Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik kreeg van mijn eigen ofwel geen eisprong, ofwel heel laat dan was de kwaliteit niet goed, ofwel was mijn bm slijmvlies te dik..
    ik kreeg wel folikels met clomid maar veel en te klein, dan geen...
    de gyne heeft dan besloten om mijn cyclus ff stil te leggen toen bm foto gehad en alles zag er goed, ook het bm slijmvlies was terug goed. daarna terug begonnen met clomid 100mg en er zat op dag 9 al een goeie folikel klaar die excact op dag 14 dag is gesprongen,dus deze ronde zag alles er goed uit, want ik had normaal nooit zo vroeg eisprong ofwel geen...

2. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Pff, daar ben ik het helemaal met je mee eens.. Wat vervelend zeg, alleen maar wachten..

Heb zelf wel nog last van krampjes.. Weer last van mn blaas, had ik de vorige keer ook: laten testen toen op blaasontsteking maar dat was het niet.. Dus nu laat ik het maar even zitten.. Afwachten.. Pff, het moeilijkste van allemaal..

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    succes eevie!

4. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Lieve Eevie..
    Heel veel succes vandaag bij de echo.. Hoop dat alles goed is..
    Denk aan je.. Hoop het snel te horen..
    Liefs Nina..

5. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lydia1986: Dan zul je van binnen vol blauwe plekken zitten :p
    @Eevie: Hoe is de FM vandaag gegaan! Ik hoop dat het ei mooi doorgegroeid was!
    @Sammie26: Succes met wachten! Frustrerend he? Wanneer is jouw NOD?
    @Lelymupske: Dank je voor het strooien en laat jullie meisje maar bijna komen!
    @Belgischemama: Wat fijn dat de clomid deze cyclus zo goed heeft gewerkt! En met een mooi resultaat!
    @Nina85: Nog maar 3 dagen zie ik, spannend! Succes en ik hoop dat we samen een mooie test gaan hebben!

Hier nog steeds niet veel te melden. De flinke ongikrampen blijven aanhouden, maar nog steeds geen bloed te zien. Het verst wat ik tot nu toe zonder bruinverlies ben gekomen is 10 dagen na eisprong en dat is vanavond. Het wordt zo toch wel een beetje spannend!

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Eevie, hoe was het?
    @ Koolmees, erg he dat wachten.
    @ Nina, jij ook al wachten.
    @ Poemel, wat leuk een meisje!! Ja ik ben in alle achtbanen geweest hihi... op mn hechtingen heerlijk, ahum;)
    Ik doe wel snel teveel hoor, ben echt iedere dag de hort op... Ga overal en nergens heen. Ik kan niet thuis zitten en Julan vind gelukkig alles wel prima:)

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    even spammen... Zo lag meneer erbij in de efteling;)

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ff snel; ik had n ei van 15 en bms van 8. Zaterdag de pregnyl, klussen en wachten! Ik moet eigenlijk morgen nog 1,5 ampul spuiten, maar dan houd ik spul over. En t groeit zo langzaam... Zou 2 ampullen erg zijn? Moet zaterdagmiddag de Pregnyl zetten. Kan dat kwaad? X

9. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Koolmees.. Jij gaat dus dinsdag testen.. Ik test waarschijnlijk zaterdagmorgen, gaan dan weekend weg en met die krampen wil ik zeker weten dat ik wel of niet zwanger ben, aangezien ik bij ernstige buikkrampen een zetpil mag zetten (via de gyn gekregen), maar niet als ik zwanger ben.. Snappie?
    Ik heb steeds voor mn ongi bruinroodslijmverlies gehad, nu niet!? Zou dit dan nu eindelijk een zwangerschap zijn? Heb iets last van steekjes in mn rechterborst, heb ik ook noooit als ik ongesteld moet worden.. Pff, je word er zo onzeker van he!
    Hoop idd, zoals je al zegt, dat we samen een mooie test gaan hebben! Waaaaaaaahhhhhhhhhhh.. Dat zou echt geweldig zijn he!

10. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    nina en koolmees succes zou indd super zijn als jullie allebei met goed nieuws komen

11. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Ff een updeet van deze kant.. vanmiddag naar het ziekenhuis geweest.. hoofdpijn bleef en had zere harde buiken.. vertrouwde het niet.. bloed geprikt en urine ingeleverd.. bloeddruk gemeten.. bloeddruk was te hoog.. de rest was goed.. moet het zelf in de gaten houden.. dus bij meer klachten gelijk bellen.. nu ben ik gewoon thuis.. maandag Weer controle...

12. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Xd24: Doe je het wel een beetje rustig aan meid ;) Wat een schattig mannetje heb je daar en wat heeft hij leuke kleertjes aan :)
    @Eevie: Pfff lastig vraagstuk, ik denk dat het geen kwaad kan omdat het eitje inderdaad dan op ongeveer 17mm zit als het in dit tempo door blijft groeien toch? Maar van de andere kant, ik ben geen gyn en wat als je ei nog een groeispurt maakt, lastig hoor. Misschien even je gyn bellen voor overleg? Succes meid!!
    @Nina85: Als ik het haal zonder bloed wil ik op vaderdag (14 dagen na de pregnyl) een testje doen, zou een leuke verrassing kunnen zijn. Maar ik verwacht nog steeds dat de ongi voor die tijd los gaat barsten. Bij jou wordt het ook al heel spannend, morgen al testen!! Ik duim voor je meid!
    @Lelymupske: Balen meid van de hoge bloeddruk, rustig aan doen he? Dikke knuff!

13. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Xd; Wat een schatje zeg! Heerlijk genieten!
    Lely; Heel veel sterkte en succes he.. Hoop dat je snel je kleintje in je armen mag houden!
    Koolmees; Wat super leuk dat je gaat testen op Vaderdag, as zondag! Echt leuk idee ja, hopelijk istie positief ja.. Leuk voor je mannetje, maar ook super om dan gelijk het nieuws bij de opa's te brengen toch?!

Heb gisteravond voor het eerst wat roodbruinslijmverlies gehad, hoop vandaag niks meeeeer... Spannend, ben zenuwachtig voor morgen! Jullie horen van me!

Liefs Nina..

14. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Nina85: Het zou dan inderdaad een leuke verrassing voor mijn mannetje zijn. Maar ik ben nog niet al te hoopvol hoor. Misschien is deze keer mijn LF wel gewoon langer en wordt ik alsnog ongi, maar zelfs als dat zo is zou dat al heel mooi zijn, want dan betekent het dat mijn LF nog niet eens zo verkeerd hoeft te zijn. En mocht het wel raak zijn, dan houden we onze mond nog even tot wat meer zekerheid, blijft het nog even ons geheimpje ;) Spannend voor morgen, ik duim voor je!!

15. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik duim voor je Koolmees!

@XD, wat een prachtmannetje!
    @Poemelke, een dochter, super! Ben benieuwd naar de naam. Beetje vroeg he? :D

@Blondy, hier weer begonnen aan de dagelijkse beweging (haha)! Dit was mijn laatste ronde Clomid. Heb nu op 11 juli een afspraak om te bekijken wat we verder gaan doen. Mijn voorstel is eerst mannetje te testen. Heb ter overbrugging nog een rondje Clomid gekregen. Ben benieuwd!

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    xd wat een lieve (brave;) ) foto :D!

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    koolmees spannend!!!

18. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @xd wat een prachtvent hij ligt er zo lief bij gwn om op te eten

19. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Dames..
    Het is hier weer zover.. Bloed gespot! Dusja, weer niet!
    En weer.. Op naar de volgende ronde..
    Pff, ben benieuwd wanneer hier een eind aan komt! Stomme ongi..
    Een vriendinnetje van mij had gisteren echo met 10 wkn; hartje klopte niet meer.. Bij 6 en 8 wkn wel.. Erg verdrietig..
    Zij zaten ook al meer dan n jaar op n beebje te wachten, 1e ronde Clomid was ze zwanger.. Nu niet meer dus! Wat is het leven toch soms oneerlijk he!

Ga lekker een nachtje weg, van zaterdag op zondag.. Heerlijk ontspannen.. Hoop dat dat lukt!

Dag lieve meiden!
    Kus Nina..

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    He wat klote Nina!! Ik had goede hoop voor je. Een weekendje weg is wel erg fijn nu. Hoe lang moet je nog aan de Clomid? Ik Joop niet te lang!
    En ontzettend klote voor jouw vriendin. Weet precies hoe het voelt. Lief dat jij er ook zo mee zit voor haar; het is fijn als mensen er voor je zijn. Sterkte meis!!

Koolmees; nog op de wachtbank?

Hier vanmiddag de pregnyl. Heb gisteren toch maar 1,5 gespoten, durfde 2 niet aan!! Nu aan de klus!

Deel Deze Pagina