Janneke hier reageerde ik ook veelste heftig op 50 mg ik moest ook 25 mg scheeld hoef je em niet meer te kauwen Eevie wat spannend meid ik kijk iedere dag even of er al wat gebeurt is. Wat fijn om te lezen dat het met de kleintjes verder goed gaat en met de mama's ook hoop ik Xd tja onstoken oogjes heel lastig hopelijk is het gauw weer over. Hier gaat het verder wel goed heb lekker mijn huisje vorige week een grote beurt gegeven raar hé dat dat dan zo fijn voeld met mijn werk gaat het ook goed en we hebben nou besloten dat we als ik in juli ongesteld word we ons weer aanmelden dus we wachten maar af. We gaan aankomende woensdag voetbal kijken bij mijn zwager en zijn nieuwe vriendin leren kennen wel een beetje raar ze kende elkaar al van vroeger maar sinds dec groeien ze iets meer naar elkaar toe tja en dan moet het er een keer van komen dat de familie voorgesteld word en wat niet beter dan tijdens voetbal Nou tot gauw dikke knuf saskia
Geen nieuws hier! Lekker rustig dagje gehad; schoonmoeder kwam ff op de koffie en verder heb ik wat opgeruimd en mn boom afgemaakt. Moet nog 1 vogeltje tegen de muur plakken en dan is het echt helemaal af. Ik had m per ongeluk aan de verkeerde kant gelakt! Ik had eerst de hele boom blauw en alleen de blaadjes behangen, maar dat vond ik nog te rustig, dus nu heb ik de vogels en t uiltje roze gelakt. Hij is wel mooi geworden. Alles is klaar, nu onze beeb nog.... het rommelt niet eens.... Ik vind dit wachten echt heel vervelend. Ik weet niet wat ik moet verwachten en wanneer dat dan gaat komen. Dat vind ik echt moeilijk. Heb trouwens wel t idee dat mijn hormoonhuishouding aan het veranderen is; ik ruik sneller naar zweet! @ Sas; fijn dat het goed met je gaat. ik hoop zo dat het gaat lukken meis, ik duim zo hard voor je! Ik zal hier eens even flink dansen, heb genoeg hormonen in mn lijf en wie weet heeft het voor mij ook wel nut. @ Janneke; hopelijk werkt 25mg wel. @ Chulla; ik ben benieuwd naar jullie manneke! Zal al weer veel veranderd zijn. @ Lydia; je loopt gewoon precies 32 weken achter mij, leuk! voel je je goed? @ Magic; ik zou ook lekker naar de bios gaan. Of uit eten of even een drankje doen. Het is zo goed voor je om ook weer samen iets te doen, quality time met je lief. Dat heb ik wel bij vrienden gezien; wij hebben daar regelmatig opgepast zodat zij even weg konden. En wij genoten dan van hun kindje! We deden dat vanaf n maand of 5. Gewoon doen meid. @ XD; hoe is t met de ogen van Julan? Hoe gaat t met de rest ladies?? xx
hi ! magic indd lekker eten en biosje ? hoeist met Eevie ??!! janneke wat balen zeg dat je te heftig reageerd.. je zou zeggen dat je niet lager kan.. maar zonder clomid krijg je helemaal geen follikels ? chulla wat fijn dat je mannetje het zo goed doet ! hier loopt jin alleen langs de tafel enz af maar nog niet los ze komt nu overal waar ze wil en vind het wel prima zo denk ! wel staat ze af en toe aan de tafel/bank/enz en laat ze ineens los.. na paar seconde valt ze dan om haha
eevie, ben benieuwd naar je boom ! doe je een fototje maken ? hoop dat je niet zo lang op jullie beebje hoeft te wachten als ik .. (41+3) en dat beebje zich onverwacht ineens aandient ! spannend hoor!! ik voel me bagger.. voel me de hele dag alsof ik in een wilde achtbaan zit..
Hoi, hoi, Dan hoop ik dat we de volgende maand 25mg mag proberen en dan 1 of 2 eitjes heb. Lydia: de eerste x in de mmm, had ik er wel 1, maar een 1 week later waren de waardes is het bloed er laag (21). De maand erna had ik alleen heel veel kleintjes, er was er geen groot genoeg om te gaan springen. Daarom heb ik nu clomid gekregen. We zijn al in ronde 13 na MK, misschien komt het wel omdat ik niet elke x een goed ei heb? Wel vervelend als het niet van nature goed gaat, maar de medicijen geven wel weer nieuwe hoop. Het is wel een verschillende groepje, sommige hebben jammer genoeg nog geen kindje en sommige wel! liefs
janneke.. ik kan je vertellen dat dit een heel fijn clomid groepje is.. ook mede omdat er al dames zijn die kids hebben... geeft moed!
Dit is het beste Clomid-groepje!! erg hecht, kan altijd m'n ei kwijt hier en iedereen leeft zo mee. Erg fijn. Ben zo blij dat ik me ooit bij jullie heb aangesloten... (al dik 2 jaar geleden al weer!) Mijn boom laat ik ff zien. Er mist nog n vogel he, dus die die er ff aan de linkerkant op de lege plaats erbij! Foto is ook een beetje donker...
Wow, alweer lange tijd niet meer geschreven.. Dus ff update van mij.. Ben alweer 26 wkn, tijd vliegt! Heerlijk op vakantie geweest; Curacao was super! Nu weer terug en vanaf morgen weer aant werk.. Helaas wel flinke last van oedeem, in mn voeten, onderbenen en knieen.. Dit al vanaf week 22, best vervelend.. Maja, het enige kwaaltje dat ik heb, dus probeer niet te klagen.. Maar toch is het best pijnlijk.. Vandaag voetreflexologie-behandeling gehad; enorm pijnlijk, net een Thaise massage zeg.. Heeft wel iets geholpen, moet 2x per week komen.. Strakjes komt de vk ff aan huis om mn bloeddruk te meten en ff te kijken naar mn voetjes omdat het zo extreem is.. Krijg waarschijnlijk ook plastabletten van de huisarts en hoop dat het dan echt minder gaat worden.. Wil nl. graag door blijven werken.. Nog 10 weekjes.. Ff afwachten dus.. Eevie, wat een mooie boom zeg! Echt prachtig! Hoop dat we snel mini-Eevie zullen bewonderen hoor! Sterkte meis.. Andere dames.. Alles goed met jullie verder? Liefs Nina..
Eevie leukkk !! janneke indd een leuk divers clubje bij jinte moest ik ook clomid en nu 2 keer 1e ronde zwanger... apart!
Thanks ladies!! Ben er ook heel erg blij mee, past helemaal in ons kamertje en het was precies wat de kamer nog nodig had! Nu ons kindje nog en dan is het compleet! Jeeje nina, 26 weken al weer, wat gaat t hard!! Balen dat je zo veel last hebt van oedeem. Ik had het met 30 graden hier ook. Nu is het wel heel veel minder, maar het is idd pijnlijk. Toch proberen je handen en voeten te bewegen, zelf in beweging blijven, voeten (en handen) omhoog zo veel je kunt en genoeg drinken. Niet minder gaan drinken omdat je denk dat je alles vast houdt. Maar het is echt vervelend. Fijn dat Curacao zo leuk was! Janneke, de boom heb ik besteld en zelf gelakt en behangen. Lydia heeft ook een hele mooie!
Wat een gave boom eevie!! En ga nu maar snel bevallen he Janneke, idd een divers groepje maar iedereen is bij het begin begonnen. En die kindjes laten alleen maar zien dat niks onmogelijk is! Nina, jeetje 25 weken. Was de vakantie lekker? Nog even van elkaar genieten he. Balen zeg van het vocht, kan idd goed zeer doen! Julan zn ogen zijn al een stuk beter door de zalf. Denk dat het morgen echt helemaal weg is. Zag er zo zielig uit mn menneke! Lydia, ik had je ergens op fb gezien trouwens. Weet niet meer bij wie trouwens. En vriend van een vriend van een vriend ofzo Zag die foto die je als avatar hebt, ik dacht heeeyy die ken ik
thanx eevie ik zag hem toen ook hier voorbij komen die boom en dacht ! whaaa!! die gaaf! en ben toch ook crea gaan doen D:! Echt XD gaaf! ben benieuwd via wie !
Ik weet het echt niet meer. Mn vriend heeft een neef in Veghel wonen (daar woon je toch?). ik denk via hem of haar en dan weer vrienden van vrienden ofzo?! Ik weet het echt niet meer. Soms verveel ik me op mn werk haha, en dan ga ik lekker facebooken en kom dan overal en nergens. En toen zag ik je foto. Wel grappig!
mooie boom eevie,laat de baby nu maar komen @xd wat fijn dat julan alweer beter is tis nooit leuk om te zien dat je kleintje ziek is
eevie.. via welke site heb je de boom?? leuk idee voor jasmijn haar kamer.. heb nog een leeg stuk muur waar niks tegen aan kan qua kastje.. dus dan is zoiets een erg leuk idee