Hoi dames, Ik lees nog altijd mee hoor! We zijn net terug van drie dagen ziekenhuis. Dochter is al sinds vorige week dinsdag ziek. Overgeven, niet eten en drinken. In het weekend zijn we eerst twee keer naar de HAP geweest. Toen had ze geen tekenen van uitdroging. Maandag wel, ik herkende mijn kind niet meer! Zo ziek! Direct naar het ziekenhuis gestuurd en daar bleek ze zoveel vocht tekort te hebben dat ze een sonde kreeg en anderhalve liter vocht nodig had om überhaupt weer gestabiliseerd te zijn! We zijn vanavond weer thuis gekomen. Ze moet thuis herstellen. Ik vind het wel spannend want ze is nu flink in de diarree en ik wil niet weer dat ze vocht tekort heeft. Maar ze is fitter en speelt weer. Zaterdag is ze jarig. We vieren het klein. Eerst maar weer kracht krijgen. Ik heb in het zh geslapen en ben ook gaar. Koolmees, mooie buikfoto!
Jeetje mol heftig meid, en zulke kleine mensjes kunnen niet genoeg voor zichzelf spreken. Heel veel beterschap gewenst en een fijne verjaardag gewenst. Nu maar weer op krachten komen. dikke knuff
Mol, jeetje ik schrik! Gelukkig speelt ze nu weer lekker, zullen zware dagen voor jullie geweest zijn. Hopelijk is jullie dochter op haar verjaardag weer de oude! Mooie buik koolmees
@Mol81: Jeetje dat is schrikken!! Hoe is het nu met jullie meisje? Hopelijk is ze snel weer de oude. Hier gisteren controle gehad bij de gynaecoloog en we hebben eindelijk duidelijkheid Komende maandag en dinsdag word ik ingeleid (maandag ballon en dinsdag de rest) en de baby wordt dan naar alle waarschijnlijkheid op dinsdag geboren! Bij de controle bleek dat de baby al ingedaald is en het hoofdje mooi vast lag, volgens de gyn zou hij met weinig moeite de vliezen kunnen breken. Volgens hem positief voor deze termijn. Bij de echo was op zich alles goed alleen was de hoeveelheid vruchtwater wat aan de magere kant (nog wel voldoende). Er is voor de zekerheid een CTG gemaakt, waaruit bleek dat de baby het nog prima deed. Komende zaterdag heb ik ook nog voor de zekerheid een CTG. Maar vanwege het vruchtwater in combinatie met de suiker heeft hij toch besloten om over te gaan tot inleiding. Spannend dus!!
Een carnavalskindje Spannend hoor Koolmees, ik wil je alvast HEEEEL veel succes wensen. En geniet van die laatste dagen, achteraf gezien zijn die laatste dagen echt zo leuk!
Hey meiden, Iets later dan gewild, maar eindelijk heb ik weer eens tijd om te reageren op jullie allemaal! @ Koolmees; spannend meid!! Je weet nu gewoon dat je nog maar 4 dagen hoeft!! Vind je het spannend? @ XD; Hoe is het nu met Julan? @ Mol; jeetje, dat is schrikken zeg. Hoe is het nu met jullie meisje? Hopelijk knapt ze voor haar verjaardag op! @ Sammie; ik weet niet of ik op jouw gesprek heb gereageerd. Als ik dat niet heb gedaan; sorry! Wat supergoed dat je zo veel af bent gevallen!! Wat voor onderzoeken moet je nu gaan doen? Heb je al wel een idee wanneer je kunt gaan beginnen met welke hormonen? @ Chulla; ben jij ook al bij een osteopaat geweest? @ Nina; hoe gaat het met jou meid? Al een beetje aan het idee gewend, dat je zwanger bent?! @ Lydia; lijkt me wel leuk om te zien hoe zo'n kleintje op al die nieuwe smaken en substanties reageert! @ Sas; hoe is het nu? is de ongi al weer weg? moet je dan deze week rust nemen, of niet? Ik heb even niet meer in m'n hoofd of je nu met ICSI gaat starten en of deze eerste keer als een poging telt. Hier gaat alles goed. Ik heb nu lekker al vakantie; heerlijk! We hebben de eerste spullen al bij het grof vuil gegooid en komende week gaan we eindelijk echt aan de slag!! Ik heb het idee dat de uk een groeispurt doormaakt. M'n buik is echt een stuk groter opeens en al die bewegingen die ik voel, zijn echt anders dan de afgelopen weken. Verder slaap ik niet altijd goed; ben vaak 's nachts een uur wakker of 's ochtends heel vroeg. Dat is wel vervelend, want ik ben dan zo moe. Gelukkig slaap ik 's avonds vroeg. Alvast oefenen denk ik!
@mol dat zal wel schrikken zijn geweest hoe gaat het nu met jullie kleine meid? @xd hoe gaat het met julan?slaapt hij al lekker door? @eevie ben erg benieuwd naar jullie babykamer. hier niet bij de osteopaat geweest de laaste dagen komt hij meestal maar 1x in de nacht voor een voeding en slaapt dan weer door. @lydia hoe gaan de groentehapjes? kan ze al goed eten van een lepel? @koolmees spannend bij jullie zeg geniet van deze laatste dagen @nina hoe gaat het met jou lekker aan het genieten? @sammie hoe gaat het met jou? @sas hoe gaat het met jou? vandaag naar de cb geweest onze kleine groeit erg goed inmiddels al 7230kg.verder doet hij het erg goed dus hier zeer tevreden. ook mochten we al beginnen met bijvoeding maar hoefde niet omdat hij het zo goed doet op bv en aangezien ik nog een tijdje bv wil geven hebben we besloten om met 5 maanden te beginnen met wennen en met 6 maanden echt bijvoeding
Chulla je mannetje groeid goed indd.. Jinte was afgelopen dinsdag 6920 gram Ze eer echt super goed van een lepeltje ja! Echt knap
Ik sprak gisteren m'n vader. Hij heeft tegen m'n oma (van bijna 90) gezegd dat ze wel n cadeau voor ons kindje moet kopen. Anders vergeet ze het (of geeft ze 25 zegt papa, haha!) Ik dacht bij mezelf "Oh misschien wil ze wel een Koeka-deken betalen." Nou vindt hij dat oma de kinderwagen cadeau moet doen. Papa denkt het misschien het enige cadeau is wat ons mopje van haar zal krijgen, ze is nl. naar ons idee aan t afbouwen. Hij gaat dat met haar bespreken. Ik zat echt met m'n mond vol tanden!! pffff.... Zou natuurlijk heel gaaf zijn, maar jeetje... Nou zijn m'n broertje en ik de enige kleinkinderen, maar jeetje... We shall see. Ik ben er stil van!!
@Eevie: Het begint nu inderdaad toch wel spannend te worden, ook omdat zo'n inleiding door iedereen weer anders ervaren wordt. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan lopen, maar dat gaat vast goed komen! Wat fijn lekker vakantie. En zo te lezen wordt het tijd voor een nieuwe buikfoto?! Even iets anders over de kinderwagen, die had je hier op ZP toch eentje gewonnen of zit ik er nu zo naast? Het is in ieder geval wel een supercadeau! @Chulla: Wat fijn dat Damine het zo goed doet!
Volgens mij had ze een buggy gewonnen Maar eevie, dat zou gaaf zijn een kinderwagena! Wij hebben deze van s-ouders gekregen Scheelt erg veel in de kosten, superlief! Met Julan gaat het goed. Nu 2x bij de osteopaat geweest, hij heeft deze week 4 nachten doorgeslapen! WOWWW, serieus ik was vergeten hoe je je kunt voelen als je een goede nacht hebt gemaakt Eevie, ik had dat in de zwangerschap ook het slechte slapen... Kun je vast wennen Al is het met een babytje beter wakker als nu, dan staar je voor je uit. Met een baby moet je nog iets doen he Je voelt je wel goed geloof ik he
@lydia wat knap van jinte dat ze al zo snel goed van een lepel kan eten @koolmees indd spannend en zoals je zelf al zegt iedereen ervaart het anders,ga je daar niet druk over maken het zal vast reuze mee vallen hier weer de hele nacht lopen spoken hij heeft dit x gelukkig geen koorts gehad van de prik maar denk wel veel last,gelukkig slaapt hij nu even.
@Xd24: Ah ok, zie je wel, zat ik er toch naast wat betreft die kinderwagen Wat fijn dat de osteopaat bij Julan zo'n goed resultaat geeft!! @Chulla: Fijn dat je mannetje nu slaapt, even lekker tijd voor jezelf
@ koolmees; ik heb inderdaad een buggy gewonnen. Maar we willen een kinderwagen met bak en maxi cosi enz, dus we hebben een Joolz besteld. Logisch dat het spannend is, wij vinden het zelfs spannend voor je @ XD; ik voel me zeker goed. Ik heb geen klachten. Dat slapen neem ik voor lief. Ik heb wel sinds afgelopen weekend zo af en toe eens een ahdre buik gehad, maar max 1 per dag hoor. Heb wel het idee dat de uk wakker is als ik wakker ben. 's ochtends in bed is ze ook rustig, totdat wij gaan praten! Ik ga maar eens ontbijten, heb lekker lang in bed gelegen en gedoucht. Heerlijk, zo'n vrije dag!
@ koolmees spannend meid, de laatste dagen zwanger zijn. Geniet er nog even van. Des te meer kun je straks ook genieten. @ eevie, wat leuk van je vader, hopen dat je oma dat doet zou leuk kado zijn toch. @ nina hoe gaat het met je meid? @chulla hoe gaat het met je en de kleine. @ lydia hoe gaat het met jou en jinte? @ sas hoe gaat het met je meid? Hopelijk is je menstruatie weg. @ alle andere dames hoe gaat het met jullie? @ lely hoe gaat het met je? @hier gaat het wel, op moment veel last van me rug nog steeds voor tijdens het liggen en zitten. Hopelijk veranderd dat snel, want veel slapen lukt niet. Wij moeten 7 maart weer naar ziekenhuis voor uitslag van bloedonderzoek en semenanalyse. Afwachten. Nu ben ik klaar wakker, want gaan straks naar me ouders de boel versieren want me mams is 50tig geworden vandaag. Goed weekend meiden.!!!!!!!
@ Sammie; jij bent vroeg!! Wat ontzettend vervelend dat je zo veel pijn hebt. Je zei dat er niets aan te doen is, dat lijkt me wel heel moeilijk... Ik ben benieuwd naar de uitslag vsn de onderzoeken. Zou zo fijn zijn als je door kunt! Veel plezier met feesten vandaag. @Eevie; ik ben soms zó zwanger!! We hadden de kleuren bedacht, ik vond t helemaal top en nu.... Nu heb ik een andere kleur in m'n hoofd!! Gelukkig is Eevieman het er mee eens, haha! Het wordt 1 grote muur lichtblauw, beetje oud blauw, en de rest wordt wit. De meubels ook wit, maar dat betekent wel dat de accesoires in verschillende tinten roze kunnen. En ik denk dat dat frisser wordt, dan wat we eerst hadden bedacht. Dat is ook n gave combi, maar misschien voor onze eigen kamer haha! Ik wilde gewoon verschillende kleuren roze en motiefjes kunnen gebruiken en dat kan wel als we het zo doen. Ik ben benieuwd! Vandaag gaan we verf halen!!
Eevie zo dat zou indd een flink kadO zijn! Maar wel leuk.. ( wel beetje apart dat jullie pap dat regelt haha) van mijn oma heb ik toen een paar slofjes gekregen van de Hema en andere Oma niks.. Heb ni zon band met m'n familie .. Ja Jin eet eht goed vd de lepel en alle groente gaan er op zich tot nu toe goed in! Vandaag carnavalll! Jin is zo schattig in dr koeiepakkie! Sammie knuf voor jou !