Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Even kort, ben doodmoe... :p
    @eevie, jawel hoor wachtlijsten, ik was 18 weken zwanger toen heb ik de opvang al gebeld!! ;)

Reageer morgen weer! Knuff!

2. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    xd hoe is het bij de osteopaat gegaan? jullie hadden toch vandaag een afspraak of heb ik het verkeerd

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Chulla, klopt maar we zijn niet geweest. Mn vriend wilde niet omdat julan de laatste week erg goed in zn vel zit. Hij vond het onzin en het is best duur. Het lukte me niet hem over te halen....

4. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    hallo

Hier even een kort berichtje

Het viel allemaal best mee alleen het infuus en nu de morfine is eruit is dat voeld niet fijn maar ik heb niet voor niks alles doorstaan.

Het zaad is goed en ik heb 14 eitjes:D

Voel me nu nog een beetje vervelend dus spreek jullie later voor het uitgebreide verhaal.

Groetjes saskia

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh lieve sas, wat fijn dat het achter de rug is!! en super hoor, 14 eitjes is echt een mooie score!! Nu n paar wachtkamer en dan duimen op veel embriootjes!! Dikke knuffel voor jou, super!!

6. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    sorry meiden... maar de laatste dagen ben ik een vaatdoek.. verkouden.. bah.. fotos ga ik snel maken.. voordat de meisjes het niet meer passen :) hahaha

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Goed nieuws Sas! Kun je vertellen hoe de punctie in zijn werk gaat? Wat gebeurt er qua verdoving en hoe werkt het?

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Jaa sas, dat klinkt al supergoed!

9. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Zo dames ben weer een beetje bijgekomen heb nog wel buikpijn maar met paracetamol en een lieve man is het te doen.

Maar zo is het vandaag gegaan:

Maandag om 22:30 pregnyl gespoten

Dinsdag heb ik om 21:50 20 mg oxazepam ingenomen en hier heerlijk op geslapen volgens chris snurkte ik zelfs:D

Woensdag heb ik nog 1 tabletje 10 mg oxazepam ingenomen en gewoon ontbeten we moesten om 10:00 in nijmegen zijn.

Chris heeft in het zh zaad geproduceerd omdat het niet ouder dan 1 uur mocht zijn en gezien we ongeveer 45 min er overdoen wilde we geen risico lopen.

Om half 11 werden we geroepen en ik voelde me raar genoeg best rustig
    samen met een arts en 1 verpleegkundige en een verpleegkundige in opleiding zijn we begonnen alles ging bijna hetzelfde als een inwendige echo alleen moesten ze me een infuus prikken en dit lukte pas na 3 pogingen ik had dunne aders :( dit was niet leuk zelf pijnlijker als de punctie bleek later, maar goed het lukte en ze brachten het echoapparaat in en hier zat een hulpstuk aan waar zeg maar de naald langs liep die de blaasjes moet aanprikken.

Ze spoten de morfine in en ik werd daarna heel warm en het tintelde overal werd een beetje high.
    In de tussentijd werden mijn follikels leeg gezogen merkte hier echt bijna niks van daarna mocht ik bijkomen in een kamertje en na een uurtje vertelde de laborant dat het zaad goed was en ik maarliefs 14 eitjes had
    nou beter kan niet nadat de arts langs kwam om nog wat te bespreken zijn we naar huis gegaan.

Bleef nog wel een beetje duf maar toen dit uitgewerkt was begon ik mijn buik wel te voelen nu nog steeds heb ook nog iets gevloeid maar heel weinig .

Dus tot nu toe gaat alles goed en zijn wij erg blij met de uitslag nou moeten we wachten tot vrijdag dan bellen ze met de uitslag of en hoeveel eitjes bevrucht zijn.

Als ze een goeie emmy hebben dan hebben we zaterdag de terugplaatsing:D

Dus maar weer wachten slaap lekker allemaal

veel liefs saskia

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Klinkt wel positief sas, spannend joh vrijdag. Hopelijk is er genoeg om terug te plaatsen. Maar dat moet toch haast wel met zulke aantallen. Spannend hoor!

11. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @sas dat klinkt allemaal goed meid erg spannend en veel succes
    @xd je vriend heeft groot gelijk,slaapt julan wel goed overdag?
    en hoe doet hij het savonds?
    @lely beterschap meid

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Overdag en savonds gaat het goed met slapen. Hij is alleen vaak wel een paar keer per nacht wakker. En waarom? Geen idee... Alles geprobeerd maar niks helpt hem om niet meer wakker te worden, nouja het zal vanzelf een keer komen.

Hoe gaat het nu met Damine?

13. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Xd bedankt voor je schema daar ga ik zeker wat mee doen!

Eevie hier ook zwsg gedaan was erg gezellig maar of ik er nou echt wat heb geleerd.. nee niet echt was wel heel gezellig!

Sas Wat een goed nieuws spannend morgen ik duim en met zulke aantallen moeten er wel een boel emmys zijn!
    Succes meis en Chris!

Sammie Met sem gaat het goed geen klagen slaapt als een os en eet ook goed ga nu beginnen met het afbouwen van de fles van 16.00
    Fijn dat je de 8e al kan komen heel veel succes!

Tln Gewoon hier blijven kletsen wij kunnen gezeur wel aan en trekken het ons echt niet persoonlijk aan het is nl wel fijn als je het ff niet of juist wel ziet zitten het kunt delen met ervaringsdeskundige hihi..

Koolmees Ga je thuis bevallen?

Allen Hoe is het met jullie?

@magic Hier gaat alles goed gister lekker geshopt met een vriendinnetje en morgenmiddag op visite bij een ander vriendinnentje!
    Zaterdag kinderwagen kijken!
    Fijn weekend alvast!

Liefs Magic en Sem

14. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    :(:xgeen idee hoe ik hier even mee om moet gaan maar het is niet gelukt alle 14 zijn niet bevrucht het zaad zag er in eerste instantie goed uit maar had een slechte overleving en het lukte ze niet om de eitjes te bevruchten geen idee hoe nu verder volgende week pas telefonisch consult en horen we meer :(:x

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh lieve Sas, wat ontzettend klote!! Jeetje, dit hadden we niet verwacht... Ik kan je alleen n knuffel sturen, lieverd... Volgende week idd de opties bespreken. Misschien is ICSI dan de oplossing voor jullie? Ik weet eigenlijk ook niet of dit dan telt als poging? Jeetje, ben er stil van... Knuffel...

16. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Knuf Sas, wat ontzettend balen! Sterkte meis.. Xx Nina..

17. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @sas wat balen meid weet niet zo goed wat ik moet zeggen een hele dikke knuffel
    @xd hier veranderd er niet veel damine slaapt nog steeds heel slecht snachts word altijd rond een uur of 3 wakker dan voed ik hem en daarna kom ie elke keer voor zijn speentje.
    overdag als ik met hem ga wanelen kan hij makkelijk 3 tot 4 uur slapen dus dat gaat wel steeds beter,maar een echte ritme overdag zit er niet in helaas.
    wacht nu tot hij 4 maanden is dan ga ik beginnen met rijstebloem in zijn laatste fles en hopen dat hij dan door slaapt.

18. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Tjemig sas, wat klote meid, het zag er wel zo goed uit! weet ook even niet wat ik moet zeggen, veel sterkte meid! dikke knuff, ik denk aan je!

@chulla, toch vervelend he meid, dat Damine nog zo slecht slaapt! geef je snachts borstvoeding? en de laatste voeding dan ook BV?
    Na 3 maanden breekt je dat wel op hoor, pfff...
    hopelijk werkt rijstebloem dan een beetje!

xxx

19. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Deze keer ook eens de tijd gevonden om op jullie te reageren!

@Sas31: Oh nee!! :x Wat ongelofelijk balen voor jullie meid, met zo'n mooie score verwacht je dit resultaat niet. Dikke knuffel en veel sterkte!!
    @Mol81: Dat klinkt als een geslaagd weekend. En wat een dapper besluit van jullie, ik blijf duimen voor een wonder voor april!!
    @Eevie: We hebben om die reden inderdaad 2 kaartjes uitgezocht en ook 2 proefdrukken laten maken. Mooie kleurcombinatie heb je in gedachten! Leuk he al die voorpret? Hier geen zwangerschapsgym gedaan, maar zwangerschapsyoga. Ik weet niet of ik er ook iets aan zal gaan hebben met de bevalling, we gaan het zien.
    @Poemelke: Kan me voorstellen dat dat spannend is het kdv, hier gaat de kleine straks ook 2 dagen naar het kdv, ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. Maar gelukkig duurt dat nog een tijdje :)
    @Magic dream: Ze gaan me waarschijnlijk inleiden omdat de baby anders te groot gaat worden en dat complicaties kan geven met de bevalling (ben zelf niet zo groot). Thuis bevallen wilde ik al niet, maar mag nu ook niet vanwege de suiker. Fijn dat het met Sem zo goed gaat!
    @Sammie26: Nog een paar dagen voor het intakegesprek, ik duim voor jullie!
    @Lelymupske: Beterschap!!
    @Xd24/Chulla: Ik heb ook al vaker goede verhalen gehoord van de osteopaat, duimen dat Julan en Damine snel beter gaan slapen!
    @Nina85: Nog een paar dagen en dan weer echo, spannend!!

Hier voortaan wekelijks een afspraak bij de vk/gyn en afgelopen woensdag weer een groeiecho gehad. De baby lag qua groei nog steeds voor, maar weer in verhouding iets minder dan de 2 keer daarvoor. Op zich wel een positief teken. Het lijkt er ook op dat mijn suikerwaarde inmiddels net laag genoeg is en dat ik geen insuline hoef te spuiten. Misschien dat ik de test binnenkort nog een keer moet herhalen. Maar echt duidelijkheid daarover en over het wel/niet inleiden en wanneer heb ik nog niet. Ik hoop dat de vk me daar dinsdag meer over kan vertellen. Dit weekend ga ik de ziekenhuis tas klaarmaken en gaat het bed omhoog en verder zijn de belangrijkste voorbereidingen klaar en wordt het echt afwachten :D

20. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @koolmees spannend bij jullie nog even en de kleine is er erg spannend is dat ben benieuwd naar jullie wondertje
    @poemelke ik geef alleen om 22:00 een flesje de rest gwn bv.
    hij is bijna 4 maanden en slaapt nog niet door:(

Deel Deze Pagina