Foto lydia ben wel benieuwd naar dat koeienpaakje Wij vieren het niet echt, gaan alleen zon even naar de optocht in best kijken! Daarna is het altijd groot feest na de optocht, even mensen kijken hihi
@ Lydia; ja dat zou heel gaaf zijn, als dat zou gebeuren!! (Maar met n Koeka-deken ben ik ook superblij!!) Tja, m'n oma wordt recalcitrant door de (beginnende) dementie, waardoor mijn vader en oom dat ook worden. Dus nu vindt pap dat zij dat moet betalen en wil hij dat voor elkaar krijgen. Nou begint hij zich inmiddels echt opa te voelen denk ik, dus hij wil niet dat het zijn kleinkind (en z'n dochter) aan iets ontbreekt. Haha! Ik heb wat dat betreft ontzettend veel geluk met mijn familie. Wat gaaf dat Jinte zo goed eet! Superleuke avatar heb je ook! Ben nu wel benieuwd naar het pakje hoor! Ik ben n echte Brabantse, maar ik houd écht niet van carnaval. Nou ben ik gisteren wel mee gegaan naar de karaokewedstrijd waar onze vrienden altijd aan mee doen. Dat was wel heel gezellig! Jammer van de rook enz, maar iedereen was zo lief! De hele avond opletten of m'n buik wel veilig was, de weg vrij maken naar de wc ("Aan de kant! Zwangere vrouw!!") en steeds weer zeggen dat ze t zo leuk vonden dat ik erbij was. Toen ik wegging ook van iedereen kusjes en aaitjes op de buik. Haha! Mijn dronken maatjes!! Té schattig! Ons kindje komt in de vriendengroep ook in n warm bad terecht. Zo fijn... Maar ik houd nog steeds niet van carnaval!! Veel plezier vandaag, meiden!! Xx
@Sammie26: Gefeliciteerd met je moeder! @Eevie: Haha en is het nu wel deze verf geworden of ben je vandaag nog veranderd? Ik word wel nieuwsgierig naar hoe jullie kamertje eruit zal gaan zien! @Lydia1986: Ik ben ook wel benieuwd naar een foto van Jinte in carnavalspakje! Hier was vanmorgen de CTG weer goed. De verloskundige heeft ook nog aan mijn buik gevoeld en vragen beantwoord. Ze schat dat de baby begin volgende week rond de 3800 gram zal wegen, ik ben benieuwd. We zijn in ieder geval klaar voor maandag, spannend!
@ Koolmees; fijn dat alles er goed uit ziet. Nog 2 nachtjes en dan gaan jullie dat mopje zien!! We hebben vandaag inderdaad de verf gekocht; het is blauw geworden, beetje pastelkleur. Erg gaaf! En mocht t nou toch n jongen zijn, dan is er in ieder geval al blauw in de kamer
Koolmees echt spannend joh, nog even en dan zijn jullie papa en mama! Haha eevie, fijn he hormonen! Ben ook echt heel benieuwd naar het kamertje, klinkt allemaal erg leuk! En eevie, ik woon hier ook al mn hele leven. En heb ik mn pubertijd als een dolle carnaval geviert. Maar sinds ik met mn vriend ben heb ik het wel gezien. Morgen wel even naar de optoch kijken, maar verder vind er niks aan haha
Dankjewel allemaal, wij zijn er klaar voor! Morgen krijg ik een ballon ingebracht, dus waarschijnlijk zal de geboorte pas dinsdag zijn, maar dat horen jullie vanzelf!
Ik ben eigenlijk vooral heel benieuwd naar hoe het zal gaan en nieuwsgierig naar ons kleintje. Af en toe vraag ik me wel af hoe de bevalling zal gaan verlopen, maar het is niet zo dat ik er echt tegenop zie
He meiden! @koolmees, heel veel succes morgen! Ben erg benieuwd naar dat hummeltje van jullie! @Mol, hoe gaat het met de kleine meid? Weer beter hoop ik! Was wel schrikken hoor! @hier, alles prima! We zitten in de carnavalsdagen hier in het zuiden, maar we doen het lekker rustig aan!morgen alleen een uurtje optocht kijken hier in het dorp! Met Lizzy gaat alles goed! Heeft alleen sinds kort besloten zich snachts weer te melden, maar goed, doe je toch niks aan... Ze groeit als kool in elk geval! Ik hou het even kort, zo naar bedje, ben erg moe! Xxx
Ok meiden nog even een vraagje!: Trouwens Nina, jij bent toch kraamverzorgende? Misschien heb jij nog goede tips? Wat is jullie ritme? Ik bedoel qua slapen, en dutjes doen etc. Lizzy gaat heel vaak pas rond 21 uur haar bedje in. Maar slaapt wel smiddags ook in bed, zon 3 uurtjes. Hoe doen jullie dat? In het begin maakte ik haar wakker voor een laatste voeding maar dat werkte niet... Misschien met ik haar eerder op bed gaan leggen. En het nog eens proberen? Want rond 19 uur is ze altijd doodmoe.. Hoe gaat/ging dat bij jullie?? Xx
Poemel. Als ik naar Julan kijk, rond de leeftijd die Lizzy nu heeft lag Julan geloof ik ook rond 21.00 op bed. Een echt ritme is hier eigenlijk pas gekomen sinds Julan een maand of 7 is. Eerder legde ik hem in bed wanneer hij moe was. Nu heeft hij wat meer vaste tijden Wat is Lizzy haar schema nu?
Spannend morgen, Koolmees! Wij zijn ook allemaal erg benieuwd. Naar de dag dat jouw uk komt, naar de bevalling én natuurlijk naar de naam! Succes meid, nog 1 nacht (of 2) en dan is hij/zij er!! @Eevie; vandaag hebben wel veel gedaan. Kamer is opgeruimd en schoon, de gaten voor de plinten zijn geboord en 3 muren zijn gewit met verf die je of kunt nemen. Leek me wel handig!! Morgen aan de slag met de blauwe muur en de kast wit lakken. Dinsdag denk ik de commode schuren en lakken, kindje erkennen en dagcurve voor suiker laten prikken. En dan woensdag naar de 9 maanden beurs. Ben benieuwd!! Drukke dagen, maar ik geniet er zo van....
Hey goedemorgen! Eevie, druk druk! Doe je wel rustig aan! Maar geniet ervan! Die voorbereiding is super! Nou hier een provisorisch schema, want ze krijgt nog BV op vraag! Ik zet even een schema naar als ze zich snachts meld, want dat komt nu nog het meeste voor. 4:30 Bv 10:00 Bv 11:00 slaapje doen, naast mama op de bank, of soms in de box. Ze doet dan nogal moeilijk, in bed wil ze dan niet slapen... 13:00 Bv en naar bedje. Slaapt dan tot (als ik geluk heb) tot 17:30 17:30 Fles bv combi 18:30 is ze doodmoe, en schreeuwt totdat ze bij papa op de arm rechtop in slaap valt... 21:00 Bv en naar bed. Ik vraag me dus af of haar slaapjes niet anders moeten, hoe doen/deden jullie dat? Xx
Koolmees, succes in het zh meid! Ik houd het forum in de gaten. Haha, Eevie heeft extreme nesteldrang! Nou ja, verfdrang. Straks krijg je de schoonmaaktic. Foto? XD en Poemel; ik geloof dat wij ook rond 6 maanden een echt ritme hadden. Toen rond 20.00u op bed en daarvoor tot aan de laatste voeding. Ik weet het al niet eens eer goed, schrijf alles op dames want je bent alles zo weer vergeten... Is Belgische mama al bevallen? Carnavalvierders, hebbenjullie het leuk? Ik heb geen idee wat het in houdt, nooit gevierd en het lijkt me niets. Ik houd niet van verkleedpartijen. Hier is alles goed. Dochterlief is weer beter en ik ga vanmiddag weer aan het werk.