Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ah Poemel, jij bent scherp.
    Hier ook niet zwanger in een zucht, maar snap mol wel:)

Spannend de eerste dag opvang! Lijkt mij ook wel pittig.
    (Julan gaat naar de opas en omas, is toch anders...)
    Jij ook alweer lekker aan de slag, wat gaat de tijd toch ontzettend snel he. Hoeveel uur werk je nu?

2. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Aha, Lydia.. Ik snap het hoor! ;)

Xd; We gaan naar Veldhoven, NH Hotel.. Heerlijk!

Poemel; Fijn dat het werken goed ging! Vervelend ja, die obstipatie.. Pff, 30 weken, dan heb ik nog ff te gaan.. We zullen zien!

Xx Nina..

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Leuk naar Veldhoven, vlakbij mij:)

4. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Oke, grappig! :)

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Veel plezier in Veldhoven Nina.

Nee, we gaan niet terug naar het ziekenhuis. Dat besluit hadden we al genomen en daar staan we nog steeds achter. Ik zou dan eerst een laparoscopie moeten ondergaan en dat wil ik niet. Het zou wel duidelijk maken waarom het zwanger worden niet lukt. Grote kans op verklevingen namelijk . Wie weet vind ik mijn ei met de ovu tests.

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik hoop het echt zo voor jullie Mol!! Ik gun het je zo:)

7. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Thanks Mol! Enne, hier op het forum blijven we allemaal voor je 'doorhopen' hoor! :p

Knuf.. Xx

8. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @nina veel plezier meid
    @eevie hoe gaat het nu met je rug?
    @mol hoop zo dat het alsnog gaat lukken we blijven duimen
    @bmama ben benieuwd naar de foto van leroy
    @sammie hoe gaat het met jou?
    @magic hoe gaat het met jullie?
    @xd loopt julan al?

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ho chulla nee hihi gelukkig niet;) hij loopt aan de tafel, hopelijk blijft het daar even bij. Hij gaat zo snel, vind ik niet leuk. Heb echt geen baby meer maar een hele vent!

Hoe is het nu met damine?

Magic, ik ben wel benieuwd hoe het met jullie is. En hoe is alles gegaan met sem?

10. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    oww hahah het gaat indd heel snel bij julan maar omdat je laatst zei dat hij alleen kon staan dacht ik die zal al wel lopen haha

met damine gaat het best goed hij doet het overdag heel goed komt in de nacht nog 1x voor een voeding dat vind ik niet zo erg maar heb ook van die dagen dat hij uren kan huilen in de nacht en das best vermoeiend

gister eerste fruithapje gehad nou meneertje vond het wel lekker hoor

11. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Ola chikas... Ben ik weer ff..
    Fijn om te horen dat het goed gaat met alle kids en zwangeren..

Hier alles goed.. Druk aan t solliciteren.. Heb er nu eentje lopen waar ik al op gesprek ben geweest.. Hopelijk hoor ik er snel wat van.. Lijkt me echt een hele leuke functie..

Jasmijn doet het super.. Begint nu eindelijk het avondeten lekker te vinden.. Ben overgestapt naar de 8 maanden potjes voor de warme hap en potjes van 12 maanden voor fruit.. Blijkt dat mevrouwtje die gepureerde dingen niet lekker vind.. En met stukjes wel.. Koek en soepstengels vind ze ook lekker.. Maar de stukjes die er af en toe afkomen dan weer niet... Hopelijk gaat ze snel brood eten.. Dat is momenteel nog niks.. Ze krijgt het niet weg...

Ook beginnen er tandjes te komen in dr onderkaakje.. Grappig gezicht is t.. Hopelijk zijn ze snel door...

Verder ben ik super trots op mn meissie omdat ze lekker doorslaapt en dus mams ook de nachtrust geeft...

En trots op mn zoontje omdat we met zindelijkheidstraining bezig zijn.. En hij nu voor de tweede keer op de wc heeft gepoept..

Knuf voor iedereen...

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja hij heeft los gestaan, maar daarna niet meer.
    Hij loopt aan de hand. Maar gelukkig nog niet zelf!

Fijn dat damine het goed doet, leuk he fruithapje geven:)
    Ja dat huilen in de nacht, vermoeiend en zwaar klote he. Wij gingen er echt aan onderdoor.
    Ben echt zo blij dat julan nu eindelijk goed slaapt, echt een verademing na 9 maanden!

13. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    ja het is zeker leuk hij eet denk ook best veel half potje terwijl ze op cb hebben gezegt 1 eetlepel maar hij vind het zo lekker hihi
    ben blij voor jullie dat julan nu goed slaapt het is indd vermoeiend
    wat het lopen betreft het gaat indd snel dus geniet van elk moment:)

hoe gaat het met de rest van de dames

@lely succes met je sollicitatie hopelijk word je aangenomen

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden,
    Ik heb echt een superdrukke week achter de rug, dus vandaar dat ik niet te veel heb geschreven. De arbo-arts vindt het ook beter als ik geen gym meer geef en er ook iet meer naartoe loop, dus dat is nu geregeld gelukkig! Er komt een vakleerkracht, dus dat is mooi! De pijn is wel minder geworden, omdat ik nu de rust neem en me echt aan steeds meer regeltjes ga houden. (Niet bukken maar door de knieën, zitten op een zadelkruk en door de klas rijden ipv lopen en dus weer voorover buigen, op tijd gaan zitten, niet meer sjouwen, enz.)
    Ik heb bij de gastouder aangegeven dat wij ons mopje heel graag bij haar hebben, dus zij gaat dat voor ons regelen. Ben erg benieuwd!! Geeft wel een goed en vertrouwd gevoel dat ze naar haar gaat.
    Gisteren heb ik nieuwe kleren gekocht bij de Prenatal. Een rokje, een jurkje en een legging. Jurkje ga ik toch ruilen voor een maatje groter, maar ik had gisteren op een feestje het rokje aan en kreeg van iedereen complimenten dat ik er zo leuk uit zag en dat m'n buik zo mooi is!! :D Dan ben ik er toch wel weer trots op. Ik vind dat soms heel lastig, maar nu is gewoon duidelijk dat ik zwanger ben en niet gewoon dik. Eevieman is compleet verliefd op mij en de buik, hahahaha! :p

@ Mol; sta jij ook voor de klas? Alle vaste leerkrachten mogen hier wel gym geven, alleen een invaller niet. Voor haar zal ook de vakleerkracht les gaan geven. Ik snap helemaal dat het moeilijk voor je is. In April is zo definitief he.... Gaan jullie dan weer anticonceptie gebruiken? Ik hoop nog steeds op een wondertje voor jullie!! (Duim duim duim!)
    @ Nina; 12 weken al weer; je bent weer een grens voorbij!! Hopelijk gaan je darmen snel weer meewerken.
    @ Lydia; jij bent echt al weer klaar voor een tweede he?!
    @ Belgische mama; is de kleur van Leroy u helemaal bijgetrokken?
    @ Poemel; fijn dat je eerste dag er weer op zit. Dat zal altijd de grootste drempel zijn! En fijn dat Lizzy naar de opvang is gegaan, terwijl jij thuis was. Als er dan echt iets is, dan ben je in ieder geval vrij!
    @ Chulla; Nu gaat het wel beter! Hoe is het met Damine? Hopelijk kan de osteopaat verlichting brengen. Vriendin van me is er ook met haar zoontje geweest en dat is nu een compleet ander kind. Eerst huilde hij super veel en nu is het een heel vrolijk mannetje! En z'n eerste fruithapje; geweldig! :D
    @ XD; jeetje, om de tafel lopen... Wanneer wordt Julan 1? Juni toch? Wat gaat het toch belachelijk snel....
    @ Lely; ik heb wel eens eerder gehoord dat sommige kinderen bepaald eten niet willen, vanwege de textuur. Fijn dat je dat nu hebt ontdekt! En knap van de kleine man. Wij kregen dit jaar een kleuter binnen die nog in een luier liep... Toch wel fijn als ze zindelijk naar school komen. Jouw zoontje zal dan na de zomervakantie zeker starten? Lijkt me ook vreemd; je kind opeens naar school!
    @ Sas; hoe gaat het meis??
    @ Sammie; hoe is het met jou??
    @ Koolmeess; hoe is het met jou en die knappe kleine?

Nou verder heb ik eigenlijk weinig te melden. Ik zal de lijst weer eens even bijwerken en posten!! Kus voor jullie!!

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Baby's na Clomid:
    Fredje 25-04-2011; Evy
    XD: 22-05-2011; Julan
    Tessa (Laurise): 26-05-2011; Laurise
    Magic Dream: 4-06 -2011; Sem
    Lelymupske: 14-07-2011; Jasmijn
    Lydia: 15-09-2011; Jinte
    Chulla: 06-10-2011; Damin
    Poemelke: 27-10-2011; Lizzy
    Koolmees; 20-02-2012; Lenn
    Belgische mama: 25-02-2012 Leroy

Zwangeren na prikken en IUI:
    Eevie: uitgerekend 10-06-2012, meisje

Zwangeren na Clomid:
    Nina85: uitgerekend -09-2012, onbekend

----------------------------------------------------------------

IVF:
    Sas31: ronde 55, wachten op IVF2
    Sammie: 8e ronde Clomid 50mg, wachten op IVF1

----------------------------------------------------------------

Gestopt met de behandeling:
    Mol81: Helemaal niets meer. We hebben besloten tot aan april 2012 zonder ziekenhuishulp door te klussen en spontaan zwanger te gaan worden. Zo niet, dan blijft het bij één schitterende dochter.

16. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Een beetje laat, maar voor de geïnteresseerden alsnog het bevallingsverhaal:

Maandagmorgen de 20e zijn we naar het ziekenhuis gegaan waar ik een ballon zou krijgen in de hoop daarmee ontsluiting voor elkaar te krijgen. Bij het inwendig onderzoek bleek dat ik al 2 a 3 cm ontsluiting had en werd besloten dat de ballon niet meer nodig was en ik al diezelfde dag zou bevallen. De vliezen werden gebroken en om 09.00 uur lag ik aan een infuus met weeenopwekkers, wat steeds meer omhoog werd geschroefd. Meteen bleek dat ik de pech had dat ik rugweeen kreeg. In het begin waren ze nog wel te hanteren, maar op den duur was het echt niet meer vol te houden. Omdat de verloskundige vond dat ik de weeën wel goed op ving, werd besloten om me een spuitje te geven waarmee de scherpe kantjes van de weeën werden gehaald. Omdat de weeën zo sterk waren, dachten ze dat ik het daarmee wel zou halen tot ik zou mogen persen.
    Toen het spuitje bijna uitgewerkt was werd de pijn heftiger en bleek dat ik nog maar nauwelijks meer ontsluiting had. Volgende besluit: ik kreeg een ruggeprik. Dat was echt een opluchting omdat de pijn daarmee weg was. Gehoopt werd dat de ontsluiting daarmee wel zou vlotten, maar ook met de ruggeprik kwam het ondanks goede weeën nauwelijks boven de 5 cm ontsluiting uit.
    Uiteindelijk werd de gynaecoloog erbij geroepen voor een inwendig onderzoek en zij constateerde dat het op deze manier niet zou lukken: mijn bekken zou te smal zijn om de baby geboren te laten worden en meteen werd besloten tot een keizersnee. En vanaf toen ging alles heel snel. Tijdens de operatie was ik behoorlijk versufd, waardoor ik veel van de eerste tijd met Lenn niet bewust heb meegemaakt. Na de geboorte had hij ook een puntje op zijn hoofd, waaraan je kon zien dat het gewoon echt niet was gelukt om hem natuurlijk geboren te laten worden.
    Tijdens de operatie had ik niet veel bloed verloren, maar naderhand terug op de kamer verloor ik alsnog veel bloed. Mijn bloeddruk schoot omlaag en het ging even helemaal niet zo goed, door de bloedarmoede werd mijn ijzerwaarde ook heel laag. Gelukkig hebben ze me in het ziekenhuis goed opgelapt met extra vocht, bloed, medicatie en kon ik langzamerhand weer wat herstellen.
    Lenn heeft van dinsdagmiddag t/m woensdagochtend ook ter observatie op de couveuseafdeling gelegen omdat hij een kreungeluidje maakte. Gelukkig was alles goed.
    Donderdag de 23e zijn we thuis gekomen en hebben we kraamzorg gehad t/m afgelopen maandag. Het kostte nogal wat moeite om de borstvoeding goed op gang te krijgen omdat hier in het ziekenhuis niet echt de kans voor was: Lenn kreeg flesvoeding bij vanwege mijn zwangerschapssuiker, was een tijdje weg op de couveuseafdeling, etc. Gelukkig loopt dit inmiddels goed en bij de laatste weging (afgelopen vrijdag) was hij al 160 gram zwaarder dan zijn geboortegewicht!

Inmiddels beginnen we ons ritme te vinden, voel ik me steeds beter en ben ik al een aantal keer naar buiten geweest en zijn we ook al even met Lenn naar de winkel geweest.

Zodra ik meer tijd heb, probeer ik weer wat vaker mee te lezen en ook wat uitgebreider op jullie te reageren!

17. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    zo jij hebt heel wat meegemaalt zo te lezen maar gelukkig is alles goed gekomen en voel je je nu wat beter,dus lekker genieten van elkaar nu

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hmm heavy indd!

Ja wij zijn er helemaal klaar voor :)

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Koolmees, sjee heftig zeg! Ben blij dat jullie weer een beetje een ritme hebben kunnen vinden. Heb je ook een foto van lenn?

Eevie, je moet ook trots zijn op je buik!!
    Fijn dat ze je wel serieus nemen met je klachten, rust is echt belangrijk.
    Julan is in mei jarig. Die tijd gaat echt niet normaal hard. We zijn al aan het nadenken over zn verjaardagskado. Voor mn gevoel ben ik net bevallen joh.
    Mensen zeggen altijd geniet ervan, het gaat zo snel. En dan zei ik jaja valt wel mee. Nou echt niet, de tijd gaat veelste snel!!
    Soms mis ik zo dat kleine babytje. Lekker stil liggen en knuffelen, nee dat zit er niet meer in, meneer wil ondernemen haha

20. mol81

mol81 Niet meer actief

Koolmees: je hebt een pittige bevalling gehad meid! Heb je nog veel last van de keizersnede? En hoe gaat het met het verwerken van de domper (het suf zijn en niet alles mee krijgen lijkt me niet mals, ik spreek uit ervaring helaas... Heb er zelf veel last van gehad)?

XD; go Julan, snelle jongen! Lopen voor je eerste verjaardag!

Eevie; ik ben directeur van een basisschool.

Lydia: ben je al weer actief bezig voor een tweede, met medicatie etc?

Hier; ik heb allemaal kleding en babyspullen op Marktplaats gezet dit weekend. Heb tot nu toe voor €65 verkocht! Echt een leuke hobby. En àls ik zwanger raak koop ik alles weer opnieuw, met liefde haha! Ben druk met ovutests bezig om mijn ei te vinden. Ik vermoed dat het begin vd komende week raak is. Duimen maar!

Deel Deze Pagina