Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Nee Sas! Hoe is het mogelijk! En wat een verdriet. Heb je al eens eerder een samenlevingstest gehad? Heel veel sterkte meid!

2. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem

Ja dat is het nou juist vind het wel moeilijk om het te begrijpen dat ze dat niet eerder ontdekt hebben want voordat we met de iui begonnen is het zaad onderzocht en ook in nijmegen voor de ivf????

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sas, wat ontzettend klote zeg. Jeetje...ben er stil van, had totaal wat anders verwacht.
    Knuffel meid! Hoe is je man eronder?

4. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Mijn mannetje baalt als een stekker had dit ook echt niet verwacht maar is en blijft een man heb hem wel duidelijk verteld dat ik het hem niet kwalijk neemt want dat wil ik echt niet dat hij dat denkt gelukkig staan we samen hier heel sterk we doen dit ook echt samen:)

Ga zo lekker slapen ben wel erg benieuwd naar wat de arts volgende week zegt.

dank jullie wel voor het meeleven

veel liefs saskia

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Het lijkt bij mannen toch altijd harder aan te komen dan bij vrouwen, als iets op t gebied van vruchtbaarheid niet lukt. Lijkt maar, hoor, want veel vrouwen houden het kennelijk toch ook binnen... Goed dat jullie samen sterk zijn, dan kun je elkaar er doorheen slepen. Ben ook erg benieuwd wat de arts zegt!!

6. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Chulla: Wat vervelend dat Damine nog niet doorslaapt, zal vast heel vermoeiend zijn :(
    @Sas31: Inderdaad hoe is het mogelijk, terwijl het zaad wel onderzocht is :( Een hele dikke knuffel voor jou en je man, veel sterkte!!

7. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Jeetje sas wat is dit kl*ten voor jullie zeg. Hoe is het mogelijk? Ik wens jullie sterkte en hopen dat de volgende wel goed gaat.

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoe gaat t hier, meiden??
    We zijn vandaag op jacht gegaan voor n kast voor de babykamer. Niet gevonden, maar we hebben wel de kleuren die we willen gebruiken uitgekozen. Het zal n combi zijn van leembruin, wit, roze en licht olijfgroen. Erg gaaf! Nu nog n kast...
    Xx

9. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Wow dat klinkt al heel mooi, ben benieuwd hoe jullie kamertje er straks uit zal gaan zien! :)

10. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Klinkt mooi Eevie.. Ben ook al erg benieuwd naar het resultaat! Succes met jullie zoektocht naar DE kast!

Sas, wanneer heb je je afspraak? Wanneer je meer van de arts te horen krijgt? Sterkte meis, met het wachten erop.. Dikke knuf!!

Hierzo goed ziek geweest voor het weekend.. Echt een hele dag alleen maar moeten overgeven, wat waren Ninaman en ik bang voor zwangerschapsmisselijkheid.. Oef, als ik eenmaal begin te spugen, dan kan ik niet meer ophouden nl.. Maar gelukkig was het echt griep! Nu weer redelijk opgeknapt, heb me alweer beter gemeld.. Voel me wel nog wat slapjes, maarja, wel logisch.. Nu vandaag vrij en morgen ook.. Morgen de echo.. We zijn best wel zenuwachtig hoor, zal er een hartje te zien zijn? Of 2? We hopen het zo.. Jullie horen van me, zsm uiteraard!!

Kus Nina..

11. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @nina succes morgen en hopelijk een hele mooie echo, spannend en logisch dat jullie dat spannend vinden

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Eevie klinkt erg mooi jullie ideeen ben benieuwd naar het resultaat!
    Nina, succes. Mag je al vroeg??
    'gelukkig' was je alleen ziek... Ik wil je niet ontmoedigen maar bij mij begon de miselijkheid na een week of 6:p tot week 14..

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Nina; succes morgen! Bij mij was de misselijkheid ook van week 6 tm 10. Maar dan niet erg en alleen overdag. Dus wie weet ontkom jij er ook wel aan!
    @Sammie; woensdag gesprek. Ben benieuwd wanneer jullie mogen starten.
    @Sas; hoe is t met jou, lieverd??

@de rest; hoe gaat t met jullie? Ik heb echt zo'n gelukzalig gevoel de hele dag. T vervelende is dat je ook nog moet werken. Bah! Nog 2 weekjes en dan vakantie. Kunnen we eindelijk gaan schilderen!! ;) Daar kijk ik echt naar uit....

14. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Nina en ninaman heel veel succes morgen bij de echo!
    Ben benieuwd of het er 1 of 2 zijn...
    Spannend!!

@Magic vandaag in Nijmegen geweest op controle na de liesbreuk operatie 29-07-2011.
    Daar hebben ze gekeken of alles goed was, het litteken ziet er goed uit alleen kon ik steeds het linker balletje niet vinden dus heb even gevraagt hoe dat kan enz na lang zoeken moest er een andere arts bij komen (omdat die andere in opleiding was) ook zij vond het balletje niet... nu weer een afspraak op 27-02 om een echo te laten maken daarop kunnen ze dan zien of het balletje er wel of niet zit..
    Ben een beetje verdrietig en bang.. dat er geen balletje meer is en dat Sem later mogelijk geen kindertjes zou kunnen krijgen heeft iemand hier ervaring mee??
    Sorry meiden voor mn relaas..

Liefs Magic en Sem

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohw magic, kan me voorstellen dat je onzeker bent... Maar er zit er 1 toch? Kun je eventueel met 1 kinderen krijgen? Ik heb echt geen idee. Misschien kun je onder het onderwerpt baby en dreumes een topic openen met de vraag of iemand dit herkent?
    Wie weet kan iemand je geruststellen. Hebben ze in het zh niks erover verteld?

16. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @ magic, akelig meid... Hopelijk is toch alles ok! Ik zou idd eens googlen ofzo,misschien vind je iets soortgelijks! Zal duimen!

@ Nina,succes morgen meid! Komt vast goed! Laat je ons snel wat weten? Ben benieuwd!

@sas, hoe gaat het meid? Zal een flinke klap zijn, ik denk aan je!

Xxx

17. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Vandaag weer werken bah en het is koud heb hele gevoelige borsten snap er niks van de pregnyl heb ik vorige week gespoten en die balletjes gebruikt tot vrijdagochtend geen idee hoelang dat normaal werkt .

Nina succes vandaag met de echo ik lees en reageer straks verder

dikke knuf saskia

18. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Ha meiden..

Thanks voor jullie lieve reacties! We moeten om half 12, nog ff wachten dus!

Enne, ben idd blij dat ik naar alle waarschijnlijkheid de misselijkheid omzeil ja! Ben nu bijna 8 wkn dus denk dat het dan al eerder had moeten beginnen, maja we zullen zien!

Jullie horen van me..

Liefs Nina..

19. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @ nina spannend meid vandaag, hoe was het en hoe voel je je?

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ninaaaa vertel!

Chulla, ik heb morgen een afspraak staan bij een osteopaat. Ik laat je even weten of het uiteindelijk werkt voor het slapen.
    mn vriend weet dit niet, haha ik ga gewoon stiekem. Ik weet zeker dat dit (iig iets) gaat helpen en als hij van niks weet zeg ik pas dat ik geweest ben als er verbetering is. Dan kan hij ook niet zeggen 'zie je wel, zei toch dat het onzin is' ;)

Deel Deze Pagina