Voor jinte is het wel superleuk een zusje of broertje die niet veel jonger is dan haar kunnen ze lekker samen spelen
@Lydia1986: Jaaaaa wat goed, gefeliciteerd!!! Geweldig zo snel! Geniet ervan @Mol81: Jij hebt dus ook een keizersnee gehad? Veel last hier valt wel mee, af en toe als ik wat teveel gedaan heb voel ik de wond een beetje, maar verder gaat het gelukkig goed. Het was inderdaad even verwerken dat ik zoveel van de eerste momenten met Lenn heb gemist, maar nu er hier meer ritme is en ik volop de kans heb om van hem te genieten, is ook dat een stuk beter geworden. En de borstvoeding zorgt er ook wel voor dat de band versterkt wordt Wat spannend dat je een ei hebt gevonden!! Mijn duimen draaien hier voor je meid! @Nina85: 13 weken alweer! En een leuk vooruitzicht zo'n vakantie, groot gelijk! @Eevie: Mooie buik hoor! En die buik kan idd veel groter (kijk maar in mijn album ) @Poemelke: Wat vervelend dat Lizzy de fles niet wil, ook al heb je al van alles geprobeerd. Misschien zeg ik nu iets wat helemaal verkeerd is (ik ben geen expert), maar zou je haar niet met een tepelhoedje kunnen voeden om daarna de overgang naar fles makkelijker te maken? Hier voed ik namelijk nog met tepelhoedje, omdat hij in het zkh steeds de fles kreeg en we pas laat (dag 4) aandacht konden besteden aan borstvoeding (was belangrijk dat dit snel ging lopen). Nu probeer ik dat af en toe weg te laten en zo weer af te bouwen. Misschien dat dat andersom ook zo werkt?? Maar nogmaals, misschien zeg ik nu wel iets heel fouts @Chulla: Alvast succes voor de 22e, hopen dat het resultaat heeft! @Sammie26: Wat fijn dat de uitslagen zo goed waren! Duimen draaien hier! @Magic dream: Wat sneu dat Sem geopereerd moet worden, wel een geruststelling dat het geen gevolgen heeft voor zijn vruchtbaarheid! Hier gaat het prima. Lenn is heel tevreden, komt goed aan en slaapt goed. 's nachts wordt hij 1 keer wakker voor een voeding, maar de rest van de nacht slaapt hij. Morgen ga ik hem nog eens opnieuw laten wegen, ik verwacht namelijk dat hij inmiddels boven de 4 kg is en dan mag ik naar een voeding minder per dag. Met mij gaat het steeds beter. Het is wel af en toe creatief zijn, omdat ik niet zwaar mag tillen en ook met wandelen merk ik dat ik niet te snel te ver moet gaan lopen, maar met opbouwen komt dat vanzelf allemaal goed. Het is hier volop genieten
@koolmees, eigenlijk is dat een super idee! Daar had ik nog niet aan gedacht, aleen... Ik heb in het begin ook met tepelgoedje gevoed, vanwege Lizzy's vroeggeboorte, ze had het te zwaar zonder. Het valt in elk geval te proberen, maar sta er nie echt op te springen om dat ding weer te gebruiken... Weet niet zonder is veel fijner voeden, zul je straks wel merken! Maar ik gooi dat ding straks in de sterilisator en dan probeer ik het morgen eens uit, moeten straks weg, thnx voor de tip hoor! Ik laat weten hoe het ging! Xxx
Pffff... Wat n weekend... Gisteren zijn onze beste vrienden uit elkaar gegaan, veel met m'n beste vriendinnetje gehuild dus. Bah... Uiteindelijk heb ik te veel gedaan en had harde buiken. Vandaag dus rustig aan, dingen doen waar ik rust van in m'n hoofd krijg! En gek genoeg is dat de kleertjes wassen, zodat ik dinsdag bepaalde dingen kan strijken. Niet alles denk ik, of is dat nodig? We hebben echt onwijs veel gekregen! Ons mopje heeft echt voor n fortuin aan kleding klaar liggen!! Hebben jullie tips voor n handige indeling van kast en commode? En waar hebben jullie de dekentjes vandaan voor wieg enz. En wat voor iets? Fleece mag toch niet? Xx
oeh das niet fijn .. haar keus dus ook niet ?.. dekentjes en lakentjes heb ik vd prenatal + kleine bij de wibra (fleese wel) indeling.. heb in de commode de : luiers,slaapzakken,doekjes,kussenhoezen,beddengoed,tegrote kleren,wattenstaafjes enz,hydrofiele doeken,handdoeken voor jinte,prulletjes ( maar heb zelf ene commode gemaakt die heel groot is.. ) schoentjes/slofjes en rest allemaal in de kleding kast
Ja wel haar eigen keus, maar tja dat verdriet he. Beseffen dat iets toch echt niet meer gaat, is zo moeilijk als je nog wel van de ander houdt! Wij zagen dit al wel langer aankomen )zaten zelfs in therapie!). Ben dan zo blij met mijn Eevieman! Wij zijn echt een sterk team. Ja Lydia, jij hebt wel een gave commode! En erg groot. Fijn! Hoe zit de indeling bij de rest?
@Poemelke: Hier probeer ik ook van het tepelhoedje af te komen, als hij goed drinkt, drinkt hij soms wel 15 a 20 minuten goed zonder tepelhoedje, maar een hele voeding lukt nog niet zonder commentaar Maar dat komt vanzelf wel, gewoon blijven proberen. Ik hoop dat het zo bij Lizzy lukt, ben benieuwd! Succes! @Eevie: Wat rot voor je vrienden Hier had ik wel alles vooraf gewassen/gestreken, maar ik had ook niet zoveel kleertjes gekocht, omdat we toch het geslacht nog niet wisten. Hier heb ik voor in de kinderwagen wiegedekentjes van de Hema. In de commode liggen: luiers, billendoekjes, hydrofieldoeken, washandjes, spuugdoekjes, verzorgingsspullen (voor in bad enzo). En de rest ligt allemaal in de kast.
Eevie, he wat naar Indeling: ik heb in de commodela luiers, sokken en hydrofiele doeken liggen. En ook nog wattenstaafjes. In het kastgedeelte eronder spullen waar we weinig aankomen. Badje+tummytub ligt daarin, die gebruiken we al een hele tijd niet meer. Ook ligt daar een voorraad met billendoekjes en pakken luiers. En zwemluiers enz. in de kledingkast heb ik alle kleren (en wij hebben kennissen met een jongentje van precies een jaar eerder dus ook erg veel, LEUK!!) En in de lades van de kast ligt zijn beddengoed, en omslagdoeken enz. Ik heb een deken van Koeka in zijn bedje, en die gebruiken we altijd. Deze is wel zo fijn! Heerlijk zacht! Liggen in de kast nog een paar andere, wel fleece hoor. Maar dan gebruik in een katoenen laken voor eromheen. Maar die gebruiken we alleen als de koeka deken in de was zit. Vind die deken persoonlijk wel echt een aanrader (nadeel is dat ie wel duur is, maar heb m toen voor mn verjaardag gevraagd). De andere dekentjes zijn gewoon van de wibra.
balen evie, ook kinderen? lydia en hoe reageerde je omgeving? hier strak naar de ka met leroy hij komt te weinig bij
@bmama krijgt leroy bv of wil hij niet goed drinken? @poemelke hoe gaat het met lizzy pakt ze de fles al? @koolmees hoe gaat het met jou? nog last van de wond? @xd en loopt julan al? @eevie wat vervelend zoiets wens je niemand,hebben ze ook kinderen samen? De indeling hier commode: luiers,luierdoekjes,washandjes,hydrofiele luiers,slaapzakken,omslagdoeken,lakens,aankleedkussenhoezen,sokken, verzorgingsspulletjes kast:kleren,in de lades dekens,speelkleden
Haha nee hij loopt nog niet Wel aan de hand trouwens, maar ik hoop dat hij het daar nog even bij laat eerlijk gezegd hihi Even spammen:
Thanks Chulla voor je leuke reactie op mijn avatar, en Lydia volgens mij ook.. Zal ik haar even spammen.. als jullie het vervelend vinden moeten jullie het zeggen hoor.