Hallo allemaal, mag ik me hier ook aansluiten? Ik was een beetje aan het zoeken naar info over clomid en toen kwam ik hier terecht en het lijkt me leuk om ook een beetje mee te kletsen omdat iedereen hier is voor hetzelfde doel! Ik ben 30 jaar, bijna 31 en mijn man is 33. Wij zijn ongeveer sinds een jaar serieus bezig voor onze kinderwens en ben vorig jaar augustus zwanger geweest maar dat is helaas geëindigd in een vroege miskraam met 5 weken. Daarna gelijk er weer voor gegaan maar tot nu toe helaas nog niks en mede door dat ik een hele onregelmatige cyclus heb van ongeveer 1x in de drie maand. Na een poosje zelf proberen hebben we voor een paar weken geleden toch maar besloten naar het zh te gaan voor onderzoeken. Nu heb ik net vorige week uit mezelf mn menstruatie gehad en ben ik op de 3e dag begonnen met clomid 50mg en heb vandaag de laatste gehad. Nu woensdag naar zh voor echo, dus ben benieuwd hoe en wat nu verder! Voor de rest wil ik iedereen heel veel succes wensen bij hun pogingen! Groetjes!
@ xd; heb wel wat bloedverlies gehad, maar dat is nu ver over. Ik heb wel meer harde buiken en dan ook gezeur in m'n rug. Dus ik denk dat dat dan miniweeën waren? Komende zondag is ze er gewoon al. Eng idee hoor; we worden deze week papa en mama!! Alleen m'n ouders weten t, ik ga t verder niet aan vrienden vertellen. Wil geen gebel en gesms! @ Janneke; dank je wel! Jij succes volgende Weel. Ik dacht dat je 25mg zou gaan gebruiken?
Spannend hoor eevie! Ik had dat ook na het strippen die 'weeen'. Toen is het bij mij wel gaan doorzetten. Hopelijk bij jou ook snel, je zal het wachten we zat zijn! Ik zou dat ook niet vertellen, zou ook gek worden van al die vragen. Achteraf gezien is de periode waar jij inzit ZOOOO leuk. Geloof je nu vast niet haha, maar als ik nu terugkijk. Die spanning en nieuwsgierigheid, het wachten. Je wilt je kindje zien. Hoe is de bevalling? Zou dit de laatste dag samen zijn? Dat soort dingen. Ik vond dat toch wel iets speciaals. Nou hopelijk heb ik morgen een berichtje dat mini eevie er is
ik hoop dat ik 25mg krijg, maar ze hadden het de vorige x ook over spuiten, we zullen het wel zien vrijdag. gr
fas welkom! en succes ! ohh eevie wat spannend nog maximaal 5 dagen en jullie kunnen jullie wondertje zien !! ( of misschien toch al doorgezet?)
Nog steeds niks! Ik heb het idee dat mijn omgeving inmiddels meer zenuwen heeft dan ik!! Krijg de hele dag door smsjes en telefoontjes. Ik reageer gewoon niet meer op alles. Krampen zijn inmiddels weg, wel wat harde buiken, maar die doen geen pijn. Volgens mij verlies ik m'n slijmprop wel in delen, dus dat is al vooruitgang, maar het zegt natuurlijk niets. Morgenochtend weer naar het zh voor een CTG en de vk daar. Ben me er wel bij neer aan het leggen dat ik dus niet in het kraamhotel zal bevallen. Aan de andere kant maakt dat de vraag naar pijnstilling wel makkelijker! Ik ga er gewoon vanuit dat ik vrijdag ingeleid word en dat ze niet uit zichzelf gaat komen. Zo naar een datum toeleven waarvan je zeker bent dat er iets (wat dan ook) gaat gebeuren, is wel spannend hoor. Vind het spannender dan naar de uitgerekende datum toeleven, want ik wist al lang dat ik er overheen zou gaan! @ Fas welkom.
Jeetje eevie, wat een geduld moeten jullie hebben!! Dat is idd vaker zo dat de omgeving zenuwachtiger is dan jezelf. Toen mn beste vriendin moest bevallen en ik kreeg geen bericht meer terug wist ik dat ze aan de gang was. Nou echt, ik was ZOO zenuwachtig. En met mn eigen bevalling had ik dat niet (was andersom ook zo haha). Wie weet heb je helemaal geen pijnstilling nodig, dat hoop ik voor je Spannend allemaal hoor, maar geniet wel van deze tijd. Straks kijk je daar nog op terug!
Ja we moeten echt veel geduld hebben. Maar ze komt nu dus écht 3 jaar nadat we begonnen zijn, dat is ook bijzonder. Ik kan me nu alleen maar bezig houden en verder niets. Beetje opruimen, nieuw schooljaar voorbereiden. Ben vanavond zelfs nog naar de musical van groep 8 geweest! Voel me dus erg goed! Xx
Nou, ik word vrijdag ingeleid. Ik verwacht nl niet dat t vandaag of morgen nog gaat gebeuren. CTG was erg rustig, madamme lag te slapen. Verder geen onderzoek meer gehad, de vk vond t niet nodig, omdat er weinig actie is geweest de afgelopen dagen. Dus ja, we gaan nu dus voor vrijdag. Pffff.... Vind t heel heftig opeens.....
snappik ! hopelijk bedenkt ze toch dat een inleiding voor mams heftig is .. hier ook totaal geen gevoel dat ze nog zelf zou komen maar gelukkig toch gedaan.. ik duim voor je !
Pff eevie, zou ik ook heftig vinden. Hopelijk komt ze toch zomaar, ik had ook totaal geen gevoel dat het zou gebeuren. Zelfs toen ik al aan de gang was. Nog 2 dagen doorbikkelen dus. Weet je ook hoelaat ze vrijdag gaan inleiden? Hopelijk vroeg, scheelt een dag he. Spannend hoor eevie, ik duim voor je, alles komt goed
Ik hoop ook dat ze zich dat bedenkt, maar ze is vandaag super rustig en CTG was prima. En 0 weeenactiviteit..... Dus dat zal m niet worden ben ik bang. Ik moet om 6.30 bellen om te kijken of ze plaats hebben. Kan nl ook nog druk zijn en dan kan ik misschien zelfs pas zaterdag terecht! Ben gewoon een beetje emotioneel vandaag. Komt wel goed! x
@eevie jullie kleine weet jullie wel goed in spanning te houden zeg Zie je erg tegen de inleiding op ?
Poeh eevie, kan me wel voorstellen hoor die emoties! Maar geen weeenactiviteit dat wil echt niks zeggen. Ik duim voor jullie dat het uiterlijk vrijdag gaat worden en niet NOG later.
Eevie begrijpelijk dat je het allemaal spannend en emotioneel vind. Dikke knuffel van mij en ik denk aan jullie ik lees elke dag weer mee nog heel even en dan mag je je kleine meid in je armen sluiten. veel liefs saskia