Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Heerlijk die bewegingen in je buik. Zie je het vanaf buiten?
    Anders filmen, heb ik gedaan en ben echt blij dat ik het terug kan zien:)

Julan heeft niks oranjes helaas. Hij is in het blauw (zit ook in de vlag toch hahaha)

Veel plezier vandaag!

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Je kunt het zeker aan de buitenkant zien! M'n buik gaat soms alle kanten op. Ik film het wel, maar het is niet altijd druk genoeg om het zo Gied te kunnen zien. Wel bizar hoor. Ze is nu trouwens weer klaar; ik denk dat ze weer slaapt. Pffff.... Gek kind!

3. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    Hallo dames

Hoe hebben jullie koninginnedag doorgebracht?
    Wij zijn de stad ingegaan en met de kids naar de kindervrijmarkt was wel gezellig met de kids maar wel druk en superwarm.

eevie jij ook de stad in misschien zijn we elkaar wel tegengekomen ;)zag zoveel zwangere vrouwen daar haha

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wij zijn ook naar de vrijmarkt geweest in Best, daarna even in Eindhoven geweest. Daar zijn altijd allemaal feesten (extrema enz) maar met kinderwagen was dat niet echt een succes haha.
    Daarna naar Oirschot geweest, muziek op straat enz. Mn ouders waren daar ook. En toen nog met mn ouders uit eten geweest!
    heerlijk dagje, en dat weer! Hmmm:)

Chulla en Eevi, wonen jullie in dezelfde plaats?

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    leuk leuk ! :D

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gewoon drinken hoor.. als je dat nu al moet laten..
    (als je nou echt 2 dgn voor NOD zit vind ik het anders maar dan zou ik gewoon ff testen voor de zekerheid ) maar ik zou gewoon een wijntje nemen hoor als je dat lekker vind :) en de eerste 10 weken heb je geen bloedband met je kindje. dus mocht je die maand zwanger zijn is het geen ramp ) tuurlijk als je weet dat je zwanger bent bedoel ik er ni mee te zeggen dat j de eerste weken mag drinken he ! ;)

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wij hebben de hele middag op t terras gezeten, lekker rustig mensen gekeken! Merkte dat ik bij de kroegen met meer lawaai weg wilde. Heb echt behoefte aan rust.
    Ja Chulla en ik wonen in dezelfde plaats! Er waren idd heel veel zwangere vrouwen!! Echt niet normaal, t leek wel n explosie! ;)

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoe is het met iedereen??

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier naar uden geweest met een vriendin was echt super gezellig ! en natuurlijk super dat het weer meezat :D

10. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hallo meiden,

Hier na een lange tijd weer een update van mij, zoals beloofd.
    Hoop dat jullie me nog kennen ;)..

Wat zijn jullie beebs gegroeid! Het gaat zo snel.
    En Eevie, woehoe, nog maar een paar weekjes. Super meis!!! :D

Over twee weekjes (15 mei) krijgen wij (nou ja, mijn mannetje dan) de TESE-behandeling in Nijmegen. Heel spannend allemaal.
    We hopen met alles wat we hebben dat er levende cellen gevonden worden zodat we kunnen starten met de ICSI-procedures. Helaas heeft de uroloog wel al aangegeven dat de kans daarop niet zo heel groot is, dat bleek uit bepaalde bloedwaardes. Je moet dan denken aan ongeveer 30%. Maar we weten dan in ieder geval wel waar we aan toe zijn.

Als er niets blijkt te zitten gaan we verder met KID of IUI-D. Het is dan wel niet 100% genetisch ons kindje, maar onze wens is zo groot dat we dat voor lief nemen. Een papa is veel meer dan alleen een zaadcel is onze mening.

Maar daar gaan we voorlopig nog niet aan denken, we blijven positief!

Hoe is het verder met jullie allemaal?

Liefs, Blondy

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Jeej blondy, wat fijn dat jullie weer stappen kunnen ondernemen.

En de eventuele volgende stappen zijn ook spannend. Maar wat je zegt. Een papa ben je niet zozeer door een zaadcel!

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey Blondy! Wat goed om weer eens iets van je te horen! Spannend zeg, de TESE! Ik hoop dat het positief uitpakt. Super dat jullie anders ook al "opties" hebt. Jeetje zeg, wat een traject... Ik vind het knap dat je het vol houdt! Succes vast met de TESE.

Hier gaat alles goed, nog maar een paar weken!! Ik merk wel dat ik het zwaarder begin te vinden. Ik zal nog niet direct klagen, maar soms....
    Zo heb ik 's avonds vaak pijn tussen m'n schouderbladen. Kan alleen maar op m'n rug liggen dan, en zorgen dat m'n hoofd hoger ligt (2 kussens gebruiken). Ik heb ook het idee dat ons mopje lager ligt. Voel het vaak echt onderin duwen. Krijg daar last van m'n banden van.
    Hebben de mama's / zwangeren onder ons ook gehad dat het slapen slechter gaat? Ik wil me 's nachts omdraaien, maar als ik op m'n rug lig, doet dat echt pijn onder in mn buik.... Herkenbaar?
    Verder gaat het eigenlijk heel goed. Ben zo lekker met het kamertje aan het mutsen... heerlijk!
    Ik geniet trouwens ook echt van het vrij zijn. Verveel me niet, want ik heb iedere dag iets te doen. Maximaal 2 dingen per dag plannen, hoor, want meer is eigenlijk te veel!
    Oh ik ben zo benieuwd naar ons frutje.... :p

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Spannend eevie! En dat slapen herken ik maar al te goed, de laatste weken sliep ik echt niet lekker meer. Veel wakker (voorbereiding zeggen ze.... ;)).
    Ik kon wel goed slapen met een voedingskussen trouwens. Heb je die 1?

Doe lekker rustig aan, en geniet vooral van je vrije tijd!

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja, m'n voedingskussen is al vanaf week 20 m'n beste vriend in bed, hahaha!!
    Het is meer dat ik pijn in mn rug heb en als ik dan draai en op m'n rug lig, dan heb ik een soort van hele lage harde buik ofzo. Zo lijkt het. Zo rond m'n blaas. Volgende week maar ff aan de vk vragen!

Zo bizar; ik kan me echt geen voorstelling maken van hoe ons kindje eruit zal zien... Ben zo benieuwd....

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nee ik weet dat gevoel nog goed! Die laatste weken ben je steeds nieuwsgieriger.
    Ik denk er nu veel aan terug, omdat het nu bijna 1 jaar geleden is dat ik op knappen stond.
    De laatste weken en vooral de laatste dagen zijn eigenlijk de allerleukste, die spanning en nieuwsgierigheid!
    En ik kon me er ook niks bij voorstellen, en hoe het uiteindelijk is had ik van te voren nooit verwacht.

Hoe trots dat je kunt zijn op de meest simpele dingen, als normaal iemand tegen me zou zeggen mn kindje kan rollen bijvoorbeeld. Dan had ik zoiets van tja leuk voor je.
    Maar nu sta ik er zelf bij te springen, zoiets aparts!
    Je kunt je van te voren gewoon echt niet indenken hoe het is. En het is steeds maar leuker en leuker (ik vind het nu leuker als een echte baby baby persoonlijk)

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jeej! Ik had bij Lillipopjes een Muziekuiltje besteld; ze maken m dan echt zoals jij m wuilt hebben. Superleuk; ik heb m net binnen! :D

Bijgevoegde bestanden:

17. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hello ladies ook hier even een update

Heb vandaag mijn 2de punctie gehad voor onze 2de behandeling dit is dan een icsi geworden en we zijn gelukkig een stap verder 14 van de 15 eitjes zijn bevrucht nou maar hopen dat ze goed gaan delen en dan als we geluk hebben word er een mooi embyo'tje zondag teruggeplaatst.
    We horen dit zaterdag dus weer flink in spanning ik haat het wachtbankje.

Hoe gaat het verder hier alle babytjes groeien goed :) eevie de laatste loodjes succes meid.

dikke knuf saskia

18. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @sas hopelijk krijg je goed nieuws te horen ik duim voor je
    @eevie heel herkenbaar de klachten ik kon de laatste weken ook niet op me rug slapen,nou eigelijk sliep ik bijna niet.
    nog een paar weken dan zie je jullie kleine meid spannend.
    @blondy wat leuk om weer van je te horen,spannend bij jullie zeg hopelijk komt jullie droom ook snel uit succes meiss
    @xd gek is dat he dat je blij en zo trots bent om alles wat je kleintje doet en al kan denk dat het gewoon komt omdat dat je eige kind is en het zelf allemaal meemaakt.
    ik d8 eerst ook altijd hetzelfde zo heel droog ja enn wat is daar zo leuk aan haha nu niet meer natuurlijk

de 2 ondertandjes komen door gelukkig heeft hij er geen last van maar hij bijt me nu elke x als ik hem voed oww wat doet dat pijn.
    iemand van jullie tipss?altijd welkom natuurlijk

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Spannend Sas!! Wel weer n mooi aantal eitjes, fijn. Ik hoop zo dat dit m wordt en dat jullie zondag een prachtig embryo terug geplaatst krijgen. Als t goed zou zijn, gaan er dan ook in de vriezer??

20. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @sas ik ga heel hard voor jullie duimen en dat zondag een prachtig embryo teruggeplaatst kan worden.
    @blondy wat leuk weer iets van je te horen. Spannend allemaal dus voor jullie.

Deel Deze Pagina