Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Schoonloeder haha! Wij hebben mooiste iemand anders meegenomen naar het zh of echo's etc. Zelfs na de bevalling hebben we bewust een uur of 6 gewacht met het bellen van iedereen zodat we tijd met elkaar hadden. Was ook 's Nachts en niemand wist dat we naar het zh waren.

Leuke foto's dames!

Hoer geen nieuws. Kan op zijn vroegst volgende week woensdag testen maar ik voel of merk nog niets bijzonders aan mijn lijf.

2. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @xd oke bedankt ja heb het ook gwn zo gedaan hij vind het heerlijk alleen sinds gister is zijn ontlasting wel wat dikker en groen van kleur verder nergens last van.
    Ahh wat zielig voor julan hoop dat hij zich snel beter voelt.

@mol mijn duimen draaien voor jou meid

Hier gaat het goed Damine heeft net zijn eerste groentehapje gehad en vond het erg lekker hoop maar dat hij er ook goed op reageert.
    Volgende week donderdag naar de osteopaat ben benieuwd en hoop dat het gaat werken.

nog een hele fijne weekend dames

3. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @Eevie, mooie foto meid, ik kan me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent in je smoeder. Ik had denk ik het zelfde gehad, want dat is niet wat je afgesproken had en ik kan me voorstellen dat je dan heel grimmig wordt.
    je mag best wat boos zijn is in dit geval ook terecht.

@hier gaat het niet zo heel goed. Ik heb op moment zo ontzettend lastt van me rug dat ik nauwelijks normaal kan lopen. zeer vervelend en frustrerend. De foto van me rug is niets uitgekomen, verder hebben we onderzoeken in het ziekenhuis, ik heb deze maand geen hormonen gehad en ze gaan nu in het ziekenhuis kijken of ik ovuleer. aan de hand daarvan wordt verder gekeken en onderzoek gedaan. Voordat we dus ook maar IVF of ICSI krijgen zijn we weer een poosje verder. we zitten dus eerst weer in die medische male molen. verder ben ik dan ook even niet actief hier omdat ik gewoon op ben, door me rug en druk aan het solliciteren nog twee weekjes werken, weliswaar maar drie dagen maar toch, door me rug zijn het lange dagen.

4. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    Wat is het rustig hier:)

5. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Druk druk hier.. Manlief is volgende week jarig en hebben gister het eerste deel van de visite gehad.. Dus voorafgaand de boel opruimen en zo... Druk...
    Manlief was zelf enorm druk op zn werk...dus laat thuis...
    Vandaag met kids naar mn ouders geweest, manlief lag met migraine op bed..
    Rond kwart over acht thuis...gaaaar... Maar ik hou jullie in de gaten hoor...hihi

6. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Succes met wachten tot woensdag Mol! Hoop zo dat je niks spot! Ik dans, duim, dans en duim voor je!!

Xx

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sammy, he wat rot toch van je rug!!
    Chulla, ja bij vast voedsel is de ontlasting ook gelijk wat dikker!

Mol, mijn duimen draaien!! Ik hoop het zo!

Hoe voel jij je Nina?
    En eevie, heb je je schoonloeder nog gesproken?

@hier, rot weekend gehad. Julan was zo ziek Germ:( Het kwam er constant van boven en onder uit.
    vrijdag nog bij de ha geweest... En zaterdag bij de HAP, hij was zo ziek. Moesten ors geven tegen uitdrogen, hij zat op het randje.
    Heeft heel het weekend bij ons gelegen, hij was te suf om zn hoofd op te tillen. Pff bij het overgeven heb ik met tranen in mn ogen gestaan, vind dat zo superzielig voor zo'n klein mensje!
    Hij is nog niet de oude maar het gaat alweer stukken beter, er zit wat meer leven in.

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey ladies,
    Ben een weekendje weg geweest met mn toneelgroep. Erg vermoeiend, maar wel ontzettend leuk!!

@ Mol; wij zeggen nu al tegen onze omgeving dat we de eerste week geen bezoek willen hebben, zodat we kunnen wennen. Als alles heel goed zou gaan, dan kunnen we altijd nog zelf mensen uitnodigen. Dikke kans dat we dat toch wel doen, maar ik wil niet omver gelopen worden door visite... En ik weet nu wel wie ik dus niet als eerste ga bellen! Nou stond mijn sloeder niet hoog in mijn lijst om te bellen, dus dat scheelt, maar goed... Ik vind het vervelend voor Eevieman. Hoe voel jij je?
    @ Chulla; bijna naar de osteopaat!
    @ sammie; wat vervelend dat je nog steeds zo veel rugpijn hebt! Maar als ze op de foto's niets kunnen zien, wat is dan het plan om de pijn te verminderen? Ik snap dat je niet zo veel schrijft... We denken wel veel aan je!!
    @ Lely; mannetje weer beter?
    @ Nina; al weer 14 weken meid!! Hoe voel jij je?
    @ XD; hoe is het met kleine Julan? Vandaag al wat beter?

Verder heb ik weinig te melden. Ik ben onwijs moe en heb 2 superdrukke weken voor de boeg... Bah.... Nog 5 weken werken!
    x

9. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @lely hoe gaat he nu met je man al wat beter?
    @sammie wat vervelend van je rug meid helpt fysio ook niet?
    @xd ahh wat zielig voor julan heo gaat het nu met hem?
    @eevie wat moest ik lachen bij het lezen van jou post hahahha je "sloeder "staat dus niet hoog op de lijst hahah mooie naam

Hier zijn we zondags gaan zwemmen met de kids was heerlijk alleen vond damine het water niet echt leuk was wel jammer.

Donderdag naar de osteopaat ben benieuwd want hij is alweer 3 nachten achter elkaar om de paar minuten wakker gisternacht bij ons in bed genomen omdat ik gwn te moe was van het heen en weer lopen alleen helaas niet veel geslapen.

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Eevie, denk je wel aan jezelf meid:)

Julan is nog steeds niet fit. Hij heeft echt een fikse buikgriep. Zo zielig. Drinken gaat nu goed maar sinds vrijdag heeft hij eigenlijk niets meer gegeten. Dus geef hem nu wat extra fv.
    en de nachten zijn nu even vreselijk haha... Maargoed, hopelijk is hij snel beter.

Chulla, ik ben benieuwd bij de osteopaat. Wij nemen julan ook bij ons in bed hoor. Heb het 25x heen en weer lopen ook opgegeven. Zo kunnen we iig nog een beetje slapen

11. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Dag dames!
    Ook hier terug van een weekendje Eifel in Landal Greenparks!
    was erg gezellig! heerlijk even ertussen uit!

@eevie, het aftellen begint! ik leefde ook zo uit naar mn verlof! maar het was ook weer zo voorbij! Tjemig ik had mn schoonmoeder ook wat anders verteld! vreselijk, sommige mensen denken echt niet na! maar ja wat moet je dan op zo'n moment he...
    Wij hebben niemand meegenomen naar de echo's dat was ook echt iets alleen voor ons saampjes, misschien moet je dat ook maar doen eevie, frustratie is nu wel het laatste wat je kunt gebruiken! heb je haar nog gesproken nu?
    @mol, hoe voel je je? nog niks gespot?
    @Xd, jemig hij heeft het goed te pakken dan! zielig voor zon kleintje!

@hier, met Lizzy gaat het super! weekendje was leuk, maar ze is wat ontregeld erdoor, ze hecht behoorlijk aan haar ritme en regelmaat, als er wat uitzonderingen zijn dan merk je dat behoorlijk aan haar. Maar goed we weten het dus kunnen we er rekening mee houden!

xxx

12. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    die pijn in me rug is niets aan te doen ik moet er mee leren leven. en naar me lichaam luisteren. maar als ik daar helemaal aan toe geef kan ik helemaal niets meer doen wat ik leuk vind. de fysiek vind dat het goed ging maar dat gaat het dus niet dus ja wil ik eigenlijk ook niet weer verspilde moeite. ik probeer zoveel mogelijk naar me lichaam te luisteren. alleen ik heb de pech dat ik een karakter heb van een bezig bijtje dus dat wordt heel moeilijk om daar van af te stappen. rugklachten zit bij ons in de familie. hopen maar snel op een wonder en dan even negen maanden er geen laat van hebben. maar dat wonder blijft nog even uit omdat we weer in die mmm molen zitten. hopelijk snel goeie actie en goed nieuws we wachten af. ik ga nog even verder met werken me laatste dagen hier. offday en nog niets anders weer. tot snel dames en eevie denk je om jezelf meid!!!!!!!!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Poemel, fijn dat jullie zo genoten hebben!!

Sammie, heb je al eens voetreflextherapie gedaan? Ik vind dat echt een aanrader voor als je rugklachten hebt.

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi hoi,
    Het is zo moeilijk om aan jezelf te denken, als je sommige dingen gewoon écht moet. Ik kan niet zeggen "Jongens, ik doe geen oudergesprekken, want ik ben te moe!" Helaas.... :(
    En volgende week weer zo'n week met veel avonden op school; ik vind dat ik het niet naar mijn collega's kan maken.

@ Poemel; ik heb mijn sloeder niet meer gesproken. In het begin hebben we alle echo's ook alleen gedaan; dat was ons moment. Maar ik vond het wel heel fijn dat mijn eigen moeder er bij de 20 weken echo bij was. De pretecho wilde ik ook wel delen, dus stiefmoeder en schoonzus meegevraagd. Kon het niet maken naar sloeder toe om haar dan dus niet te vragen. Maar goed, dit was dus 1-malig. De rest hield zich gewoon netjes op de achtergrond en zij hebben gewoon gedeeld in ons moment. Zoals het hoort. Maar goed, ik ga me er maar niet meer druk om maken!
    Fijn dat jullie zo'n leuk weekend gehad hebben! Heerlijk, zo genieten!
    @ Sammie; Ik hoop zo dat jullie wat sneller door de mmm heen kunnen. Dat is zo'n klotetraject!

Ik ga eten meiden, moet om 196.00 weer paraat staan!
    xx

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi lady's,

XD: zielig hè als je kleintje zo ziek is. Vocht is het belangrijkste. Eten komt wel weer. En lekker vertroetelen.
    Eevie; wat vliegt de tijd. Nog maar 5 weken werken! En het zijn momenteel drukke tijden in onderwijsland. Sterkte!
    Sammie; wat balen van je rug. XD noemde voetreflexzone massage. Dit geeft mijn moeder ook en het helpt echt goed. Maar wie weet is jouw rug er te erg aan toe? Sterkte!
    Chulla; ik hoop dat de osteopaat jullie kan helpen meid!
    Poemel: leuk, weekendje weg! Ik wil met Pasen of Koninginnedag een weekend weg. Lekker luxe ergens heen. Nog even op zoek naar wat leuks.

Hier; nog niets gespot en weinig gevoeld. Wel zere boobs en in het weekend een keer flink overgegeven. Maar voel ook krampen. Het wordt m niet meer denk ik. Ik wacht tot zaterdag af.

16. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik zie trouwens bij Lydia in haar onderschrift dat ze waarschijnlijk een MK krijgt?! Weet iemand er wat van?

17. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ja ik zie het ook staan bij Lydia.... Lydia? Wat is er gebeurd meid???
    Gaat het fout :(
    ?

Xxx

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Eevie ik snap je wel hoor... Zou je niet overdag wat eerder naar huis kunnen als je savonds moet werken. Is lastig met een klas natuurlijk...
    Ik heb ook wel eens savonds moeten werken maar dan ging ik overdag eerder, toch die rust pakken.

Oohh lydia, nee toch he?????

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @xd; s middags zijn er ook gesprekken. Morgen gelukkig weinig, dus dan gooi ik daarna m'n voeten even op tafel. ;)

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha ja dan is het lastig:)
    Succes met de gesprekken iig!

Deel Deze Pagina