Goed om te horen dat Julan weer beter is ,jammer genoeg is Damine helemaal verstopt zo zielig. Het ging 2 nachten best wel goed tot gisternacht weer heel de nacht lopen huilen,hoop dat hij deze nacht wel wat zal slapen weinig kans aangezien hij zo verkouden is.
Hoi dames, rustig hier! Ons neefje van 9 maanden slaapt bij ons. Leuk hoor zo'n klein mannetje in huis haha! Reageer later even weer op iedereen.
Het is inderdaad rustig hier! Is iedereen van de zon aan het genieten?? Ik heb vandaag weer een berg strijk gedaan. Wist niet dat ik dat ooit zou gaan doen, maar ik ben bang dat die behoefte na de bevalling ook weer weg zal zijn. Lekker van alles gestreken voor de uk. Gisteren hebben we een matras voor het ledikant gekocht + 2 dekens voor het ledikant en 2 voor de wieg/wagen. Fuchsia en wit voor het ledikant en wit en licht roze voor de wieg/wagen. Morgen de prik voor m'n bloedgroep halen. XD, doet die zeer? Vind dat maar eng... Had m liever zelf gezet, maar hij moet in n spier...
Nee die spuit deed mij niet zeer, ik voelde wel de vloeistof erin gaan zeg maar. Maar dit deed geen zeer, meer een gek gevoel. Lekker alles gestreken (ik strijk nooit haha). Chulla, hoe kwam niet dat damine zo moest huilen? Hopelijk slapen jullie snel weer lekker! Mol, leuk een baby is huis! Weer even wennen zeker?
Haha, inderdaad weer even wennen! Gebroken nacht, eerst dochterlief wakker om 00.00u en toen neefje van 1.00u tot 3.00u. Maar wel een schatje hoor. Heel tevreden. Dochter heeft een uur gehuild toen we neefje weggebracht hadden. Ze miste hem zo!
Ach wat lief dat je dochter hem zo miste! Jeej lekkere nacht voor jullie dus, vanavond weer lekker doorslapen hoop ik
@xd denk omdat hij zo verkouden is, een fiepje werkt dan ook niet echt omdat hij helemaal verstopt zit. Khoop dat het snel over is hij is zo zielig en slaapt zo slecht deze dagen. Hoe gaat het met de rest?
Hey dames! Kom even gauw hallo zeggen! Hier druk! Kleine meid doet het wel goed hoor! Groeit lekker! Zitten sinds een weekje aan de rijstebloem, en ze begint het langzaam lekker te vinden denk ik! Ze leert ook steeds beter vd lepel te eten! @eevie, hoe voel je je meid? Rust je wel goed? @xd, hoe gaat het met Julan, issie er weer bovenop? Zielig he! Hier gelukkig nog niet ziek geweest! @chulla, damine ook al ziekjes, tjemig, die arme kleintjes toch! Trouwens ik las laatst iets over goede ervaringenmet babymassage voor het slapengaan! Heb je dat al eens geprobeerd? Je kunt dat gewoon in hun eigen bedje doen, zodat ze fijn kunnen blijven liggen, las dat het zou kunnen werken met lekker slapen! @mol, hoe gaat het bij jullie meid? Xxx
Meiden...willen jullie op baby van de maand even op nikki stemmen ??is het dochtertje van een vriendin...gun het haar zo
Poemel fijn dat ze de rijstebloem lekker vind Hoe gaat het drinken nu? Julan is weer helemaal de oude! Ennnnnn hij heeft vandaag voor het eerst los gestaan. Trots Chulla, hoe gaat het met damine?
Hey meiden, even vanuit m'n bedje ego. Ben erg moe, heb (zoals ik vorige week al zei) te veel en te gard gewerkt. Nog 11 dagen te gaan en ik ben er vanaf! Ben t ook wel beu. De werkdruk is erg hoog en dat houdt m'n team niet bol. Veel spanning en n baas die iedereen blijft pushen. Ik ben nu ook niet meer zo aardig tegen haar. Maar goed. Gisteren de rhesus prik gehad, viel idd ontzettend mee!! Mopje draait alle kanten op, heb t idee dat ze voorlopig nog niet goed gaat liggen! Ik had zondag een lichte paniekaanval. Wanneer moeten alle opa's en oma's komen kijken, hoe zal de bevalling gaan, wanneer moet ik bellen en wanneer kunnen we naar het kraamhotel, kan ik dit wel, wat als de uk ons niet lief vindt?! Dat soort dingen. De hormonen worden wat erger en de vermoeidheid helpt dan ook niet mee. Flinke huilbui dus. Ik zie zo op tegen de bevalling, ik vind t echt ontzettend spannend. Is wel normaal geloof ik?!
Heel normaal eevie! Je moet alles gewoon op je af laten komen, hoe je er ook naar kijkt. Het komt zoals het komt, je kunt er zelf weinig aan veranderen. En heel cliche, maar iedereen kan het dus jij ook! En dat jullie ukje jullie wel lief vindt?! Natuurlijk! Laat alles lekker op je afkomen en zie niet op tegen de bevalling. Pijn doet het, dat weet iedereen maar de pijn vond ik zelf goed te doen. Het is iet constant en je hebt een doel. Komt helemaal goed eevie.
Dat is lastig als je n controlfreak bent net als ik!! Morgen op schoolreis. We gaan naar de Efteling... Dat worden geen achtbanen voor mij Ik denk dat ik veel zal moeten zitten...
@poemel nee babymassage heb ik nog niet geprobeerd ga ik zeker doen dankje. Wat fijn dat ze de rijstebloem lekker vind gaat het drinken uit de fles ook al goed? @xd fijn dat julan weer de oude is,en al zelf kan staan dat gaat indd erg snel maar ook erg leuk toch. Damine is ook al weer een beetje beter maar helaas mama weer erg ziek Hier al 3 dagen de griep,begon met misselijkheid en duizelig dat de huisarts gelijk dacht aan een zwangerschap schrok er wel van (ivm met de keizersnede) maar de test was negatief. Nu nog erg verkouden hoop dat het snel over is. Hoe gaat het met de rest van de meiden en babys?
@xd, wow weer zon prachtmomentje van je kleintje denk ik! @chulla, oeh meid dat is schrikken! Ik zou ook er ook echt nog niet aan moeten denken nu, een zwangerschap. Droom er wel eens over, dat ik weer zwanger ben, en dat ik het niet wil, zo erg he... Eerst probeer je jaren WEL zwanger te worden en nu wil je het niet... Erg dwars. @hier, nou we zijn maandag op onze strepen gaan staan, haha... Klinkt gek bij een kleintje van 5,5 maand, maar goed... Tip van een vriendin was om simpelweg mn borst niet te geven.. Tja dan weet je dus dat wordt schreeuwen, de kans was nl vrij groot gezien haar leeftijd dat ze echt wel in de gaten had, dat als ik schreeuw en krijs, ik mn zin krijg, borst dus.. Nou geloof me, ik heb met tranen over mn wangen dus maandag gewoonweg geen borst gegeven, wil jij geen fles, ok. Maar dan ook geen borst... Krijsen, schreeuwen gillen, noem het maar, echt zoooo erg... Ik wilde niet meer, wilde haar voeden maar poemelman heeft me erdoor gesleept.. Savonds weigerde ze nog steeds, toch maar een beetje borst gegeven.. Nou je raadt het al dinsdag hetzelfde verhaal. Ik geweigerd, en wat denk je, geloof me weer na veel leed, en ook een huilende mama, gaf ze opeens op!! Ze dronk uit de fles! En HOE! Direct 120ml weg! Echt waar, het was living hell.... Maar sinds gister pakt ze elke fles zonder mokken! Ik geloof het nog steeds niet... Ik ben dus aan het kolven geslagen, want wil graag gaan afbouwen, dus ik meng de boel een beetje. Dat ik fatsoenlijk kan afbouwen zonder ploftieten! Pfff, ik ben wel blij dat het gewerkt heeft hoor! Vind het toch wel fijn als ik eens niet elke keer met mn borsten bloot hoef, en dat papa haar fatsoenlijk kan voeden met fles! Zodat ze geen voeding hoeft over te slaan.. Zo dat ben ik kwijt haha! Xxxx
Mmmmm... Efteling met 30 weken is wat mij betreft geen aanrader. Het was leuk, heb ook wel wat dingen kunnen doen, maar ben gebroken!! Het is rustig hier, meiden!! xx
@poemelke wat fijn dat ze de fles nu pakt en goed van je dat je het ook hebt volgehouden. Mij adviseren ze dat steeds met het slapen snachts laat hem huilen dan geeft hij op een gegeven moment wel op maar ik ben helaas niet zo sterk als jij. Waarom wil je de bv afbouwen ?als ik vragen mag
Ooh poemel wat knap! Wel fijn dat ze nu de fles pakt. Volhouden Lizzy Chulla, ik heb met pijn in mn hart julan een x laten huilen (wel steeds tussendoor getroost), maar dit werkte hier voor geen meter. Uiteindelijk viel hij wel inslaap maar dat was omdat hij doodop was van het huilen. En de volgende dag was er echt niks veranderd. Naar mijn mening huilen babys niet omdat ze daar zin in hebben of om je te pesten. Ze huilen als ze honger hebben, een vieze broek, pijn of ze missen je, willen graag bij je zijn. Slaapt damine wel als je samen met hem gaat liggen? In jullie bed? Daar slaapt Julan altijd hartstikke goed. Nu heeft Julan eindelijk weer 3 nachten op een rij doorgeslapen en nu heeft hij heel erge keelpijn dus vannacht was weer drama. Iedere x als hij doorslaapt is er na een paar dagen iets waardoor we weer opnieuw kunnen beginnen
Ahh zielig ventje, hier slaapt hij niet als hij bij ons in bed ligt alleen zolang hij aan de borst ligt,als hij sliep nam ik hem wel elke nacht in bed