Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nina ! vertel ?? xxx

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nina je maakt me zenuwachtig;)

3. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Nina is vast aan het genieten van een mooie echo, en laat ons bnog even in spanning. Hoop voor hun dat het allemaal goed is.

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja dat hoop ik ook!

Hoe is het met jou sammie?

5. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ xd Het gaat wel goed met me op me rug na, ik voel me goed weer gelukkig, alleen last van verkoudheid, en me rug ja dat wil niet echt over gaan, loop nu bij de fysio maar wordt nog niet echt beter. Discopathie geconstateerd. (versleten tussenwervelschijf) gaat niet over, kan alleen maar dragelijk worden.

We hebben morgen gesprek in het UMCG, om half elf dus ik ben benieuwd hoe dat gaat laat het op me af komen. Weet niet goed wat ik verwachten moet namelijk. Ik weet dat het maar een half uurtje duurt het gesprek. Gelukkig geen last van spanning ofzo.
    Heerlijk zondag aan het schaatsen geweest en denk dat ik vanavond ook nog even weer ga schaatsen.

Hoe is het bij jou xd?

@eevie wat mooi een en ander uitgezocht leuk zeg, hoe voel je je verder?
    @koolmees laatste loodjes meid hoe gaat het met je?

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    balen van je rug sammie. Misschien is voetreflextherapie iets voor je? Ik zweer erbij met wat voor pijntjes je ook maar hebt:)

hier alles wel goed, morgen naar de osteopaat met Julan. ben echt zo benieuwd. Want die nachten zijn echt vreselijk. En het is alles behalve goed voor je relatie. We zijn moe, snel verkouden/ziek door slaapgebrek, snel geprikkeld. Dus het is de laatste tijd niet meer zo gezellig hihi

7. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @nina hoe was de echo?? ben benieuwd
    @sas hoe gaat het met jullie? als ik me goed kan herinneren hadden jullie vandaag een afspraak hoe is dat gegaan?
    @sammie wat vervelend van je rug meid,mijn man heeft dat ook en weet dus dat het erg pijn kan doen.
    probeer rustig aan te doen en hopelijk dat de pijn minder word
    @magic wat vervelend meid, vraagje miss dom van me (niet dat ik slim ben)maar bij de geboortje had hij ze toch allebei? ik bedoel is er iets misgegaan tijdens de operatie?
    xd hahaha grapjas en als het niet helpt zeg je zeker niks:p
    ik hoop echt voor jullie dat het wel zal helpen success

hier niet veel verandert damine slaapt snachts nog steeds heel slecht overdag wil hij nu weleens een paar uurtjes slapen dus dat gaat al wel de goede kant op.

8. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    koolmees nog niet bevallen??

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Nina.. Je maakt het wel spannend hoop zo dat alles goed is!

10. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Kom net van me werk en ik denk even gelijk kijken maar nog geen nieuws ik hoop dat alles goed is ben zo benieuwd nina we denken aan je.

Dikke knuf

11. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Chulla wij hebben aankomende donderdag eerst een telefonisch consult mocht ik dan nog daar moeten komen voor onderzoek dan staat er al een afspraak voor die vrijdag erop maar hopelijk kunnen ze me wel iets geruststellen ik hoop zo dat icsi voor ons dan wel kan:(

maar ja weer wachten zal eens niet anders zijn :)

12. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Nina85: En? Ik hoop zo voor jullie dat jullie nu aan het nagenieten zijn van een mooie echo!
    @Eevie: Fijn vooruitzicht bijna vakantie en dan beginnen met de voorbereidingen!
    @Magic dream: Dat zal schrikken geweest zijn, wat balen! Konden ze je in het ziekenhuis niet meer informatie geven?
    @Sas31: Dikke knuffel jouw kant op!!
    @Xd24: Succes bij de osteopaat morgen, hopelijk helpt het Julan!
    @Sammie26: Succes met het gesprek morgen! Succes met je rugklachten!
    @Chulla: Ik hoop dat Damine ook snel 's nachts beter door gaat slapen zodat jullie ook meer rust krijgen.

Hier vanmorgen bij de VK geweest en weer goed gekeurd voor deze week. De laatste suikertest en echo waren geen reden om nu al in te grijpen. Nu heb ik de 15e een afspraak bij de gynaecoloog die als het goed is a.d.h.v. de situatie dan een plan gaat maken, ben benieuwd. De baby was lekker beweeglijk vandaag en had weinig zin om het hartje te laten luisteren (wegdraaien, apparaatje wegschoppen :p), maar dat is volgens de VK alleen maar een goed teken. Zelf heb ik het gevoel dat het niet eerder dan de week na de carnaval gaat worden, maar voorlopig is het even wachten op wat de gynaecoloog volgende week zal gaan zeggen.

13. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @sas ik hoop het ook voor jullie zal keihard voor jullie duimen

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lieve Nina, ik maak me n beetje ongerust. Hoop zo dat alles goed is!!
    @Sammie; succes morgen.
    Xx

15. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Alles, echt alles is goed met ons kindje! Wat een heerlijk gevoel! We zijn zo ongelofelijk blij!!! We hebben zelfs al het hartje gehoord, zo leuk! Mag nu verder op controle bij de vk, ook fijn! Zal later foto'tjes plaatsen meiden!
    Bedankt voor al jullie lieve reacties, schatten zijn jullie; allemaal!

Kus Nina!!!!

16. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    :D ooh nina wat fijn ik dacht nog even kijken voor ik ga slapen dikke knuf voor jou en ninaman:D

saskia

17. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jeej, hoera!! Wat fijn Nina!! Je postte net n minuut na mij, dus ik zie het nu pas. Oh wat ben ik blij voor je zeg.... Opluchting! Zag je al n echt mensvormpje of is t nog n boontje? Super hoor!

Wij gaan morgen de commode halen en gaan zaterdag boor n kast. Hebben eindelijk gevonden wat we willen, moet er alleen wel 2 uur voor rijden... (enkele reis!) :$ maar goed, dan zijn we wel blij met wat we hebben!! Wat n geld geef je allemaal uit zeg....

18. mol81

mol81 Niet meer actief

Wat fijn Nina! Lekker genieten meid!

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oohh nina, yes! Superfijn voor jullie. Fijn dat je ook bij de vk mag.

Zo eevie, jullie gaan er ver voor rijden, maar idd dan heb je tenminste wat je wilt en je zult er lang plezier van hebben!
    Koolmees bij jou is het einde in zicht, ben benieuwd wanneer minikoolmees komt! Spannend en succes met de laatste loodjes, en geniet vooral van de laatste weken, als ik terugkijk vond ik die laatste tijd het allerleukst.

20. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ah Nina, supernieuws!!!! zat ook in spanning joh!
    Lekker genieten!!! ben heel blij voor jullie!

@koolmees, gelukkig alles ok meid! ben benieuwd naar onze volgende topicbaby!

xxx

Deel Deze Pagina