Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Leef nog ;)!

Sas ik duim voor je!!

Eevie Leukk goed verwend lees ik :) en ookal beetje mamadag gehad :) hier een knutsel van t kdv en een supergave fietstas met allemaal foto's gehad :)

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Lydia, lees ik het nu goed?
    Mag ik zeggen van harte gefeliciteerd?!!

Xxx

3. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Oeehhhhh ....blijf plakken beeb !!!! Gefeliciteerd

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oooh lydia!! Wat leuk!!

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Thanx meiden! Geloof het zelf nog ni! Maar dacht vandaag zal eens testen 9 dgn terug negatief .. En hij is knal!

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ben super bang en durf nog ni echt blij te zijn...

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dat kan ik me best voorstellen dat je niet blij durft te zijn.
    Hoever zou je nu zijn??
    Toch een wonder eigenlijk, 2e x zwanger en bij Jinte moest je clomid gebruiken toch?
    Mn duimen draaien, zou toch mooi zijn als die een echte plakkerd is!!

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh wat spannend Lydia! Hopelijk is dit een mooi plakbeebje. Voorzichtig gefeliciteerd. Je weet nu niet hoe ver je bent, toch? Misschien even bloed laten prikken?
    Xx

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Nee weet het niet hoever.. Ga van 4 wk uit kan het alleen maar meevallen :) !
    Indd een super wonder!! Jonge duurde 2 jaar met clomid Uiteindelijk. En nu 2 x zo ja.

10. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Bij Jinte was t wel de eerste ronde met Clomid raak toch? Is ook snel. Ben benieuwd, hoop dat t goed gaat!!

Ik ga zo extra naar de verloskundige. Heb de hele nacht jeuk aan m'n handen en voeten gehad. Dit kan n teken van zwangerschapscholestase zijn en dan moet ons mopje eruit. Dus zo controle en mogelijk bloed prikken... :( Hoop dat t gewoon hormonen zijn!! Duim even voor me? X

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Duimen draaien eevie!! Laat je zo even iets weten?

12. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ eevie ik duim voor je.
    @lydia spannend meid.
    @ sas hoe gaat het met je meid. Bijna testen. Ben zo benieuwd. Denk aan jullie hoop dat jullie een knaller krijgen.

@ hier gaat.het wel. Vandaag ziekenhuis gebeld, zat alweer op dag 41 met clomid, dat duurt te lang vind ik. En er was nog geen bloed te zien, ook geen pos. Test, dus ja. Maar nu komen de duiveltjes er langzaam aan. Gelukkig hoef ik dan geen provera want dat receptie ligt al bij de apotheek. Nu wilde ze me clomid weer naar 100mg zetten, ik heb gezegd.dat hoeft niet heb ik al eens gehad en het wordt tijd voor andere acties. Nou moeten we 30 mei weer komen, om een en ander te bespreken. Ik wil verder ik wil niet meer wachten duurt al te lang op deze manier. Maandag weer een semen onderzoek. maar moet zeggen heb wel weer flink de balen er in dat het zo langzaam gaat.

Ik ga nu even weer verder werken. ;)

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    He Sammie wat is het toch balen dat het zo bij jou gaat. Ik zou gewoon aangeven dat je wilt gaan spuiten. Dat is wat betreft fm's wel intensiever, maar hopelijk heeft het meer nut!! Dat was bij mij in ieder geval wel. Ik vind dat ze jullie wel erg lang laten ronddobberen....
    Hopelijk geeft het semenonderzoek ook wat duidelijkheid, zodat je weet welke behandeling het gaat worden voor jullie. Knuffel!

Pfff.... Moet om 13.45 bij de vk zijn. Vind het eigenlijk wel een beetje spannend. Heb net m'n vluchttas ingepakt en dan opeens komt het heel erg dichtbij. Ik word binnenkort mama.... Vind het opeens heel heftig, ook al kan het nog 5 weken duren. handen jeuken nog steeds. Hopelijk is het gewoon hormonaal. Ik zou het zo jammer vinden als ik zo'n fijne zwangerschap heb gehad, dat die dan in een inleiding uit zou komen...

14. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    eevie, duimen draaien! hopelijk mag je lekker uitlopen! ik gun je dat gewaggel zo haha!!!
    maar wat niet is, is niet, gezondheid van die kleine uk gaat voor!
    succes!

@lydia, wow meid helemaal super hoor! heb je de verlos al gebeld?

@sammie, wachten duurt echt lang zo! hopelijk gaan ze snel over tot echte actie!!

xxx

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mooi, loos alarm. Ben zó opgelucht!! Geen eiwitten in m'n urine, bloeddruk laag, beeb vrolijk. Als de jeuk over m'n hele lijf gaat, moet ik wel accuut bellen, dan moet ik meteen op controle. Pffff.... Ven nu eindelijk zo ver dat ik minder tegen de bevalling opzie, dus dan moet ik niet opeens ingeleid worden. Ben niet zo goed met veranderingen haha!! Xx

16. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    update sinds gisteren bloedverlies ben bang dat het voorbij is moet nog wel een testje doen zondag van het zh voor de zekerheid ik weet het alemaal ook niet meer ben er een beetje klaar mee onderhand :(

saskia

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ooh sas:( wat klote toch zeg. Kan me voorstellen dat je het ff niet meer weet.
    Vanuit hier een heeeeele dikke knuffel!!

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Eevie, fijn dat alles goed is!!

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh Sas, wat klote.... Ik hoop zo dat t n late Innestelingsbloeding is. Hen je ook utrogestan gekregen? Ik blijf voor je duimen meis!!

20. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ sas wat kloten, ik hoop net zoals eevie zegt dat het een innestelingsbloeding is. Maar wat kan ik je goed begrijpen meid.
    Ik ga nog steeds heel hard voor jullie duimen.

Deel Deze Pagina