Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    De tijd vlakvoor de bevalling is achteraf gezien ZOOO speciaal eevie, geniet even van die nieuwsgierigheid. Ik denk er nog vaak aan terug.
    En vooral nu het bijna 1 jaar geleden is:)
    Die steken in je ribben zijn akelig, hopelijk komt dat niet tevaak opzetten!!
    Wil je thuis bevallen of zh?

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik ga in een kraamhotel bevallen. Onze slaapkamer is 2 trappen omhoog, dus dat mag niet. Daarnaast zou ik het niet eens willen! Ik wil in een omgeving zijn waar iedereen weet wat ie doet ;) Het is dichtbij, dus dat is wel fijn.
    Ik geniet ook nog wel van alles hoor, vind het gewoon wat zwaarder worden. Ben niet zo goed in accepteren dat ik iets niet kan! En we willen d'r zoooooooo graag zien!
    Jeetje, bijna 1.... Bizar he??
    Afgelopen vrijdag was mn miskraam een jaar geleden. De tijd gaat zo hard!

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Uhm dames, wat hebben jullie in bed gelegd in de laatste weken voor de bevalling. Ik had n matrasbeschermer onder m'n hoeslaken gedaan, maar die hebben we er na n uur vanaf gehaald. Wat n gezweet zeg!!

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja smerig ding he... Ik had niks in bed, na een uur had ik dat plakding al weg.
    De kans is groter dat je vliezen niet vanzelf breken dan wel. Dus ik heb het op goed geluk gedaan.
    Leuk een kraamhotel, ben benieuwd naar je ervaring straks:)

Ja 1 jaar, kan er serieus emotioneel van worden haha, hij is echt al groot en geen baby meer.
    Wijzen wat ie wil, los staan, voetballen... Zucht:)

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    eevie ik had een waterdichte hoes van de action ! ideaal ! :D (en helemaal niet duur en niet zwetend :))

6. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    Wat is het stilletjes hier

ik had niks in bed liggen
    Hoe gaat het verder met je is het nog goed te doen?

Lang niks gehoord van magic,fredje en laurise mochten jullie nog meelezen hoe gaat het met jullie en de kleintjes?

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Laurise spreek ik best vaak, daar gaat het goed mee!

Fredje ben ik wel benieuwd naar, haar dochtertje is alweer 1 toch

Hoe gaat het met slapen van damine?

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Chulla
    Wat lief dat je naar mij vraagt, ik lees nog steeds met jullie mee :) Hier alles goed, aftellen dat manlief thuis komt. Nog 2 weken en dan is hij een half jaar weg geweest. Het is heel erg tegen gevallen, praktisch red ik het prima als alleenstaande moeder maar emotioneel is het heel zwaar geweest. Vooral het samen genieten van je kind mis ik erg, zeker nu ze het afgelopen jaar zoveel heeft geleerd..Maar ja het is bijna voorbij, Laurise wordt 26 mei alweer 1 jaar! En de 30ste gaan we lekker een week naar Turkije met zijn 3en. Verder doet Laurise het perfect, slaapt van 19:00 tot 7/8/9 uur, eet bijna helemaal met de pot mee en is altijd vrolijk (behalve nu, ze zit vreselijk in de 11 maanden sprong haha).

Hoe is het met jullie? Met Damine alles goed? Slaapt hij al wat beter? Hoe is het eigenlijk met mijn navelbreuk?

9. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @laurise, tjemig meid ik wist helemaal niet dat je man zolang weg was! bah vreselijk! wat doet hij voor werk? Militair zeker? hier ook eentje!
    Alleen hoeft hij niet meer weg gelukkig! Ik moet er nu niet aan denken met zon kleintje!
    Heerlijk dat hij weer thuis komt!

@lydia, jouw man is ook militair toch? maar nu niet meer geloof ik?

@xd, wow 1 jaar!! jemig dat is snel gegaan he! heb je geen foto vd uitnodiging?

@chulla, hoe gaat het slapen?
    @eevie, leuk hoor kraamhotel! lekker laten vertroetelen! ben benieuwd naar je ervaring! heb je al voorweeën?

@hier, alles zn gangetje dames! het schiet er vaak bij in om te reageren! onze kleine dame doet het super! we genieten lekker van haar!
    ze eet al(zelfgemaakt) groente en fruit, en we oefenen soms wat brood.
    het gaat zo snel!
    ik zal even spammen gister weer foto's gemaakt!

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Poemelke
    Ja hij is sergeant bij de landmacht. Wat doet jou man? Wist ik ook niet :) Fijn dat hij niet weg hoeft.. Was voor ons ook een klap hoorde het toen ik 6 maanden zwanger was maar hebben het iedereen na de bevalling pas verteld omdat ik van alles wilde genieten en je krijgt er anders toch een wolk over heen. Als het goed is hoeft hij de komende 5 jaar ook niet meer weg. Het is heel pittig ja met zo'n kleintje.. we hebben we geluk gehad dat Laurise zo makkelijk is maar ja neemt niet weg dat ze zorg natuurlijk nodig heeft. Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje! Wat een mooi moppie is het. Fijn dat ze groente en fruit lekker vindt, hier ook een alles eter :)

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Poemel was is Lizzy alweer groot jeeettjee!!
    De uitnodiging is nog niet af, maar is niks bijzonders hoor;)
    Zal Julan zo ook even spammen, mn grote vent!

12. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @laurise, hij werkt in een warehouse in de logistiek. Bij Nato.
    Maar hij komt fijn elke avond thuis! moet in 2013 weg bij Defensie, bezuinigingen.... hij is hard op zoek naar ander werk!

Wat erg dat je man Laurise nu pas ziet dan he! pff moet hem toch vreselijk zwaar vallen...
    Mag ik vragen waar hij naartoe moest?

xx

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mn grote vent in zn nieuwe zandbak (had ik gisteren in elkaar gezet, moet nog in de tuin;)).

14. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @xd, :$:$:$ wow wat issue groot geworden!!!!!! ik zie steeds die avatar van je, maar dat lijkt al geeneens meer joh! leuk man!!!

Oh deze wil ik jullie niet onthouden:

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja niet normaal he, mn baby is foetsie!!
    Acchhh wat een superlieve foto!! Wat heeft ze mooie donkere (blauwe?) ogen:)

16. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @laurise hee meid wat leuk weer iets van je te horen.
    Erg joh dat je man al zo lang weg is lijkt me echt vreselijk ook voor hem want hij mist alles,gelukkig komt hij weer snel terug kunnen jullie weer lekker genieten met zijn 3tjes.
    En weekje turkije heerlijk,met damine gaat het best goed navelbreukje is zo goed als over het is bijna helemaal verdwenen,alleen het slapen gaat nog niet echt goed,ben zo jaloers als ik lees dat jullie kindjes wel zo goed slapen heerlijkk.
    @xd jemigg wat is julan al groot joh dat is indd geen baby meer nee,
    een echte knapperd en leuke zandbak trouwens kan hij lekker in de tuin spelen.
    Slaapt julan nog steeds de nachten goed door?
    @poemelke wat een schattig meissie hebben jullie,en wat fijn dat ze al goed eet,hier gelukkig ook een goede eter

Pff zoals jullie al lezen slaapt damine nog steeds niet door.
    We hebben dagen gehad dat hij slaapt tot een uur of 6 en daarna na de voeding weer terug tot een uur of 11 maar helaas kwam daar alweer heel snel een eind aan.
    Hij word nu bijna om de 2 uur wakker en wil dan geen fiepje meer maar blijft huilen tot ik hem aan de borst leg en dan valt hij weer snel in slaap.
    We hebben nu echt al van alles geprobeerd dachten dat hij misschien honger had maar een flesje laat in de avond haalde niks uit zeld een pyjamapapje geprobeerd maar daar sliep hij ook niet op door.
    Nu heb ik soms de neiging om hem te laten huilen maar vind het gewoon zo zielig als ik hem hoor huilen,en manlief laat hem geen min huilen die springt gelijk uit bed.'
    Iemand van jullie tips voor mij ben echt toe aan een goede nachtrust.
    hihi wat heb ik weer lekker lopen klagen sorry daarvoor

slaap lekker meiden

17. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Wat worden.de kindjes groooooooot ....die van.mij ook hoor..Haha
    nu ff weekje logeren bij mn ouders hihi. zal verder reageren als ik achter de pc zit...

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Chulla, ik heb met je te doen! Weet echt wat het is. Julan slaapt nu sinds 4 weken ongeveer door (nog niet iedere nacht maar hij slaapt vaker wel door dan niet).
    Wij gebruiken nu de safe t sleep, moet je even op google kijken. Heb dit van iemand anders die gaf het als tip. En echt voor ons is dit echt een uitkomst!
    Misschien kunnen jullie het ook prroberen (kunt ze ook via marktplaats krijgen, scheelt weer. Mijne is ook 2e hands).

Laatst had ik de safe t sleep in de was en dacht ach leg Julan wel zonder dat ding in bed, nou echt het was weer drama!
    Ding uit de was, hup in gebruik en hij sliep!
    Het is te proberen??

19. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @lely das weer lang geleden dat we niks van je hebben gehoord,
    hoe gaat het met jou en de kindjes
    @xd bedankt voor de tip ik ga het zeker proberen hoop dat het bij ons ook helpt

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

#3100 Laurise, 11 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2012
    @poemelke
    Aaaah wat een leuke foto ook die 2de. Mijn man zit in K. dan weet je denk wel genoeg. O wat vervelend dat hij eruit moet zeg, heeft hij dit altijd gedaan? Verder wel andere opleiding? Weet hij al wat hij wil gaan doen? Echt balen zeg! Ja hij heeft het ook heel erg moeilijk en mist Laurise vreselijk. Als hij straks op de kazerne zit komt hij ook elke avond thuis, hij moet wel 1,5 uur heen en 1,5 uur terug rijden. En heeft straks op vrijdag voor een jaar papadag!

@xd
    Jaaa de blije Julan in zijn zandbak, hij lijkt echt veel ouder omdat hij zo lang is! Lekker mannetje!

@Chulla
    Ja voor hem is het ook een moeilijke tijd geweest. Ja heerlijk even weg direct hebben we voorgaande keren ook gedaan (hij is al 2x eerder weg geweest) even geen familie en vrienden want anders komen die toch of bellen maar even familietijd! Fijn dat zijn navelbreuk bijna weg is. Oh wat vervelend dat hij nog steeds zo slecht slaapt...snap dat je daar jaloers op bent. Helaas heb ik niet veel tips..

Ik kom ook even spammen als jullie dat goed vinden. Shoot voor haar verjaardagskaartje

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina