@poemel mijn zus had dat een paar jaar terug ook met haar zoontje kreeg allleen bv en wilde de fles absoluut niet. Ze probeerde het ook toen hij ong 3 maanden was om hem elke keer te laten wennen aan de fles maar hij vertikte het steeds. Toen werd ze opgenomen voor 2 dagen en nam ik hem in huis. Nou wonder boven wonder na 2x proberen pakte hij de fles en dronk er ineens heel goed uit. Misschien had hij wel door dat hij niet anders kon hihi Nu hopen dat zei ook snel de fles pakt ze moet toch wat binnen krijgen. Heb je ook al verschillende spenen geprobeert?
xd hoeveel keer ben jij met julan naar de osteopaat gegaan? en hoe gaat het trouwens nu met hem? ben echt aan het aftellen tot de 22ste pff duurt nog zo lang
Ik ben 2x geweest, had een 3e afspraak staan maar die heb ik afgebeld. Hij slaapt zo goed als door (oke nu 2 nachten niet, maar zn boventanden zijn doorgekomen, dus heeft een verklaring). Hij is vrolijk, kan heel goed zelf spelen, huilt alleen nog maar als het moet en niet wanneer het niet nodig is. Je kunt toch ook naar een andere osteopaat gaan, meeste kun je vaak al dezelfde week terecht Ik zou echt niet kunnen wachten hihi
@chulla, ja hoor vanalles al geprobeerd! weet ik hoeveel flessen, verschillende spenen, niks werkt.. Ik blijf proberen, want uiteindelijk zal ze toch een flesje moeten pakken? Of ze gaat direct over naar een bekertje dat mag van mij ook, maar aangezien het een fase kan zijn wil ik me niet te snel erbij neergooien. haar eetmomenten zullen veranderen, en dan zijn er tijden waar ze niet op mij kan wachten, dat gaat simpelweg niet... Hopen dat vanavond goed gaat.. xxx
Ik hoop het ook voor jou en natuurlijk voor haar ze moet toch wat binnen krijgen ja. Wat fijn joh dat julan al doorslaapt en zeker te begrijpen nu zijn tandjes door komen sommige kunnen daar zelfs aardig ziek van worden hoop dat dat bij hem niet het geval is. Wat de osteopaat betreft er zijn er zat hier waar ik eerder terecht kan maar heb al zo vaak het advies gekregen van mensen om eens een osteopaat te proberen en toevallig komen ze tot nu toe allemaal met dezelfde naam vandaar dat ik graag bij deze wil. Ik hoop echt zo dat het gaat werken want anders weet ik het gewoon niet meer als hij nou overdag sliep kon ik het nog begrijpen hij was vanaf 06:00 wakker en ligt nu net een kwartier in bed,lijkt me niet echt normaal
Jeetje, nee dat is wel weinig slaap. Dat zou Julan niet eens volhouden en die is toch een stukje ouder. Wat zielig zeg. Is hij dat niet vervelend op een gegeven moment? Wat doet hij als je hem gewoon in zijn bed ligt, dan is het brullen zeker?
Ik heb hem om 11 uur in bed gelegd en ja brullen dat hij dan doet ik heb het bijna een uur volgehouden maar hij hield niet op. Je ziet gewoon dat hij moe is maar op de een of ander manier kan hij gewoon niet slapen.
Gossie, wat erg zeg. Ik weet wat het is julan heeft dat ook zo gedaan. Erg frustrerend en je weet op een gegeven moment gewoon niet meer wat je moet doen he. Slaapt hij ook niet in de kinderwagen? Julan sliep(nog steeds wel) daarin altijd goed. Beetje heen en weer bewegen
Ja als ik met hem ga lopen wel maar zodra ik stil sta is hij wakker. Ook geprobeerd in huis gwn heen en weer bewegen maar nee hoor slapen ho maar. Ja ik probeer echt van alles maar weet soms gewoon niet meer wat ik moet doen.
Jeetje vervelend hoor, en ligt hij scheef? Hoofdeinde omhoog bedoel ik dan Zul je vast ook geprobeerd hebben..
Goedemorgen dames hoe gaat het hier? @hier, we zijn woensdag weer in het ziekenhuis geweest. De uitslagen van het bloed waren goed, ook was de semenanalyse behoorlijk verbetert. het was zelfs zo positief dat de kans op een spontane zwangerschap ook weer meer aanwezig is. Moet woensdag weer naar het ziekenhuis, dan gaan ze kijken of ik zonder hormonen ook een eisprong krijg en gaan we weer de onderzoeks rondes in. voel me nu verschrikkelijk belabberd, heb de duivels op visite, heb zo ontzettend last van me rug dat ik gewoon krom loop. Ik heb eerst afgelopen woensdag een foto laten maken van me rug, krijg ik maandag of dinsdag via de dokter uitslag van. Ben benieuwd want dit is echt verschrikkelijk, de paracetamol icm brufen 600 helpen me al niet meer, erg slopend want het liggen gaat ook steeds minder, Even me klaag blog. ik ben vandaag lekker vrij en de komende 3 week hoef ik ook maar 3 dagen te werken en dan houd me werk op dus ben alweer druk met het solliciteren ervan. @chulla wat vervelend meid dat je zo weinig nachtrust krijgt. het gaat denk ik een heel stuk veranderen als je bij de osteopaat bent geweest, en als het je te lang duurt ging ik een andere proberen. Dan ging ik daarvoor dan heb je voor jezelf en voor de kleine misschien wel snel verbetering. @Koolmees hoe gaat het met je en de kleine man @nina hoe gaat het meid volop aan het genieten. @Eevie je hebt een hele mooie zwangere buik geniet daar van.
In zijn wiegje had ik dat wel gedaan toen hielp het niks in zijn bedje nooit meer gedaan eigelijk dus ga ik vanavond maar weer eens proberen. Vandaag lijkt het een beetje de goede kant op de gaan 07:00 uit bed 09:45 bv slapen tot 11:30 12:30 fruithapje 14:bv en slapenhij ligt nu heerlijk te slapen wens zo dat hij deze ritme aanhoud. @sammie wat vervelend meid die pijn rugpijn is heel erg ik weet het hopelijk kan je er iets voor krijgen wat goed helpt tegen de pijn. Je uitslagen zien er goed uit hopen op een snelle bevruchting
Hey meiden Eindelijk heb ik jullie weer gevonden.. Alles weer bijgelezen ga proberen op iedereen te reageren Bmama Gefeliciteerd met je zoon!!! Eevie wat fijn dat je meisje zo druk is maaar balen van die kramp kan het wel voorstellen de ruimte wordt steeds kleiner voor haaar dus gaat jou lichaam en organen meer belasten hou jezelf goed in de gaten! Mooie buikfoto's!!!!!!! Poemelke Wat vervelend dat lizzy de fles niet pakt had ik met Sem ook (had gewoon te weinig geoefend of gewoon niet geoefend met fles.. oeps..) Er is een fles en die heet tommy tippy zoiets en die is in de vorm van een tepel dat schijnt te werken bij kinders die de fles niet accepteren.. Succes en ik hoor het wel! Lydia wat een mooi koetje (meisje) hebben jullie! Lely Fijn dat het met jou en de kids goed gaat en succes met het vinden van een baan mn duimen draaien! Koolmees Hoe is het met jou en Lenn wat een mooi ventje hebben jullie! Chulla Hoe is het Damine? slaapt hij al beter? Nina wat fijn dat je ze goed voelt geniet er lekker van!! Sas Hoe is het met Jou? Lekker hier komen als je iet kwijt wil over je vader wij kunnen er tegen!!! Sammie Balen van je rug.. Spannend weer in het ziekenhuis wannneer weten jullie meer? Mol dikke knuffel voor jullie mijn duimen draaien nog steeds voor jullie!! XD wat worden ze toch snel groot he Sem is ok alweer 9 maanden! Echt een manneke! hihi maar zoooooo lief enm leuk!! @magic de 27e in nijmegen geweest op de echo is het balletje wel te zien het zit allleen in het lies kanaal.. Hij moet zoiezo geopereerd worden omdat het balletje niet zelf naar beneden kan door de operatie van zn liesbreukje.. De vraag is nu alleen overleeft het balletje in het lies kanaal?? Het is daar te warm eigenlijk en het was nu kleiner dan het andere balletje.. Maar voor de vruchtbaarheid hoeft het geen gevolgen te hebben.. Gelukkig.. Dus we hebben 11-06 een 2e echo afspraak staan en daar gaan ze dan kijken of ze het balletje naar beneden moeten halen ofdat het te klein is geworden en de restjes weggehaadl zullen worden. Sem mag pas in juli geopereerd worden omdat er ongeveer een jaar tussen 2 operatie's moet zitten Ik dacht doe nu maar meteen maar dat kon dus niet baal er wel enorm van maar het is niet anders... Sorry dat ik er lang niet ben geweest maar was jullie kwijt heb nl een laptop van mn mannetje gekregen en daar stond deze site niet geprogrameerd schaam schaam.. Ik kreeg net een helder moment en heb de media palyer aangesloten en ja hoor de site ston er nog op! Toch handig een backup hahah Liefs Magix en Sem
Heey magic dacht al waar blijft die nou lang niks van je gehoord. Het duurt wel even zeg voor hij weer terug mag naar het zh maar dat zeggen ze natuurlijk niet voor niks. Wel erg dat zo een klein mannetje al zoveel mee moet maken Hopelijk komt het allemaal goed. Hoe doet hij het verder?
@Magic, fijn dat je ons weer gevonden hebt! Wat heftig van zijn balletje hoor! zo klein en dan al operaties... pfff. wens je heel veel sterkte, zo zielig voor zo'n kleintje! Tommee tippee al geprobeerd, ook geen succes helaas... Ik gooi het er nu maar op dat het een fase is, die hopelijk overgaat, dus ik blijf het gewoon aanbieden, maar niet tot frustreren aan toe. Gisteravond is gelukkig goed gegaan, papa heeft haar om 19:30 in bed gelegd, en ze heeft niet gehuild en geslapen totdat ik haar om 23:15 wakker maakte voor een voeding! gelukkig maar!!! xxx
Hey meiden Chulla Hier alles goed morgen uitgebreide reactie nu ff eten halen.. Poemelke Je kan ook eens proberen om de dokter browns flessen Liefs Magic en Sem
Poemel; Misschien dat je de BreastFlow fles eens kan uitproberen? Die gebruik ik altijd op mn werk nl.. Speciaal voor bvkindjes! Hopelijk heeft dat effect!! Succes he! Xx Nina..
Hoi!! @ Poemel; ik ben benieuwd of ze meteen over stapt naar een bekertje. Wat een eigenwijs klein ding! @ Chulla; hij is wel héél lang wakker zeg... Wanneer moet je ook al weer naar de osteopaat? @ Sammie; fijn dat de uitslag goed was, maar wat balen dat je zo'n last hebt van de duivels. Krengen zijn het!! Hopelijk krijg je na het weekend ook wat duidelijkheid over je rug. Zo klote als je lijf je in de steek laat... En dank je wel voor het compliment @ Magic; je bent er weer!! Wat fijn dat het balletje er wel zit. Hopelijk is het in juni nog steeds groot genoeg, gaat de operatie goed en heeft hij er daarna geen problemen mee. @ de rst; hoe gaat het met jullie? Lydia? Sas? Nina? Fredje? Laurise? en wie ik nog meer vergeet! @ Eevie; hier alles goed. De fysio was pijnlijk, maar wel goed. Ze heeft flink gemasseerd. Ik heb ook een band meegekregen om te proberen, omdat ik zo veel last heb van de banden in m'n buik. Dat voelt wel fijn als ik een rokje aan heb, want dan heb ik weinig steun. Vandaga naar de vk geweest; m'n buik is echt hard gegroeid! Baarmoeder zit al er erg hoog, dus ik heb van de week echt last van maagzuur gehad. Dat was kennelijk die kramp die ik had! Verder was alles goed; hartje klopt lekker stevig, gewicht is nog prima, bloeddruk erg netjes, dus ik ben weer door de keuring. Dinsdag bloedprikken voor de bloedgroep van ons mopje. Die krijg ik over 3 weken te horen, zodat we weten of ik n spuit nodig heb vanwege de antuistoffen geloof ik. maandag start ik ook met een zwangerschapsgym-gebeuren. Wie heeft dat nog meer gedaan en wat vond je daarvan? Ik wil even kwijt dat ik dit zo'n fijn topic vind met jullie. Jullie zijn zo lief!! Fijn weekend lieverds!
@eevie we hebben 22 maart een afspraak,ik moet wel zeggen dat hij vandaag wel erg goed heeft geslapen ligt nu ook al lekker te slapen nu nog hopen dat de nacht ook zo goed gaat. Wat goed om te horen dat alles goed gaat met de baby,vind het zo leuk om te lezen dat je zo erg veel geniet van je zwangerschap. Ik heb nooit zwangerschapsgm gedaan,enige wat ik deed was me zelf volproppen en aankomen geniet er lekker van meis
Welkom terug Magic! Haha! Chulla, ik kan me voorstellen dat je moe ben van de zorgen en het slechte slapen van Damine. Het vreet ook aan je. Ik hoop dat de osteopaat jullie kan helpen. Eevie: leuk hè als je zo ontzettend zwanger bent! Nog even en je kunt je voeten niet meer zien en manlief moet je scheren haha! Ik heb een korte cursus gedaan maar vond het maar zweverig gedoe en had er niets aan tijdens de bevalling. XD, de resultaten van jullie bezoek aan de osteopaat klinken goed! Poemel, lastig dat jullie meid niet uit de fles wil drinken. Ik heb geen tips. Het enige dat een collega wel eens noemde is foppen door de fles onder haar oksel te klemmen en kind in de rugbygreep te nemen. Maar dat had je al geprobeerd geloof ik? Sammie, de resultaten klinken veelbelovend! Spannend. Willen ze IVF in je eigen cyclus doen? Hier, ik snap er niets van. Blij met mijn positieve ovu test, maar nu heb ik al drie dagen een positieve test??!! Dat is toch raar? Nu staat er in de handleiding dat de test niet altijd goed werkt bij PCOS. Dit heb ik maar in hele lichte mate. Zou dat dan zoveel uitmaken? Arghhhh!