Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Sammie; Ik voel me zeker goed, heb echt niet te klagen. Een heel druk beebje in m'n buik, dat is wel erg gaaf. Hoop niet dat ze straks ook zo druk zal zijn! ;) Zijn druk aan het zoeken naar meubels. Moeilijk hoor...
    Fijn dat je aan het idee went; hopelijk mogen jullie snel beginnen. Het zou zo fijn zijn als we straks gewoon echt allemaal zwanger / bevallen zijn!! Ik duim voor jullie. Xx

2. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Weer even snel een teken van leven vanuit hier.
    Ik heb de afgelopen week veel last van hoesten/keelpijn/verkoudheid gehad, dus ben weer niet aan mijn goede voornemen toegekomen om meer te reageren ;) Inmiddels ben ik wel weer helemaal bij gelezen.

Hier heb ik afgelopen vrijdag opnieuw een suikertest gehad: dit keer niet met een vies suikerdrankje, maar een test waarbij ik nuchter moest prikken en 2,5 uur na mijn ontbijt. De waardes waren nu een stuk lager, maar ik weet niet zo goed hoe hoog ze maximaal mogen zijn bij deze test. Verder let ik goed op de hoeveelheid koolhydraten die ik binnen krijg, maar na het bezoek aan de diëtiste blijkt dat ik nog best veel dingen wel mag eten, dus het aangepast eten is eigenlijk helemaal geen straf. Morgenvroeg heb ik weer een afspraak bij de vk en dan bespreekt ze met mij de uitslag. En woensdag heb ik weer een groeiecho, ik ben benieuwd of er dan al meer bekend zal zijn over of ik eerder ingeleid ga worden en zo ja, wanneer.

Verder is het babykamertje af :) Ik heb voor de liefhebbers wat foto's in mijn album gezet. En de geboortekaartjes zijn ook al uitgezocht, dus het begint hier langzamerhand ook al meer op te schieten.

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Prachtig kamertje Koolmees! Je wordt zo te lezen goed in de gaten gehouden en je kleintje ook. Hopelijk heb je morgen en woensdag goed nieuws.

Eevie; heb je wel een idee wat voor stijl en kleur kamertje je wilt?

Anderen; ik kan nu even alleen de laatste pagina lezen. Reageer later op jullie.

Hier; geen nieuws. Weekend lekker met Molman in een hotel geweest zonder dochter. Heerlijk gegeten, geshopt en plezier gehad haha! We hebben het over een zwangerschap gehad. Na april houdt het definitief . Het verschil tussen een brusje en onze dochter wordt dan te groot. Dus geen terugkeer naar het zh, Clomid, Femara, prikken etc. Nog drie kansen...

4. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @sas dat ziet er goed uit bij jou hopelijk is dit jullie geluksronde spannend hoor,ik duim iig keihard met je mee een hele dikke knuff en veel succes
    @sammie jij ook een dikke knuff meid en veel succes hopelijk ben jij ook gelijk zwanger
    @eevie leuk is dat he shoppen voor de kleine.
    hebben jullie al wel een beetje een idee van wat voor kamer jullie willen
    @mol ik hoop ook voor jou dat het zal lukken binnen deze 3 maanden
    heb je trouwens de femara nog geslikt?

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Mol; ik wil toch even zegen dat ik respect voor je heb. Wij kennen allemaal de wens, het verschrikkelijk grote verlangen, dus dit zal vast een hele moeilijke beslissing zijn. Ik wens echt dat er een wondertje voor jullie langs komt.
    @ Koolmees; fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt, meid. Nog even en jullie mopje is er! Spannend!! Mooi kamertje zeg, erg lief! Zal vast lekker in geslapen gaan worden!! :p Jullie weten niet wat het is he? heb je dan 2 soorten kaartjes uitgezocht?

Wij hebben al wel een idee voor de kamer. Waarschijnlijk zullen we een muur een bruintint geven, of taupekleurig ofzo. Het bedje zal ook een kleur krijgen, maar tegen een witte muur komen te staan. We krijgen een retro-achtig bedje en gaan ook voor zo'n soort commode. (Die gaan we deze week halen). Verder zal het allemaal vrij rustig zijn, maar wel wat rozen erin! Voor een jongen zou het trouwens ook bruin, maar dan met blauw, zijn geworden. Ben erg benieuwd. We moeten de juiste kleur nog gaan zoeken!
    Ik houd wel van de combi zoals bij dit kaartje. Ben benieuwd wat jullie vinden....:)

6. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Heel mooi eevie! Neem aan dat dat miet de naam al is he?? ;)

@mol, fijn zon weekend, goed dat jullie genoten hebben!
    Is je dochter nu 3 jaar? Ja he? Kan me voorstellen dat je het leeftijdsverschil te groot gaat vinden, maar alles kan he! Vind het heel sterk van je, jullie keuze, ik weet hoe emotioneel moeilijk het kan zijn..
    Dikke knuff

@hier, Lizzy heeft iets geks, het is geen Berg maar ze heeft allemaal kleine (zitten nog vast) schilfers op haar hoofd, het lijkt we een maanlandschap joh! Echt zielig, zal flink jeuken... Ben het goed aan het insmeren, komt iemand het bekend voor? Het lijkt ook sterk erop dat haar haartjes daar uitvallen..

Xxx

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Poemel, dat heeft Julan ook heel erg veel gehad. Is gewoon wat een droog huidje. Niks ergs. Bij het cb zeiden ze dat ik het er maar af moest krabben maar dat heb ik nooit gedaan, vond ik te eng hihi...
    Heb haarlotion gekocht en iedere x met wassen goed over de hoodhuid gegaan en na het bad haarlotion erop en even met een (baby)borstel erover, daar werd het wel minder van!

Eevie, echt heel mooi die kleuren combinatie van het kaartje. En het kaartje zelf is ook mooi.

Mooi kamertje Koolmees! Heel lief dat aapje op de muur:)
    Fijn dat ze je toch goed in de gaten houden, ben benieuwd wanneer jullie kleintje komt! Als je Poemel na doet, ben je nu ergens aan het bevallen;) (toch poemel?)

Mol, Respect voor jullie. Vind het echt een dapper besluit. Zoiets besluit je niet zomaar. Nog 3 maanden... Ik hoop echt van harte dat jullie wens nog uit mag komen.

Sammie, wat rot zeg met je rug. Hopelijk kunnen ze je voldoende helpen zodat je er niet al te veel last van hebt/gaat krijgen.
    Spannend hoor ivf!

Sas, hoe gaat het met je?

Hier alles goed, net lekker wezen zwemmen. Vind Julan echt superleuk:D

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha, poemel! Nee dat is niet de naam! Ik vind dit wel n gaaf kaartje, maar het zal m waarschijnlijk niet worden. We hebben net n superleuk kaartje gevonden! Beetje vroeg hè.... Ach ja! :) m

9. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Eevie leuke kleurtjes het zal vast heel mooi worden wel foto's maken :D

Mol ook ik zal blijven duimen voor jullie.

Koolmees spannend hoor fijn dan de suikers weer wat lager zijn.

Xd lekker hoor zwemmen mijn droom is al die jaren al geweest om een keer met een mooie zwangere buik te gaan zwemmen als we weer een keer naar centerparcs gaan.

chulla alles verder goed met jou?

En met de andere dames alles goed?

Hier zit ik vol spanning heb net om half 11 pregnyl gespoten morgenavond mag ik 20 mg oxazepam innemen om lekker te kunnen slapen en woensdag hebben we dan smorgens om half 11 de punctie en mag ik dan nog 10 mg oxazepam en dan krijg ik het zh via infuus nog wat pijnstillends ben zo benieuwd of die kleintjes goed zijn doorgegroeid hopelijk kijken ze dat woensdag nog na.

Ben vanmorgen nog bij mijn moeder geweest vind het zo moeilijk om haar zo te zien wij hebben ons verdriet ik mis pa zo vooral nu ik had dit zo graag nog met hem willen delen maar zij valt nu zo diep in dat gat we proberen haar te helpen door samen met haar boodschappen te doen en regelmatig bij haar op visite te gaan samen met onze hond dat vind ze zo leuk chris heeft haar al belooft om haar donderdag op te halen en dan kan ze hier eten.
    Ze vind het zo spannend voor ons en hoopt zo op een keer wat beter nieuws en wat leuks om naar uit te kijken ik ook maar dat maakt het niet makkelijker voor me.

Maar goed ik hou me rustig mag de hele week thuis blijven ga morgen even naar de kapper hopelijk gaat de tijd snel en weten we gauw meer :(:)

Vind het best moeilijk ik wil bvb stiekem al naar spulletjes kijken op internet en dromen hoe de babykamer er uit zal zien maar tegelijkertijd bescherm ik mezelf.

Maar goed ik wacht het maar weer af hou jullie op de hoogte bedankt voor alle knuffels toch ook dikke knuffels terug.

veel liefs saskia

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sas, kan me voorstellen dat je moeder in een gat valt (hoe oud is ze?) in 1x ben je dan alleen.
    Goed dat jullie veel langs gaan en dingen doen. Maakt het voor haar wat makkelijker!

Spannend hoor, ben benieuwd hoe het woensdag gaat! Jullie verdienen idd wel een x goed nieuws! Wie weet helpt je vader nu een handje mee

11. TLN

TLN Lid

28 dec 2011
    51
    0
    6
    Cijfermiepje...
    Amersfoort
    Hi meiden, ik kom even inbreken! Zijn jullie al met (te)veel of kunnen jullie nog een kletskousje gebruiken die Clomid gebruikt (ronde 3 nu)??

Groetjes Tamara

12. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    He meiden!
    @Sas, oh meid ik ga keihard duimen! even een peptalk, mijn schoonzusje, had endometriose, was heel heftig traject, en kans was heel klein dat ze zwanger zou raken, je moet het zo zien dat ze in haar baarmoeder misschien maar 25% plaats had voor een kindje, de rest was verkleefd. wat denk je: 1ste IVF zwanger!!!
    Zo... dus duim duim duim meid!!

@xd, ja heb er gister de eerste keer eens olie op gedaan, zag vanmorgen al korstjes loszitten! ben er wel vanaf gebleven, idd even de borstel gepakt van haar. Vind dat ook eng, zeker op dat stukje vd fontanel!
    paar keer smeren met die olie zal het wel weggaan hoop ik!

@TLN welkom meid, hier is altijd plek, als je veel kletst, heb je gauw in de gaten wie wie is denk ik! Alleen... de meeste zijn hier al bevallen ondertussen, enkele het IVF traject in.. dus veel clomid is er niet meer.:p
    De starter van het topic, onze Mol, is zelfs uit het traject. Maar typt nog lekker mee! Kijk maar of je het leuk vind, kan me voorstellen dat het niet altijd even leuk is om meiden over hun kindjes te horen, we kletsen al vrij lang nl. Wat is jouw verhaal?zijn jullie al lang bezig?

@Hier, Gister ook naar het KDV wezen kijken met Lizzy, was vreemd hoor, ze komt wel in een kleine babygroep, maar max 6 kindjes, dus dat is wel heel leuk, ze gaat ook maar 2 ochtenden dus valt wel mee, maar blijft toch raar. Ik ga 23 febr. een ochtend kijken, hoe het in zn werk gaat.
    Gaan kindjes van jullie naar het kdv? hoe gaat dat?

xxx

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    TNL. welkom hoor! We kunnen altijd een kletser gebruiken.
    Er zijn idd alleen niet veel clomid gebruiksters meer over;)

Poemel, ja met die olie moet werken. Ik vind die fontanel ook eng. Durf er nooit goed aan te komen hihi
    Julan gaat 1 dag naar s-ouders en 1 dag naar mijn ouders. Mn vriend is een dag thuis en ik de andere dagen. Geen kdv nodig dus ook geen ervaring.
    Wel fijn dat je een ochtend kunt gaan kijken en ik denk dat een kdv heel goed is voor kindjes. (wilden Julan er eerst ook heendoen, maar ouders is toch een stukje goedkoper;))

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wij willen eigenlijk ons kindje 2 dagen naar een gastouder doen, 1 dag szus, en dan Eevieman en ik beiden een dag. Maar moet even kijken of dat met onze werkdagen gaat lukken. Mocht t dan niet bij de gastouder kunnen, dan wordt t kdv.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ga je straks 4 dagen werken eevie?

16. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey Meiden

Sas ik snap jou helemaal en op je werk is er inmiddels ook begrip begrijp ik uit je verhaal?
    Heel veel succes met de ivf snap dat het spannend is maar jou papa zal wel een handje helpen!
    Ik duim voor jullie!

Koolmees
    Wat een mooie kamer daar zal jullie beebje lekker kunnen slapen!
    Waarom gaan ze je inleiden?
    Fijn dat je suikers beter zijn meid geniet van de laatste loodjes en ben heel benieuwd naar jullie beebje!

Xd Hoe is het met jou en op je nieuwe werk?

Mol Jeej wat een beslissing nog 3 maanden maar het kan nog ga heel hard voor je duimen!
    Fijn dat je et molman een weekend bent weg geweest hoe is het met hem?

Nina Hoe is het met jou?

Chulla Hoe is het met jou?

Eevie mooi kaartje en ik hou ook van die kleuren combinatie's, leuk he alles uitzoeken?

Sammie Succes met de ivf komt goed!
    Ook voor jou draaien mn duimen overuren!

Tnl Welkom klets gezellig mee als je het leuk vind!

Poemel Wanneer mag jij weer beginnen?
    Sem gaat 1 dag naar kdv en dit vind hij erg leuk hij slaapt er alleen niet veel want hij wil ales meemaken hahhahah
    Verder gaat dat gewoon goed maar wel balen dat het duurder wordt moeten even kijken of hij zal blijven gaan ofdat ik een dag minder ga werken..

Lydia hoe is het met jou?

@Magic Vandaag gaan babyzwemmen Sem vind dit heerlijk helaas kreeg hij het ineens zo heet dat ik (en mn mede zwemmoeders) dat Sem behoorlijke koorts had zag helemaal rood echt zielig thuis gekomen had hij 36.8 iemand ooit meer mee gemaakt?
    Verder gaat het hier super ben alleen even aan het worstelen wanneer er nu een fles meer afgaat hij krijgt nog 4 flessen 200 ml op een dag.. tussen door s morgens fruit rond 10.30 en rond 18.00 groente met aardappel.
    Weet iemand wanneer dat is en hoeveel geven jullie van groente aardapel en evt vlees?

Liefs Magic en Sem

17. TLN

TLN Lid

28 dec 2011
    51
    0
    6
    Cijfermiepje...
    Amersfoort
    Hi meiden,

Wat een warm en hartelijk welkom! Thanks!!!
    Ik kan heel goed tegen meiden die al baby's hebben inmiddels etc hoor, absoluut geen problemen mee. Ik gun het iedereen meer dan van harte ;).
    Wel zou ik graag meekletsen met een groepje dat soms mijn oeverloze gezeur in de wachtweken wil aanhoren, vragen wil beantwoorden over de periode van de Clomid enz. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie, omdat jullie dat stadium allemaal al voorbij zijn, daar niet zo op zitten te wachten :).

Het ziet er wel gezellig uit hier maar misschien is het een idee een nieuw topic te openen met dit onderwerp voor mij...er moeten toch ook genoeg meiden zijn die nog wel gewoon aan die rothormonen zitten :)!
    Nogmaals wel heel erg bedankt voor jullie lieve verwelkoming en meiden die nog in de molen zitten heeeel veel succes!!!

Liefs Tamara

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ xd; ja ik wil 4 dagen blijven werken en Eevieman ook 4. Ik verdien meer dan Eevieman, dus daarom is het handiger als ik meer blijf werken.
    @ Magic; heerlijk vind ik het, alles uitzoeken. Ben vooral heel erg bezig met het kijken naar wat voor iets willen we, wat voor soort sfeer, enz. We hebben zelfs al ons oog op een kaartje laten vallen! Beetje vroeg, maar het kan maar gedaan zijn! Wat raar dat sem opeens zo warm werd tijdens het zwemmen! zou niet weten wat dat kan zijn...
    @ Poemel; hebben ze geen wachtlijsten? Hier lijkt het er nogal op dat we héél vroeg moeten zijn met aanmelden!
    @ Sas; Héél veel succes morgen. Ik ga heel erg hard duimen dat het ontzettend meevalt! Ik weet niet of je iets aan succesverhalen hebt? Forumvriendinnetje (blijkt in dezelfde stad te wonen!) heeft nu een gezonde zoon, van de eerste TP na de eerste IVF! Dus ik hoop dat dat ook bij jou gaat gebeuren. Knuffel!

Ik ga maar eens op zoek naar een zwangerschapsgym-ding-achtig-iets, Wie van jullie heeft dat ook gedaan en wat was je ervaring?

xx

19. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ eevie dat zou mooi zijn als je het zo op kan lossen ja.

@TNL welkom meid, dus je het hebt ook van die rottige clomid ;)
    Het geeft niet wij zeuren allemaal wel eens hier dus we trekken ons het ook niet persoonlijk aan ;)
    @Magic, hoe is het met je en met de kleine sem doet hij het goed?
    @koolmees laatste loodjes meid, ik hoop dat alles goed is verder.
    @Sas ik ga heel hard voor je duimen en laat me je verhaal weten ben eigenlijks wel heel nieuwsgierig, ook omdat ik daar zelf in moet straks.

@alle andere dames hoe is het met jullie.

hier gaat het redelijk ik heb flink veel last van me rug, vandaag weer naar de fysio geweest die heeft me gekraakt alweer en stroom op me rug gehad, nu even weer de napijn.
    En we zijn hier best wel even happy, we hebben een brief van het ziekenhuis gekregen, we moeten 8 februari heen voor een intake gesprek. Dus wel weer spannend moet ik heel eerlijk zeggen. Ik zei al, na de intake kunnen we gelijk beginnen hihi, dan is me menstruatie net begonnen, haahah denk namelijk morgen of overmorgen, maar dan zijn we net te laat dan maar een ronde later.

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Magic, wat is nu je schema met sem? Heb je nog een late fles denk ik?
    Wij hebben die laatste fles steeds iets eerder gegeven en op een gegeven moment gewoon niet meer.

Ons schema een maand terug (hij krijgt nu meer brood dus weer een ander ritme als wat sem 'moet' hebben):
    8 uur fles 180/6
    10.30 fruit
    12.00 boterham met boter
    12.30 fles 180/6
    (als hij hier trek heeft een rijstewafel of koekjeofzo)
    17.30 avondeten, ik maak het zelf, ong de hoeveelheid van een potje
    Vervolgens yoghurt
    19.30 laatste fles 180/6

Wij zijn nu de middelste fles aan het afbouwen. Ipv daarvan een bterham extra.
    Misschien heb je er iets aan.
    Mn werk bevalt goed!

Eevie, ik heb ook een hele tijd 4 dagen gewerkt. Vond het wel pittig, ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren:)
    Mn vriend werkt er ook 4.

Sammie, zou toch mooi zijn al je wel direct kan beginnen he. Spannend hoor de intake!

Tnl, wij kunnen heel wat 'gezeur' hebben hoor hihi

Eevie, ik heb trouwens zwgym gedaan. Vond het wel leuk vooral omdat iedereen rond dezelfde periode gaat bevallen en volg ze nu op facebook haha, het is iig wel gezellig en je bent even in beweging.

Deel Deze Pagina