Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Joehoe!!! Zwaai zwaai! Alles goed hier!
    Met kleine Lizzy ook! Ze smult ban haar prakjes en fruit! Zal gauw weer eens een foto spammen!

@eevie, bah vervelende droom! Gelukkig maar een droom!
    @noortje, welkom meid! Tjemig wat een weg al! En wat vreselijk die miskramen! Hier zwanger geraakt met clomid. Klets lekker mee hoor!

@sammie, pff meid, wat een lijdensweg... Hopelijk komt er snel een rapper tempo, en mogen jullie gauw genieten van een zwangerschap!

Ik meld me gauw weer!

Kus

2. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @noortje welkom meid
    Zo te lezen heb jij ook al heel wat meegemaakt,ik zal hard voor je duimen dat jullie snel zwanger worden en al deze ellende achter jullie kan laten.
    Ik heb geen verstand van iui enz heb 5 maanden clomid geslikt zonder resulaat daarna 2 maanden gestopt en toen spontaan zwanger geworden,dus meid wonderen bestaan hopelijk zal een wonder zich binnekort bij jullie aanmelden,succes en klets gezellig mee er zijn hier heel wat experts.
    @sammie wat een zware tijden voor jullie zeg sterkte meid en hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test in handen ik zal hard voor jullie duimen.
    @xd hoe gaat het met jullie grote vent?

Damine blijft maar verkouden duurt wel erg lang vind ik van de ha kreeg hij ook niks die zei zolang hij drinkt en geen koorts heeft is het goed pfff zo zieligg

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Noortje, jeetje dat is al een hele weg. Welkom en hopelijk mogen jullie snel zwanger worden!

Eevie, he bah wat een nare droom. Ik had tijdens de zwangerschap ook veel van dit soort dromen. Echt de meest vreemde dingen.

Poemel, fijn dat lizzy zo goed eet! Genieten is dat he:)
    Chulla, ooh nog steeds verkouden. Wat zielig zeg:( ik hoop toch dat hij snel opknapt en anders gewoon weer bij de ha langsgaan hoor.

Hier alles goed, julan heeft deze week zn 11 maandenprikjes gehad. Hij hoefde niet eens te huilen!
    Hij is nu 80,5 cm en bijna 10 kilo. Hij is groot dus!
    Verder doet hij het goed, staat steeds vaker los. Loopt al mee aan 1 hand. Ben benieuwd wanneer hij zelf zijn eerste stappen gaat zetten.

Magic, ik zag dat je jarig was! Proficiat! Heb je een leuke dag gehad?

En even tussen neus en lippen door... ;) ik ga even nergens vanuit, de kans dat het kan is zooo klein. Maar als ik deze week niet ongesteld ben gooi ik er even een testje tegenaan:D

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Spannend XD!! :D

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hoi!

Sorry kreeg geen meldingen ..

Hier gaat t wel alleen m'n cyclus is de weg kwijt! Bah bah..
    Met jinte gaat het super mevrouw loopt al langs de tafel af.. Kleine snelle Jelle!

Zal vanaf nu weer eens goed in de gaten houden ( vond het al zo stil haha )

Xx

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat een snelle jinte!

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Beetje terug gelezen

Sammie wat heftig van je oma.. Heel veel sterkte! Xx

Eevie eindelijk verlof! Het komt in de buurt ( mooie buik heb je!)
    HiHi lieve man heb je :) ! Dromen hoort erbij ja.. Droomde ook heel echt en intens ...

NOortje welkom!

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hoe het hier verder gaat met me.. Tja.. Hormonen zitten er nog volop maar merk gelukkig dat het wel wat minder word ( gezicht word weer wat minder puist.. ) maar kan nog wel overal om janken.. Ach ja
    Denk dat ik het pas echt een plek kan geven als ik weer zwanger word.. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren eigenlijk.. Pf

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Knuffel voor je lydia, klote allemaal:(

10. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @Lydia zo wat is jinte snel zeg echt knap,enne dikke knuffel voor jou meid hopelijk ben je snel zwanger.
    @xd wist niet dat jullie ook al bezig waren spannend zeg,duim duim
    @eevie die dromen hebben we denk allemaal wel gehad sinds dat Damine er is heb ik heel vaak nachtmerries dat ik hem laat vallen of dat hij ontvoerd word ofzo elke x van die nare dromen dat ik huilend wakker schrik
    @magic gefeliciteerd meidd

Het slapen gaat al een stuk beter hij komt nog wel 1x in de nacht voor een voeding maar gaat dan weer terug slape tot een uur of 10 dus heerlijk en nu ligt hij alweer te slapen dus dat gaat de goede kant op nu moet hij alleen nog volhouden;)

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fijn dat het beter gaat het slapen!
    We zijn niet echt bezig, we hebben gewoon zoiets van we zien het wel!

12. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    Nou spannend hoor,wie weet is het deze ronde wel raak

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh we zijn vandaag zo goed bezig geweest samen! We hadden een lamp besteld, supergaaf, en die hebben we dus opgehangen. De commode is gelakt en daar zitten nu nieuwe knopjes op (hadden we ook besteld). Nu is het al wat verder opgeruimd in het kamertje. Hopelijk komt het ledikant volgende week, dan weten we waar precies de commode komt te staan en dan kunnen we een soort vakjesplank ophangen. En dan kan ik echt met de aankleding beginnen. Dekentjes en kussenhoes enz. Heerlijk! Zat vandaag even in het kamertje en het voelde zo fijn... Rustig, licht, koel, fijn.... Dit is zo genieten....
    Verder hebben we op de overloop eindelijk plinten gezet. Binnenkort ook in onze slaapkamer. Ons huis komt ooit een keer af! (wonen er pas 3 jaar! ;))

14. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Go eevie! Go eevie!!

@chulla,ik zou toch dan weer een bezoekje ad huisarts wagen,is best lang verkouden.. Zielig joh!
    @xd, tjemig ben benieuwd dan! Spannend!

@Lydia welkom terug haha!shit vd hormonen!hopelijk is het weer snel raak! Hang in there!

@hier, zitten lekker buiten in onze fris opgeknapte tuin! Aan de vuurkorf! Heerlijk!
    Fijne avond nog!

Xxx

15. noortje78

noortje78 Lid

27 apr 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lekker weer is het zeg! Gaan zo lekker de hort op met vrienden, maar heb een vraag. Misschien heel stom, maar hoe kijken jullie tegen drinken aan tijdens de wachtweken? Met dit soort dagen vind ik het heerlijk om een wijntje te drinken. Mij is vertelt dat 1 à 2 prima is en normaal houd ik mij daar aan. Maar op dit sport dagen vind ik dat wat lastiger. Enerzijds vind ik dat ik mij daaraan moet houden, maar anderzijds zijn we al zo lang bezig en betekent dat dat ik geen lol meer mag maken met lekker wijntjes drinken? Stel nou dat ik zwanger ben, is drinken dan echt heel schadelijk in het begin? Als je het nog niet weet....

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Noortje: nou dronk ik al nooit, dus vind dat wat lastiger te zeggen maar ik vraag me altijd af hoeveel t kwaad kan. T kindje heeft nog geen bloedband met je, zo vroeg, en daar zit t m in. Hoeveel meiden hebben er wel niet gedronken totdat ze met n week of 7 er achter kwamen dat ze zwanger waren. Heel veel. Welke dag in de wachtweek zit je?
    Ik vind t wel lastig hoor. Want ik ben al geen drinker en ik snap zoooooooooooo goed dat je niets wilt riskeren!

17. noortje78

noortje78 Lid

27 apr 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nod is pas 10 mei en reken er eigenlijk niet op dat ik zwanger ben. Follikel zat aan kant van verstopte eileider, dus kans is heel klein. Maar toch, een kans is een kans. Vind het echt een lastig onderwerp: ik hou heel erg van een wijntje, maar wil niks riskeren. Van de andere kant wil ik ook zoveel mogelijk blijven genieten en op dagen als deze is een wijntje erbij wel heel erg gezellig. Ik heb zo vaak totaal niet gedronken, leuke feestjes gemist, omdat ik er rekening mee hield. En dan achteraf had ik dat prima kunnen doen omdat ik toch niet zwanger was.

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik neem aan dat je je niet van de wereld af gaat zuipen;)
    Een paar glazen kan geen kwaad hoor, de eerste weken is er sowieso geen contact tussen het vruchtje en jou...
    Ik snap dat je er wel over nadenkt, zou ik ook bij nadenken hoor. Gewoon doen wat je gevoel zegt. Als je denkt dat het beter is om niet te doen, dan ook niet doen.
    Denk je dat een paar glazen moet kunnen, doen! In mijn ogen kan het echt geen kwaad.

Wij gaan nu ook lekker de hort op!
    Ik had Julan al in een korte broek, maar denk dat ik te hard van stapel loop met het zonnetje haha.. Dus maar even een lange aantrekken en dan gaan we koninginnedag vieren:)

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Eevie, jullie zijn goed bezig!!
    Poemel, nog lekker lang buiten kunnen zitten?

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Weet je Noortje. Ik ging zelfs niet meer skiën, omdat ik bang was dat ik dan zwanger zou zijn. Afgelopen jaar toch n wintersportvakantie geboekt, tja toen bleek ik zwanger te zijn en kon ik alsnog niet skiën! Maar ik besloot idd om me niet meer zo te laten leiden door mijn hoop op n zwangerschap. Ik zou er gewoon voor gaan, maar niet compleet laveloos. ;)

@ XD: we zijn zeker goed bezig. Heerlijk!! Wij gaan ook naar de stad, maar dat wordt vooral terras zitten denk ik! Zag net op tv n kleintje met n oranje shirtje aan. Heerlijk. Julan ook in oranje?

@ Poemel; heerlijk een tuin die klaar is. Dat zou ik ook wel willen. We hebben maar n klein tuintje, maar we hebben n groot dakterras. Fijn om lekker naar buiten te kunnen. Zal Lizzy ook fijn vinden denk ik!

Oh mensen, ons mopje is druk vandaag! M'n buik gaat alle kanten op, soms ook iets te ver lijkt wel ;) Heb wel t idee dat haar hoofdje beneden ligt, duwt soms zo laag. Maar de grotere bewegingen zijn toch wel bovenin. Nog een paar weken geduld....

Deel Deze Pagina