had willen zien.

Liefs!

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @xd; het valt mee! Wij zijn geen mensen om ons kind km alleen maar roze te kleden, haha! Heb woensdag wel 2 broekjes, een romper, 3 truitjes en een pakke gekocht. Ik vind grijs met roze zo lief, maar wit ook!! Ook neutrale kleuren gaan mee. Heb ergens de angst dat ze t toch nog fout heeft...:) Die onzekerheid van mij ook!
    De babykamer krijgt wel wat roze. Dus dat zal n neutrale kleur met roze erbij zijn. Ik wil wel zondag voor de kinderwagen gaan. Die wordt antraciet. En dan n gekleurd dekentje erin. En ik wil n gekleurde tas! :D Jammer dan voor Eevieman, haha!

3. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    eevie ..ik heb nog onwijs veel leuk roze spul wat nauwelijks is gedragen.. interesse ??

jasmijn heb ik met 4maanden fruit laten.proeven... maar nu pas eet ze het goed.. avondeten is een ramp.. ze hapt dan niet.. toetje dan weer wel.. maar we blijven proberen ...

4. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    Hey meiden, wat leuk om te lezen dar ondanks PCO veel toch zwanger zijn geworden. Ook ik hb PCO en na jaren proberen mag ik in feb eindelijk starten met clomid. Hoop dat het zal werken.

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Eevie, idd. Jammer dan voor eevieman;) leuk he baby shoppen?
    Lely, julan at ook echt gee avondeten. Dacht serieus dat het niet goed zou komen. Maar hij eet nu echt alles, waarschijnlijk is jasmijn er dan nog niet aan toe. Komt vanzelf.

Miems, ik hoop dat de clomid jullie kan helpen. En dat je snel zwanger mag worden!

6. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @lely, ikke interesse!!!!! Heel graag zelfs! Heb je nog veel in 62/68?

Xxx

7. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Wat ontzettend fijn om mezelf bij de zwangerenlijst te zien! Joehoe! :D

Baby's na Clomid:
    Fredje 25-04-2011; Evy
    XD: 22-05-2011; Julan
    Tessa (Laurise): 26-05-2011; Laurise
    Magic Dream: 4-06 -2011; Sem
    Lelymupske: 14-07-2011; Jasmijn
    Lydia: 15-09-2011; Jinte
    Chulla: 06-10-2011; Damin
    Poemelke: uitgerekend 27-10-2011; Lizzy

Zwangeren na prikken (en evt. IUI):
    Koolmees: uitgerekend 28-02-2012, verrassing
    Eevie: uitgerekend 10-06-2012, meisje

Zwangeren na Clomid:
    Nina85: uitgerekend 20-09-2012, onbekend

----------------------------------------------------------------

IUI:
    Sammie: 8e ronde Clomid 50mg, 5e ronde IUI

IVF:
    Sas31: ronde 55, IVF1

----------------------------------------------------------------

Gestopt met de behandeling:
    Mol81: Helemaal niets meer. We hebben besloten tot aan april 2012 zonder ziekenhuishulp door te klussen en spontaan zwanger te gaan worden. Zo niet, dan blijft het bij één schitterende dochter.

8. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    @Xd; Nee, zit eigenlijk helemaal niet zoveel te stressen, weetje, ik voel me echt gewoon zwanger.. Dus ga er gewoon vanuit dat volgende echo goed is.. Tuurluk denken Ninalief en ik wel eens eraan dat het ook fout kan zijn, maja dat stoppen we weg hoor! Daar gaan we niet voor!

Jullie veel suc6 de osteopaat, heeft idd heel vaak baat hoor bij die kleintjes! Hopelijk werkt het ook echt bij Julan! Laat maar weten..

Xx Nina..

9. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    poemel ..ja hoor..jasmijn zit inmiddels in 74.. wat zoek je voor iets .. broekjes ..leggings ...shirtjes ...pb me ff..

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha, lekker handelen hier.
    Ik heb nog heel veel kleren voor een jongetje dus als iemand intresse heeft?? ;)

Nina, gelukkig maak je je niet zo druk!
    En die zorgen hou je toch, ook als de baby er 1 x is. Alleen maar erger eigenlijk.
    Ik weet nog toen het hartje klopte ik tegen die vrouw zei ooh man wat een pak van mn hart, ik maakte me zo'n zorgen. Toen zei ze met een knipoog meid geloof mij, deze zorgen zul je iig de komende 20 jaar wel houden.
    Enja hoor, ik controleer nu vaak ofdat Julan nog wel ademt enz hihi

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jeetje, we hebben vandaag gewoon n andere auto gekocht! En als klap op de vuurpijl hebben we ook de Joolz besteld! :D Krijgen er n zwarte Maxi Cosi en n tas. Voel me erg volwassen, haha! Wel gaaf hoor, in april komt t binnen. Ben benieuwd!
    @lely; heb je foto's van wat je kwijt wilt? Misschien kun je poemel en mij PB-en?
    Xx

12. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Oh god..moet ik de boel nog op de foto zetten ook..haha.. zal t morgen even doen.. kunnen jullie je email adres naar me pben .. dan mail ik wat fotos door

13. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @xd ohh meid ik dacht dat julan inmiddels al doorsliep zo te horen niet dus slaapt hij overdag wel goed?
    een vriendin kwam vorige week ook met het idee van de osteopaat denk dat we volgende week maar eens een afspraak gaan maken.
    laat me maar weten hoe het is gegaan
    @nina wat goed van je dat je zo positief blijft denken. lekker genieten meid het komt allemaal goed
    @miems hopelijk doet de clomid goed zijn werk en ben je snel zwanger

14. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Nou dames hier komt de score

Links zaten er 6 grote tussen de 15 en 20 mm en 3 kleine rond de 11
    mm en 14mm

Rechts zaten 5 grote tussen de 15 en 19 mm en ook 3 kleine rond de 11mm en 14mm

Nou moet ik vanavond nog 1 keer de decapeptyl en de puregon spuiten hopelijk groeien die kleintjes dan nog mooi even door.

En dan krijgen we morgen de tijd door hoelaat ik morgen de pregnyl moet spuiten en dan ook de tijd voor woensdag want dan heb ik de punctie.
    Vind het zo spannend worden ik moest nou vooral rustig aan doen en veel drinken en goed naar mijn lichaam luisteren:(ik wist niet dat het zo nou genomen werd ik heb wel last van mijn buik maar dat kan ook niet anders dus ik was al aan het stofzuigen en dweilen toen ze net belde en ik zei dat en toen reageerde ze zo van je hebt toch een man doe nou maar rustig hmmm ok dus nou lig ik lekker op de bank en is mijn mannetje het aan het afmaken.

Nou ja we hebben morgen samen ook nog vrij dus dan vind die het ook niet zo erg :)

Tot later veel plezier met de kledingruil :D
    groetjes saskia

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zo dat is een goede score, sas! Hopen dat de kleintjes even goed doorgroeien en op naar de punctie. Dat neemt idd heel nauw. Zie je er tegenop? Ik hoop zo dat alles goed gaat en je heel vlug zwanger bent!! Xx

16. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Hoi Eevie ja zie er nu wel een beetje tegenop nou het zo dichtbij komt vooral de punctie de terugplaatsing zal denk ik hetzelfde ongeveer zijn als met de iui zeg maar als het zaad achterin de baarmoeder achtergelaten word maar goed "one step at a time" ben al blij met deze uitslag.

Even een vrssg jr bssrmoederslijmvlies hoe dik moet die zijn volgens chris was die nu bij mij 9,8 :(

17. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vanaf 7mm is het dik genoeg om te nestelen, dus dat is prima! Ik zat meestal ergens tussen 7 en 9 en 1x rond de 12!! Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind, het zal vast goed komen. Je krijgt waarschijnlijk ook pijnstilling of n roesje ofzo. Ik duim dat alles meevalt!

18. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @Sas spannend meid en wel mooi dat je al zoveel hebt.
    Kan me voorstellen dat je het spannend vind. Dat zou ik ook hebben, wij gaan ook de ivf traject dus voor ons zal het ook aftasten zijn en zien wat ons te wachten staat. Hoe gaat het verder met je en hoe voel je je? ik hoop voor jullie dat je deze ronde gelijk raak is.

@ eevie hoe is het met je meid? Voel je je goed? En een meisje wat ontzettend leuk voor jullie, ik ben echt blij voor jullie.
    Geniet er lekker van en je zit al weer op de helft dus het gaat snel. En leuk heh achter dingetjes aan voor de kleine, geniet van elk moment zou ik zeggen.

@ Nina hoe gaat het met je meid. kun je een beetje genieten van het idee dat je zwanger bent? En je krijgt vast en zeker een mooie echo waar je wel een hartje op ziet. Komt helemaal goed dat zegt me gevoel.

@Koolmees hoe gaat het met je? de laatste loodjes zeker valt het je zwanger en hoe is het met je suikers? Gaat het al iets beter.

@hier we zijn nu langzaam een beetje gewend aan het idee dat we toch ivf gaan doen, kom ook langzaam weer een beetje tot mezelf al moet ik zeggen heb ik wel pech de afgelopen periode, ik heb nu veel last van me rug, vrijdag bij de fysio geweest, die heeft me gekraakt en verteld dat ik last van disopathie heb, :S dat betekend dat de tussenwervelschijf versleten is en dus onstabiel is, waardoor ik dus ook vaak last van me rug heb.
    We hebben vorige week maandag de vragenlijst ingevuld van het ziekenhuis voor de ivf, nu is het wachten op een oproep voor een intake gesprek, wel allemaal heel spannend moet ik zeggen.
    Ik heb besloten om alles op me af te laten komen, en me er niet zoveel mee bezig te houden en te druk te maken. Uiteindelijk heeft het geen zin..

Voor alle andere dames die ik vergeten ben hoe gaat het met jullie?

19. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Hallo Sammie

Ik kan me zo voorstellen hoe je je voelt laat het inderdaad over je heen komen heel veel succes dikke knuf saskia

20. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ sas bedankt voor je knuff, maar jij bent ook een hele dikke knuffel nodig, ik hoop dat het ondanks alles een beetje beter met je gaat.

Van mij krijg je ook een hele dikke knuff

Deel Deze Pagina