@Laurise, jemig wat een prachtige meid zeg!!! wat een ogen! echt mooi! mooie kaart hoor!! Ja weet wel wat je bedoeld denk ik, plaatsnaam toch? fijn dat hij straks ook avonds thuis is! geniet er lekker van als hij terug is! Mannetje doet dit al sinds zn 18de, geen verdere opleiding, dus afhankelijk van een bedrijf wat hem dit bied... echt te erg voor woorden dat defensie verder niks doet... ze hebben hem gewoon hard nodig daar, en toch weg... Maar hopelijk heeft hij snel werk! geen man overboord want hij heeft nog tot 2013, maar geen motivatie meer. @chulla, tjee meid echt vervelend hoor... weet je misschien moet je dan toch hem laten huilen, ik weet niet, je kunt het overwegen. Ik heb het gehad toen Lizzy de fles weigerde, ook gezegd van, ok geen fles dan ook geen borst, was echt erg... ze heeft gehuild! zo erg, ik heb met tranen over mn wangen rondgelopen die dag.... maar ook poemelman heeft me sterk gehouden en gezegd niet toegeven, het werkte uiteindelijk wel, en heeft nooit meer gemokt bij de fles... nu moesten wij nog toegeven avonds omdat ze toch iets moest drinken... maar je zou het snachts echt wel kunnen proberen! hij is 7 maanden? dan kan hij echt wel zonder nachtvoeding hoor... maar als je niet reageert op zijn huilen, hou dan voor ogen dat het de nacht door kan duren, maar misschien geeft hij na 2 nachten al op?! en spreek af met je man wat jullie gaan doen, zodat je elkaar er doorheen sleept! xxx
Ik zie allemaal leuke foto's voorbij komen van knappe kinders! Ik vind dat wij dat goed doen in ons clubje!! Even n snelle post met m'n telefoon. Heb de studiedagen gehad, erg leerzaam en gezellig. En vermoeiend! Vandaag was de uitvaart van die broer, erg verdrietig en mooi. Ben blij dat ik ben gegaan. Iemand vroeg of ik al tekenen geb. Nee, nog niet echt. Vandaag ontdekte ik dat m'n voeten vol vocht zitten. Enkels zijn onwijs dik. Heb ook vaker harde buiken, ook in rust. Zijn maar kort en niet pijnlijk. Heb wel iedere dag zo'n ongi-gevoel, dus ik denk dat m'n lijf langzaam maar zeker aan t oefenen is. Ik weet t niet!! Mopje is wel ingedaald dus ze ligt er goed voor. Vind dit wel spannend, hoor! Je weet gewoon niet wanneer t komt! Over 40 dagen zal t er wel zijn.... Bizar!
@laurise wat een prachtige meid hebben jullie zeg,en mooie kaart ze ziet er echt schattig uit. Groot gelijk heb je dat je een weekje samen weg gaat lekker genieten van elkaar,kan niemand jullie storen. @poemelke ik denk er echt elke dag aan maar als ik hem dan weer hoor huilen kan ik het gewoon niet aan om hem te laten huilen. We spreken dan overdag af van nu is het genoeg hij heeft de voeding niet nodig we laten het gewoon een paar dagen dan moet het wel goed komen,maar helaas zijn we allebei geen doorzetters wat dat betreft na 2 min zeg mijn man al misschoen heeft hij wel niet genoeg gedronken en heeft hij toch honger dit dat. Maar denk dat ik maar een fles ga geven rond een uur of 23:00 dan weten we zeker dat hij genoeg heeft en maar laten huilen dan. Hoop dat het me gaat lukken. Ik al zal ook eens snel een foto spammen van mijn binkie Op de nachten na is het een heerlijk kindje super vrolijk naar iedereen toe kan zo goed spelen we genieten er volop van,nu alleen nog doorslapen haha
Mag ik even egoïstisch gillen?! Ik heb n babyshower gehad!! M'n beste vriendinnetje is hier vanaf januari al mee bezig geweest, zo lief! Staan daar opeens 17 vriendinnen, schoonzussen en (schoon)moeder voor de deur met bergen eten en cadeaus. Heerlijk!! Hoefde niets te doen, mocht met de voetjes omhoog en genieten. Zo fijn.... Wat ben ik toch verwend, met zulke lieve mensen om me heen.
Wat leuk eevie! Mijn vriendinnen hadden dat ook georganiseerd en wist ook van niks. Gaaf he Veel gekregen?
chulla.. idd.. is ff geleden.. kan af en toe de rust niet vinden om achter de pc te gaan zitten en te typen.. maar het gaat super.. jasmijn groeit goed.. ontwikkeld zich als een tierelier ze zwaait... doet dr handjes omhoog als je vraagt hoe groot ze is.. en ze klapt in dr handjes... waar een moeder al blij mee kan zijn hahaha.. bas gaat ook snel.. is nu op een paar ongelukjes na zindelijk.. dus dat gaat de goede kant op! met mij.. tja.. heb nog geen werk.. het schiet niet op wat dat betreft.. maar we blijven zoeken.. tijd voor een spammetje
@poemelke hihi om eerlijk te zijn niet echt maar gelukkig is hij maar 1x wakker geweest vannacht,na de voeding is hij gelijk weer terug gaan slapen. Ik vond het zielig omdat hij niet goed had gedronken voor het slapen gaan hij viel al heel snel in slaap aan de borst. En jij borstvoeding al helemaal afgebouwd? @eevie leuk is dat he,ik heb ook zoveel gekregen is altijd leuk verwend worden @lely mooie meid is jasmijn zeg,hopelijk vind je snel een baan heb je wel al gesprekken of nog niks leuks gevonden?
Goedemorgen! Zo vreemd... Vorig jaar wilde ik moederdag nog boycotten, was zelfs aan het kijken of we een dag voor de ongewenst kinderloze ouders konden organiseren. Dat is helaas niet gelukt, maar ik had nooit verwacht dit jaar zelf bijna mama te zijn.... Daardoor denk ik des te meer aan de meiden onder ons die in hun hart al mama zijn. @ Laurise: fantastische kaart! Die staartjes ook! Volgens mij kwam ik Laurise ergens op een site tegen van een fotografe. Kan dat? @ Poemel; hoe is het met jou en Lizzy? @ Lydia; hoe gaat het met jou meis? lieve avatar! @ Chulla; lijkt me erg lastig dit. Hoe kun je een huilend kind eigenlijk iets weigeren?! Ik denk dat wij daar ook nog moeite mee gaan krijgen! @ XD; lief he, als vriendinnen dat doen?! @ Lely; ook al zo'n knapperd! Wat balen dat je nog steeds geen baan hebt gevonden... @ Sas; hoe is het meis? We hebben al zo lang niks gehoord... Ben een beetje bang voor slecht nieuws.... @ sammie: hoe gaat het met jou? Hier gaat alles goed. Ook al heb ik gisteren veel rust gehouden, toch had ik veel harde buiken. Niet pijnlijk, maar gewoon onhandig. Vandaag heb ik m'n eerste moederdagcadeau gekregen van Eevieman! He kraambezoekboek van Pauline Oud. Erg lief, want hij wist dat ik die graag wilde hebben. De babyshower was heerlijk. 17 meiden met bergen eten en cadeaus, het was echt super. We hebben natuurlijk een luiertaart gekregen, met daarin allemaal wensen voor mij, eevieman en de uk. Zo lief! En natuurlijk cadeautjes, allemaal kleine dingen. Voelde me erg verwend! Als ze alleen al eten mee hadden genomen, was het al goed geweest; ik voel me zo verwend met zo veel vriendinnen en familie die van ons houden. Ik kan me alleen maar gelukkig voelen door het idee dat ons kindje op zal groeien met zo veel liefde om haar heen...
Hoi dames, Even weer een berichtje van mij. Ik reageer niet veel omdat de tijd me ontbreekt. Lees wel mee. @ eevie het gaat goed met me. Druk weekend gisteren een tuindag gehad, vandaag is me verjaardag, ben 27 geworden, en verder ja moeten we weer op mijn ongesteldheid wachten zit nu op dag 36 met de clomid maar nog niets gespot. Voel ook niets heb alleen ongelooflijk last van jeukende borsten. Hoe is het verder met jou? Wat gaat het snel heh die tijd. Nog even en dan hebben jullie je moppie ook in jullie armen. @lydia hoe is het met jou meid, zie dat er bij jou ook nog niets weer is gespot, hoe voel je je anders. @ alle andere dames wat met jullie mooi kids. Geniet er heerlijk van. Hebben jullie al weer is gehoord van sas. Hoe zal het met haar zijn. Hoe is het verder met iedereen? Geniet lekker van moederdag.
Hallo dames Wat een prachtige kindjes echt lief en ze groeien zo snel. Sorry dat ik niet veel meer reageer maar heb het er heel moeilijk mee om alles zo mee te lezen moet ook heel eerlijk zijn dat ik er vluchtig over heen lees en alleen dat mee krijg wat niks met zwanger zijn of slapelose nachten en voeding enz te maken heeft. Ik zit hier vol spanning op het wachtbankje met 2 C tjes in mijn buik helaas dus geen A of B tjes ook niks in kunnen laten vriezen hopelijk zijn en blijven dit onze Campioentjes en vinden ze het heel fijn bij mij ben zo bang. Nu maar weer wachten we morgen 21-5 testen als ik het zolang vol houd wel moelijk chris moet zaterdag werken ik zondag en maandag allebij ??? dus wanneer test je dan zou zaterdag echt veel tevroeg zijn? Love you girls Eevie wat gaaf zo'n verwen feestje hopelijk heb je veel lueke dingen gekregen. xxx saskia
Oh Sas, je bent er weer!! Wat fijn dat je een terugplaatsing hebt gehad, dat geeft al weer wat meer hoop! Ik hoop ook dat het Campioenen zijn en dat je binnenkort een mooie positieve test hebt. Wanneer had je de terugplaatsing; 6e toch? Dan kun je idd wel de 20e of 21e testen. Mogelijk ook al op zaterdag, maar dat kan te vroeg zijn, dus dat is misschien niet fijn. Oh wat hoop ik toch voor je dat het raak is!! Ik duim uit volle kracht en schud al mn hormonen jouw kant op! Dikke knuffel!
Spannend sas!! Mijn duimen draaien!! En logisch dat je over zulke dingen heenleest, geeft niks! Hopelijk kun jij ook snel mee praten over slapeloze nachten
Oh sas wat ongelooflijk spannend en wat slopend voor jullie. Mijn duimen gaan over uren draaien voor je. Ik hoop het zo voor jullie het is jullie zo gegunt.