Chulla, eind maart pas?! Ik kon de volgende dag al terecht. Kun je niet een andere osteopaat proberen. Waar in brabant woon je? Als je in de buurt woont van Eindhoven weet ik er dus 1 waar je zo heen kan. Sammie, wat fijn dat je rugpijn nu weg is. Hopelijk blijft dit zo. Enja, iedereen wordt zwanger.... En jullie straks ook! Succes 7 maart. Mol, geniet van je vakantie!! Lekker niks doen is ook heerlijk
eevie hier ook zo een druk beebje, en idd als je het ff niet voelt denk je meteen iets ergs omdat je die drukte gewend, ik had dus ook een druk b eebje verwacht buiten de buik maar het het is echt een rustig zalig kindje. hij ziet wel beetje geel en is gistere 4u en vandaag 6u onder de lamp gemoeten,vandaag gaan we eindelijk naar huis. wij staan hier trouwens in de krant om de badbevalling
Wat grappig dat jullie in de krant staan haha Heb je een foto van jullie zoontje?? Koolmees, hoe is het met jou??
Weer even snel: in mijn album staan foto's van onze Lenn voor de geinteresseerden! Ik kom later nog terug op het uitgebreidere bevallingsverhaal, maar hier gaat alles goed
Wat een mooi mannetje Koolmees. Zijn jullie aan het genieten? ik zie dat je best wel bij mij in de buurt moet wonen, aan het mutsje van het zh wat Lenn op zn hoofd heeft
@xd wij wonen in breda,de osteopaat waar wij naar toe gaan schijnt heel erg goed te zijn we hebben van 4 verschillende personen dezelfde naam gekregen dus toen dachten we die moet wel goed zijn vandaar ook de drukte denk @koolmees wat een mooi mannetje hebben jullie @belgischemama wat leuk in de krant staan! hoe gaat het verder met jou?
Ik mag geen gym meer geven.... Ik kan er niet naartoe lopen vanwege rugpijn en ik kan de veiligheid van de kinderen niet meer garanderen, omdat ik niet meer kan opvangen en ondersteunen. Het is nu voor mij een bedrijfsrisico aan het worden. Heb ook echt onwijs veel rugpijn. Volgende week naar de fysio en vandaag hopelijk nog een telefoontje van de Arbo-arts... Voel me een beetje stom. Moeilijk om te accepteren dat ik iets niet meer kan. Maar wakker worden met rugpijn is niet gaaf... Ik probeer me maar voor te houden, dat als dit alles is, ik niet mag klagen! xx
He, vervelend Eevie.. Maaruh, tuurluk mag je klagen, zeker hier.. Begrijp je hoor! Beter zo toch? Sterkte meis met je rug! Knuf, Nina..
Er zal vervanging gezocht worden, die dan met mijn groep kan gaan gymmen. (En mogelijk ook met andere groepen.) Het is wel fijn dat het serieus genomen wordt... Arbo-arts zei dat ik geen gym meer mag geven, zijn zwangerschapsgerelateerde klachten. Wel fijn dat ik niet meer hoef te lopen! Heb wel minder pijn vandaag, heb veel gezeten. Merk trouwens dat m'n buik enorm groeit!! En opeens voel ik heel veel nieuwe dingen enzo. Zo bizar, zwanger zijn. Koolmees; wat n mooi kindje!!! Love it!
Wat een prachtige foto's Koolmees! Eevie: goed dat je naar je lichaam luistert. Gym geven wordt wel weer opgelost. Mogen alle collega's gym geven? Ik heb twee teamleden die het niet mogen en dat is soms best lastig. Nina; hoe voel je je? Lely: goed om te horen dat het weer beter met je is. Ik wist niet dat je geen werk meer hebt. Wat zoek je? Hier: oh dames, even klagen... April is nog twee maanden weg. Ik heb Clearblue ovu tests gekocht. Kijken of ik toch nog een ei kan vinden en of het eitje een zaadje accepteert. Aan de ene kant heerlijk dat onze dame nu zo groot is en dat je geen luiers en Zooi meer mee hoeft slepen. Maar stiekem is een brusje zo welkom. Helaas niet als verjaardagscadeau voor onze prinses. Straks is de eerstevan jullie zwanger van de tweede en wachten wij nog altijd op een volgende zwangerschap. Ach, het is geen wedstrijd en het is je gegeven of niet maar als ik iedereen om me heen in een zucht zwanger zie worden zijn de ooievaars toch ietwat selectief...
Mol, knuf voor je!! Misschien mag ik er niks van zeggen, maar als jullie wens zo groot is. Overweeg je dan toch niet ooit stiekem een zhbezoekje??
Mol.. Ik voel me echt prima hoor, thanks.. Alleen erg moe en heb last van obstipatie.. Ik drink altijd al voldoende en eet veel vers fruit en groente en altijd volkoren brood en pasta enzo.. Maar het hielp niet.. Aan de gedroogde pruimen gegaan, en 2 glazen Roosvicee Laxo op een dag; hielp ook niet.. Zit nu aan de laxo-siroop van de apotheek, hopelijk helpt dat wel! Enne, jij? Slik je nu toch nog Femara of toch niet? En ik denk net als Xd.. Als je het zoooo graag nog wil.. Of denken wij stom?! Hoop het zo voor jullie dat het mag lukken.. Dames, ik ga lekker een weekend weg vanaf morgen, tm zondag.. Heerlijk! Samen met 8 andere vrouwen bij ons uit de kerk, heerlijk genieten en uitrusten! Jullie ook alvast een fijn weekend he! Knuf Nina..
Nina, hopelijk kun je snel weer naar de wc Vervelend, ik had dat heel erg na de bevalling. Niet fijn! En heel veel plezier het weekend, waar gaan jullie heen?? Lydia, ik snap je niet
zijn een dag langer moeten blijven Leroy's waardes waren nog niet goed en moest langer onder de lamp in totaal goede 20-22u, eerste nacht thuis is zwaar geweest hij wou sneller eten dan hij er normaal tss laat.zo dadelyk komt de vroedvr. dan ff bespreken denk dat zyn dag en nachtrime om gedraaid is. zodra ik meer tyd heb laat ik een foto zien.
In een zucht zwanger bedoeld ze, hier ook niet!! Dat even ter toelichting! Zo dames, heb weer een tijdje niks geschreven! voel me beschaamd.... Maar het is druk joh! Vandaag is Lizzy de eerste keer naar de opvang, we hebben haar vanmorgen samen gebracht, alleen ging ze huilen toen ik wegging... nja erg balen... had vandaag toevallig vrij, maar hebben haar toch gebracht zodat ze kan wennen.. net gebeld, en ze had zichzelf in slaap gehuild...maar goed dat doet ze thuis ook) Gister mijn eerste werkdag gehad (toen was ze lekker thuis bij papa) en moet zeggen het is me reuze meegevallen, en vond het eigenlijk wel leuk! Keek er wel een beetje tegenop, was een drempel, maar ben blij dat ik die dag gehad heb, want ik zit er weer helemaal in! Nu even naar jullie! @eevie, zwanger zijn is idd heel speciaal! geniet van die veranderingen! dan maak je het ook heel bewust mee! en voor gym, dat lossen ze wel op! jouw gezondheid is nu het belangrijkste! @Mol, dikke knuff meid! en inderdaad, hoe kijk je tegen het ziekenhuis aan? ik bedoel je kunt altijd terug toch? @nina, ik had het ook meid, obstipatie, echt heel vervelend! maar bij mij hielp ook niks.... sorry geen positieve tips het enige wat bij mij hielp was rond de 30weken zwanger zijn, toen was het over... xxx
Oja, en ik mag kleine meid dalijk weer gaan halen!!! Hihi, wat hou je toch ontzettend veel van zo'n frummel!!! kan niet meer zonder haar!!