@ koolmees van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon lenn mooie naam. Doe lekker rustig aan en geniet ervan.
koolmees gefeliciteerd indd een prachtige naam,ben ook benieuwd naar je verhaal. @xd heerlijk zeg dat julan nu doorslaapt (ben jaloerss) @eevie succes met prikken meid. @poemel hoe gaat het nu met lizzy? @nina lekker genieten van je vrije dagen
Koolmees van harte gefeliciteerd meid geniet er samen van hopelijk herstel je gauw en volgt het verhaal met foto's ben benieuwd. Dikke knuf saskia
Vandaag toch maar rustiger aan gedaan, suiker is goed. Kwam niet boven de 6 uit, netjes dus! Morgen met Eevieman naar de 9 maanden beurs! Hihi, ben benieuwd of t heel suf is! X
eevie, dat is hartstikke leuk die beurs!! Vraag me alleen af of je man het wel leuk vind, voor geen goud dat ik de mijne mee zou krijgen haha Ik ga waarschijnlijk samen met een vriendin vrijdag en de kiddies Fijn dat je suiker goed is! Hoe zou het met Lenn, Koolmees en man zijn??
Ik ben ook benieuwd naar koolmees en kleine lenn!! Ja is dat leuk? Wij zijn niet zo van dat soort dingen, maar ik heb echt zoiets van "ik ben zwanger en wil al die dingen doen!" hihi!! Eeviemama kon niet mee, dus dat vond ik jammer. Eevieman zag dat t morgen papadag is, dus daarom wilde hij wel. Zo lief! Ben benieuwd! Zijn er aanraders?
Je kunt er veel aanbiedingen kopen, flesvoeding, koekjes enz... Zelfde op de hhbeurs.... Ik ga nooit voor de poetsmiddelen maar meer voor het eten haha En je kunt er kleren, sieraden enz kopen.. Ideeen opdoen met geboortekaartjes enz. Ben benieuwd wat je ervan vind. En het leukste: hysterische vrouwen met trollys bekijken whaha
Veel plezier Eevie en Eevieman vandaag! Ik ga morgen met een vriendin! Hoor het wel of het leuk was!! Xx Nina..
Uh, Lydia.. Lees ik het goed in je onderschrift? Zijn jullie begonnen voor een brusje voor de kleine meid? Leuk, leuk, leuk! Hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten hoor! Succes!
Ja had zowieso geen anticonceptie meer en hebben zoiets van als het weer zo lang gaat duren.. Maar pas als Jin een jaar is ga ik weer naar de gyn..
Ah Lydia, wat leuk!! Hier ook, alleen ik ben nog maar 1x ongestel geweest sinds mn zwangerschap dus kleine kans dat t m word haha... Wij gaan ook 'beginnen' als Julan 1 is.
Gaaf hoor xd en Lydia! Ben benieuwd!! Ik ga ook niet meer aan de pil ofzo hierna. Sta ondertussen in de rij voor de bus naar de RAI. Koud!! Naar heb de eerst trolleys al voorbij zien komen. Whahaha!
Bus? Dacht dat je ook gewoon kon parkeren op het terrein? Of heb ik het dan mis? Ben er nog nooit geweest nl.. Tell me.. Fijne middag! Xx
Ha meiden Ff vlug negenmaandenbeurs is kei leuk! vooral de gratis dingen hahahah... En de woezel en pip tas voor 3,00 ook! Verder wel druk maar heel leuk! Koolmees Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Leuke naam! Iedereen een dikke knuffel van Magic en Sem Maandag de 27e naar het ziekenhuis in nijmegen spannend Reageer later op iedereen heb t ff druk! Sorry.. xxx