Wat een prachtig kereltje Xd!!! @belgmama, hopelijk komt het gauw in orde met Leroy! @eevie, wat vreselijk vj vrienden! zo'n verdriet altijd... hoe voel jij je? @hier, alles ok! Lizzy pakt de fles nog niet, tepelhoedje nog niet geprobeerd.. Ze heeft afgelopen nacht van 21:30 tot 8:30 doorgeslapen! ik wist niet wat me overkwam! dacht echt dat ik door haar gehuil had heengeslagen, maar ze heeft gewoon lekker doorgeslapen! Ze zal het wel nodig hebben want ze ligt nu ook alweer een half uur in de box te slapen! Ik zal ook even spammen!:
Ohh Poemel wat is Lizzy alweer veranderd zeg! Mooie meid hoor!! laurise en julan hebben een date (voor over een jaar of 16 oke)
Dank je poemelke! jij hebt ook een hele mooie meid, mooie donkere ogen!! Wat fijn dat ze heeft door geslapen Ja dat staat xd en dan gaan de mama's ook bij elkaar zitten
ja ze is een lekker ding! ze heeft trouwens grijs/blauwe ogen maar dat zie je niet zo goed op de foto! tot wanneer zijn de oogjes van jullie kids veranderd? xx
Julan zn ogen waren eigenlijk al zo bij de geboorte, dus ik weet niet tot wanneer het kan veranderen.... Op de foto lijken haar ogen bruin
@poemelke wat een schatje . @xd echt al een mannetje hebben jullie ziet er echt stoer uit. @laurise jullie hebben echt een prachtmeid jammer dat xd me voor is @bmama heb jij een foto van leroy? (die hadden we volgens mij nog niet gezien of begin ik nu op xd te lijken)
Wat een knappe kinderen hebben we in dit topic!! Dat geeft hoop voor de toekomst Misschien kan ik Lenn alvast reserveren voor ons dotje? We hebben vandaag alle kleertjes in de kast geknald, jeej! Het ziet er al zo leuk uit! We hebben zóóóó veel gekregen. ik kan echt heel eerlijk zeggen, dat we 1 jurkje, 2 broekjes en 5 truitjes hebben gekocht. De rest? Gekregen! Ik zal daar dan eens even een foto van spammen. Klopt het dat ik de eerstvolgende ben die gaat bevallen? (Ik voel verder geen druk hoor) Nog een week of 13.... Ik heb een beetje last van mn buikspieren, zo net onder m'n ribben. M'n baarmoeder is in 4 weken 6 cm omhoog gekomen, dus het gaat hard!
Eevie, wat gaaf die volle kast Leuk he zoveel krijgen, ik ben altijd hartstikke blij als we weer kleren voor Julan krijgen (krijg altijd erg veel 2e hands, altijd leuk!) Volgens mij ben jij idd de eerste die moet bevallen! Was je nou al naar zwangerschapsgym geweest?
Ja gisteren!! Was flink, haha! Het begin was vooral heel actief; aerobics-idee zeg maar. Ik ben totaal niet sportief, maar ik was blij te zien dat ik niet de minst soepele was. Daarna kregen we puf-uitleg, dat was nuttig. Ik vond het wel heel heel erg leuk!! Ik vind dat soort dingen wel altijd heel spannend, vind t n beetje eng pm zo nieuwe mensen te ontmoeten. Maar dat heb ik achter de rug. Xx
Hey hajar! Wat leuk iets van je te horen. Proficiat! Hoe gaat het? En hoe heet jullie zoontje. Foto? Bm, ah wat een lieverd! Mooie foto van de 3 kids Eevie, fijn dat de zwgym leuk was! Leuke mensen? Ik vind dat ook altijd spannend zooets hihi
@eevie je hebt indd veel gekregen altijd leuk,is de babykamer nu al helemaal klaar? @hajar gefeliciteerd meid @bmama mooie kindjes heb je echt schattig @lydia hoe gaat de zwangerschap?