Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Belgische mama van harte gefeliciteerd geniet er samen van :)

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Gefeliciteerd ! B-mama :)

3. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    gefeliciteerd belgische mama!!

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Bmama, proficiat!! Alles goed gegaan?

Sas, meid toch.... Een hele dikke knuffel voor je. En neem goed de tijd voor je verdriet. Het is niet niks wat je allemaal doormaakt.

Eevie, nog steeds druk aan de klus?

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @xd; jep! Vandaag hebben we kast afgemaakt en de commode geschuurd. Die kan morgen in de grondverf gezet worden! :D

6. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    hey meiden..

even een berichtje van deze kant ... na mn oops berichtje over de kleertjes.. whahaha.. lijkt wel of ik af en toe mn hoofd er gewoon niet bij heb.. handige harry :)

maar goed..
    hier gaat het goed..
    bas is af en toe behoorlijk dwars en wil ons dan niet horen.. we blijven corrigeren.. dus hopen dat dat op zn tijd de vruchten afwerpt..
    jasmijn doet het super.. pas bij het cb was ze 7,5 kilo en 67 cm..
    het is een heerlijk kind.. kan zo van haar genieten...
    ook van bas hoor.. als jasmijn slaapt .. komt hij lekker bij me kroelen..

ik hou het hier wel in de gaten hoor.. lees trouw mee.. maar heb er vaak de fut niet voor om te reageren..

denk dat het tijd word dat ik weer werk vind.. misschien dat ik dan weer wat meer energie krijg om dingen te doen en zo..

pff..

oei.. oven is warm.. lekker lasagna eten :)

tot snel!!

knuf voor iedereen!!!

7. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    dank u dames, ik ben ingeleid aangezien hij op zich liet wachten... ik ben om 7.30u binnen gegaan rond 9u hebben ze vaginale tabletten achter de vliezen gestoken en ben ik wat weeen beginnen krijgen, om 13u hebben ze het water gebroken had 3-4cm opening toen ik binnenging. en toen is het heftig beginnen worden een weeenstorm met rugweeen, ik ben dan in bad gegaan om het op te vangen en ben er niet meer uit geraakt ben om 15.16u in bad bevallen van Leroy hij woog 3.690kg en 53.5cm ik ben wel gescheurd het ging zo snel...normaal doen ze hier geen onderwaterbevallingen en al zeker niet in het bad maar met toestemming vd gyne mocht het toch en is het hier in het zh en voor de gyne een primeur, alles is goed verlopen, hij is een heel rustig kindje moet hem wel wakker maken om te eten, hij drinkt goed ad borst maar kort.

8. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Super om te horen belgische mamma...

9. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @xd hoe gaat het met julan slaapt hij nog steeds elke nacht door?
    we hebben besloten om ook maar eens naar de osteopaat te gaan.
    we maken maandag een afspraak en kijken hoe het verder gaat.
    hoeveel behandelingen heeft julan nodig?
    @lely hoe was de lasagna? krijg ineens honger:p
    @bmama gelukkig is alles goed verlopen en hoop zo voor je dat hij ook rustig blijft.
    @eevie druk aan het werk daar doe je wel een beetje rustig aan meid.
    @sas hoe gaat het met jou meid?

hier nog steeds elke nacht heen en weer aan het lopen het begint me nu toch echt te breken.gelukkig slaapt hij overdag wel goed.
    we gaan toch maar een bezoekje wagen aan de osteopaat in de hoop dat het toch wat zal helpen.

10. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    B.mama; gefeliciteerd hoor!

Dames; hier vanmorgen een springlevendig kind gezien op de echo, zo leuk! Ninaman was ook mee, en was zo trots! Echt tkindje zwaaide en duikelde en trapte de hele tijd.. Ben ook weer vooruit gezet.. Nu 15 september uitgerekend ipv 20e.. Fijn hoor! Verder voel ik me nog steeds uitstekend! 9mnd beurs was echt super leuk, veel gezien, niks gekocht! Lekker gekeken enzo.. Wel veel gekregen, haha.. Wat een drukte zeg!

Xx Nina..

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohhh Nina, wat fijn een goede echo!! Heb je een foto?

Chulla, gaan jullie vandaag naar de osteo? Julan is 2x geweest, volgende week nog een 3e x maar ik weet niet of we gaan. Het gaat nu harstikke goed, oke hij slaapt niet iedere nacht door. maar als hij wakker is hoeven we hem maar terug te leggen (die klimaap staat direct rechtop als hij ook maar een beetje wakker is) en slaapt vervolgens weer verder.

En gisteren stond Julan voor het eerst alleen, helemaal los. Pff, mn kleine baby haha

12. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    chulla.. ik vond de lasagna heel lekker.. manlief niet :) whahah.. mooi.. meer voor mij :)

vandaag word het spagetti.. denk ik.. :) ben nogal twijfelachtig wat avondeten betreft.. kan zo maar veranderen :) hahahaha

nina.. super joh.. goede echo!!! :)

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoera Nina! Fijn joh! Ben ook benieuwd naar de echofoto. Willen jullie straks weten wat het is? Jeetje, al weer 11 weken... Wat gaat het hard!

Hier een drukke uk in de buik. Maakte me gisterenochtend zorgen, omdat ik al een tijdje niets voelde (ben erg verwend, want ze is gewoon heel druk), dus toen heb ik Eevieman gevraagd haar wakker te maken, ahahahaha! Serieus, dat lukte nog ook. Hij ging er tegen kletsen (lag met z'n hoofd op mn buik), allemaal superlief, en toen schurkte ze zo helemaal tegen zijn hoofd aan. Smelt.....

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ahhh eevie, wat schattig!! Heb je een angelsound?
    Ik voelde soms ook even niks en als ik dan onzeker was zocht ik het hartje even op..
    Ohja, buiten de buik hier net zoveel beweging als in mm buik... Julan was ook druk. En kan nu ook niet stil zitten.

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh god, ik hoopte zo dat ze zo rustig als dr papa zou zijn! Het is in ieder geval wel net zo'n schurk als hij ;)
    Nee, wij hebben geen angelsound. Het luisteren voelt n beetje als het voorrecht van Eevieman; hij kan dat en ik niet. Maar ik voel haar de hele dag en hij niet, dus ik ben niet jaloers, hihi! Ik kijk er zo naar uit.... Ze komt 3 jaar nadat m'n spiraal eruit is gehaald, alsof t zo moet zijn! Pffff... Ik hou al zo veel van haar....

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    En dat houden van wordt alleen maar meer eevie! Iedere dag meer, en als je denkt het kan niet nog meer... Toch kan het haha
    Super dat je zo geniet:)

17. mol81

mol81 Niet meer actief

Gefeliciteerd Belgische mama met Leroy! Klinkt als een goede bevalling.

Nina, ook gefeliciteerd met je mooie echo! Lekker van genieten.

XD: Julan wordt groot zeg! Hij is er snel bij met staan.

Lely: lekker lasagne! Mijn man lust het ook niet. We eten het daarom nooit. Zo jammer.

Eevie: Eevieman kan wel vlos worden! Grappig hè als je de kleine ziet bewegen. Op het laatst kon ik aan de buitenkant een voet vastpakken, zo grappig.

Hier: alles goed. Dochterlief is weer helemaal beter. We hebben deze week vakantie. Heerlijk. Vandaag lekker geluncht met een vriendin en naar Ikea geweest. Net een kast voor speelgoed in elkaar gezet. Nu lekker tv zappen. De hele week niets op de planning. Dat is pas vakantie!

18. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ nina wow een mooie echo weer. Gelukkig is alles goed en nog even en je bent de zorgwekkende periode door. Geniet er maar lekker van.
    @ eevie wat kan ik van je genieten zoals jij geniet van je zwangerschap samen met je man, heerlijk! Blijf genieten.
    @ bmama van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
    @ lely het gaat ook weer goed met jou. Ben je een beetje door je dip heen?
    @ koolmees meid hoe gaat het met je en de kleine volop aan het genieten?
    @ sas hoe is het met jou meid.

@ alle andere dames hoe gaat het met jullie?

@hier gaat het goed heb voor het eerst sinds maanden geen pijnlijke rug meer gehad. Vandaag laatste keer fysio gehad, en nu kijken hoe het gaat. 7 maart mogen we weer naar het ziekenhuis voor de uitslagen van het bloedonderzoek en de semenanalyse, dan horen we ook waar we het beste voor in aanmerking komen.
    Nog even wachten dus. Hier al aardig wat tegenslag gehad, onze fijne auto moesten we verkopen omdat hij veels te royaal is, dus andere gekocht, en ging vandaag onze tweede auto stuk, :-s dus best de balen erin. Maar goed, we proberen het positieve er maar weer uit te halen. Vandaag hoorde we dat de baas van mijn man weer papa wordt. Iedereen om ons heen is of raakt zwanger. Maar onze kans komt ook!!! Ben ik van overtuigd. :)

Dames fijne avond nog.
    Knuffel

19. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Sammie... Dipje is aardig over... Nu nog een nieuwe job..en dan is t helemaal top

20. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @lely lekker gesmult dus,manlief lust het ook niet en de kids ook niet echt dus maak het maar zelden ,maar als ik lasagna maak maak ik het voor 4 personen en eet het alleen op goed voor de lijn:D
    @eevie wat goed om te horen dat jullie er zoveel van genieten deden wij ook en nu nog steeds,dus ja dat word steeds alleen maar meer genieten
    @xd we hebben een afspraak gemaakt kunnen helaas pas eind maart terecht.
    dat duurt niet lang meer voor julan gaat lopen echt leuk heeft hij trouwens wel snel gedaan knap
    @sammie jullie kans komt zeker meid en als die komt kan je al deze ellende achter je laten dikke knuff
    @mol dat is indd vakantie geniet er lekker van
    @lydia hoe gaat het met jullie? kan jinte al draaien van buik na rug?

ik leg damin maar heel weinig op de buik hij vind dat helemaal niet fijn dus denk dat het lang gaat duren voor er beweging in komt;);)

Deel Deze Pagina