nee we hebben helemaal geen verschil gemerkt sinds ons bezoek en hij zei ook dat hij niet meer voor hem kon doen
Das balen. En nu? Want dit houden jullie toch niet vol? Je zou nog een x voetreflex kunnen proberen, heeft Julan ook gehad. Werkte 1 dag haha.. Maar misschien heeft Damine daar baat bij?
Wat klote dat Damine nog niet goed slaapt!! Hopelijk vond je snel n oplossing, Chulla! Ok, hier kwam net serieus melk uit m'n boob!! dit was echt munnik gezicht Freaky!!
Hahaha eevie, en dat is nog maar het begin Ik heb soms nog wat opgedroogde melk zitten, en heb maar 7 weken bv gegeven. Ga je bv geven?
Haha Eevie, dat wordt van die zuigcompressen in je bh! Zo charmant. Ik heb er nooit last van gehad en heb ook geen bv gegeven. Ik ben een dag met Marilyn Monroe's tieten gelopen en toen was het voorbij. Gelukkig dus geen last van stuwing of anders gehad. Chulla, wat balen dat Damine zo slecht slaapt. Helaas weten wij uit ervaring hoe het je kan slopen en nog steeds slaapt onze dochter 3 van de 7 nachten niet door. Nu kunnen we streng zijn en snapt ze wat we willen maar als ze nog klein zijn wil dat niet. Ik heb helaas geen tips voor je. Hier; laatste ronde... We hebben er weinig hoop meer in maar besluit om actief te bezwangeren is definitief. Het leeftijdsverschil wordt voor ons te groot.
Vond t echt vreemd.... Maar uhm, wat voor kleur hoort dat te hebben?? Er liep zomaar n druppel uit. Bah bah. Vind t zo vreemd wat m'n lijf doet, haha!! Ook al is t kennelijk normaal. Xx
@xd we leren er maar me leven haha Hoe gaat het met julan?heeft hij zijn eerste stapje al gezet? @mol ik hoop zo dat dit jullie geluksronde is het is jullie zo gegund meid. Damine is nu al meer dan een week verkouden vandaag zo erg verstopt dat hij maar een half uur heeft geslapen,hij kigt nu in bed ben benieuwd hoe het deze nacht zal gaan.
Chulla, gebruik je Luuf? Smeersel voor op de borst, werkte hier altijd goed. Of een doorgesneden ui onder het bed. Wat ook hielp wasmhet hoofdeinde van het bedje omhoog zetten door er boeken onder te leggen.
Ik zal straks het bed gaan verhogen,een ui heb ik geprobeerd maar het enige wat ik daarvan merkte was dat heel de kamer ernaar stonk.
Hallo dames Hoe gaat het hier ik ben jullie niet vergeten hoor en lees af en toe even mee maar vind het zelf heel moeielijk om te lezen over jullie prachtige babytjes en baby's in de buik Hier gaat het verder redelijk probeer de moed erin te houden we zijn nou 4 april weer beginnen met de decapeptyl en moeten de 21ste de puregon er weer bij gaan spuiten en dan de 30ste naar nijmegen voor een echo dus maar weer duimen dat alles goed gaat. Voor alle dames dikke knuf en tot later groetjes saskia
Hey Sas, Logisch dat je het moeilijk vind om mee te lezen. Je hoort er nog steeds bij hoor! Fijn dat jullie weer met een nieuwe ronde zijn begonnen. Ik hoop echt zo dat het deze keer beter resultaat geeft. Krijgen jullie nu ICSI omdat er de vorige keer geen bevruchtingen waren? Ik hoop zo dat het lukt!! Dikke knuffel voor jou, meis. Ik vind het superstoer dat je met een nieuwe poging begonnen bent!! KUS
Thx Eevie zo af en toe kom ik hier ook om de hoek spieken We zijn nou wel weer aan een nieuwe poging begonnen het blijkt dat de zaadjes het niet op eigen kracht kunnen dus het word icsi maar het valt toch niet mee de prikken doen heel raar meer zeer als de vorige keer ook ben ik moe en ach ik weet het ook niet zal er allemaal wel bij horen. Maar hoe is het met jou de laatste lootjes wegen het zwaarst? X terug
Hoi dames, Hoe gaat het hier allemaal. @Eevie hoe gaat het met je? @ Sas spannend meid ik ga heel hard voor je duimen. @ mol hoe gaat het met je meid. @alle andere dames hoe is het met jullie? @ Hier gaat het helemaal niet zo goed we hebben veel verdriet aan deze kant. ik wil ook even van me afschrijven, we zouden afgelopen vrijdag mijn oma gaan verhuizen naar haar nieuwe huisje. Maar me oma is al een hele poos ziek waardoor ze niet wisten wat of het was. We hadden me oma net verhuist ze heeft ook een half uurtje kunnen genieten van haar nieuwe woning en werd ze afgelopen vrijdag (goede vrijdag) met spoed opgenomen in het ziekenhuis. ze hebben diverse onderzoeken gedaan, waarbij we zaterdag de uitslag kregen van de doktoren. helaas blijkt me oma zeer ernstig ziek te zijn, zoals de artsen hebben gezegd heeft ze de meest erge agressieve vorm van kanker, waarbij ze al diverse uitzaaiingen heeft. Die sloeg in als een bom en we zijn ook allemaal heel verdrietig er onder. Juist omdat wij zo dicht bij wonen, en me andere familiee over ver woont komt alles op onze schouders neer, wat ik moet zeggen dat ik het heel heel zwaar vind maar dat ik me groot hou voor me ouders. voor ons breekt dus een zeer onzekere tijd aan met wat er gaat gebeuren. voor ons hadden we dan ook een waardloos pasen en mijn man was ook nog eens jarig dus alles was zeer dubbel. Ik ben gisteren opnieuw begonnen met de clomid 50mg, waardoor me emoties weer behoorlijk aan de haal gaan. Dit is zo zwaar, dat ik soms me hoofd laat hangen. Pfff zo ik moest even me verhaal kwijt. ik vergeet jullie niet maar zal niet zo vaak hier zijn, door omstandigheden.
@sammie, heel heel veel veel sterkte meid, het is allemaal niet niks! Zorg ook goed voor jezelf, ga desnoods eens met iemand praten, objectief, om eens af en toe je hart te kunnen luchten, heeft mij toen goed gedaan, door die hormonen voel je je soms echt niet jezelf... Dikke knuff @sas, jij ook veel kracht de komende tijd meid! Het is niet niks zon traject! Zorg goed voor jezelf! Laat de wereld maar even voor wat ie is, dat kan iedereen best begrijpen! Kus
Sas mijn duimen draaien voor jullie!!! Sammie, het getsie! Sterkte met alles. Ik hoop dat je oma niet teveel last heeft/krijgt. Poemel, hoe gaat het drinken van Lizzy. Nog steeds goed?
Sterkte Sammie!! Andere meisjes; Hier echt alles prima.. Lang ff niks van me laten horen, maar gaat echt allemaal goed! Voel me super, minder moe enzo.. Hebben al een ledikantje gekocht; zo leuk van vroeger bij de 2e handswinkel, nu nog schilderen! En gisteren de commode, ook helemaal leuk.. Nog 3 weekjes en dan weten we of je een jongentje of meisje krijgen.. We houden alles wit en vullen het aan met blauw of roze accesoires.. Helemaal leuk dus! Wel minder nieuws; mn beste dinnie is met 32 weken zwangerschap opgenomen met weeen.. Zit nu aan de weeenremmers en krijgt spuiten voor longrijping van de baby, veel te vroeg dus.. Pff, wat een stress.. Dacht dat we strakjes heerlijk saampjes konden wandelen, als het nu maar goed blijft gaan.. Was er een beetje verdrietig van.. Knuf voor iedereen.. Xx Nina..
Hey dames! Tjonge wat is het stil hier! @ nina, fijn dat je je goed voelt meid! Spannend, bijna weten jullie het geslacht! Vertel je het hier? Wat denk je zelf wat het word? Gaan jullie dan ook flink uitzet shoppen? @xd, hoe gaat ie bij jou? En het lopen van Julan? Gaat snel he? @chulla, ik wilde nog steeds reageren op jouw vraag laatst, waarom ik eigenlijk ging afbouwen met de BV... Nou ik had het er eigenlijk heel eerlijk gezegd wel een beetje mee gehad... Nu kan ik weer eens weg, zond dat mn dochtertje bij me moet drinken, papa kan weer eens wat voedingen overnemen... Ik weet niet gewoon, voelde ok om te stoppen. Ze pakt gelukkig nu de fles! Vandaag heeft zelf mijn oma, dus haar overgrootoma, haar de fles gegeven, was bijzonder! Ze vertikt het trouwens alleen om op het kdv de fles te pakken, gek he... Zou het kunnen dat ze dat doet, omdat ik er niet ben? Zou het ook kunnen dat ze het te druk vind daar? Want bij oma maakte ze er geen probleem van.... Xxx
het is indd stil hier @poemelke wat fijn dat ze de fles nu pakt super. Ik denk zelf dat ze de fles daar niet wilt omdat het te druk is veel babys hebben daar last van Damine drinkt ook niet als er mensen bij zijn,of het moet echt stil zijn anders wil hij absoluut niet drinken. Drinkt ze bij jou wel als er andere bij zijn? Damine is nu al bijna 2 weken verkouden uien helpen niet zoutoplossing ook niet echt tis gewoon zielig,zelfs het slapen overdag wat zo goed ging gaat nu gewoon niet meer.