Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    We hebben een zwarte Maxi Cosi en een antraciete Joolz Day. En we hebben een tas van Pink Lining. Ik zag m gisterenavond en toen twijfelde ik of ik m wel leuk vind... Maar vanmorgen vond ik m juist weer heel mooi! :)
    Ik heb de eerste (die is in het nogal lichtblauw), maar ik twijfel nu ik die met paars zie. Aan de andere kant is dat een nieuwe collectie en daar zal geen korting op zitten. Plus dat Eevieman de eerste wel mooi vindt en verder eigenlijk geen té vrouwelijke dingen wil hebben! Dus ik houd m maar denk ik. (Ik wilde in eerste instantie de rood/roze tas van Lief!, maar dta zat er echt niet in, hihihi!! :D)

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Leuke tas en idd ook man-proof!

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mooie tas eevie! Ik vind trouwens beide tassen voor een man kunnen hoor, nouja eerlijk gezegd vind ik een luiertas bij een man nooit sexy haha. En 9 van de 10 x loop jij ermee te sjouwen en niet je man (tenminste, zo is dat hier. Ik heb er gewoon 1 gekocht die ik mooi vond, niet eens aan mn vriend gedacht (ben ik nu slecht?;)))
    Ohja, dat wist ik trouwens dat jullie een Joolz hadden. Leuk!

4. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Ola kippies...

Eerst ff een knuf voor de dames die dat hard nodig hebben..

Hier een paar turbulente dagen achter de rug.. Dinsdagnacht kwam bas bij ons op de kamer.. Hij was heel benauwd.. Heb hem medicatie gegeven..maar dit hielp niet..
    Ben met m naar beneden gegaan maar t werd steeds erger... Heb toch de huisartsenpost toen maar gebeld.. Moesten gelijk langskomen.
    Van de hap gelijk door naar spoedeisendehulp. Resultaat zware astma aanval dus opname... Zat ik daar met mn knulletje... Gelukkig mocht ik bij hem blijven.
    Donderdag mocht ik hem weer meenemen...
    Hij is nog helemaal van de kaart..

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ah Lely, gossie wat zielig voor Bas (en voor jullie).
    Vind dat altijd akelig zoiets! Je kunt niks doen om te helpen he...
    Gelukkig is hij weer thuis, gaat het weer goed?

6. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Het gaat nu weer stukken beter...al merk je bij inspanning wel dat ie zwaarder gaat ademen...

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja , hij moet even rustig aan doen. Zielig, hopelijk komt het niet vaker voor. Best eng (heb het vaak moeten aanzien helaas).
    Hebben jullie thuis ook een vernevelapparaat?

8. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Nee.. in het ziekenhuis ging dat ook.niet goed..bas was er heel bang voor .. we hebben nu thuis een voorzetkamer en.dan gaat eigenlijk heel goed

9. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

ALLE DAMES DIE HET HARD KUNNEN GEBUIKEN EEN HELE DIKKE KNUFFEL VAN MAGIC EN SEM!

Eevie mooie tas!!
    Ik had ook de licht blauwe gekozen gewoon houden!!

XD Gelukkig dat Julan weer beter is wel klote van het stiefschoonzusje van je vriendin...
    Daar zijn echt geen woorden voor..

Lydia Ik vind het zo erg voor jullie, hopelijk blijft een curretage achterwegen ga je nog kijken hoe het komt dat het een mk is geworden of kunnen ze daar niet achte komen?

Lely Jeetje de tranen staan in mn ogen germ je kleine mannetje..
    Je kunt er dan alleen voor hem zijn gelukkig mocht je bij hem blijven!
    Is dat normaal niet zo dan?
    Ze zijn nog zoooo klein..

Mol nee he wat balen zeg het was je zo gegund...

Nina Hoe is het met jou en de beeb?

Sas Hoe gaat het met je?

Sammie Balen dat je zn rug pijn hebt en dat er weinig aan te doen is..
    Zou ook eens voetreflexmassage proberen zoals xd al zei dit wordt als het goed is vergoed door je zorgverzekeraar!
    Het valt onder het kopje alternatieve geneeswijze 1 behandeling is ongeveer 50 euro. succes!

Chulla Fijn dat de osteopaat gevonden heeft wat het probleem is van Damine hoe gaat het nu met hem?

Bmama Hoe is het met jullie?

Koolmees Hoe is het met jou Lenn en koolmees man krijg je het allemaal een beetje in een fijn ritme?

@Magic Vandaag toch maar even met Sem naar de huisarts geweest heb een voorzetkamer en salbutamol (luchtwegverwijder) gekregen huisarts dacht aan een soort van bronchitis over 2 weken even overleggen hoe het gaat het hoesten moet dan wel minder zijn dan nu.. Hoop het zo voor mn ventje..
    Gelukkig is hij wel gewoon vrolijk en vol met energie!!
    Morgen feestje van Magicman gezellie!
    Sem gaat voor het eerst logeren bij mijn ouders spannend, nu ik het zo typ krijg ik een soort van schuldgevoel dat ik hem weg breng om zelf lol te maken..
    Vind het stiekem toch een beetje moeilijk.. heb de tranen in mn ogen staan..
    Sorry dames voor mn geklaag..
    Fijn weekend allemaal!

Liefs Magic en Sem

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    magic thanx.. alles is weg 'gelukkig'...

lely wat schrikken zeg!.. knuffel

11. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @lydia dikke knuffel meid
    @magic gefeliciteerd met je man,en waarom zou je een schuldgevoel moeten hebben Sem is in goede handen,en mama mag best wel een avondje feesten toch.
    Zo zielig die kleintjes zeg het heerst denk ik want zie de laatste dagen zoveel zieke kindjes,hoop dat sem snel opknapt
    @eevie mooie tas ik zou ook voor de blauwe gaan
    @lely wat zielig voor bas,hopelijk voelt hij zich snel beter.
    @xd hoe gaat het met julan?
    @poemel hoe gaat het met lizzy pakt ze de fles nu?

Hier gisternacht weer 3x uit bed geweest,had zo gehoopt dat hij de hele nacht door zou slapen.
    Kvind het zo zielig voor hem omdat ik weet dat hij zijn slaap gewoon echt hard nodig heeft.
    Gelukkig doet hij het verder goed.
    Ik hoop wel dat het wat beter zal gaan dan eerst want anders weet ik het ook niet meer.

Effe een vraagje voor de mamas van de wat oudere babys
    Wanneer zijn jullie gestopt met nachtvoeding?
    Ik geef damine nog steeds nachtvoeding en zit te twijfelen of ik daar mee moet stoppen.

Ik ga me bed maar in welteruste dames

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Magic, voel je niet schuldig joh! Opa en oma zullen er hartstikke veel zin in hebben en Sem staat vol in de aandacht dus die vermaakt zich wel.
    En jij lekker feestje:D niks om je schuldig over te voelen.

Hopelijk is Sem snel weer de oude, zonder hoesten!

Chulla, ik geloof dat wij rond de 5 maanden gestopt zijn met de nachtvoeding (hoe snel je dat vergeet zeg...)
    We hebben iedere nacht wat minder gegeven en op een gegeven moment als hij wakker werd voor de voeding gewoon zn fiepje gegeven.
    Hopelijk slaapt jullie mannetje snel lekker door. Gaat het overdag wel goed?

Hier slaapt Julan ook echt niet iedere nacht door hoor. Vannacht was het echt raak, zo hebben we het nooit eerder gehad.
    Hij was om 1.30 gewoon klaarwakker. Wilde echt niet meer slapen zelfs niet na een flesje! Dus ik heb tot een uur of 4 met hem beneden gezeten (vriend moest vroeg weg voor een examen dus die wilde ik laten slapen).
    Uiteindelijk op de bank inslaap gevallen en 7 uur was hij alweer wakker.
    Dus nu best wel gaar haha.

Lydia, hoe voel je je eronder?

X

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Chulla hier geen oude baby maar rond de 3 mnd niet meer vast maar af en toe een keer

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Xd, ben 'blij' dat als het niet goed is ook alles dan weg is en dat ik niet ook nog een curettage enz moet ondergaan..

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Haha, vannachs leek wel nationale niet-slapen-nacht. Dochterlief was ook aan het spoken. We kijken altijd nog even bij haar als we op bed gaan. Meestal hangt ze half met haar benen uit bed. Nu dus weer. Man legt haar goed en plotseling gaan haar ogen open. Ze begint te gieren van het huilen. Dacht ze dat ze droomde. Maar vervolgens een uur wakker: mama ik heb honger/dorst/moet plassen/moet poepen/kan écht niet meer slapen/wil in het grote bed etc. Haha, nou geen van allen dus, gewoon slapen dametje. Uiteindelijk sliep ze weer maar om 6u weer klaarwakker.

Lely: wat sneu voor Bas! Hopelijk helpt de voorzetkamer met medicatie.

Magic: niet schuldig voelen maar GENIETEN! Ik weet nog dat wij onze dochter de eerste keer uit logeren brachten. We zaten op een terras en hadden het alleen maar over haar en wat ze zou doen. 5 keer gebeld of alles wel goed ging haha. Nu doen we het nog niet zo vaak, maar als ze gaat logeren genieten papa en mama volop en slapen we heerlijk uit. Je brengt me op een idee, even opa en oma charteren voor een nachtje logeren.

Lydia: 'gelukkig' dat je het vruchtje waarschijnlijk zelf al kwijt bent geraakt. Curretage lijkt me niet fijn. Krijg je nog een echo of bloedonderzoek?

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #2896 Eevie, 25 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2012
    Grrrr.... Gisteren de hand van n vriendin weg getikt van m'n buik! :$ Had t niet van mezelf verwacht maar was t ff beu... Ze kwam binnen op t feestje waar we waren, zegt hallo en begint over m'n buik te wrijven: "Big belly! Big belly!" Toen stak ze als klap de vuurpijl dr vinger in m'n navel! (die is erg gevoelig bij mij) Grens bereikt! Grrrrrr.... :x Dus ik tikte dr hand weg en zei tegen dr dat ze dat niet moest doen en dat m'n buik echt niet GROOT is. "Oh, mag ik dan niet zeggen je buik dik is geworden?"
    "NEE!! Dat zeg je niet op die manier en je steekt al helemaal je vinger niet in m'n navel! Ik ga toch ook niet in jouw buik zitten porren?!" En toen heb ik dus terug geprikt...
    "Nou nou, heb je weer last van je hormonen ofzo?" was haar reactie. Dus ik heb toch maar uitgelegd dat t niet aan m'n hormonen ligt, maar aan t feit dat je zoiets als personal space hebt en dat zij daarin zat. Zij heeft geen personal space, dus ziet t niet zo. Ze is zo bij iedereen, compleet geen gene.... Waarom denkt iedereen dat je kunt zeggen dat je dikker bent geworden? Als ik dat tegen haar zou zeggen, dan zou ze boos zijn. Zeg dan gewoon dat ze goed is gegroeid of gewoon dat ze mooi zwanger is! Zeker als je weet wat het is om overgewicht te hebben en daarmee te worstelen. (en daar weet zij álles vanaf...)
    Ben ik nou een trut op hormonen? Ik mag toch m'n grens aangeven?

17. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @eevie, en OF jij je mening mag zeggen! en al waren het je hormonen, so be it! ze heeft er maar mee te dealen! Het is JOUW lijf en JOUW buik!
    ik had daar ook altijd een hekel aan!
    Mn schoonmoeder had daar ook een handje aan, altijd bukken, tegen mn buik praten en erover wrijven alsof ze de ramen aan het poetsen was.... heb er 1 keer duidelijk iets over gezegd, en geloof me HEEL duidelijk! toen heeft ze mn buik met geen vinger meer aangeraakt. ZO.

Doen dus! gelijk heb je!

xxx

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik vind t niet zo erg als m'n vrienden aan m'n buik zitten, ze zijn er superlief voor. Maar ga niet wrijven, prikken en roepen dat ik dik ben (als je zelf 30 kilo te zwaar bent...) Oh ik ben slecht.. :D
    Ik ben gewoon geen gemeenschappelijk bezit! ;)

19. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ eevie je hebt groot gelijk meid heel dapper van je. en inderdaad als ze dat doen kunnen ze er maar beter afblijven.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Eevie groot gelijk hoor!

Mol, die heb ik vrijdag gehad en alles was weg

Deel Deze Pagina