Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nina, nee niet nodig:)

Eevie, zou wel als je het vaker hebt even de vk bellen. Het zal niet erg zijn maar pijn hoef je niet te hebben he.

@hier, ik heb even een vraagje aan de dames die ook pco hebben. Ik was voor mn zwangerschap nooit ongesteld. Dus daarna had ik het ook nooit verwacht.
    Nu ben ik vorige maand spontaan ongesteld geworden. HUH. Dacht nouja 1x, wel sterk maar het kan he... En nu een maand later ben ik weer ongesteld. HUH. Kan pco verdwijnen?
    Heeft wel 8 maanden geduurd na de bevalling voor ik de eerste x ongesteld ben geworden maar nu netjes een maand later weer. Zou het kunnen??

Ik heb dus nooit een cyclus bijgehouden, hoe werkt dat? Wil het nu even bij gaan houden. Hoe moet je dat tellen?

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @eevie, haha onder je oksels! :p goeie!
    wees maar voorzichtig hoor, als je het nou vaker hebt, en je vertrouwd het niet schakel dan toch even de huisarts in hoor!

Ja het drinken... heb vanmiddag een paar drupjes opgevangen en haar dit in de dop vd fles gegeven, een soort drinkbekertje. Dat ging wonderbaarlijk goed, wel veel morsen maar wat wil je met 4 maanden!;)

We zulllen zien... ons best doen, en als ze echt niet wil, tja, dan maar een bekertje he!

xxx

3. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @xd/lely bedankt voor jullie reactie ik geef indd gwn tussen de voeding in geef hem 1 borst fruithapje en na een uurtje de andere borst daar drinkt hij dan niet echt uit maar slaapt er wel heerlijk aan hihi
    @poemel das best vervelend dat ze de fles niet pakt heb helaas geen tips denk gwn blijven proberen en niet gelijk de borst geven als ze niet wilt maar even wachten en opnieuw proberen.
    hoop dat het gaat lukken succes

4. mol81

mol81 Niet meer actief

XD ik heb ook weer een cyclus sinds de bevalling. Wel heel wisselend en met veel kleine slechte eitjes (weet ik door de echo's en bloedonderzoeken in de mmm) en voor de bevalling was dat anders. Structuur kan dus wel degelijk veranderen.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Xd dag 1 van je cyclus is als je helder bloed hebt. En ja wat wil je nog meer weten? Normaal heb je 14 dagen na je ei je ongi..

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja ik heb van mn langzalzeleven nog nooit een cyclus gehad haha, dus weet ik veel waar ik moet beginnen haha
    Maar dan zit ik nu dus op dag 2, dan weet ik een beetje hoe het werkt:)
    Mol bij jou dus ook!
    We gebruiken geen anticonceptie, mocht ik nou echt vaker ongi worden betekend dit dat mn kans om zomaar zwanger te worden ook wat groter is, ik ben benieuwd!

7. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    wie weet mag je deze maand al testen:D

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    haha, nou ik ben nu ongesteld dus deze maand gaat het niet worden;)

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    na als je niet zown lange cyclus hebt ;) + dat je al zwanger bent vanaf je eisprong ;) dus dan kan het wel :p

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha ja das waar.
    Maar ik ga er toch niet vanuit dat ik opeens weer een cyclus heb, voor mn zwangerschap nooit 1 gehad en dan zou ik nu een nette hebben. Nee das te mooi om waar te zijn toch;)

Jouw cyclus is ook niet regelmatig Lydia, zo te zien. Zijn jullie echt bewust bezig of laten jullie het gewoon op je af komen?

11. mol81

mol81 Niet meer actief

Ja!!!! Ik heb een positieve clearblue ovulatietest in handen, met zo'n smiley. Klusserdeklus!
    Oh, spannend! XD: misschien ook iets voor jou, je ei zoeken met tests?

12. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Mol...ik begin vast te dansen voor je...de fertilityshake...soort twist..haha...

13. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    ik dans mee!!!

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh dáárom is mini-Eevie zo druk nu!! Ze voelt dat je je ei hebt, Mol, dus ik dans nu met haar, Lely en Chulla mee!!! De fertidans voor Mol, lalala shake shake shake!

Ben vandaag naar de fysio geweest. Het zijn de banden in m'n bekken, maar gelukkig geen instabiliteit. Ze heeft t gemasseerd, volgende week weer. Verder heel moe, waarschijnlijk daarvan? Ben erg aan t aftellen; nig 6,5 weken werken. :)

Xx

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Moollll jaaaaa ik dans ook!!! Fijn dat je je ei gevonden hebt, ik ga me rot duimen voor jullie! Het MOET gewoon!!

Heeft de fysio al geholpen eevie?

@ mol, nee ga nog geen ei zoeken. We zien eerst wel hoe het loopt. Als Julan 1 is gaan we voor het echie:)

16. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Joehoe Mol.. Nu MOET het gewoon! Zet m op (in bed)! Haha.. :p

17. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Go MOL Go MOL!!! wat gaaf dat je een ei hebt gevonden!!
    Doe jullie best, geniet er voor al van! en probeer het de komende dagen nog maar een keertje voor de zekerheid! ;)
    Ik duim en dans keihard mee!!!

xxx

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wil Lizzy al een beetje drinken Poemelke?

19. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Xd, nope, ze vertikt het nog steeds. Gister op het kdv was ook weer gillen zei die meid...
    uit een bekertje kan ze wel leren denk ik, ze vind het gek, maar schreeuwt het niet uit. Dit moet ik wel doen als ze niet heel veel honger heeft, anders trekt ze het niet.
    Vanavond werken tot 23:30, dus ben benieuwd. We hebben afgesproken dat we maar van het normale ritme afwijken, ze gaat nu meestal om 21uur na BV naar bed. Maar ze krijgt om 19:00 meestal slaap en doet dan een dutje, papa brengt haar dan nu vanavond naar bedje, in de hoop dat ze slaapt totdat ik thuiskom...
    We zullen zien, we blijven het wel aanbieden, want het kan een fase zijn, ook borstvoedingsites zeggen dat ze in die 4 maanden te eigenwijs en te gebonden zijn aan hun routine om die fles te pakken, kan dus zomaar zijn dat ze over een maandje er geen probleem meer van maakt.

xxx

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lastig zeg. Hopelijk is het dan een fase.
    Ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Zou fijn zijn als Lizzy gewoon lekker slaapt tot jij weer thuis bent:)

Deel Deze Pagina