Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    oehh... ik ga ook ff spammen :)

2. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
  3. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Mooi kindjes allemaal!!!

x Magic en Sem

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oeh, ik spam morgen n foto van m'n pretecho!! :D
    Kamertje is echt nog niet klaar, maar ik heb het zoooooooo druk op t moment.... Ben amper n avond thuis, werk ik druk en ben zo moe....

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mooi meisje lely!
    Zo magic, wat is Sem alweer een grote vent zeg! Tijd gaat echt snel he. Mooi manneke!

Eevie, denk wel aan jezelf en de kleine he:)

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja doe ik. We plannen nu avonden voor ons samen inen zeggen dus ook nee tegen anderen. Het is op m'n werk gewoon druk; moet veel avonden op komen draven en dat wordt als vanzelfsprekend gezien. Maar ondertussen "maken ze zich zo'n zorgen om me". Belachelijk. Dus ik trek grenzen; ik ga op bepaalde tijden naar huis en iedereen zoekt t maar uit.
    Zo, de beeb is druk!! Ik heb echt t idee dat ze veel wakker is, ze beweegt zó veel!
    Nog 1 nachtje, dan zien we dr...

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik zeg altijd; als je zwanger bent mag je egoistisch zijn! Vooral alleen aan jezelf (en baby) denken!

Ben benieuwd, je plaatst een fototje he?

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Het voelt soms ook wel egoïstisch. Maar andere dingen zijn gewoon niet meer belangrijk!! ;)
    Oh yeah, natuurlijk plaats ik n foto! Duim voor me dat ze nog steeds n meisje is? ;)

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik duim haha:)
    Weet je wat het is, de rest is ook gewoon niet meer belangrijk! Hihi

10. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    dank u dames, mooie kindjes allemaal.
    proficiat ad dame(ff naam kwijt) die bevallen is.

11. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @eevie hoe was je echo

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Het was echt heel erg leuk!! Ze hield haar handje de hele tijd bij haar gezichtje, zo lief. Ze ligt nog in stuit, maar dat is niet erg. We hebben 1 hele leuke foto, die zal ik hieronder zetten. Ik ben zo verliefd....

13. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Lief ...die handjes er zo voor

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    :D Ik heb nog wel meer foto's, maar vind deze zoooooo lief! Het was echt heel fijn...
    Sammie, hoe is t met jou?? Xx

15. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @lely wat een mooie meid hebben jullie .
    @magic ook een mooi ventje en indd al groot,kan hij al staan?
    @eevie wat een leuke echofoto.

hoe gaat het met de rest van de dames??
    hier gaat het goed damine doet het goed het gaat steeds beter met slapen,eet heel goed kan lekker spelen dus heerlijk nu alleen nog de nachten doorslapen;)

16. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    #2836 chulla, 15 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2012
    Even een vraagje voor de mamas waarvan de kinderen al (bij)voeding krijgen.
    Damine heeft tot gisteren fruit uit potjes gehad,maar wil liever zelf verse fruit en groentehapjes voor hem maken.
    Nu lees ik dat je fruit zoals bijv appels en peren eerst moet koken voor je ze pureert is dat echt nodig? en doen jullie dat ook?
    Want heb dat namelijk niet gedaan,ook nooit voor de andere kids.

Dan nog iets ook heb ik een klein beetje sap van een sinaasappel bij zijn fruit gedaan zodat ik het makkelijker kon pureren nu weet ik wel dat sinaasappel(sap) een laxerende werking hebben dus dat is dan zeker ook niet goed?

Graag wat tips van hoe jullie babyvoeding klaarmaken vooral in het begin.alvast bedankt schatjes

I know mama van 3 die nog heel wat moet leren:$hihi

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Eevie, wauw. Mooie echo. Zo schattig dat handje!!

Chulla, ik heb nooit appel ofzo gekookt.
    Ik deed een appel (met schil) door de staafmixer, je hebt wel kans dat het dan heel dun is. Misschien kun je er dan banaan door doen? Dan is het iets steviger (of zo'n liga koekje).
    Een goede rijpe peer kun je makkelijk prakken.
    En sinasappelsap doe ik ook hoor, ik denk dat je dat per kindje moet bekijken. Julan heeft er nooit last van gekregen dus waarom niet:)

Mango viel hier trouwens goed in de smaak (nu niet meer, hij begint nu wat kieskeuriger te worden haha)

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    IK BEN WEER EENS WAKKER!! :(
    Is het erg dat ik n beetje boos ben op m'n schoonmoeder? Ze heeft t namelijk gepresteerd om m'n schoonzusje (van 13) ongevraagd mee te nemen naar de echo, terwijl we heel duidelijk alleen 'oma's' hadden uitgenodigd. Eevieman heeft t van te voren zelfs nog gezegd dat dat niet de bedoeling was. Ben echt even naar de wc gegaan, om mezelf te herpakken. :( Ik kan daar nu kennelijk heel erg vsn ondersteboven raken... Eevieman reageerde: "Oh, heb je haar meegenomen?!"
    Zij: "oh mocht dat niet dan??". Zucht. NEE!! We hadden al 3 mensen extra mee, dit is heel bijzonder voor ons en we willen JOU erin laten delen en dan beslis jij zoiets voor ons? NEE, DAT WAS NIET DE BEDOELING, AAAAAAHHHH! (Ben niet gefrustreerd hoor!) ;)
    Toppunt; m'n (stief)schoonvader ging tijdens de echo bellen. Wel 3x en ze nam nog op ook... :(:$ Toen was ik echt boos. Ik wist me geen houding meer te geven, dus heb maar heel weinig gezegd daarna....
    Gelukkig was ons mopje fantastisch, maar ik vraag haar nooit meer mee voor zoiets. :(

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ahhh dan zou ik ook zwaar pissig en geirriteerd zijn!
    Maar ik denk dat je smoeder er niet al teveel over nagedacht heeft?
    Ik zou iig ook flink over de zeik zijn!

Heb je nog kunnen slapen?

Hier vanaf 4 wakker, julan heeft buikgriep denk ik. Heel veel overgegeven. Ik hoop dat hij zo even gaat slapen dan duik ik er ook nog even in.

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik was ook zwaar over de zeik!! Dat flik je toch niet?!! Ik ben er nog steeds boos om.

Deel Deze Pagina