Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mijn duimen draaien voor jullie mol, zou toch mooi zijn als het raak is!!

2. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Hoi dames,

Hoe is het hier?
    @Koolmees, dat is wel heftig zeg, maar gelukkig gaat het steeds beter en gaat het met de kleine jongen ook goed. jullie zijn vast volop aan het genieten.

@ alle andere dames hoe gaat het allemaal met jullie, ben een beetje te druk om op iedereen te reageren.

@hier met mij gaat het wel, ik heb gisteren en vandaag weer veel last van me rug gehad, vandaag moest ik werken in het wijkcentrum waar ik vrijwilliger ben, er was een spirituele beurs, dat was wel apart, want ze zeiden tegen mij zonder dat ze wisten dat ik last van me rug had, dat ik mijn rug heel goed in de gaten moest houden, das meerdere malen gezegd, en mijn man heeft last van een winterdepressie waardoor, het een beetje stroefjes loopt, maar dat moest ik niet mijn probleem van maken en me daar geen zorgen over maken want dat werkte niet mee met me rug. Ik schrok wel een beetje, maar dat met me rug laat me niet echt los, vind het vreemd, ik moest me rug heel goed in de gaten houden, en aan me houding denken. toch baart me dat een beetje zorgen. mmmm wat moet je daar mee heh, :s.
    Woensdag morgen mogen we weer naar het ziekenhuis voor de bloeduitslagen en de uitslag van het semenonderzoek en dan zullen we wel weer meer horen. best wel spannend.

fijne avond nog gewenst, ik ga zo lekker slapen want me lampje is nu wel uit.

3. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @mol dat suf zijn had ik zelf ook veel last van,dacht effe dat ik de enige was maar is dus toch een beetje normaal haha.
    ik had echt dat de verpleegsters tegen me praatte en ik maaar gwn antw gaf en daarna d8 wat zei ze nou?
    hoop zo voor je dat je je ei vind en die bevrucht mag worden zou zo leuk zijn als je voor april zwanger bent.
    @xd het gaat indd heel erg snel geloof me heb een dochter van 10 en soms kijk ik haar aan en denk ik waar zijn die 10 jaar gebleven?
    btw volgens mij ben jij ook nog een beetje suf hihi koolmees heeft fotos van lenn geplaatst:D(moest he effe pesten)
    @bmama hoe gaat het met jou en je kleintje?
    @sammie veel succes woensdag hopelijk krijg je alleen maar goed nieuws.

ik heb een vraagje damine krijgt nu een fruithapje en hij at de eerste 4 dagen een half potje wou hem niet meer geven omdat ik eerst wou kijken hoe hij erop zou reageren,gelukkig goed dus vandaag een heel potje gegeten.
    is dat te veel voor hem?er zit geloof ik 100gr in zo een potje.
    deze vraag omdat ze op het cb hebben gezegt 1 lepel dat vind ik wel erg weinig want hij vind het zo lekker.

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oeps, sorry Koolmees je had een foto geplaatst. Ja chulla, ik ben nog steeds suf haha...
    Heb zelfs een reactie op de foto van Lenn gegeven, domme ik....

Chulla. Ik zou gewoon een heel potje geven als hij lust hoor, hebben wij ook gedaan. Kan geen kwaad hoor, mocht ie nou last krijgen is het wat anders, maar zo te horen is dat niet.
    Zo al een dochter van 10, wat leuk!

5. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    chulla.. een heel potje kan geen kwaad hoor :)

6. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Ha die dames..

Hier idd. alweer over de 12 weken heen, voelt goed..
    Eindelijk dit weekend 'wat' gepoept! :p
    Pff, wat had ik een last zeg.. Nu maar hopen dat het echt over is..
    Voel me nog steeds super, alleen wel nog doodmoe..
    Wel heerlijk een weekend weg geweest; heb genoten!
    Op naar de volgende, haha.. Pas eind mei weer, dus nog ff geduld!
    Ninaman en ik willen in juni nog op vakantie gaan..
    Jullie tips wat ik echt niet moet doen? Ben dan 25/26 weken zwanger.. We willen graag een weekje, niet te lang.. 8 a 9 dgn ofzo.. En dan Egypte (resort zodat we echt goed eten hebben tuurluk) of Curacao.. We willen last minute boeken en bij Arke is nog al eens het geval dat Egypte en Curacao gelijk geprijst zijn, tja dan gaan we uiteraard voor Curacao..
    Heeft 1 of meerdere van jullie gevlogen in de zwangerschap? Ben benieuwd hoe het zal gaan! Maar we vinden het fijn nog ffies met zn 2en dan..

Doeg dames! Xx

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh man.... Als ik de buikfoto van 5 weken zie en dan die van 26 weken, dan schrik ik toch wel een beetje... :$ Voel me nu ff huge.... :( Staan in mn album. Niet normaal wat een groeispurt ik nu maak... boehoe, ik voel me zielig!

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Eevie doe normaal joh! Je hebt echt een supermooie buik. Wees er trots op. Ennnuuhh, die buik kan nog veel groter hoor;)

Nina, lekker gepoept? Hihi opluchting is dat dan he.
    Fijn dat je het naar je zin hebt gehad het weekend. Hebben jullie nog iets gedaan of gewoon gezellig in het huisje?

9. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @eevie je hebt een hele mooie buikje en kan zeker groter als ik die vergelijk met mijn buikje dan was mijn buik denk 2x zo groot.
    geniet er lekker van ik zelf vind een zwangerschapsbuik echt supermooi mis het af en toe wel.
    @nina ik had tijdens de zwangerschap ook last van een moeilijke stoelgang en bij mij hielp het als ik naar achter leunde had dat ergens gelezen en hielp echt.
    @xd/lely ja ik geef maar gewoon een heel potje hij geeft het zelf aan als hij genoeg heeft.
    maar heb nog wel een klein vraagje:pmoet ik nu ook een voeding (bv) vervangen door een fruithapje of gwn tussendoor geven want dat is wat ik nu doe,en denk dan straks een bvoeding vervangen door een groentehapje.
    of echt allebei zien als een echte voeding?
    pff lang geleden lijkt net of dit de eerste kindje is

10. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Zie het al bijvoeding ..pas rond 7 a8 maanden kan je het als vervanger zien .. bijv. avondhap ... Jasmijn krijgt fruit tussen twee flessen door ..als snack ...

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Thanks meiden... :) Ik vind t soms zó moeilijk wennen aan de buik, ook al houd ik zo belachelijk veel van ons mopje!
    Pfffff, ik had net maagkramp ofzo, allemachtig, ik was bijna in staat de vk of ha te bellen. Het straalde naar m'n ribben uit, voor én achter. Kon amper ademen, liggen deed pijn, m'n hart ging door de verkramping van m'n lijf ook moeilijk slaan ofzo. Was echt eng. Heb zelfs tegen Eevieman gezegd dat hij 112 moest bellen als ik flauw zou vallen. Jeetje zeg.... Zó'n pijn!! Kreeg t ook niet weg geademd. Vond t heel eng. En nu is t weg. Heb wel Paracetamol op. De beeb last nu weten dat t goed met haar gaat, haha! nu hopen dat t weg blijft. Ik gain ieder geval n poging doen om te slapen. Cx

12. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @eevie, je bent prachtig meid! hele mooie buik! en bereid je maar voor hoor, die wordt nog groter! maar zo mooi! ik vind zwangere vrouwen altijd stralen! ik zie je gezichtje niet, maar ik ga er vanzelfsprekend vanuit dat ook jij, 'die gloed' hebt! ;):D
    Wat betreft die krampen! ik heb het ook gehad! heel eng! soms denk je heel even, zou dit een wee zijn... maar als je ze straks hebt, herken je het verschil. Zijn je darmen denk ik.. je moet maar eens aan de gyn/verlos vragen waar je organen nu naartoe zijn, ik zeg het je, je schrikt je een hoedje! dan snap je waarom je zo'n pijnscheuten kan krijgen!
    maar, als je het niet vertrouwd, bellen!

@chulla, volgens mij kan een heel potje idd geen kwaad, maar aangezien je al een heel potje geeft, zou ik het toch vrij snel gaan zien als voeding, ze zeggen nl dat het toch wat 'aandikt' die potjes, misschien kun je hem nu maar 1 borst aanbieden na zo'n potje? (weet niet hoe je dat nu doet?)
    Geef je ook al rijstebloem?
    Ik wil over zo'n twee weekjes eens starten met wat rijstebloem met BV bij Lizzy, aangezien ze het op het kdv vertikt om een fles te pakken (ja nog steeds drama...zijn nu al 4 weken aan het proberen!)

Iemand nog tips wat betreft die fles? ze wil m absoluut niet, gillen zeg ik je! we proberen al 4 weken! niks werkt, 2 andere flessen gekocht... niks..
    ja met een lepeltje pakt ze wat, maar dat is niet te doen!
    Ze wil alleen maar bij mama drinken...! Voel me gevleid echt waar, maar dat wordt moeilijk als ik 's avonds werken ben tot 23uur!

xxx

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Chulla, Damine is net 4 maand. Je moet een potje nu nog niet als voeding zien. Je 'moet' niet gaan minderen met bv. Tot 6 maanden is bijvoeding voor erbij zoals het woord al zegt.
    Misschien dat Damine een paar slokken minder drinkt maar zou de bv wel aanbieden.
    Rond de 6 maanden moeten ze echt gaan eten (nouja moeten... niks moet he), en dan kun je ook wat gaan minderen met bv.
    Zou dat nu nog niet doen.

Eevie, aii klinkt pijnlijk. Ik heb dat ook wel gehad. En wat Poemel zegt klopt wel. Je darmen zitten nu zo ongeveer in je nek haha;)

Poemel, is er ook niet zo'n fles die op een tepel lijkt? Hebben jullie vast al geprobeerd zeker.
    Ik heb geen idee eigenlijk wat je dan nog kunt doen...
    Misschien kunnen je onder 'baby en dreumes' en topic openen? Er zullen vast meer kindjes zijn die geen fles willen.
    Bedenk me nu... Misschien is het wel onzin hoor.. Maar baby's ruiken toch heel goed, misschien mist Lizzy jou geur bij de fles? Kun je er niet een sjaal omheen binden ofzo waar jij een nacht mee geslapen hebt bijv? Ik noem maar wat:)

14. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @xd, ja ik heb al overal meegelezen wat betreft flesweigeraars, haal er wel goede tips uit, maar niks werkt...
    Ze valt gewoon niet te foppen, dat klopt wat betreft die geur, maar ze laat zich niet voor de gek houden, ze pakt m niet..
    1 of 2 keer in het begin was het gelukt, toen heb ik haar in de BV houding gelegd, en toen flesje gegeven, was niet ergonomisch maar goed... dat snapt ze nu ook al, dus lukt niet meer... en dat lukte trouwens alleen bij mij. Bij papa vertikt ze het. Maar ondertussen vertikt ze het bij mij ook hoor...
    Je zou zeggen dat het op het Kdv wel gaat lukken omdat we er dan allebei niet zijn, en een andere situatie, maar ook daar was het gillen..

Nja we zetten door, ze zal toch een flesje moeten gaan pakken denk ik zo..

xxx

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lastig zeg...
    Oud collega van mij heeft dr kinderen nooit de fles gegeven, die zijn van de borst naar de beker gegaan zeg maar.
    vroeg me ook altijd af hoe je dit doet...
    Misschien eens proberen of ze uit een gewone beker wil drinken? Dat je daar de voeding indoet en haar zo haar drinken geeft. Misschien drinkt ze dan wel. Is wel onhandig maar ze moet toch drinken he.
    Drinkt ze op het kdv dan niks?

16. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Nope, op het kinderdagverblijf slaat ze haar voeding over... wat dus niet de bedoeling is, want die heeft ze nog wel nodig!
    Als ik in de avond werken ben, gaat ze bij papa om 19:30 naar bed, en maak ik haar om 23uur wakker voor de voeding, dat gaan we donderdag voor het eerst proberen, normaal doet ze om 19:30 een slaapje beneden, en om 21 uur de laatste voeding, maar dat gaat dus nu niet.

Ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen, ik gooi ook elke keer afgekolfde melk weg, nu is dat maar 10ml maar toch...
    Uit de vriezer pak ik al niet meer want dat kan anders smaken, dus alleen verse moedermelk. Wat ik tussendoor kolf...
    Daarbij krijg ik geeneens een volledige voeding gekolfde, dus ze zal straks ook een gedeelte kunstvoeding krijgen, nou dat wil ze sowieso niet...
    Ik ga straks misschien toch eens een (tuit)bekertje proberen, je weet het maar nooit.. maar ze is zo onrustig daarvoor..
    Als het echt niet anders is, tja dan slaan we de fles maar over..

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    lastig zeg, ik weet ook niet zo goed wat je dan nog kunt doen....
    Je zegt dat ze heel onrustig is, kan het daar iets mee te maken hebben? (ik probeer maar mee te denken:))

18. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ja super!
    Nee maar het onrustig is het niet, ze wordt onrustig als ze de borst niet krijgt, dus dan wat naar binnen krijgen met een bekertje wordt ook een hels karwei denk ik! Maar ik ga het toch proberen straks, als ze de beker wel pakt, dan slaan we die fles gewoon over, dan krijgt ze in elk geval wat binnen!

xxx

19. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Zijn er hier nog dames die ovulatietesten nodig hebben? Heb er nog een aantal liggen nl. en ik gebruik ze niet meer.. Heb er 7 van Sensitest, houdbaar tot maart 2013 en 2 van de Kruidvat, houdbaar tot januari 2013.. Ook heb ik nog 1 zwangerschapstest liggen, van de Kruidvat, houdbaar tot juli 2013.. Iemand interesse? Het kan wel door de brievenbus, in grote envelop, verzendkosten zullen ong. 2 euro zijn, en met een kleinigheidje erbij ben ik tevreden.. PB me maar even!!

Knuf Nina..

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Poemel & XD; ik had echt even het idee dat ik een hartaanval kreeg ofzo. Het deed echt veel pijn; m'n hele borstkas enz verkrampte.... M'n hart ging ook anders kloppen en ik kon amper adem halen. Het schijnt zo te zijn dat een hartaanval bij vrouwen andere symptomen heeft dan bij mannen, dus op een gegeven moment werd ik toch wel bang. Je gaat dan de vreemdste dingen denken! Maar goed; ik ben er nog.
    Tja, ik vraag me ook wel eens af waar al m'n ingewanden zijn gebleven! Onder m'n oksels denk ik, want daar doet m'n BH nu pijn! ;) Ik moet op zoek naar een andere BH, want m'n gewone zijn nu toch wel te klein aan het worden. Ach ja, de "ongemakken" van het zwanger zijn. Mopje is onwijs druk, dus ik geniet de hele dag van al dat geduw en geschop! Hoewel ze afgelopen week wel een keer écht héél hard schopte. M'n dekbed bewoog er zelfs van! :$ Gek kind...

@ Poemel; vervelend dat Lizzy zo moeilijk drinkt. Heeft de huisarts of een kinderarts ofzo geen tip?

xx

Deel Deze Pagina