@Chulla: Dank je voor het duimen @Xd24: Ik kan me voorstellen dat een dagje Efteling nog heel zwaar is, fijn dat Julan zo'n fijn mannetje is! @Lelymupske: Spannend, het begint al op te schieten! Hier nog geen bloed gespot. Wel voelt het sinds gisteren alsof de ongi elk moment kan losbarsten. Vandaag ook met vlagen misselijk en hoofdpijn. Eigenlijk heb ik er geen vertrouwen meer in, maar van de andere kant begint normaal het bruinverlies snel nadat de 1e tekenen zich aandienen en nu nog geen bloed. Ik zit nu op bijna 9 dagen na eisprong, de vorige keer begon het bruinverlies op 8 dagen na eisprong. Ach ja, we wachten maar weer af zucht....
@Koolmees; spannend zeg voor jou. Nog een paar spannende dagen te gaan dus. En elke dag zonder bloedverlies is er weer 1 toch! @Eevie; zo'n ei kan ook ineens heel snel gaan groeien. Ik heb ergens gelezen dat het tot de 14mm langzaam gaat maar dat het daarna heel snel kan gaan. Positief blijven dus! Ik ben na 3 weken wachten vandaag weer terug geweest. Ze willen toch nog een ronde clomid proberen alleen nu 62,5 mg. Dat willen ze omdat ik 3 rondes heb gehad waarvan het 2x is aangeslagen en 1 daarvan zelfs zwanger ben geweest. 1 ronde heeft het dus niks gedaan. Als het deze ronde niet aanslaat kan ik gaan spuiten. Maar ik hoop natuurlijk dat de clomid toch weer z'n werk gaat doen aangezien dat wel makkelijker is. Ik zit nu op cd3 en moet dinsdag (cd9) weer terug.
50 mg sloeg niet aan en met 75 mg had ik overstimulatie. Raar he. Ik hoop dat dit dus wel wat doet maar het is raar breken zo'n tabletje.
idd wat een rare hoeveelheid, hoe neem je dat in? hier gyne geweest, echo wou ze nog niet doen, te vroeg, bloed getrokken, het is nu officieel wij zijn zwanger... 5 juli eerste echo,spannend en idd die pijntjes horen erbij
Een heel tabletje en dan een halve nog een keer doorbreken. Proficiat! Leuk hoor. Nu lekker gaan genieten!
Hoi Meiden! @Belgischemama, super meid!! hoe hoog was je HCG? @Koolmees, ik blijf voor je duimen meid! Ik had precies dezelfde kwalen toen ik zwanger was hoor, dus pin je niet te zeer vast op andere signalen, het kan nog! @Kimsel, ik hoor het ook voor het eerst 62,5mg! maar ja als het werkt, zou toch super zijn! Vind je de tabletten niet vies? Bah ik vond ze zo smerig! @Chulla, proficiat met de goede echo meid! een hele geruststelling dat alles prima is met de beeb!! @XD, wow meid dat is snel!! Ging alles goed met Julan? tenminste was hij mee? Ben je ook al ergens in geweest? Doe je wel voorzichtig meisje!? @Hier, nou meiden, we komen net terug van de verloskundige! Onze kleine frummel lag er weer prachtig bij, we hebben hele mooie foto's! het hartje gehoord, en daarna nog eens mogen kijken, toen lag de beeb weer helemaal anders!!! En ik moet jullie stiekem nog wat vertellen.... We mogen op ROZE!!!!! De verloskundige kon het al zien!!!! We krijgen een meisje!!!!! xxx
@Poemelke; wat leuk zeg! Wat goed dat ze het al kon zien! Ik slik ze altijd met veel water dus ik proef er niet veel van. Hopelijk slaat het inderdaad aan ja. De vorige keer was ik met 75mg zwanger dus ik ga voor hetzelfde resultaat (alleen nu met een andere afloop).
@Kimsel: Wat goed dat ze zo creatief zijn met het bepalen van de hoeveelheid, hopelijk zorgt het voor een succes, ik duim voor je! @Lydia1986: Dank je Hoe is het nu met jou? @Belgischemama: Jaaaa wat goed! Op naar de 1e echo! @Poemelke: Jaaaa een meisje wat leuk! Gefeliciteerd! Zo te lezen genieten jullie er helemaal van, helemaal goed En hier wordt het eentonig, maar nog steeds geen druppel bloed, wat is de laatste wachtweek toch ellendig
gaat wel .. mn buik pfff... maar wel leuk een hyper actievelingetje in mn buik .. ( maar ze snapt niet dat ze niet door de BM+mn ribben heen kan )
@lydia 5 juli @ poemelke ik weet het niet meer sorry ik was door het dolle heen, maar ik zou in de 5de week zitten
Gefeliciteerd Belgische mama! Poemel; jij ook gefeliciteerd met t kleine meisje! Ik had dat vermoeden bij jou ook al. Ik dacht dat t bij ons n jongetje zou zijn. Denk toch wel vaak aan m... Morgen weer n echo, ben benieuwd! Xx
@belgische mama: gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er lekker van. @poemel wat leuk dat jullie een meisje krijgen, geniet lekker van je zwangerschap. @Koolmees vervelend is dat heh dat wachten zo lang duurt, laat het bloed ook maar weg blijven op naar een positief resultaat Hier is het nog steeds wachten, nog geen bloed in aantocht, het wachten duurt wel lang op deze manier maar goed het is voor een goed doel.
poemelke.. een meisje.. whoei en belgische mamma.. super joh!! bevestiging!! ik dans en strooi nog ff door wie weet komt de bevalling dan wel op gang 2 vliegen in 1 klap
@belgischemama nogmaals van harte geniet er lekker van @poemel jullie ook gefeliciteerd met jullie meid leuk zeg @xd ja alles was gelukkig helemaal goed en hoe gaat het met jullie knapperd? @lely zie dat je nog 4 weken moet dus effe geduld hebben meid
@belgischemama; en waarmee is het nu uiteindelijkk geslaagd? Heb je nooit een goede eisprong gehad met de Clomid?