@eevie je kan nu helemaal bevallen toch alles is nu klaar? @nina wat gaan het snel heh jeetje hoe voel je je? @lydia hoe gaat het met je voel je je iets beter? @ janneke dit is een heel gezellig clubje, ik voel me hier zo'n beetje thuis hihi @alle andere dames hoe is het met jullie? We mogen donderdag beginnen met spuiten ben benieuwd best spannend allemaal.
MWah zolang ik niks moet en rustig aan doe gaat het maar ja das mOeilijk met jinte en werken.. Ach ja Spannend donderdag ! Alvast succes
Sammie, spannend zeg donderdag! Je moet jezelf spuiten toch, durf je dat of had je dat nou al eens eerder gedaan? Lydia, wat doe je eigenlijk voor werk? Weten ze daar al dat je zwanger bent?
Ik draai mn hoofd wel Woow jeetje zeg, nu al zo'n buik!! Bij een 2e gaat het sneller he, mooi!! (ohhwww ik wil ooookkk!)
mooie buik lydia... en thx voor de link.. hier is alles in orde.. komende maand twee verjaardagen.. bas word dan al weer 4 en jasmijn 1.. pff.. wat gaat de tijd snel.. mn zus gaat een mooie Peppa Pig taart maken voor Jasmijn.. en voor bas doen we een gewone hema foto taart.. die vind dat al lang prachtig verder nog steeds thuis.. begint echt vervelend te worden.. pfff
Ben je opzoek naar werk lely?? Jeetje jasmijn ook alweer bijna 1, de tijd gaat echt TE snel he. Vond ik altijd al maar sinds Julan vliegt het echt voorbij!
Hoi, Lydia: grappig, ik werk ook in de kinderopvang. Zo wat zien je, je buikje al goed, altijd mooi!!! Ik heb de site meteen bij favorieten opgeslagen!! gr
Die van mij komt van Freesstudio | Frees Specials Ze hebben er meerdere leuke dingen!! Ben ook tevreden over de service en kwaliteit. Aanrader dus! @ Lely; Balen dat je nog steeds thuis zit... Jeetje beide kinders jarig. Gezellig!! @ Lydia; Gaaf hoor, die buik! @ sammie; spannend het spuiten. Heb je tips of ofzo nodig, gil maar he! @ XD; al bezig voor een 2e dan?? Ah 2 in de kinderopvang en Mol en ik in het onderwijs. Mol; mocht je meelezen; ik hoop dat het goed met je gaat!! Oh hier alles dus nog steeds rustig. Morgen naar de vk, ben benieuwd! xx
@mol, he meid, wagen jullie het er nog op, de maand na de miskraam?? @lydia, wow mooi buikje hoor!! @eevie, ga bevallen jij! @janneke klets gezellig mee! Hier ook clomid 25 mg geslikt, bah wat waren het toch ook vieze dingen! Zwanger in ronde 4 is miskraam geworden, en weer na 4 maanden zwanger, zie banner! @lely, joepie feest!! Leuk hoor! Gaatsnel he met die kleintjes! @hier alles ok! Lizzy doet het prima! Lekker ding is het! Vd week een vloerkleedje scoren, ze wil zo graag vooruit maar schuift weg op de vloer haha! Hoe hebben jullie trouwens opvang en werk geregeld? Hoeveel werken jullie bijv.? Ik krijg er maar geen structuur in op de een of andere manier, ik kom niet aan mn uren (thuiszorg) (heb geen vaste mensen) en ik loop potverdorie elke week achter mn uren aan te zeulen! Gek word ik ervan! Nja niet dat ik hier de oplossing vind haha, maar moest even schreeuwen! Xxx
Lely word een drukke tijd wel Leukk! Werk; ik werk de ma,do van 13.30-18.30 en woensdag,vrijdag van 7.30-16.45 .. Jinte gaat de maandag en vrijdag mee naar de kinderopvang.
Ik zou graag bevallen Poemel!! Maar nog geen voortekenen. Hopelijk wil de vk straks kijken of er al beweging in zit... Ben toch weer wat angstig voor de bevalling... Komt door t wachten... Het zwanger zijn gaat overdag nog steeds goed, maar s nachts.... Toch wat maagzuur, kind tegen m'n ribben, stijve benen, zere handen en die vallen ook nog in slaap. Dus wat dat betreft mag t gaan gebeuren! Zo dat was m'n klaagzang, nu weer happy!
Poemel, Ik werk maandag, dinsdag en donderdag. Mn vriend is de maandag thuis. En dinsdag gaat Julan naar schoonouders en donderdags gaat Julan naar mijn ouders. Ideaal. Lydia, dat is ook handig dat Jinte mee naar de opvang kan. Hoe hebben jullie het geregeld Poemel? Ik zit op kantoor, dus dat scheelt met de tijden die ik werk die zijn iedere week hetzelfde. In de zorg is dat toch anders he Eevie, wat spannend zeg. Ik zou zeker even de vk laten kijken, alleen voelen kan al iets in beweging zetten dus wie weet. En zie er niet tegenop! Ik vond het echt voor 100% meevallen. Zou het zo opnieuw doen. Het is gewoon het onbekende, iedereen kan het. Dus jij zeker! Kom maar op minieevie!! Lely, wat balen zeg al een half jaar. Ik zit hier nu ongeveer een half jaar maar wil weer wat anders, werk is leuk maar de sfeer niet zo. Kijk op mn gemak rond ik hoef niet weg dat scheelt.