Pendelbus denk ik Nina, daar is het zo druk dat je verderop moet parkeren. Ik ga vrijdag, wil ook de woezel en pip tas. HEBBE HEBBE HEBBE Spannend magic de 27ste, mijn duimen draaien!
Morgen ga ik, met een vriendin.. Is ook mn collega in de kraamzorg! Zij is 20 wkn verder dan mij en we gaan bij elkaar kramen, helemaal leuk!!
Dat is leuk, dat jullie bij elkaar de kraamzorg gaan geven Dan weet je zeker dat je een leuke kraamhulp hebt!
@magic succes in het zh mijn duimen draaien @nina wat leuk dat jullie bij elkaar gaan kramen echt gezellig Dames veel plezier allemaal op de negenmaandenbeurs!!!
Zo ben gesloopt! Was idd de pendelbus, stonden al op de snelweg in de file. Ik vond het leuk, maar het was wel eenmalig. Vind t erg knap van m'n lief dat hij t vol heeft gehouden! Oh man, al die mensen met trolleys die in de rij staan voor gratis spullen. Wij hebben t niet gedaan. We hebben wel 2 kruikezakken, 2 lakentjes en 1 paar slofjes gekocht. Erg schattig, roze allemaal! Eevieman gaat ook los met roze, haha! Ik vond heel veel erg druk, en ik ga écht niet in zo'n megarij staan. Begrijp wel dat gratis fijn is, maar al die prikkels joh, poeh!! Ik vond het wel heel fijn om tussen al die buiken te lopen. "ik hoor er nu ook bij"-gevoel. Ik heb deze week al n paar x de opmerking gehad dat ik n dikke buik heb of de vraag of ik al bijna uitgerekend ben. Word daar erg onzeker van... Maar op zo'n beurs zie je toch mensen met een veeeeeeeel grotere buik! Ben dan toch weer trots op mijn buik! Veel plezier meiden, ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Xx
Nina, waar kan ik dat van Nijntje vinden. Ik zie het nergens op de site Eevie, ben je weer een beetje bijgekomen??
haha eevie dat is een standaard uitspraak hoor.. niet te druk maken! hier wel de woezel en pip tas zonder rijen schoonmams had em meegenomen voor mij ( ja voor jinte )
Owwww slecht slecht .. ben de kledingkast van jasmijn ingedoken en bleek dat ze nog broekjes maat 62 aan had ...68 heb ik dus maar weinig .. 74 zit ze nu in.. wel heb ik veel andere dingen in 62.. yfrog Photo : http://yfrog.com/esfeuoxuj Shared by lelymupske koolmees..gefeliciteerd!!!!
Zo dames ben ik weer eve hoe gaat het hier? Mol ben zo blij dat je meisie zich weer beter voelt Koolmees ik hoop dat alles goed gaat en dat jeje een beetje kan ontspannen en genieten van je mannetje. Nou ik las al dat er weer genoeg mensen waren die geshopt hebben bij de beurs zelfs Eevieman knap hoor Magic succes maandag wat gaan ze nou allemaal doen ? Hier gaat het, maar kan het beter. Met mama gaat het moeizaam ik vind het heel zwaar om haar zo te zien worstelen ze viel van de week bijna flauw. Gelukkig was mijn zusje in de buurt. Met mijn zusje gaat het wel maar ook moeilijk ze gaat nou naar een psycholoog maar kan gelukkig ook haar verhaal bij een vriendin kwijt en op haar werk leven ze erg mee en helpen ze haar. Ik probeer door te gaan maar vind het moeielijk om het er met mensen over te hebben ik wil ze niet lastig vallen vooral de mensen die het dichtste bij staan zoals mijn zusje wat tevens mijn beste vriendin is vind het dan zo moeilijk om tegen haar te vertellen hoe ik mijn voel terwijl zij zich ook al zo kl#te voelt we hebben laatst ruim 50 min aan de telefoon zitten kletsen zo fijn maar ik wil haar niet belasten. Ik zie wel weer hoe het loopt ben al wel van mijn ongesteldheid af en ben nou aan het wachten op de volgende zodat we kunnen bellen en aanmelden voor onze icsi. Ik weet niet meer wie het vroeg maar helaas is de vorige keer wel meegerekend als behandeling en word dit dus de 2de poging. Wel een beetje leuk nieuws we gaan lekker een midweek naar centerparcs heijderbos lekker een luxe cottage en even met zijn 2en ertussen uit nou ja ons hondje gaat ook mee maar we hebben er nou al zin in maar nog even wachten we gaan 7 mei net na mijn verjaardag Nou ik heb weer genoeg geschreven thx voor het luisteren Ik lees gewoon mee hoor ja ik hou jullie in de gaten Tot gauw dikke knuf saskia
Vandaag weer goed aan de klusserij; plinten en gordijn zijn bijna gedaan. En we kregen net proefdrukken van verschillende geboortekaartjes binnen Oh man, wat n feestje! Wat is t gaaf om de naam er helemaal te zien staan. Ik had 5 verschillende, hihi! Er komen er nog 2, maar we hebben eigenlijk al n voorkeur voor 2 kaartjes. @Sas; belachelijk dat t n poging is. Al die ellende voor niets... Als jij behoefte hebt om te praten over jouw vader, dan moet je dat doen meis. Je kunt je ei hier altijd kwijt, maar je zult je vrienden fm familie ook echt niet tot last zijn hoor! Praat als je daar behoefte aan hebt, dat is echt heel belangrijk. Knuffel
sas lekker naar centerparks heb je iets om naar uit te kijken Eevie, leuk he klussen !! ben benieuwd naar de naam !
Dank je wel Eevie Ik heb net zitten snotteren als een klein kind leek wel of het niet meer ophield ben daarna lekker met mijn hondje het park ingegaan en bijna 1 uur gewandeld ze ligt nu lekker voor pampus. Ik ga eerst maar even wat eten en relaxen verder de dag vrij moet zondag weer werken hopelijk word het op mijn werk wel wat stabieler want daar zijn ze ook aan het klungelen gezien we in ons groepje niet goed aan onze uren komen, sta nu al 17 uur in de min en zou die volgens cao ook in moeten halen boven op mijn 24 uur die ik normaal zou werken maar gezien mijn toestand gaat dat nou niet lukken maar goed ik zorg er nu voor dat ik niet verder in de min kom te staan en er komen gelukkig veranderingen aan zodat we weer aan onze uren kunnen komen hopelijk helpt dat. Thx allemaal Oja even een vraagje koolmees had laats buikfoto's maar die kon ik niet zien ?? hoe komt dat moet ik me ergens aanmelden of zo?? Ooh en lydia wat schattig koetje boe En wat leuk dat er al dames bij zitten die aan een 2de denken
Oh Sas, soms zou ik naast je op de bank willen zitten, armen om je heen gooien en samen met je huilen. Kan heel goed meehuilen als iemand anders verdrietig is. Blijf alsjeblieft aan jezelf denken?? @ Lydia; ja de naam, haha!! Nog 15 weken geduld!! De naam staat al heel erg lang vast. Die vonden we ooit mooi en is altijd favoriet gebleven!!
Hoera!! Gefeliciteerd Belgische mama!! Nog n jongen erbij in ons rijtje! Hopelijk is alles goed gegaan? Ben benieuwd naar de foto's van Leroy! (En naar Lenn, koolmees!)