Chulla, waauuww wat een mooi mannetje zeg!!! En alweer groot geworden, wat gaat dat snel. Hij blijft iets buitenlands houden vind ik, beetje getint echt supermooi
Zucht.... Helemaal niks.... Arm en hand valken steeds in slaap, ook erg fijn. Maandag naar het zh voor n CTG en onderzoekje bij de vk van het zh. Oh wat ben ik er klaar mee zeg.... En ik verveel me want iedereen werkt of heeft geen tijd. Zo maar ns cakejes bakken ofzo en verder.... Niks doen dan wachten.... Wat n knapperd Chulla!
ahh chulla wat een scheetje ! verschil: pff breek me de bek ni open wereld van verschil ! bij jinte t enigste van week 9tot12 misselijk geweest en nu vanaf week 4 al kei misselijk dol/duizelig en totaal geen behoefe aan eten enz.. hoop dat t over gaat maar ja.. moet er iets voor over hebben
eevie gewoon een beetje mopperen/(aanstellen) bij de vk dan ondernemen ze tenminste wat ! hier zou ik op 41+3 ctg en onderzoek hebben ( + inleiden waarschijnlijk bij 41+4) maar jin begon die nacht gelukkig in te zien dat ze toch maar is moest komen hoop dat jullie mini dat ook bedenkt!
Ja wat Lydia zegt heb ik ook gedaan op het einde, gewoon zeuren... Zeggen dat je je niet goed voelt. Gewoon blijven vragen/zeuren dan doen ze eerder wat
Chulla, mooi mannetje hoor! Knapperd! @eevie, pff meid ik kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt! Dus dat wordt zeuren bij de vk, als ik dat zo hoor! Succes! @lydia, gek he dat zwangerschappen zo verschillend kunnen zijn! Vind je het niet zwaar nu, met werken en Jinte erbij? @hier, nou vrijdag 22 juni wordtik al geopereerd! Ben benieuwd, zie er niet heel erg tegenop eigenlijk... Ben blij als ik ervan af ben, me weer lekker in mn vel voelen! Herstel duurt wel ff maar goed, ik amuseer me wel thuis met mn meisje! Magic hoe is het gegaan??? Xxx
ja jinte slaapt voor geen meter dus best zwaar indd maar gelukkig is Ferdi er ook nog en werken is indd niet ideaal maar wel te doen gelukkig. kijk dat is al snel volgende week!.. we contacten nog wel
Dat is snel poemel, fijn dat je niet maanden hoeft te wachten op een operatie! Lydia, slaapt Jinte slecht? Ik dacht dat ze goed sliep, hoe komt dat?
Bedankt voor jullie reacties wij zijn ook supertrots op onze mannetje (welke ouder nou niet) @lydia bij mij was juist de eerste zwangerschap heel zwaar daarna viel het allemaal mee met Damine heb ik eigelijk nergens last van gehad.Hopen dat je na de 12 weken van de misselijkheid af bent. @poemel wat fijn dat je al zo snel geholpen word,hoe gaat het met jullie kleine meid? @lely hoe gaat het met jou en de kids?? @eevie nog geen weeen?? @magic hoe gaat het met Sem?
Oohhww eevie, dat wachten is killing! Heb je al goed lopen klagen, kreunen, zuchten, zeuren? Wil ooit helpen dat ze eerder wat doen. Morgen al 41 weken, pff. Ik duim voor je dat het snel op gang komt!
Eevie, ik zie dat je ergens anders hebt geplaatst dat je jullie meisje minder voelt? Dat was bij mij de laatste dag ook, zou gewoon de vk bellen en dit doorgeven. Dan ondernemen ze gelijk actie (tenminste dat deden ze toen bij mij wel, en het was niet zo dat ik julan niet meer voelde maar gewoon stukken minder als normaal)
Eevie niet telang wachten meid straks gaat het ten koste van je kindje gewoon bellen sorry dat ik misschien zo fel reageer. Dikke knuf
Ik ben net weer ongesteld geworden en alles doet me zeer ga zo eerst maar eens een tukkie doen moet vanavond ook weer werken dus maar goed mijn mannetje doet vanavond de boodschappen dat scheeld weer. Verder met iedereen alles goed oogonsteking weer voorbij ? Nou ik lees het wel knuf saskia
@dikke knuff sas, dat is echt niet leuk dat alles zeer doet. @eevie, ik zou ook gewoon bellen dat je je daardoor heel rot voelt. En dat ze gelijk actie nemen. Verder was me instructie meegevallen, ik moet tot aanstaande donderdag spuiten, ben afgelopen donderdag begonnen ben benieuwd hoe ik er op reageer. Heb gelukkig geen last van opvliegers met deze hormonen. @alle andere dames, hoe is het bij jullie?
Sas, ooh meid wat balen dat je er zo'n last van hebt! Hier alles goed, en julan zn oogontsteking is weer weg gelukkig. Sammie, fijn dat je geen last hebt van opvliegers! Spannend hoor
Hoi hoi, @ XD; ik heb nog niet lopen klagen enz. Het voelt zo dubbel! Aan de ene kant ben ik het echt beu en wil ik gewoon ons kindje zien. wat dat betreft is ze ook gewoon klaar en kan ze gewoon komen. Aan de andere kant ben ik gewoon niet zo voor inleiden... Ze zal niet voor niets nog steeds geen aanstalten maken. Dus dat is wel echt moeilijk. Ik had het gewoon zo fijn gevonden als ons mopje er op vaderdag wel bij was geweest. Dat wil ik ook graag voor Eevieman. Ik had vandaag wel het idee dat ik haar minder voelde, maar dat heeft ze net weer even goed gemaakt met wat mooie harde bewegingen! Ik vind echter wel dat ze rustiger is, dus hopelijk stilte voor de storm! Ik wacht maandag af. Dan even kijken hoe het met m'n lijf gaat en wat de vk in het zh zegt. Als het niet zo goed gaat met ons kindje, dan moeten we t gewoon in laten leiden. Ach het gaat een keer komen! @ Sas; meis wat ontzettend klote zeg.... Zit ik hier een beetje te klagen en jij bent weer ongesteld... Sorry! Oh wat gun ik jullie een kindje! Echt vanuit de grond van m'n hart!! @ Sammie; ik ben ook erg benieuwd hoe het er donderdag uit ziet! Kan zijn dat ze de juiste dosis nog moeten zoeken he, houd daar even rekening mee in je achterhoofd...