Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hee lieverds.. Lief dat jullie aan
    Me denken zal ff m'n kopie/past van gister plaatsen :
    hoi !
    sorry alleen ff ego vandaag..

vanochtend een hoop bloedverlies en werd met t uur meer.. heb ook eerst een stolsel wat bloed leek verloren en daarna een stolsel die niet uit elkaar viel en intact bleef.. denk dat dat het vruchtje al is.. of weefsel ?? ik weet het niet kan er ook geen wijs uit..
    pff denk je een keer dat het ons gegunt is dat het zo snel lukt en dan krijg je dit.. pfff !!!! voel me echt zwaaar kut!!

ben bij de doc geweest en die heeft gekeken en die dacht aan een mk omdat mn baarmoedermond ook open was een beetje..

...

Tja nu afwachten maar denk zelf wel dat het Over is.. :(

2. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Sterkte nogmaals meis.. Was zo blij voor jullie zo snel!! Tja, nu afwachten ja.. Xx

Waarom zou je niet ff langs de vk gaan of de gyn? Voor een echo? Geeft je dat duidelijkheid, en hopelijk ook gelijk zekerheid! Zou dat zeker doen meis..
    Hoever ben je nu?

3. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @lydia wat erg meid een hele dikke knuffel voor jou

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Nina dat doen ze dus niet .. Zou vandaag 5+5 zijn.. Niet donderdag naar de doc en dan maken ze waarschijnlijk pas een echo afspraak..

5. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @Xd bedankt voor de tip, ik kijk het nog wel even aan met me rug, het is bij vlagen zo extreem. en ik moet mijn oefeningen die ik van de fysio heb gekregen blijven doen. dat is me bekken 60x per dag kantelen. Ik heb vandaag een redelijke goeie dag maar ik ben ook vrij.
    Het probleem is ook een beetje ik ben heel eigenwijs (al zeg ik het zelf)hihi, ik doe de dingen die ik leuk vind gewoon en ja dan moet je het soms bezuren. Maar alles zal wel goed komen, als ik me moeder geloven moet gaat het wel over als ik zwanger ben.
    @ lydia jeetje meid wat vind ik dit balen voor jullie was zo blij voor jullie.
    @poemelke hoe gaat het met je meid en de kleine meid.
    @ Mol geen bloed geeft moed zeggen ze wel eens toch, ik hoop zo voor jullie dat het wel raak is, alleen ja je lichaam is een raar wezen wat dat aangaat.
    @Eevie, ik begrijp het het onderwijs is in sommige gevallen best zwaar en helemaal als je zwanger bent. hoe voel je je verder dan? jeetje het gaat wel heel hard hoor.
    @koolmees hoe gaat het met je en met de kleine man.

@ alle overige dames hoe is het met jullie?

@hier, ik moest vandaag weer naar het ziekenhuis om te kijken of ik zonder hormonen ook ovuleer. Pff all die onderzoeken. Nou moet ik volgende week weer komen om te kijken of er verbetering in zat, want er was niets gegroeid en ze vermoedde dat ik zonder hormonen geen ei sprong krijg. ik dacht (heb het niet gezegd) dat had ik je zelf ook wel kunnen vertellen, want het heet niet voor niets PCO. Maar gelukkig weet ik nu wel dat het niet door het overgewicht komt want dan heb ik niet meer. Mijn BMI was keurig nu. Ik heb gezegd wordt er volgende week dan bepaald wat we verder gaan doen. En daar gingen we volgende week naar kijken. Ben benieuwd.
    Verder ben ik druk aan het zoeken naar ander werk, want volgende week is mijn laatste week.

Dus redelijk druk hier zeg maar.

Ik wens jullie nog een fijne dag met dit schitterende weer.

xxx knuffel

6. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @lydia wat vervelend dat ze geen echo willen maken hoop zo voor jullie dat jullie brusje het goed doet,
    @sammie succes met het vinden van een leuke baan hopelijk ben je snel zwanger en ook van je rugpijn af zou wel mooi zijn

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh Lydia, wat KUT!! Ik hoop dat je sowieso snel duidelijkheid krijgt, wachten is killing.
    Mn duimen draaien voor een goede afloop!!

8. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Eevie denk vooral aan jezelf, weet ff niet wat er is gebuerd tussen jou en schoonloeder maar ik kan er over mee praten de mijne is regelmatig niet zo tactisch en is zo irri..
    Die schooloeders hebben het ook altijd gedaan he,.. hihi..

Lydia neeeeeeeeeeeeeeeeej das echt klote sterkte meis denk aan jullie!

XD Jeetje Julan is echt heel erg ziek (Geweest) hoe is het nu met hem?
    Het is altijd zoooo zielig als die kleintjes ziek zijn.

Poemelke Fijn ff er tussen uit he met het gezinnnetje fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!Logisch dat Lizzy reageert op het weekendje weg zal aan de vreemde omgeving liggen maar dat komt goed hoor!

Chulla Hoe gaat het nu met damine dat hij niet veel slaapt sloopt je gewoon echt helemaal hoop mdat het snel beter gaat!

Sammie balen van je rug zeg ik hoop dat jullie snel zwnager zullen zijn, ik heb in mn zwangerschap helemaal geen last van mn rug gehad maar zo te horen is het bij jou veel erger dan bij mij.. Succes meis en succes met solliciteren wat doe je voor werk?

Mol Mijn duimen draaien ook voor jullie wie weet...
    Spannnend meis!

Lely Hoe is het met jou en je gezinnetje?

Sas Hoe gaat het met jou kom je een beetje tot rust?

Nina Hoe gaat het met jou zie aan je bannet dat je alweer 14 weken bent wat vliegt de tijd zeg!
    Geniet er maar lekker van..

Koolmees Hoe is het met kleine Lenn hebben jullie al een beetje een ritme gevonden?

@Magic Hier gaat alles zn gangetje Sem is niet helemaal fit hoest al een hele tijd en had van de week ineens s'nachts 38.6 ga vrijdag ff met hem naar de huisarts voor de zekerheid ben bang dat hij mogelijk een luchtweginfectie gaat krijgen want hij hoest echt hard en vaak..
    vandaag hoeste hij steeds zo hard dat zn eten er tot 6 keer toe uit kwam.. grrr vind dat zo zielig..
    Vandaag lekker gewerkt heb ook de herdenkingsdienst (een stukje) gekeken van de busramp in zwitserland wat een ellende nu ik zelf moeder ben kwam dit zo hard aan vind dit zo erg voor die mensen..
    Ik denk dan altijd het zal jou maar overkomen.. ik kan hem geen nacht missen laat staan voor eeuwig..
    Morgen is Magicman jarig even iets positiefs...

Tot snel meiden

Liefs Magic

p.s Wie heeft er tips voor het vervolg stoeltje na de maxicosi?
    Zit zelf te denken aan de romer king plus iemand al een andere aangeschaft?

xxx

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Goedemorgen!
    Gisteren heeft Eevieman tegen z'n moeder gezegd dat we het echt niet prettig vonden dat ze z'n zusje bij had. Eerst zei ze dat we zn zusje gerust bij ons thuis hadden kunnen laten, maar dat doen we natuurlijk ook niet. Ze gooide het er op een gegeven moment op dat wij niet flexibel zijn. Ja duh, wij werken fulltime en zij werkt niet. Dat is nogal n verschil ja. Maar ze doelde volgens mij ook echt op t geit dat wij veel meer vasthouden aan regels en afspraken. (Zij komt gerust een uur te laat als we uit eten gaan).
    Maar goed, hij was heel duidelijk en heeft t steeds bij haar terug gelegd. Ben trots op m'n lief; hij vindt dat zo moeilijk! Ze ging zielig doen toen hij zei dat we dit weekend niet langs komen omdat we t zo druk hebben. Maar we gaan nog steeds niet. Heerlijk, ff zo van me afschrijven!!
    Merk dat dingen wel zwaarder worden.... Hartkloppingen en maagzuur bah!!

@lydia; dikke knuffel meis! Xx

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Magic, wij hebben ook de romer king plus. Vind m ideaal!! Kan ook in slaapstand:)
    He wat zielig, Sem ook niet echt fit. Overgeven is zo sneu bij die kleintjes he.

Ik heb expres niets van het busongeluk gekeken, ik kan het niet zien. Als ik er alleen al aan denk moet ik al slikken. Idd, als je 1x moeder bent dan ben je met zulkde dingen zo emotioneel.
    Ik moet er ook echt niet aan denken dat ik Julan nooit meer zou zien, dan draai ik door!

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    magic ik ga voor jin die stoel van lief! halen

12. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    Hallo dames:)

Vanmorgen naar de osteopaat geweest en blijkbaar had Damine toch wel wat probleempjes met zijn hoofdje en buikje volgens de osteopaat moet het nu goed zijn merkte zelf dat zijn buikje nu heel soepel voelt normaal heel hard en gespannen.
    Over 2 weken belt hij om te kijken hoe het gaat als het dan nog niet goed gaat moeten we nog een xtje terug en anders is het niet nodig.
    Hij ligt nu als een engeltje te slapen hoop zo dat hij dat vanavond ook gaat doen.

@magic wat vervelend zeg Sem ook al ziek,hoop dat ie snel beter is.
    @xd hoe gaat het met Julan alweer opgeknapt?
    @eevie die schoonmoeders toch haha,hoe gaat het verder met jou?
    @nina hoe gaat het met jou?
    @mol mijn duimen draaien voor jullie
    @lydia hoe gaat het met jou meid? moet steeds aan je denken.

hoe gaat het met de rest van de dames??

Ik heb ook een stukje van die busongeluk gezien op het nieuws toen sindsdien van die nare dromen tis echt vreselijk om een kind te verliezen lijkt me.Brr moet er niet aan denken

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Chulla, ooh wat fijn voor je en voor Damine! Zaten zijn nekwervels vast? hopelijk gaat het vanaf nu goed!

Julan is weer beter, sinds gisteren. Gelukkig maar, zo zielig die kleintjes.

Lydia, hoe is het met je? Succes alvast voor morgen

14. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Lydia: dikke knuf! Ik hoop, wellicht tegen beter weten in, dat het alsnog goed is. Maar als je een stolsel verloren bent, lijkt het idd op een MK. En het wonder in de eerste ronde was en is jullie zo gegund!

Chulla: ik hoop dat Damine nu beter in zijn vel zit en dat de osteopaat zijn werk waarmaakt!

Brabo lady's: kenden jullie mensen of kinderen die betrokken waren bij het ongeluk? Verschrikkelijk!

Weet niet meer wie het vroeg maar wij hebben de Maxi Cosi Axiss. Dit is een draaibare stoel met slaapstand. Ideaal! Je kunt de stoel 45graden draaien bij het instappen en daarna terug draaien zodat je kindje goed zit. En drie slaapstanden. Zou niet anders willen.

Hier: helaas... rood gedoe dient zich al weer aan. Wordt m dus weer niet lady's. Zou ook TE mooi zijn...

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    balen mol .. zou indd wel super zijn !!.. :(

hier, voel n soort rust omdat ik t idee heb dat alles iig weg is.. ( dat ik niet nog een nasleep van curretage enz krijg.. ) maar dat ik het een plekje kan/moet geven...

xx

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mol, ah nee he:(
    Kennen niet echt, stiefschoonzusje van een vriendin zat in de bus. Ze heeft het niet overleefd. Vind het zo erg allemaal. Het zal je kind maar zijn brr

Lydia, sterkte met het verwerken. Het is niet niks! Hopelijk idd geen gedoe van curretage. Maar kut is het wel. Knuffel voor jou!

17. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @xd eerlijke gezegt kon ik het niet echt volgen toen hij het over het hoofdje had, ksliep half;)haha hij had et over iets dat we in ons hoofd hebben dat als het ware open en dicht gaat of zoiets maar bij damine werkte dat dus niet goed ofzo.
    Hij heeft in de middag goed geslapen en ligt sinds 17:00 weer te slapen straks maak ik hem wakker voor een voeding en dan maar hopen dat hij doorslaapt.
    @mol wat balen zeg:(

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja dat had julan ook. Bij een baby is het schedel een soort puzzel zei de osteo tegen mij, en als die stukjes net verkeerd liggen kunnen zenuwen afknellen. En daardoor kunnen ze ook last van reflux hebben en spugen enz.
    Julan spuugde best vaak maar dat doet hij nu ook niet meer!
    Hopelijk blijft damine lekker doorslapen

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Chulla; hoe heeft Damine geslapen ??
    @ Mol; ik hoopte het zo voor je....
    @ Lydia; ik vind t zo erg voor jullie...

@ Hier; oudergesprekken zijn gelukkig klaar. Nu nig n druk weekend, maar zondag lekker samen thuis. Dan gaan we verder met t ledikantje. :D
    Gisteren hebben we de kinderwagen, tas en Maxi Cosi binnen gekregen. Jeej!! :D Zó leuk!! Alles staat nu in elkaar beneden, ook al hebben we geen ruimte meer door alle zooi die nog opgeruimd moet worden. Maar het is echt heel leuk. Zo stom, maar ik vind de maxi cosi zo mooi!! :D

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha ik vond ook al die spullen zo leuk eevie, en nog trouwens!
    Wat voor kinderwagen hebben jullie? Weet niet of je dat al een x verteld hebt...

Deel Deze Pagina